Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Nou gelukkig maar dat je niet te veel last hebt van de urineweginfectie!
    Ja vertel mij wat, die jeuk is erg! En het kan ook erg zeer doen als ik het kapot heb gekrabd :(
    Jeuk op plaatsen waar je niet echt charmant kan krabbedn is ook zo fijn :(

2. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Rachel: hoe was het met je afscheid?

Was er hier verder nog nieuws over hoe het met Benthe nu gaat?

Ik mag vanavond naar de verloskundige, dus ben benieuwd....... altijd weer spannend he! :-D

Ik ga nu maar ff boodschappen doen...

Groetjes

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

Met goed nieuws bedoelde ik annemarie en haar dochter.... maar nu lees ik alweer iets minder positieve verhalen hier van andere medezwangeren...Kop op dames we zijn dik over de helft, we blijven positief.

Ik ga nu even lekker een uiltje knappen, heb ik gewoon zin in ( erg he).

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    LZ, fijn dat het beter gaat!

rachel, giserenavond heeft die kleine even laten weten dat ze ook feestje kan houden, hihi..

Alida balen dat je zo slecht slaapt.

Amilah, hopelijk slaan deze wel aan!
    Damn, 6 zakken! Beter...

Reageer straks verder.. moet nu echt eerst eten en dan echo!

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Even kort hoor! Afscheid was moeilijk maar wel leuke dingen gekregen, morgen vertel ik meer.

Assepoester ik hoop dat volgende week bij de gyn alles toch goed is hoor meid! En probeer je niet al te druk te maken (moeilijk ik weet het!)

Jesie doe rustig aan en hoop je hier snel weer te zien!

Andere meiden morgen reageer ik weer op jullie ben dood en doodmoe.

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

hoi Rachel,

ik lees en leef nog steeds met iedereen mee hoor.
    maar heb zelf gewoon weinig te vertellen het gaat gewoon
    erg lekker gelukkig.

liefs chantal.

7. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Tigger veel plezier bij je echo! :)

Assepoester pas goed op jezelf en de kleine hoor. [-X

Wij mogen zaterdag 17 feb. de herkansing van de 3d komen doen. Heb er nu al zin in om onze kleine weer te zien.
    Het begint nu toch echt steeds voller aan te voelen in de buik, m.n . richting mijn maag en ribben. De kleine ligt nog wel steeds met de voetjes omlaag en laat dit ook duidelijk merken....... mijn blaas lijkt af en toe wel een springkussen :whistle: #-o

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Jee wat veel nare verhalen lees ik hier toch: te hoge bloeddruk, harde buiken, groeiachterstand, erg moe, niet kunnen slapen, minder/niet meer kunnen werken, last urinewegen, gedoe met gemeentes. Rustig aan meiden !
    Ik hoop dat het snel beter mag gaan met jullie.

Van Mariska hebben we ook al (te) lang niets meer gehoord, ik ben toch bang dat er iets mis is. Had iemand haar niet een PB gestuurd ?

Ik zelf heb gelukkig nergens last van. Voel me nu veel beter dan eerst.
    Ik ga morgen in gesprek met mijn werkgever ik wil proberen om een paar weken vakantie achter mijn verlof aan te plakken, zijn meer meiden dit van plan ?

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Nemo: Ja ik krijg mijn zomervakantie ook achter mijn verlof aan.

Bianca veel plezier bij de 3d echo de 17e ik mag komende zaterdag ben erg benieuwd.

Rachel kan me voorstellen dat het moeilijk was het afscheid, rust nu maar lekker uit we zien je morgen wel weer.

Groetjes

10. simalex

simalex Bekend lid

Hallo iedereen,

Alle meiden die last hebben van hoge bloeddruk, harde buiken, slapeloosheid, urineproblemen en vervelende gemeentes: Sterkte!

Jesie: Jij ook sterkte gewenst met je man! Zorg maar goed voor hem!

Ik ben vanmiddag de stad in geweest, ipv gisteren. Mijn eerste positiebroek gekocht, met 2 leuke truitjes/shirt, buikband en 2 positieonderbroeken.
    Verder nog een paar spuugdoekjes voor de baby. Verder allemaal andere (niet bijzondere) dingetjes. En de blije doos opgehaald. Erg leuk en bruikbaar.

Gisteren trouwens nog een telefoontje gehad van mijn leidinggevende. Ik ben uitgenodigd voor een soll. gesprek voor een vacature op de afdeling! Erg leuk, als ik zou worden aangenomen zou ik een vast contract krijgen! Maar we wachten nog maar even af... volgens mij is het onderling al geregeld op de afdeling... en krijg ik deze functie niet... maar goed, we wachten af!

Groetjes Simone

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @bianca: was jouw echo ook mislukt?
    @Rachel: afscheid nemen is zo verschrikkelijk maar gelukkig went het snel :D en je hebt zo heel wat anders aan je hoofd.
    @assepoester: denkt dat rust heel veel zal schelen voor je kleine

Ik zou morgen voor herkansing gaan van 3d echo maar werd net afgebeld van mevrouw is ziek :evil: dus nu vrijdag middag pas weer. Pff had me zo op verheugd.

