Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Yippie!

Ik had toch gezegd dat me vriend en ik per 1 juni ons contract niet verlengd werdt, nou vanmorgen hadden we vergadering en we hebben allebei een nieuwe contract gekregen ( alleen op een andere locatie, in een andere dorp, maar is maar 15 minuten van huis vandaan!) , ik vanaf 1 september (na me verlof dus) en me vriend gaat volgende week al op het andere park beginnen als hij hier zijn werk af hebt anders per 1 maart, dus hoeven we maar die 4 maanden van mijn verlof te overbruggen! :) En we krijgen nog 2 weken vakantie te goed, extra! Ze wouden ons toch eigenlijk niet kwijt en waren aan het zoeken naar mensen, en nu mits wij willen, willen zij ons! Naturrlijk hebben wij gezegd .....JAAAAAAAAAA!

Ben zoooooo blij, zat er heel erg mee! Maar gelukkig is alles nu mooi geregeld, verder met ons ienimini gaat alles goed, beweegt nu heel veel, voel hem / haar wel een paar keer per dag! Super! Nou meiden mijn dag kan niet mer stuk! :)

Ben nu nog op me werk ( heb pauze maar moest het even kwijt!) dus moet weer verder.... :rolleyes: doei

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Tuurlijk houden we allemaal van onze mannetjes daarom zijn we zwanger :D . En ik vind inderdaad dat de zwangerschap brengt man en vrouw dichter tot elkaar.

Hier ligt genoeg sneeuw maar wil zo graag ff gaan winkelen maar durf dat niet op de fiets.

@babymei: wow super en alletwee ook nog wat een opluchting moet dat zijn. Super meid :D

3. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Babymei Geweldig voor jou en je mannetje GEFELICITEERD.

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo allemaal,
    Groningen de sneeuw is in aantocht hihi. Vanuit het zuiden is nu ook in Zutphen het sneeuwen begonnen. Ben blij dat ik nu lekker thuis ben van mijn werk. Lekker warm binnen met de kachel aan mmmmmm.

Bibiche :({|= tatatataaaaaaaaa! gefeliciteerd! Wat een stelletje ambtenaren bij elkaar zeg. Zo ben ik bijna 2 jaar bezig geweest om ze bij de gemeente ervan te overtuigen dat ik toch echt in Italie getrouwd ben. Tig formulieren ingevuld, trouwakte internationaal opgesteld, je kunt het allemaal niet bedenken ](*,)
    Manlief heeft nu zelfs geweigerd zijn paspoort te verlengen (NL) gewoon uit protest tegen de manier van handelen hier.Hij heeft nu 2 nationaliteiten. Probeer hem toch nog te overtuigen dat hij het beter wel kan doen. Je weet maar nooit met al die veranderingen in het kabinet.

Ondertussen staat bij mij de weegschaal op 69.3. Nog een dagje en dan durf ik er echt niet meer op! Vind die 70 toch wel erg shocking :confused: Normaal zit ik tussen de 52 en 55, dus scheelt nogal. Net voor ik zwanger raakte woog ik al 58 dus was al erg veel :oops:

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    uhm.... hebben jullie nog zin dan? Ik kan me er niet toe zetten, maar misschien komt dat omdat ik gewoon niet lekker ben.... voel me daar weleens schuldig over, want voorheen... :oops: :rolleyes: :)

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Heb je helemaal gelijk in! Ik houd inderdaad wel een dagboek bij, maar vanaf vrijdag niets meer geschreven, omdat ik dan elke keer weer in tranen zat.... maar dit moet ik inderdaad wel opschrijven :) tx!

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Kan me voorstellen dat als je niet lekker ben dat de sex minder is hoor meid. Moet je je niet schuldig voelen je lichaam is al zwak en is ook nog eens bezig met het ontwikkelen van een kind.

Ik hoef ook niet dagelijks meer ahah

8. simalex

simalex Bekend lid

:oops: :oops: :oops: Goh liefzonnetje... same here! Voor mij hoeft het ook allemaal niet meer zo. Gisteren begon mijn man daar ineens over... Maar daarom wordt mijn man zo nu en dan nog wel verwend hoor! :oops: :oops: :oops:

:) :) :) En jouw opmerking over zwanger = topsport! Geweldig, ik ben van mij leven nog nooit zo sportief geweest vrees ik. :) :) :)

Groetjes Simone

Iedereen heeft het maar over sneeuw, maar wij hebben helemaal nog nix (Friesland), het lijkt hier wel zomer 8) , nou ja, ietsjes kouder dan. :)

9. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    oeffff gelukkig maar... ik dacht al dat ik de enige hier was...... :rolleyes:

tja die hormonsters ook.. ;)

enneh wacht maar, die sneeuw komt vanzelf... hier sneeuwt het nog steeds, om 11:10 begonnen... er ligt al een aardig pak en de kids van het kinderdagverblijf hebben een mooie grote sneeuwpop gemaakt (de tuin van de creche is onze binnenplaats waar onze tuinen op uitkomen.. :) lekker handig voor straks ;) alleen dus een jaar wachtlijst :( )

10. simalex

simalex Bekend lid

Bianca -> Als ik jouw was, zou ik je man toch echt wel zijn paspoort laten verlengen. Straks krijgt ie problemen met het aangeven van jullie kindje.

