Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    heeeeel stiekum om een hoekje gegluurd
    vanmorgen een lichte tweede streep en iedereen feliciteerd me op het forum
    maar over een paar dagen nog eens testen en dan kom ik zeker meepraten

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

@tassie borstvoeding geven na een borstverkleining kan. Het is maar net hoe het is gedaan, gewoon een kwestie van proberen. En ik begreep dat je meedoet aan moeders voor moeders. Goed van je !!!
    Hier komen ze helaas niet.
    Mijn borsten zijn wel gegroeid, maar mijn buikje nog niet volgens mij, ik zal vandaag ff een foto nemen dan zie je het toch beter.

@Lorfiedal streepje =streepje=zwanger. Gefeliciteerd :)

@Lexie dat plassen is idd best irri, ik heb ook altijd zo'n dorst als ik eruit ga om te plassen, dus ik drink dan ook gelijk wat.

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier gaat het niet zo goed, gisteren me kapot geschrokken had ineens bruin bloedverlies. Verloskundige gebeld en die heeft me wel gerustgesteld dat zolang het niet rood word ik me niet al te druk hoef te maken. Morgenochtend mag ik terug bellen en dan maken ze een afspraak voor me in het ziekenhuis voor een inwendige echo, om toch even te kijken. We wilden dit zelf ook graag om toch even die bevestiging te hebben dat alles oke is. Verder doodziek, hele ochtend al aan het overgeven, alles wat ik eet komt er binnen 3 minuten weer uit, voel me echt zo beroerd :(

Zal blij zijn als we die 1e echo gehad hebben!!!

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    dat is schrikken.
    hoop dat je morgen een hele mooie
    echo krijgt en dat het meevalt.
    sterkte liefs Chantal.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Rachel spannend, ik hoop dat alles goed blijft gaan.

6. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    @marloes, chantal en rachel: ik hoop zo dat alles goed blijft gaan, jullie verdienen het net zo goed als ieder ander!! Ik zal voor jullie duimen ;)

@alle nieuwe mei-mamma's die erbij gekomen zijn: van harte gefeliciteerd en welkom

En over mijn sollicitatie: alles wat jullie geadviseerd hebben ga ik ook doen. Ik vind 8 weken te kort om te vertellen, je kunt zo maar beide kwijt zijn. Als ik de baan krijg, vertel ik het met twaalf weken en de mededeling dat ik het gewoon te vroeg vond en dat 12 weken vroeg zat is. Als ik dan de baan niet krijg, weet ik in ieder geval dat het niet aan de zwangerschap gelegen heeft.

Over dat buikje: ik begin wel iets voller te worden, vooral na het eten en een hoop van mijn broeken zitten nu best wel strak. Een elastiekje tussen knoop en gat werkt prima. Ik maak dinsdag weer een foto en die komt dan op de site te staan. Ik wil elke 2 weken een foto om te vergelijken :)

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nemo ben jij al nerveus voor morgen?? Hoe laat mag je? Ik mag om 14:00 uur.

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

@lexie: Ik ga morgen om 11.10 uur. Ik heb er wel een goed gevoel over, maar ja we moeten morgen maar even zien.
    Jij krijgt een vroege echo omdat het zo lang duurde voordat je zwanger was ? En krijg je dan met 12 weken ook weer een echo ?

Als ik geweest ben zal ik ff proberen om de foto in mijn album te krijgen, kun jij alvast zien hoe jou beeb eruit kan zien.

9. @Rachel: wat vervelend meid!!! Vanmorgen schrok ik me rot onder de douche...(even waarschuwing: het kan een beetje ranzig worden nu!) zag ik slijm drijven met bruine slierten!!! Ik dacht: "Wat is dit??". Kreeg accuut de zenuwen en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Maar idd..zolang het niet helder rood is, dan hoef ik me geen zorgen te maken geloof ik..

Ik heb al best een buikje! Met Amiek zag je pas wat rond 20 weken! Ik schrok er van..

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemiddag Mei mama's...

Ben net terug van een weekndje weg.. Was erg gezellig... Broertje is blij dat ie oom wordt... hihi.

Hoe is het hier?

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    HoiNemo, ik heb ook al een MK gehad in 2004, dat is ook een vd redenen dat ik vroeg voro een echo mag. Hoe het er daarna utiziet en wanneer ik dan weer voor echo mag, weet ik echt niet. Ben er nog niet zo in thuis allemaal hoor, ik hoor het morgen wel, hoop ik ;)

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nemo, spannend morgen!!!

Simalex, ik kan me het helemaal voorstellen hoe je je voelde.. net of ze het erom doet.. Zal heus niet, maar toch.. dat gevoel kan je wel bekruipen dan...

