Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok, ik neem terug wat ik had gezegd over dat kleuter gedrag. M'n ex is gedegradeerd tot zaadcel niveau! *Toppunt van triestheid*
    Hij is niet gekomen omdat ik er was!
    *Kinderachtig? JA!*

:) Hij hda beter wel kunnen komen, want nu liep iedereen op dat feest te roepen dat hij laf was, en heel kinderachtig bezig, en dat hij zich belachelijk gedroeg etc.
    Er ging wel wat aandacht uit naar mn buik, ach jee, nou heb ik toch nog aandacht gekregen :rolleyes: .
    Ook vroegen heel veel mensen hoe het nou was uitgegaan etc. Honderden keren uitgelegd, en iedereen was toen steeds helemaal verbaasd, omdat mn ex ze een "andere" versie had verteld. Daar werd ik wel beroerd van, al die leugens de hele tijd... Gelukkig geloofden ze mijn versie, en begonnen steeds meer een afkeer te krijgen van mijn ex, zelfs een hele goede/beste vriend van hem.
    Het netste woord wat ik die avond had gehoord over mn ex was apenl*l :) .
    Ik heb opzich een hele leuke avond gehad, totdat ik mij schuldig begon te voelen tegenover mn ex (stom, onzinnig, ik weet het), ik voelde me schuldig over het feit dat ik op dat feest was en hij niet vanwege mij.
    Later kwam ik weer een beetje tot rust na een gesprek gehad te hebben met een vriend.
    Verder heb ik gewoon veel gelachen die avond, en het was leuk om weer mijn vrienden te zien.

*Mijn moeder lachte mijn ex trouwens heel hard uit (en riep: WAT EEN LAFAARD) toen ik bij thuiskomst vertelde dat hij niet was op komen dagen :) *

En ik kreeg ook van een vriendin van mn ex te horen dat z'n ouders hem hadden verboden om "ons/mijn" kind te accepteren. Ik vind het dan wel in en in triest dat hij zo onvolwassen is om dan naar z'n ouders te luisteren...

Ik ga zo alles even teruglezen, maar moest dit eerst even kwijt!

2. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ja vind het heerlijk dat de intake maandag is ze komen tussen 14/16u en dan is dat ook al heerlijk geregelt deze week geboortekaartjes regelen en dan hebben we 9 van de 10 dingen heerlijk geregelt en dat is echt heerlijk :D

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ goddess , fijn dat je een leuke avond hebt gehad en ervan hebt genoten, dat is het belangrijkste, en wat die schuldigheid betreft, niet aan toegeven, je schiet er niets mee op.

IK heb ijzertekort volgens het bloedprikken ( ik merk er niets van), dus ik zit aan de ijzertabletten, en ik eet al goed groenten en vlees. Ik zal morgen even roosvicee ferro halen als extraatje.

Ik leef mee met annemarie en benthe die nu zo voor haar leven aan het vechten is, hopelijk komt het goed.

Gisterenavond heerlijk uit eten geweest, ben helemaal ontspannen.

Hoe is het met jullie verder?

4. Tigger: last van nesteldrang? ;) Ik heb ook al een maand geleden zo'n was-woede gehad :) . Heb ondertussen weer nieuwe kleertjes gehad, dus ik mag weer gaan wassen!

Babymei: Lekker joh, die twee weken erbij!

mama1986: Balen joh dat het slapen niet zo lekker gaat. Ik slaap ook steeds slecht, vannacht ging opzich wel goed totdat ik wakker werd omdat ik blijkbaar lag te stikken. Was best eng...

LZ: Veel plezier bij de sauna!
    Gek is dat he? ALs je je buik door je kleren heen ziet bewegen, gister op het feest dat de beeb het ook en toen zaten er een aantal mensen met hele grote ogen te kijken (wat was dat?) :) .

Nemo: Hihi, disco-baby :D Klinkt als een geslaagd avondje!

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Wat is er weer vreselijk veel geschreven.

Ten eerste zag ik het berichtje van sweetangel wat vreselijk voor annemarie en familie, hoop dat de kleine benthe in deze komende 10 dagen heel hard vecht en dat ze er door komt [-o< .

Tigger: De 3d echo die ik gisteren heb gehad, was de eerste keer, ik had hem nog niet eerder gehad. Lief van je man dat hij het kaarsje weer aan heeft gestoken voor kleine benthe.

Ik zag ook verhalen over BV en KV: Ik ga voor de BV daar is bij ons bijna niet over gesproken, het was eigenlijk vanzelf sprekend dat we eerst de BV gingen proberen.

Goddess tear: Wat ontzettend kinderachtig van je ex om niet te komen, en dat hij andere lieg verhalen verteld hoe het is gegaan. Echt zwak hoor.
    Je hebt er goed aan gedaan dat je naar het feestje toe bent geweest.

Hoop dat ik nu op iedereen heb gereageerd. Zo niet sorry.

Hier gaat het wel lekker even nergens geen last van, ben ook goed uitgerust nadat ik een week ziek ben geweest dus ga morgen weer aan het werk, maar zie er wel tegenop.

