3 mei 2007 heb 4 testen gedaan en allemaal positief, dus lijkt me wel dat ik zwanger ben. Maar blijven dat is meer mijn angst. Maandag naar de huisarts....
Ik wil ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mei MAMA worden!! Flink duimen dat ik me hier mag gaan aansluiten
ik heb er ook 3 gedaan elke dag 1. ik hoop dat bij mij ook alles goed blijft gaan de angst voor weer een miskraam is groot.
Hebben jullie veel mk gehad?Ik heb voor Giulian 2 mk gehad en had met de zwangerschap van Giulian echt het gevoel: nu kan t niet mis gaan.
ik heb 1 miskraam gehad. en hoop er niet weer 1 te krijgen. verschil is dat ik mij nu echt zwanger voel maar blijft toch eng. groetjes chantal.
valt mee,alleen steken onder in mijn buik soms rechts soms links. smorgens beetje misselijk. verder gaat het goed. en jij heb jij al klachten?wat denk je?
Mijn temp zakt niet, dus ik heb nog hoop. Morgen NOD. Heb gister al getest maar negatief. Zou ik wel zwanger zijn dan is dat te vroeg natuurlijk. Waar ik wel de laatste tijd last van heb is is van mijn darmen, ik krijg dan kramp en moet zien dat ik bij de wc kom. Maar kan ook toeval zijn natuurlijk. En mijn borsten doen pijn, maar dat doen ze ook als ik ongi moet worden.
hoi nemo, ik heb juist dat ik nu moeilijk naar de wc kan alles zit verstopt. maar dat had ik ook niet voor mijn nod. ik hoop dat je snel een pos test in handen krijgt. duim,duim,duim,duim,duim
Hm Chantal das ook niet echt lekker he als je niet kunt. Nou veel vezels en veel drinken, hopelijk wordt het dan snel weer beter. Ik test pas over een paar dagen (probeer ik), maar zodra er meer nieuws is zal ik het melden. Hopelijk snel meer zwangeren hier.
Hallo Hallo, Kom me hier melden als mei mama. Kan het nog niet bevatten en ben nog heel onzeker maar ook heel blij. Vanmorgen twee testen gedaan en ja hoor beide positief!!! Ergens begin mei wordt ik mama als alles goed gaat, pfffff wat raar!!! Erica
joepie, ben ik eindelijk niet meer alleen. ik heb je al gefeliciteerd maar hierbij nog een keer:GEFELICITEERD. liefs chantal.
Gezellig Chantal, Bedankt voor je berichtjes, jij ook nog gefeliciteerd!!! Ik las dat je moeilijk naar de wc kan. Nou dat heb ik al een week. Weet nu dus waarvan dat komt. Verder ben ik wat moe en dromerig (zo onwerkelijk nog). Soms heb ik wat "pijntjes"in mijn buik. Ik ben helemaal niet misselijk en heb ook niet echt last van mijn (.)(.) Merk jij al iets?
Hai Mei Mama's, iedereen gefeliciteerd!! hier meldt zich er weer 1-tje! Hihi Erica, ik heb het dan toch gevonden
Mooi zo welkom hier!!! Dus jij hebt ook wel wat krampjes in je baarmoeder. Ik heb al meer gelezen dat het normaal is maar ik vind het een beetje eng. Verder ben ik gewoon heel blij hoor .
Pff, die baarmoederpijn, gek wordt je ervan. Stond gister in de sportschool op de loopband lekker hard te lopen, krijg ik me daar weer zo'n pijnscheut, Ieylk! Toen lekker een uur in bad gaan liggen. Dat hielp.