Loesje: Welkom en klets gezellig mee. Vervelend van je bekken. Goddes tear: Als het teveel werk is hoeft het niet hoor, maar je moet het zelf weten. Mooie echofoto trouwens. Wij gaan zaterdag voor de 3d echo dus dan komen als het goed is weer mooie foto's van mij in te staan. Emmetje: Wij hebben met enige moeite ook eindelijk onze namen verzonnen en ja wij hadden ook een paar namen die we leuk vonden maar omdat iemand uit onze vrienden/kennissen kring ook zo heet hebben we die ook direct weggestreept. Wij hebben een stel vrienden die krijgen rond 9 maart hun baby, dus ik hoop maar dat zij niet dezelfde naam als ons hebben. En we hebben nog een stel die is een dag eerder als ons uitgeteld dus daar zitten we ook nog mee, maar ja we zien wel. Erica: Kun je ze niet nog bestellen dan, er zijn genoeg vrouwen die er pas later achter komen dat ze zwanger zijn en die kunnen de dozen ook nog gewoon krijgen volgens mij, je kunt het altijd proberen. Het is trouwens weer helemaal goed met ons hoor, het was direct al opgelost toen hij thuis kwam. Jij ook al met die rot hormonen zei hij, en toen moesten we samen heel hard lachen. Groetjes
Hahaha, lekkere vent heb jij Alida! Gelukkig is alles weer goed! Dankjewel (ik kan er nog steeds niet over uit dat hij op een hondje lijkt als je schuin kijkt :bloos: ). Je kan wel heel goed dat neusje zien (de echoscopiste wilde per se een foto van het neusje, was ze helemaal weg van!). Ik zal wel even kijken of ik nog een foto kan maken. De beeb heeft ontzettend last van de hik, vind ik normaal gesproken heel zielig, maar niet als hij met elke hik mn ribben doorboord met z'n babyhoofd en mn blaas perforeert met die ienie-mienie stappertjes... Ach...Ik overleef het wel, maar het voelt gewoon zo rot.
@Bibische: goed nieuws dus ! Veel plezier met het regelen van jullie huwelijk. @Loesje: welkom hier. @Simone: idd een beetje weinig sneeuw in Friesland Ik had me er toch iets meer bij voorgesteld. @Alida: veel plezier bij de 3d echo. @Erica: net als wat voorgaande dames al zeiden: je kan echt die dozen nog wel aanvragen hoor. @Emmetje: wij hopen idd ook dat onze naam niet snel door iemand anders wordt gebruikt. Jullie hadden het over jullie mannetjes. Ik krijg nog steeds ontbijt op bed In het begin was het omdat ik zo misselijk was, maar hij doet het nog steeds En sex doen we nog wel, soms met een aanpassing (lees hij niet meer op mij )
Pfff... Ik heb geen man - geen sex, ik moet zeggen dat ik dat (nu niet meer) heel erg mis... Misschien moet ik toch maar een viberator kopen die de afwas doet, vuil buiten zet en ontbijt op bed brengt *sorry, rare bui* . Het enige voordeel van het single zwanger zijn is dat ik geen ruzie heb over de naam, dat kan ik gewoon helemaal zelf kiezen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het af en toe wel erg fijn zou vinden als ik mijn zwangere buik kon delen met iemand...
Je nieuwe vlam is dus niets serieus geworden begrijp ik Goddes ? Of heb ik weer eens niet opgelet.....
Nee... Ik kon er gewoon niets mee. Hij was erg aardig en alles, maar ik voelde eigenlijk niets voor hem. Ik liet mezelf het niet toe iets voor hem te gaan voelen... Ik voelde me een soort van schuldig tegenover mn ex...Het slaat nergens op, dat weet ik, hij was degene die mij dumpte, dus ik zou zonder problemen weer een nieuwe relatie aan moeten kunnen gaan, maar dat gaat gewoon niet. Ik denk ook dat ik met een groter probleem zit. Volgens mij begin ik bang te worden voor mannen, ik voel me zelfs niet meer prettig bij mannelijke vrienden van me. Ik durf dit eigenlijk met niemand te bespreken omdat het belachelijk is, maar ik maak me daar wel zorgen over. Misschien is het gewoon een fase, daar hoop ik dan maar op.
