Mei 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Chantal87, Aug 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hey er is NIKS mis met zaadcellen! :)
    Anders waren we niet op dit forum te vinden geweest ;)

Hey maarre over die ex van jou.. Lekker laten gaan hoor.. En zeker niet denken wat stom dat ik nooit gezien heb hoe die was. Liefde maakt ontzettend blind.. Ik ben ook ooit verliefd geweest op de verkeerde persoon, niks aan te doen behalve ervan leren en doorgaan met je leven en een leuke kerel zoeken..

Ik vind het wel erg dat die ouders van hem vragen om niks met jouw kindje te maken te hebben.. Kijk voor hem maakt het me niks uit maar voor jouw kindje is het niet eerlijk. Hij heeft niks gedaan en dan zegt zijn vader dat hij niks met hem te maken wil hebben, dat is toch afschuwelijk? Gelukkig maar dat hij wel zo'n lieve moeder heeft...

Verder heb ik wel alles gelezen maar ik ben de draad weer een beetje kwijt geraakt :oops: Ik lag ook wel erg achter, ik was bij pagina 279.. ooops :oops:

Ik zie wel dat het met sommige van jullie niet zo heel erg lekker gaat. En dat er de nodige gyn-problemen zijn. Heb ik toch maar weer geluk gehad met zo'n ontzettend lieve gyn die ook nog eens zijn vak verstaat...

En natuurlijk het nieuws over Benthe.. Nou kippenvel all over here. Het idee dat dat kleine meisje daar nu zo ligt te vechten en dat Annemarie en haar familie niks kunnen doen, echt afschuwelijk..
    Ik hoop maar dat Benthe er bovenop komt.. Ik blijf hier voor haar duimen...

En meiden, ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Hier bij mij gaat het naar omstandigheden redelijk. Ik ben lekker kleertjes aan het uitzoeken zoooooo schattig. Ik heb een pakje van knabbel en babbel, en op dat mutsje zitten dan oortjes en op het kontje een staartje. Echt mega lollig :)
    Maar ik moet nog een hele vuilniszak uitzoeken en dan nog alles merken en wassen en het wiegje moet nog in de boenwas en bekleed en ik moet nog een matras hebben.. Nog een hoop te doen dus! Ik zal maar weer eens aan het werk gaan ;)

2. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Oh ja dat luierprobleem ken ik.. Ik ben een paar weken geleden verkouden geweest en ik had niet eens genoeg onderbroeken zo vaak ging het mis :confused:
    Nu hoest ik gelukkig niet meer zoveel en heb ik alleen dat het bij een nies ooit mis gaat...

3. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ik heb dat ook ja en na evas bevalling had ik het ook een tijdje :oops:

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

Aug 21, 2006
    1,058
    0
    0
    Die kuch-concert heb ik vorige week gehad, nog wel een beetje maar niet meer zo erg. Maar nu heeft manlief het, maar die heeft geen kleine die op zijn blaas drukt. :)
    Hoop dat ik het niet weer krijg omdat hij het nu ook weer heeft.

Heb trouwens de foto's van de pretecho in mijn album gezet, ben helemaal verliefd.

Hebben de mensen die nog niet weten wat het wordt ook een idee wat het wordt of een gevoel.
    Ik had eerst helemaal geen idee maar manlief dacht een meisje, maar nu we de pretecho hebben gehad denken we allebei dat het een jongetje wordt. Terwijl ze het ons niet eens heeft laten zien wat het wordt dus het kan ook nog best een meisje zijn.
    Maar het koppie vinden we echt 1 van een jongetje. Het is een gevoel. :)

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    hoi Alida,

wat heb jij mooie foto`s zeg echt goed te zien.
    volgens mij is het ook een jongetje.

gr chantal.

6. @amilah: Sorry sorry * ode aan de zaadcellen* :)

Ja liefde maakt echt blind, dat blijkt.
    Geld blijkbaar ook voor ouder-liefde. Voor mezelf zit ik er ook niet mee, maar ik vind het zoals jij al zei gewoon niet eerlijk tegeonver de kleine.