Rachel, Lieverd niet te druk maken hoor. Echt zolang er geen helder rood bloed is zit het vast oke. Wel fijn dat je morgen waarscijnlijk kan laten checken.. Sterkte meis, met je ziek zijn...

alle nieuwe mama, Welkom!!! Geniet ervan!!!

Alle echo datums, spannend! Ik ben zo benieuwd en hoop dat voor iedereen alles oke is...

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Lexie en Desie welkom
    @meiden die morgen een echo krijgen , succes!
    @Mariska, hoe gaat het nu met de buikpijn?
    @Rachel klinkt inderdaad als iets onschuldigs maar kan me goed voorstellen dat je toch graag een inwendige echo wil.
    @Chantal lukt het je een beetje om niet te veel te piekeren.
    Lijkt wel of we allemaal wel wat onzeker zijn he, hoort vast bij deze fase.

Over dat buikje. Ik ben wel iets voller maar dat zijn echt mijn darmen. Ik heb altijd darmproblemen gehad en herken het "darm"buikje . Mama van Amiek bij de tweede wordt je toch sneller dikker?

Ik ben wat meer moe, voel eindelijk mijn borsten en klein beetje en heb wat buikpijn (wat ik dan weer meteen eng vindt).
    Morgen komt de moeders voor moeders consulente en dat vind ik inderdaad ook spannend (net als iemand al schreef, straks komt dat streepje niet!)

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dank jullie wel allemaal!

Het is ook bij gisteren gebleven, geen rood bloed (alleen bruin) en nu ook weer verdwenen, ben weer iets geruster :)
    Morgen even afwachten wanneer ik terecht kan en daarna zal ik me wel weer helemaal gerustgesteld voelen.

In ieder geval bedankt :D

15. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    @lexie: dat plassen s nachts is heel herkenbaar.... en hoogst irri he? ik moet er meestal 2 keer per nacht uit....

@wondertje: gefeliciteerd en welkom hier!!

@rachel: hoe is het??? hoop zo dat het niets voorsteld! Tja en als je nog steeds zo beroerd bent, moet het toch betekenen dat alles nog goed zit?? hoop dat je snel een echo krijgt die goed is!

@assepoester: succes morgen!

@lexie en nemo: spannend..... morgen de eerste echo..... houden jullie ons op de hoogte?

@Tigger: how's life?

@erica: dat streepje komt morgen echt wel hoor.... (kan me alleen zo voorstellen dat je daar over nadenkt... zou ik ook hebben alleen bij mij heeft die consulente nog steeds niet gebeld, terwijl vorige week dinsdag de VK mijn gegevens al door gegeven heeft en ik zelf vrijdag nog gebeld heb....wat mij betreft mag ze komen... )

Verder bij mij alles het zelfde.. nou ja, gisteren een nieuwe BH gekocht, kon geen enkele meer aan... ben van 80B/C nu naar 80D :confused: al gegaan... pffff nooit gedacht dat ik ooit zulke dikke t..ten zou krijgen. Vriendlief vindt het prachtig! :rolleyes: Ik hoop toch dat het niet heel veel meer groeit..... tja en verder ben ik echt dood en doodmoe.... is gewoon niet leuk meer. Net nog ruim 2 uur liggen slapen... nadat ik "even" op de bank was gaan liggen. En nergens trek meer in, maar nog niet hoeven :puker:
    Pff ben nu al moe als ik aan morgen ben, moet ik weer werken... hoop dat ik het vol houd!

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi erica,
    vandaag weinig gepieker bij mij
    gaat de ene dag beter dan andere dag.
    er komt echt wel een streep bij jou bij
    moeders voor moeders.

rachel1984,
    gelukkig is het bloede gestopt.
    bruin bloed is oud bloed dus ik hoop
    dat alles gewoon goed is.

voor de rest ben ik ook erg moe.
    gisteren om 23 uur naar bed vanmorgen
    om 10 uur pas wakker.
    en vanmiddag weer anderhalf uur liggen slapen.
    ik zou het wel nodig hebben. :) :)

liefs chantal.

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Getsie, ben niet zo heel erg moe vanavond... wel een beetje maar lang niet zo erg...
    Maaak me gelijk zorgen...

18. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    nou Tigger,

Ik zou maar lekker genieten dat je vanavond niet zo moe bent!!!!!!!! wie weet hoe het morgen is..... :rolleyes:

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Tigger,

bij mij is het ook verschillend per dag.
    van het thuis zitten ben ik meer moe
    dan van dag werken.

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    tja enerzijds wel, maar toch... Ik vind het stiekem maar niets... ;)

Deel Deze Pagina