Jammer Goddes, ik had het je zo gegund. Maar je moet je er natuurlijk ook wel prettig bij voelen. Mischien is het nu ook niet de juiste tijd om zoiets als een nieuwe relatie te beginnen/krijgen. Je zit nu in een heel belangrijke/roerige periode in je leven. Je wordt mama ! Dat veranderd meer dan je zelf mischien wel denkt. Je emoties worden anders en ook hoe je tegen dingen aankijkt. Mischien is het wel goed nu even geen man, kun je je echt helemaal richten op je kindje. Een nieuwe relatie vergt immers ook veel tijd/energie. Snap je me een beetje ? Ik merk zelf ook dat ik nu anders ben, ik wordt echt een softie kan wel janken als ik een baby op tv zie b.v. doe je niets aan zo ben je gewoon, ik denk ook wel dat het nodig is. Je krijgt niet alleen een kind, maar je wordt ook mama. En mocht je t.z.t. wel de juiste man tegenkomen dan weet ik zeker dan ga jij er helemaal voor/kun je er helemaal voor gaan.
gons meissie was net ff wakker geworden nou ff heerlijk een knuffel en een kussie gegeven en ze slaapt weer heerlijk veder:-D ga zo ook proberen te slapen hihi me buik wod verbouwt door ons kleine ventje hihi denk dat i zijn inrichting aan het veranderen is nog ff want de tijd vliegt voorbij dan kunnen we ons zoontje en natuurlijk broertje bewonderen gisteren kraampakket gehad en maandag intake kraamzorg voor iedereen weltrusten en slaap lekker
@loesje: welkom hier, had ik nog niet gedaan @goddess: ik denk dat nu inderdaad niet het moment is om een nieuwe vriendje te vinden met al die hormonen en er gebeurd zoveel nu met je lichaam dat het moeilijk is voor je nieuwe vriendje om eerst jou te leren kennen en daarnaast ook rekening te houden met je hormonen haha Wij hebben 1 meisjesnaam die we zeker gaan gebruiken en vriendin van mij is ook zwanger. Ik ben wel 5 weken verder dan haar maar als het een meid was geweest dan had ze bijna dezelfde naam gekregen als die van ons alleen 1 letter verschil. Maar daar hadden we geen problemen mee omdat ze toch niet bij elkaar op school zouden komen en het voor ons allebei echt onze droomnaam is. Maar ze krijgen een jongen dus probleem opgelost (voor nu dan ) Zo net wezen zwemmen pff pittig man zoveel baantjes zwemmen maar wel lekker water hoor. Ik ben benieuwd wanneer ik prenatal doos krijg maar zal niet lang meer duren. Ik neem aan dat je een brief thuisgestuurd krijgt? Duimen jullie voor mij dat mijn kleine meid morgen wel te zien is op de 3d echo
Tuurlijk duim ik voor je bibiche. Geniet er morgen van. Groetjes Ik ga maar weer eens slapen tot morgen iedereen.
Dankjewel Nemo, ik denk dat je gelijk hebt. Ik moet gewoon wat meer geduld met mezelf hebben. En me natuurlijk gewoon righten op de kleine, dat is het bealngrijkst. Een relatie zou ook gewoon niet kunnen, zeker als de kleine er is, dat zou alleen maar lastig zijn. Bedankt, je vrolijkt me weer een beetje op. Het is het beste zo. *knuf* Natuurlijk duim ik voor je Bibiche! En jij ook bedankt. @alida: Slaap lekker! Een "vriendin/kennis" van mij is een paar dagen in Nederland. Morgen ga ik haar weer zien, heb er wel zin in. Moet ik wel weer de hele dag Engels praten . Nouja, dat went na een tijdje wel. Ze is de ex-vriendin van mijn beste vriend, heel raar verhaal hoe ik nu uiteindelijk bevriend met haar ben geworden... Dus ik weet niet of ik morgen nog online kom. Zo niet, alvast: Fijn weekend iedereen.