Babymei -> Gefeliciteerd met jullie nieuwe banen! Wat fijn dat je een beetje meer zekerheid hebt voor de toekomst!

Alida -> Hier (in Friesland) geen sneeuw te zien. Alleen in de vriezer! Ik denk inderdaad dat iedereen wel eens woorden heeft, helemaal met de hormonen (wij tenminste wel). Mijn man is ook ontzettend koppig en 'kort voor de kop', maar dat zal wel een Friese uitdrukking zijn. Maar wij houden ook heel veel van elkaar! En jullie natuurlijk ook!

Bibiche -> Gefeliciteerd! Dus jullie kunnen gelukkig jullie trouwplannen doorzetten. Wow!

Janice -> Veel plezier in het buitenland!

Tigger -> Je loopt 2 weken voor? Zijn jullie zelf ook van de reuzen dan? Misschien komt je kindje dan ook wel 2 weken eerder? Ben benieuwd.

Erica -> Ik heb me opgegeven voor een cursus MET partner, ik ben ook niet zo'n groepsdier. Ik hoop dat het praktischer is en het is zowiezo minder lessen als een normale cursus. En als het nix is, dan gaan we maar 1 x...

Mariska en Liefzonnetje -> Veel plezier/succes bij de gyn vandaag en morgen!

Groetjes Simone

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Dank je simalex die woorden doen met goed, kort voor de kop zeggen wij hier in groningen ook wel zal wel een trekje van het noorden zijn :)

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Trouwens het begint hier nu ook te sneeuwen nog niet veel maar je kunt wel zien dat het veel harder gaat sneeuwen.

Groetjes

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Simone ik ken ook veel meiden die de cursussen heel behulpzaam vonden hoor! Hopelijk is het van je ervan verwacht en heb je ook nog veel lol met je man daar.
    @Babymei gefeliciteerd \:D/ , ben dol op goed nieuws.
    @Liefzonnetje ik hou ook een dagboekje bij, leuk is dat he! (Enne qua sex same here meestal :oops:)

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Alida, tuurlijk komt het weer goed!

Uhm sex? Was da? :oops:
    Haha, hier al een tijdje stil, maar hubby durft ook niet zo goed, vin dhet maar een rare gedachte met die klein erbij.. En ik heb dat ook. We knuffelen wel heel wat af hoor. ;)
    Ben wel blij want ik heb niet zoveel behoefte, maar hoef me niet rot te voelen, gezien hij het ook wel geloft.

Simone, reuzen wij? Nee hoor, gewoon normaal. Ik ben 1,73 en Hubby is 1,86 ofzow. Das toch niet groot?
    Wil nu toch wel graag weten of het allemaal wel normaal is... :(

Babymei, wat fantastisch goed nieuws!

Lz, ik doe het in de vorm van de site bijhouden.

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hier sneeuwt het best wel nu. ik ben op tijd naar huis gegaan, zo was ik mooi het nare weer voor.
    Hubby is ook al veilig thuis.

16. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Erica: ja, ik houd al jaren een dagboek bij, maar vind het nu helemaal leuk en ook leuk om terug te lezen! Laatst weer eens gedaan, ook de tijd dat ik nog niet wist dat ik zwanger was en dat ik maar niet ongi werd... en ik maar schrijven dat ik niet zwanger zou kunnen zijn.... haha heb ook opgeschreven waarom vriendlief dacht dat ik wel zwanger was... echt heel grappig om terug te lezen... en de eerste keer dat je een plopje voelde in je buik, je buik zag bewegen... tis nog maar zo kort geleden, maar lijkt eigenlijk al weer een eeuwigheid he?
    wat is het toch ontzettend bijzonder om zwanger te zijn.....

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Heb de site weer flink geupdate. Zal zo ook even foto's maken van de kleertjes die we gekregen hebben van vriendinnetje. Zal niet alle szijn, want das zoveel, haha.

www.kleinewit.babysite.com

ww: babywit

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ben het helemaal met je eens LZ.. Het IS echt heel bijzonder...
    Ik vid het nog steeds zo onwerkelijk dat er eenmensje in mij leeft.. :oops: Zo apart!

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Een dagboekje bijhouden wou ik eerst ook doen maar ben daar helemaal geen type voor, vergeet toch steeds om dingen op te schrijven. Dus toch maar niet gedaan.

Tigger: Ik ga er ook wel vanuit dat het weer goed komt, maar ik heb een vreselijke hekel aan ruzie/woorden en maak me daarom ook direct zorgen terwijl het niets is.

Met de sex: ik heb ook de laatste tijd niet zo'n zin, maar daardoor verwen ik manlief nog wel vaak genoeg.

Groetjes

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Alida, ik heb dat ook. Ik vind ruzie vreselijk.
    Koppie op meis! Iedereen heeft weleens een dip en nu is het helemaal moeilijk soms om elkaar te begrijpen..

Deel Deze Pagina