Wat een lief pakje, die wil ik ook! Ik wil ook nog heel graag een pinguin of hommel pakje. Dan stop ik de kleine erin, maak een foto en stuur die dan naar mn ex. Hij zei altijd dat hij het onwijs leuk zou vinden als zijn kind een hommel/pinguin pakje aan zou hebben omdat het zo schattig is. Komt voor de bakker ;) . En natuurlijk omdat ik het zelf gewoon heel schattig vind die pakjes :D.

Gelukkig ben ik niet de enige die wat luierprobleempjes heeft.

Alida: Wat een prachtige foto's! Echt super, ik gok ook op een jongen.

7.  
  8. Niet meer actief

Ik ken dat ook van die luierprobleempjes helaas, maar ja straks is dat weer over.

Ik heb ook nog steeds dat kuchconcert. Iedere keer denk ik dat ik er vanaf ben en begint het weer opnieuw.

9. Balen is dat he tassie? Ik heb zo'n hekel aan dat constante ziek zijn....je raakt er altijd zo uitgeput van...

10. Niet meer actief

Ja dat is ook zo.

Ik heb soms echt dagen dat ik wou dat ik al bevallen was, maar ja het is niet anders en straks zijn we het allemaal weer vergeten.

Hebben jullie trouwens ook zo een pijn aan de rechter kant van je ribben?
    Weet soms niet meer hoe ik moet zitten.

Liefs Nathasja

11. Volgens mij wil iedere zwangere dat ze al bevallen is.

Ik heb regelmatig pijn in mn ribben, maar nu met dat gehoest er nog bij weet ik helemaal niet meer hoe ik moet zitten.

Ik heb trouwens wel uitgevonden dat die pijn in je ribben wordt als je op een bepaalde manier zit; Ik zat laatst op een soort horizontale boksbal (kan het ook even niet beter uitleggen dan dat), waardoor je billen iets lager zitten dan je knieen. Ik merkte op een gegeven moment dat de pijn in mn ribben toen helemaal weg was. Op een skippy-bal zitten lijkt ook te helpen.
    *klinkt allemaal heel raar, maarja, ik moest toch iets om er vanaf te komen*

12. Niet meer actief

De skippy bal had ik ook al uitgevonden ook ivm mijn bi.
    Het is niet raar hoor :) We moeten wat he

13. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

Nov 29, 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Kwam ff snel kijken of er nieuws is over Benthe. Nog altijd rustig, dus hopenlijk is dat goed nieuws.

Alida; wat een fantastische foto's heb jij! Ze zijn echt heel duidelijk.

Ga er snel vandoor, werk ze allemaal en degenen die vrij zijn...... enjoy!

14. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

Aug 21, 2006
    1,058
    0
    0
    Goedemorgen iedereen

Dat ziek zijn ken ik, want ik was er ook net weer vanaf en nu was ik alweer ziek. Maar ja we zijn het straks allemaal weer vergeten.

Ik vind het best wel raar dat iedereen denkt dat we een jongen krijgen, en wij denken het zelf ook. En straks is het een meisje en hebben wij de hele tijd geroepen dat het een jongenskoppie had :oops: .
    Maar het maakt niets uit als het maar gezond is.

Is er alweer iets bekend over Benthe, hoop dat het weer wat beter gaat en dat ze de behandeling niet stop hoeven zetten.

Ik ga nu weer naar mijn werk, kijken hoe het gaat zie jullie vanavond wel weer.