Buikje begint ook steeds voller te lijken en inderdaad hoger het gevoel. Ik plas me suf want mijn meisje zit lekker te trappelen op mijn blaas.

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Simone: kom jij ook (uit de buurt van) Leeuwarden ? Sorry maar ik heb het je vast al tig keer gevraagd. Ik doe n.m. 21.02 ook zwangerschapscursus met partner......

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ja volgens mij kwam jij wel uit de buurt, jij had net een nieuwe baan toch ? Kan niet missen dan zitten wij samen op cursus :D

14. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Nemo en Simone veel plezier met de cursus, zou lachen zijn als jullie toevallig samen cursus hebben :) Nemo ik plak ook mijn vakantie (4 weken) achter mijn verlof aan. Mijn vriend heeft bouwvak maar kan iets schuiven en zo hebben we dan aan het einde van mijn verlof nog even samen vakantie :D
    @Liefzonnetje fijn dat het al wat beter gaat, echt niet erg hoor dat je niet op iedereen reageert.
    @Assepoester kan mij voorstellen dat je even schrikt van zulk nieuws. Gelukkig houden ze het goed in de gaten. Ik geloof er gewoon in dat je kleintje gewoon goed verder groeit.
    @Amilah ik hoop dat de andere medicijnen beter aanslaan. Ik vind het allemaal reuze knap van je.
    @Jesie succes met je man.
    @Chantal super dat het gewoon goed met je gaat!

Alle andere ook groetjesssss zwaai zwaai

Hier alles prima. Vandaag gewerkt, morgen ook. Gaat gewoon heel lekker op het moment. Vanmorgen wat brandend maagzuur, soms een harde buik, babygetrappel, af en toe een chagie bui van een uurtje. Kortom ben gewoon lekker aan het zwangeren en geniet daar ook van.

15. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Bibiche, mijn echo is half gelukt zeg maar. Onze kleine lag met het koppie tegen mijn maag dus was niet goed te zien. Als het zich omdraaide had het een handje voor het gezicht!
    De echoscopist was zo aardig om een herhaling aan te bieden. Mits het dan gedraaid ligt, anders hebben we pech. Er stond ook in de voorwaarden dat ze maar 1 herkansing aanbieden (zal anders wel te duur worden?) Hopen dus dat ons wurmpie ons goed gezind is volgende week hihi.

16. josam

josam Lid

17 sep 2006
    20
    0
    0
    Nemo, ik neem ook mijn vakantie achter mijn verlof aan. Volgens mij hebben wij allen de mooiste tijd om een kindje te krijgen! Lekker daarna de zomer in en genieten!

Dit weekend hebben we de babykamer ingericht met de meubels. Nu nog wat meer aankleden! Erg leuk allemaal.

Ik kan de baby erg goed voelen, meerdere keren per dag. Hij ligt met zijn hoofd wel tegen mijn ribben en mijn baarmoeder zit nu 4 vingers boven mijn navel. Dit is volgens mij al aardig hoog voor 25 weken. Maar alles gaat verder prima. Ik voel me supergoed.

Volgende week ga ik beginnen met zwangerschapsgym. Ik ben benieuwd. Ik houd niet zo van dat getut allemaal, maar wil toch ook wel een beetje voorbereid zijn.

Zijn jullie al geweest?

Iedereen veel plezier nog, geniet van je zwangerschap.

Groet Josam

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo meiden

Mvanjelle is ook weer online geweest bij zwangerschap en dan het onderwerp annemarie ligt in het ziekenhuis.
    Het gaat wat beter met haar maar ze vind het wel zwaar, ze durft de kleine haast niet aan te raken zo klein als ze is .

Jullie moeten het maar lezen.

Groetjes

18. Goed dat je hetzegt Alida, ga zo ff kijken...

O, ik heb zo'n zin in de 9maandenbeurs... Echo maken, tas ophalen, (dan stiekem even een massage halen bij de huishoudbeurs en dan weer snel terug naar de 9 maandenbeurs :) ).

Je kunt trouwens een enquete invullen over de hielprik, en daarmee kun je cadeau-bon winnen van prenatal. Zie link:
    http://www.orphanet.nl/hielprik.htm
    Het zijn best veel vragen, maar het is voor een goed doel (en je wilt natuurlijk die kado-bon!)

19. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja ik heb er ook zin in ik ga vrijdag met 2 vriendinnen. Ik ben er nog nooit geweest en weet echt niet wat er mij te wachten staat. Wel wil ik graag meedoen met de fotosessie als het kan.

Enquete had ik geen zin in haah teveel vragen.

20. Haha, luie donder! ;)

Ik ga ook vrijdag met een vriendin, ben er ook nog nooit geweest.
    :oops: Ik heb een fobie voor fotograferen :oops: . Dus die fotosessie hoeft niet zo nodig van mij :)

Ik ga wel voor de gratis hebbedingetjes ;) .

Deel Deze Pagina