Groetjes Alida

6. Mama1986: Lekker dat vrijwel alles al geregeld is!

Jingels:Wat rot joh! Het schijnt dat runderrookworst en appelstroop veel ijzer bevatten.
    En spinazie natuurlijk....

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: wel erg hoor van de ouders van je ex om jouw kind niet te accepteren :cry: maar wel goed dat je gewoon bent geweest.

Ik heb ook gestreken vandaag :D en ik heb een foto van alle kleertjes in mijn album gedaan en ook van de wipstoel die ik van mijn ouders heb gekregen. Oh ja en ook een foto van mijn buik, zo juist genomen. Het gaat ineens hard :)

En chocola bevat veel ijzer :D

8. Alida: Ik wens je heel veel sterkte met werken morgen.

Ik ben ook heel blij dat ik ben gegaan, al was het maar om te laten zien dat ik niet ben zoals hij...

Ik vind het idd ook heel zwak, echt heel laag. En ik kan ook niet bedenken waarom hij dat doet, misschien om zijn eigen gedrag goed te praten of zoeits...

Er zijn er best veel die (in het begin) Bv willen geven, had er veel minder verwacht.

9. Bibiche: Ik zie geen nieuwe foto's in jouw album?

:cry: Tja... Ik vind het ook een beetje harteloos, maar ik vind het nog erger dat mn ex zich door hen laat hersenspoelen. Hoeveel waarde ik ook aan de mening van mijn ouders zou hechten, ik zou hier volop tegenin gegeaan zijn hoor, ben nu nog teleurgestelder in hem dan ik al was... :cry: .

Het is maar goed dat ik niets meer met hem heb...

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ze staan er nu in haha ikke een beetje dom. Eerst bericht plaatsten en dan pas de foto's :D

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh Goddess, vergeet hem! Hij is inderdaad een zwakke zak, want als hij een beetje gevoel in z'n flikker had gehad had hij iig tegen zijn ouders gezegd dat hij dat zelf wel bepaald! Wat erg dat zijn ouders er zo over denken en er zo mee om gaan! Hij heeft het gedrag niet van vreemden.. :oops: Wat een eikel!
    Wel super fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!

mama1986, fijn zo toch!

Alida, wat dom van me.. Ik haal je door de war. :oops:

Jingels, ik had ook iets ijzer te kort maar merk daar ook niets van. Die roosvicee is wel goed ide trouwens.. Thanks!

LZ, ik hoop dat het gezellig was in de sauna!

Oh Bibiche, ga zo je kleertjes kijken! Leuk vind ik dat om te zien..

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Bibiche, wat veel al! :D Leuk joh!
    Buikje groeit lekker he?

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja veel hè allemaal afgeprijsd gekocht of gekregen :)

Oh ja mijn vriend de net staat ff recht maar ik heb nou eenmaal een holle rug dat is wat mijn fysio al zei.

14. Tigger: Ja, je hebt gelijk. Het is gewoon echt een zak. Ik voel me zo stom dat ik dat niet heb gezien in de tijd (1,5 jaar) dat ik iets met hem had. En idd heeft hij het gedrag niet van vreemden (nou maar duimen dat het niet erfelijk is! Ik zou het vreselijk vinden als mijn kind net zoals hij wordt!).
    Ik ben nog steeds verbaasd over hoe hij doet. Ik zou het niet eens in mijn hoofd durven halen zulke dingen te doen. En die ouders snap ik ook niet (ik snap wel dat ze zijn perfecte wereldje proberen te behouden, maar hij moet toch ook eens leren van zijn fouten).
    Maar dat zal wel weer aan mij liggen (het is tenslotte "mijn" schuld dat ik zwanger ben, kan mijn ex niets aan doen natuurlijk... Heerlijk hoor zo'n perfecte zoon...).

Bibiche: wat een super leuke kleertjes! En die wipstoel is ook helemaal te gek (waar heb je die vandaan/hoe duur? Die wil ik ook!)!

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Wipstoel bij V&D voor 30 euro :D

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh Goddess, je moet jezelf niet de schuld geven! Zulke dingen zie je toch ook niet altijd? Zeker niet als je verlief bent. Ik heb wel een beetje beeld bij jullie relatie, zoals hij was. en geloof me, jij hebt geen schuld!
    Het is wel een heel harde manier om volwassen te worden, maar ik weet zeker dat je hierdoor wel sterk genoeg wordt om nu voor jezelf te kiezen!

En maak je om je kleine krokodil maar geen zorgen. Die word echt niet zoals zijn vader, niet met zo'n mama! ;)

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Vanavond om 5 voor 8, op sbs6 de kraamafdeling.

18. :cry: dankje Tigger *knuf*. Ik hoop dat je gelijk hebt.

En bedankt voor de tip: Ik zit dus vanavond voor de tv. ;)

19. Iedereen in huis doet gezellig mee met het kuch-orkest.

Ik moet steeds zo hard hoesten dat mn ribben er zeer van doen, en ik denk dat ik maar luiers voor mezelf ga kopen ( :) ), want bij elke hoestbui plas ik (bijna) in mn broek :oops: .

Nog meer fanatieke hoesters of valt het wel mee?

Deel Deze Pagina