Goedemorgen meiden Bibiche: Heel veel plezier bij de 3d echo. Goddes tear: Veel plezier met je vriendin. Hier is weer slecht geslapen, maar ja dat hoort er tegenwoordig bij dus begint te wennen. Ik ga zo even boodschappen doen. Iedereen een fijne dag Groetjes
AGENDA Februari 9e liefzonnetje - gyn 10e Alida - 3d echo 13e Tassie & mama1986 - vk 14e Liefzonnetje - jarig (30) Rachel - vk Assepoester - groei-echo 16e Nemo & Janice & aafje87 - vk 19e Jessie - jarig (26) 20e Bibiche & Simalex & tatlim23 - vk 21e Marie-Lize - vk Simalex - zwangercursus 22e Chantal-vk 24e Rebtam - 3/4d echo, Jingels - vk 27e Assepoester - vk 28e Tigger & Erica - vk Maart 1e Rebtam - vk 8e Alida - gyn BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+6 ~ fulltime thuis Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+8 ~ verlof: 4 april Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+7 ~ verlof: 1 april Nemo --> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+6 ~ verlof 11 april. Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ?? ~ verlof ?? Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uurtjes week tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+6 ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+7 (24) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu in de ziektewet dus al fulltime thuis Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 5 april laatste werkdag Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (29) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+5,5 (25.1) ~ verlof: 16 april Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+4 ~ verlof: sinds 6 weken in de ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ ..... Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram Liefzonnetje succes bij de gyn Bibiche ik duim ook dat je kindje bij de echo er even goed voor gaat liggen, veel plezier. Ik ga aan het werk doeiiiii
Zo er is weer veel gekletst Het word voor mij steeds lastiger om nou te onthouden wie wat heeft geschreven, het is dus niet dat ik expres niet reageer maar haal alle namen en verhalen gewoon door elkaar Van het weekend zijn wij bij mijn moeder, ze word 65. En morgenochtend op kraamvisite bij mijn nichtje hebben we wel zin in Gisteravond was ons meisje super actief, ze heeft zeker 2 uur lang liggen schoppen/draaien/hikken. Hebben hele avond in een deuk gelegen Over de sex die is hier ook een heel stuk minder geworden hoor, ik ben doodsbang voor bloedverlies en kan me ook niet meer zo ontspannen....en die buik begint ook aardig in de weg te zitten Ach ja knuffelen doen we genoeg Dit was het weer even, de sneeuw is hier alweer helemaal foetsie trouwens! De kruidvat doos heb ik aangevraagt maar krijg pas in maart denk ik bericht dat ik hem kan halen.
ik kan er ook nog maar moeilijk in komen haha ik ben 5 mei uitgeteld en we krijgen een jongen. ik moet 26 februarie weer naar de verloskundige.en vanaf dan elke 2weken. gister zwangerschps zwemmen gehad heerlijk in het warme water.nu erg veel last van mijn bekken erg vervelend maar gelukkig hoef ik niet perse iets te doen. rachel1984:wat fijn he als je je kindje zo voeld kan ik helemaal blij van worden over sex:nou van mij hoeft het zo zeer niet meer,het gebeurd wel zo af en toen maar het voeld zo raar net aslof er iemand bij is klikt stom maar ja.mijn vriend vind het ook eng omdat hij bang is dat het de bevalling op wekt. knuffelen wil ik de hele dag wel. ik heb de etos doos wel en de kruidvat doos krijg je in de 7de maand toch bericht van.de prenatal doos moet ik vandaag of morgen maar eens ophalen.
Rachel het wordt volgens mij voor iedereen veel lastiger om alles bij te houden hou mijn hart vast als iedereen met verlof is Kunnen we beter achter de pc blijven zitten hahah Bibiche: Heel veel plezier bij de 3d echo. Goddes tear: Veel plezier met je vriendin Alida vervelend dat je ook zo slecht slaapt. Hier gaat het wel weer wat beter. alhoewel ik nog steeds het idee heb dat de verkoudheid moet doorzetten en dat ik daarom zo een pijn in mijn hoofd heb,maar ja komt wel weer goed. Liefs Nathasja
oh euhm ik zit nu in de ziekte wet en kom voor de tijd nie tmeer aan het werk.was ik vergeten te zeggen
Goedemorgen, Loesje, hier het zelfde hoo, qua sex. Maar dat had ik al geschreven.. Het voelt gewoon raar.. Tassie fijn dat het beter gaat! Goddess, ik ben het Nemo eens! Ik zou het nu gewoon even laten voor wat het is, alhoewle ik begrijp dat je ook juist nu een arm nodig hebt. Dat je bang aan het worden bent voor mannen is niet positief.. Ik zou dat even in de gaten houden en er eventueel met je vrienden toch over hebben.. Ik wete zeke rdat ze het begrijpen en je misschien kunnen helpen.. *knuf*
AGENDA Februari 9e liefzonnetje - gyn 10e Alida - 3d echo 13e Tassie & mama1986 - vk 14e Liefzonnetje - jarig (30) Rachel - vk Assepoester - groei-echo 16e Nemo & Janice & aafje87 - vk 19e Jessie - jarig (26) 20e Bibiche & Simalex & tatlim23 - vk 21e Marie-Lize - vk Simalex - zwangercursus 22e Chantal-vk 24e Rebtam - 3/4d echo, Jingels - vk 26e Loesje - vk 27e Assepoester - vk 28e Tigger & Erica - vk Maart 1e Rebtam - vk 8e Alida - gyn BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+6 ~ fulltime thuis Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+8 ~ verlof: 4 april Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+7 ~ verlof: 1 april Nemo --> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+6 ~ verlof 11 april. Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ?? ~ verlof ?? Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uurtjes week tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+6 ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+7 (24) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 5 april laatste werkdag Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (29) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+5,5 (25.1) ~ verlof: 16 april Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+4 ~ verlof: sinds 6 weken in de ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ ..... Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram