Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje :cry: was er al zo bang voor!

Arme Annemarie...heb hier een heel slecht gevoel over...

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hmm heb ik net een heel verhaal getyped, gaat het post niet goed.... alles weg... ggrr

Zit ik net alles terug te lezen en enorm te lachen om alles wat jullie geschreven hebben.... tot het laatste berichtje..

Wat vreselijk zeg, kan maar weinig zeggen.... Annemarie, als je dit leest heel veel sterkte de komende tijd, lieve knuffel!

3. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He Nemo... toch nog ff over de "koffiepads"... dat zei vriendlief ook al... hij vroeg zich af waarom ik die dingen gekocht had, hij wilde immers best de koffiepads voor me drogen... ;) haha moet is wel om lachen! ik zie het al helemaal voor me.........
    koffieverkeerd ;) ;) :):)

4. Hihi, echt he LZ? ;)

Grr... Ik wordt net gebeld door een vriend van mij en mn ex over het feest van vanavond.
    "Ben je al afgebeld"?
    Nee... Hoezo?
    "Nou, Tom wil niet dat je komt"
    *Boos*

Hoe HAALT hij het in z'n hoofd. Mijn ex is dus bezig geweest om te zorgen dat ik niet naar het verjaardags feestje van een vriendin van me mag, maar niemand heeft me afgebeld :)lol:).
    Meneer is bang dat ik en mijn buik/baby meer aandacht krijgen dan hem, en dat "ze" slecht over hem gaan denken (waarom heeft hij haar gedumpt etc.). En daarom heeft hij nu ruzie lopen maken omdat hij vind dat ik de sfeer ga verpesten (wat een rotsmoes!).
    KLEUTER!
    Ben echt heel boos, ik wist niet of ik nou moest lachen of moest huilen. In en in triest hoor.
    De vriend die me belde ging voornamelijk met mijn ex om, maar zelfs hij was van mening dat dit zowel kinderachtig als egoistisch was.

Dus, ik ga zometeen een verjaardagsparty "crashen". Want mn ex denk dat een vriend van hem mij heeft afgebeld... Ghehe.
    Ik ga me wel vermaken hoor, ik weet nu waar ik aan toe ben. En ik ga me wel even "aanpassen", hij wil niet dat ik kom, dus "ben" ik er ook niet, wordt dus een potje negeren van beide kanten. ALs het dan toch zo kinderachtig moet, dan moet het maar.
    Misschien dat ik hem ga uitnodigen om over een paar jaar met mijn zoontje te komen spelen, qua ontwikkeling zitten ze dan toch op het zelfde niveau...
    Wat een kleuter zeg!

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wat vreselijk nieuws over Benthe, ik hoop op een wonder.
    Annemarie en man: heel veel sterkte !

@sweetangel: lief dat je ons zo op de hoogte houdt.

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh wat erg zeg voor Annemarie en haar man. Hopelijk blijft ze sterk maar met 25 weken geboren worden zijn de kansen wel heel klein. Maar er is altijd een wonder of hoop. Ik hoop het zo erg.

@goddess: gewoon gaan en lekker veel aandacht vragen :D

7. @Bibiche: Hahaha, dat is ook precies wat ik ga doen.

Misschien moet ik heel groot "AANDACHT!" op mn buik schrijven, hihi...
    Oh, en ik neem al mn echo-foto's mee! :D
    MuaHahaha!
    *Ik kan ook kinderachtig doen, en ik ben niet bang het te gebruiken!*.
    En ik ga iedereen opbellen dat ze mij heel veel andacht moeten gaan schenken, en aan mn buik moeten gaan voelen.
    En ik neem mn angelsound mee :D. Hehehe!
    *Oh wat kan ik gemeen zijn zeg! Heerlijk van die wraakbeluste fantasieen :) *

Nee, ik ga me gewoon normaal opstellen (als hij mij uitgaat dagen ga ik er natuurlijk wel op in...)
    Ik ben tenslotte de "echte volwassene" hier.
    Dat hij een kleuter is heeft hij al bewezen door weg te gaan.

Dus het wordt OF een hele rustige gezellige avond, of hij gaat uit z'n dak over het feit dat ik er ook ben, en dat zegt meer over hem dan over mij.
    Dus ik verwacht een geslaagde avond :D.

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Goddes veel plezier. Maar doe wel lief he, het zou wel zielig voor je ex zijn als hij niet zoveel aandacht krijgt ;)

En ik ga vanavond lekker op stap ! Geen idee of het een succes zal zijn maar we zullen zien, mocht het niet leuk zijn ben ik ook zo weer thuis.

9. Hahahahahahahahahahaha! Nemo, wil je mij voortaan niet zo aan het lachen maken :) ;) .

Hey, heel veel plezier vanavond!

De rest van de mama's (in spe): Fijne avond nog, ik ga zo; I've got a party to crash :evil: .

Groetjes,
    Een Goddess Tear die zich naar behoren zal gedragen vanavond :rolleyes: .

10. Niet meer actief

Sweetangel; Wat ontzetend K**** voor ze zeg. Ik hoop dat het toch nog goed komt dus blijf ontzettend duimen.

Goddes; Veel plezier alsno en maak je niet te druk. Laat hem in zijn sp gaar koken. Hij is degene die zielig is.

Nemo; ik vind hem wl goed van je man hahahaah

Ga nu lekker mijn mandje in. Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen.

11. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    En Goddess de boel flink op stelten gezet? ;) \:D/

Wat een verschrikkelijk slecht nieuws van Benthe, ben elke keer als ik begin met lezen bang voor slecht bericht. Hoop zo dat het toch goed mag komen er blijven toch altijd wondertjes tussen?

Laten we hopen dat er morgen beter nieuws komt, welterusten allemaal.

12. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

goeiemorgen allemaal :p
    lekker geslapen?
    nou ik niet zo hihi lig op me zei en als ik me benen op elkaar leg dan doet het pijn en ik dommelde bijna weg ging me vriend snurken ;)
    nou toen ff uit bed gegaan en toen deed het lopen ook pijn bij eva had ik een bekkeninstabilietijd 8) maar ja geeft niks we doen het voor ons 2e wondertje en dan is ons gezinnetje compleet :ptoen heb ik ff lekker een beker warme melk gedronken en toen ben ik lekker gaan slapen :D
    en nu gaan we vandaag lekker relaxen en morgen intake kraamverzorgster en dinsdag naar de vk om 10.10 :D
    wat gaat de tijd toch snel zeg :oops:
    we wensen iedereen een hele fijne dag toe :D

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ow wat afschuwelijk nieuws weer... :(
    Wel heel lief ier, kwam beneden vanmorgen en toen brandde het kaarsje weer. Had Hubby weer aangestoken voor kleine Betnhe!

Ga even bijlezen...

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Jeetje Rachel wat een eikel! Ik ben benieuwd hoe het geweest is!

Alida fijn dat de echo gelukt is nu!

Over bv en fv, ik ga in eerste instanatie voor bv.
    Ik ben heel positief (express, zodat het een positief gevoel is) en hoop zelfs te kunnen kolven, zodat Hubby ook makkelijk kan voeden..
    Ik weet dat veel zeggen dat ik teveel verwacht, maar hou er rekening mee dat het helemaal niet zo makkelijk gaat. maar heb wel zoiets van, als ik nu al druk ga maken erover, dan gaat het zeker niet. Dus ben er gewoon heel nuchter over en zie het straks wel. Lukt het niet, dan lukt het niet. Ik ga mezelf zeker niet martelen.

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: enne? hoe was het?
    @tigger: je moet je inderdaad niet druk maken want dan lukt het helemaal niet. Je merkt het vanzelf wel. Gewoon doorzetten en naar je gevoel luisteren.
    Wel heel lief van je vriend om een kaarsje aan te steken.

Wat hebben jullie vroeg intakegesprek met kraamverzorgster bij mij gebeurd dat 6-8 weken voor de uitgerekende datum.

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik heb hem ook nog niet gehad, Bibiche.

Ik ben toch maar alles aan het wassen.. :oops:
    Komt omdat ik de kleertjes van die vriendin al heb gewassen, dus nu had ik zoiets.. tja nu wil ik alles gewassen hebben, hihi...
    Zwitsal builtjes erbij straks.. Oh heerlijk!