Groetjes

15. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

goeiemorgen allemaal :D
    vandaag intake kraamzorg spannend :D
    gisteren om 21.30 was ik ff snel onze kamer aan het poetsen goegie zat me echt zo aan te kijken van hallo weetje wel hoe laat het is :oops:
    vanochtent 6u wakker en ging vrolijk veder :D
    overal ff een doekje over heen als iets schuin staat of zo moet het goed gezet worden verbouw soms me huis maar alles staat dan toch wel weer op zijn eigen plek :oops:
    bij eva had ik het ook wel maar niet zo erg ja de laatste weken :)
    vandaag werd ik wakker en heb veel last met lopen ben een beetje een pinguin :oops:
    morgen na de vk toe en dat ga ik dan zeker even melden ook dat ik tegenwoordig ook meer hoofdpijn heb en ik had altijd een bril maar deed hem niet op en had er nooit last van :oops:
    eva is geboren met 37w en 4 dagen ik ben benieuwd of ik over 10 weekjes onze zoon/broertje in onze armen kan sluiten :oops:
    ik heb soms best last van me buik vage buikpijn ect daar maak ik me soms wel even druk in :oops:
    maar ja morgen naar de vk en ik meld alles ff :p

16. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Hey Alida,

Ik heb net even de echo foto's van je zitten bewonderen. Wat zijn ze mooi geworden zeg.. Echt heel duidelijk.. Lijkt me een superervaring om je kindje zo in 3D te zien..

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    He zeg, stelletje kletskousen!

Alida, deed jullie kindje ook zo druk slikken en met de tong bezig zijn? :D
    Echt mooie foto's!

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Amilah, dat pakje klinkt echt fantastisch! Haha ze verzinnen wat tegenwoordig!

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi Allemaal,

Ik weet niet meer hoeveel pagina's ik moest bijlezen maar in ieder geval een hoop vanaf vrijdagmiddag :) Ik kan echt niet meer op iedereen reageren sorry :oops:

Allereerst wat een afschuwelijk nieuws over kleine Benthe! Ik steek meteen weer een kaarsje voor haar en haar familie aan! Vechten hoor klein meiske!

@Assepoester een weekje is inderdaad niet erg maar als de stem van de gynecoloog een aparte toon heeft zo ook me net als jou zeker ook zorgen maken ook al is er niets aan de hand. Ik duim voor jullie en hoop dat het snel woensdag is en jullie op de echo kunnen zien dat alles goed is met jullie meisje!

@Alida mooie foto's zeg! Ik denk ook dat het een jongen word :D

@Goddess wees maar blij dat je van je ex af bent, scheelt volgens mij een hoop energie ;)

Verder hebben wij een druk weekend gehad. Zaterdag de box aanbetaald en gereseveerd bij Prenatal in R'dam. Begin maart gaan we hem ophalen, vind hem super :D Ook nog 2 positiebroeken gekocht die van 39,99 waren afgeprijsd voor 5,- :D Ook hebben we besloten volgende maand een easy base systeem te kopen voor de maxi cosi in de auto. Dan hoef je alleen de maxicosi nog maar vast te klikken...

Verder heb ik sinds dinsdag (laatste stage dag) heel veel pijn in m,n rug en word steeds erger. Heb het weekend vanaf vrijdag tot nu 7 uur geslapen maar en met dus helemaal kapot :( Zitten erover te denken maar een nieuw matras te kopen een hele goede want heb zoiezo veel last van m,n gewrichten. Vanacht ontzettend kuitkramp gehad wist niet wat me gebeurde dat deed echt pijn :confused:

Nou verder gaat alles hier rustig, ga vandaag ff proberen veel te slapen en zo even douchen.... En vaak hier kijken zodat ik weer bij kan blijven :p

Ojaa kraamvisite was super! Super lief meisje...raar hoor dat ik over 12 weken ook zo,n frummeltje heb ;)

20. Niet meer actief

Rachel; is niet voor te stellen he. Ik vindhet ook raar hoor dat je straks zelf een gezin hebt en dat je niet meer met zijn 2tjes bent, maar met 3.

Alida; mooie foto's zeg is echt heel duidelijk.

Mama1986; ben benieuwd hoe je intake gaat. Kan jij de vragen beantwoorden die gesteld zijn :D

Liefs Nathasja

Share This Page