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA
    Februari

13e Tassie & mama1986 & liefzonnetje - vk
    14e Liefzonnetje - jarig (30)
    Rachel - vk
    Assepoester - groei-echo
    16e Nemo & Janice & aafje87 - vk
    19e Jessie - jarig (26)
    20e Bibiche & Simalex & tatlim23 - vk
    21e Marie-Lize - vk
    Simalex - zwangercursus
    22e Chantal-vk
    24e Rebtam - 3/4d echo,
    Jingels - vk
    26e Loesje - vk
    27e Assepoester - vk
    28e Tigger & Erica - vk

Maart

1e Rebtam - vk
    8e Alida - gyn

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+6 ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+8 ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+7 ~ verlof: 1 april
    Nemo --> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+6 ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ?? ~ verlof ??
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+6 ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+9 (27) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 6 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (29) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+5,5 (25.1) ~ verlof: 16 april
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+4 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

18. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

* Benthe : we duimen voor je (en ouders natuurlijk)
    * Goddess : YOU GO GIRL! :) Ben wel nieuwsgierig hoe het verlopen is!
    * Tigger : mbt bv zo denk ik er ook over, hihi

Ik wil proberen bv te geven maar weet niet of het gaat lukken, kijk wel, zal niet weten waarom niet, maar wil geen pijn lijden, ik heb altijd al hele gevoelige borsten. :rolleyes:

Ik zou per 1 mei met verlof gaan, maar nu zei me baas dat ik nog 2 weken vakantie te goed hebt (van vorig jaar of zo, en die mag ik nog gebruiken!) , en na me verlof begin bij een ander locatie dus moet ik ze daarvoor opnemen als ik ze nog wil, zoals het er nu uitziet ben ik al vanaf 14 april vrij en dan tot 1 september, heerlijk kan nu al niet wachten! :)

Vandaag doen we leker rustig aan, hebben gister avond met vrienden zitten kolonisten, 2x gespeeld en 1x gewonnen ;) vind dat echt een heel leuk spel, we hebben nu 3 uitbredingen er bij, dus is echt spannend!

Fijne dag allemaal, ook al regend het al de hele morgen (bij ons wel tenminste) doeg

19. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He hallo allemaal weer...

Goddess... lig jij nog op 1 oor te genieten van het feestje van gisteren? ;) we zijn natuurlijk wel benieuwd hoe het geweest is..... ;)

Babymei: LEKKER LANG VRIJ! heerlijk joh! das echt genieten he?! We boffen maar (op mijn ene baan heb ik tot achter in oktober zelfs vrij :), de andere gewoon 16 weken)

Mama1986: wat vroeg dat je nu al een intake hebt.... bij mij is dat pas 6 tot 8 weken van te voren... is maar goed ook, want we hebben nu nog vrijwel niets.... kamertje is besteld, maar dat duurt nog wel iets van 6 weken..... ondertussen begint het hier wel langzaam te kriebelen hoor.....
    heb in ieder geval een heel leuk idee voor het geboorte kaartje :) en vriendlief vindt het ook geweldig! Dus dat is mooi! Nu nog kijken hoe de drukker het zou kunnen uitvoeren, maar het idee is er!

Vandaag gaan we naar de sauna... nou ja, ik mag wel niet de sauna in, maar kan me ook heerlijk vermaken in bubbelbadjes/kruidenbadjes/zwembad/ relaxed ruimte (SLAPEN :)) en mijn lief kan dan wel lekker zweten in de sauna....

OHja, zag ik net mijn buik door mijn kleren heen helemaal heen en weer bewegen, wil mijn lief het ook zien.... dus ik zeg nog: dat gaat niet op kommando.... wat doet hij, hij geeft een paar klopjes op mijn buik en spreekt ons dreuteltje toe en ja hoor.... mijn buik gaat helemaal heen en weer :) :) :) wij kwamen niet meer bij natuurlijk :) :)
    Volgens mij wordt dit wel echt een papa's kindje :) :) ;);)

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

@mama1986: jij hebt idd vroeg een intake zeg ! Bij mij komen ze 4-6 weken voor de uitgerekende datum. Jullie ook een fijne dag.
    @Tigger: zo leuk alvast even bezig zijn voor de baby he, en dan alles lekker fris in de kast.
    @Goddes: vertel vertel hoe was het ?
    @Babymei: zo das nog eens lekker lang verlof ! En kolonisten doen we hier ook, super leuk. Maar met 3 uitbreidingen mag je je tafel ook wel uitbreiden of niet ?
    @Liefzonnetje: veel plezier in de sauna.

Ik kom eigenlijk net mijn bed uit, was gisteren op stap geweest. Heb het niet zo heel laat gemaakt, kindje hoorde de muziek wel volgens mij was vrolijk aan het gymen in mijn buik.

Deel Deze Pagina