Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh wat een fantastisch nieuws! Benthe, YOU GO GIRL..

LZ, ff inderdaad dubbel gevoel, maar het is inderdaad wel beter om echtt heel rustig aan te gaan doen! Sterkte...
    Ennuh, alvast gefeliciteerd he.. ;)

Assepoester, heel veel succes morgen, ik hoop dat het allemaal goed is!

Rach, ook succes morgen bij de vk en haha, ja inderdaad als ze nou maar niet afbelt.. whaha

Nemo, wat heerlijk zeg, zo lang verlof! Ik ga in augustis wel weer even aan het werk, om in september weer even vakantie te nemen. Kan ikw eer een beetje in het ritme komen en dan weer even uitrusten, haha.

Goddess ik maak me oprecht zorgen om je. Ik zou je het liefst naar het ZH sturen. dit is toch niet normaal?

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Bibiche, mis ik net jou post.. ;)
    Oh dat zwemmen klinkt echt heerlijk! Hmm, ik ga denk toch eens even rondvragen... Lijtk me wel wat.

ennuh alvast gefeliciteerd voor de 28e.. ;)

3. Niet meer actief

jeetje wat is er weer veel af gekletst het is teveel voor me om nu op te antwoorden Sorry.

Bij de VK was alles goed. Ze vond het wel verstandiger als ik helemaal zou stoppen met werken, maar 2 ochtenden daar kon ze wel mee leven mits ik luister naar mijn lichaam. Mijn therapeut die zei ik denk dat het voor je gemoedsrust en lichaam beter is als je helemaal stopt.

Morgen ga ik naar het werk en dan overleg ik met de baas, maar ik vind het wel vervelend allemaal.

Ga nu lekker naar bed en spreek jullie morgen weer.

Gr Tas

P.S. Liefzonnetje ik heb de kaartjes binnen. Hartstikke bedankt!

4. LZ: Alvast gefeliciteerd!
    Bibiche: Ik kijk wel even hoe het morgen gaat, ik ga gewoon lekker rustig aan doen, neem mn medicijnen in en meer kan ik niet doen.

Ik ken dat "Help-dikke-buik-gevoel" wel hoor!

Ook ik eet vrij weinig, er wil gewoon niet zo heel veel in, we moeten denk ik gewoon kleinere porties verspreid over de hele dag eten (mmmm...rijstepap :D ).

Tigger: maak je maar geen zorgen hoor, dit komt gewoon allemaal wel weer goed, het is gewoon even balen.
    Maar vind het wel heel lief van je *knuf*

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Voor liefzonnetje:

LANG ZAL JE LEVEN LANG ZAL JE LEVEN LANG ZAL JE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA...IN DE GLORIA! HIEPERDEPIEP HOERA!
    MEID GEFELICITEERD! :({|=

@Assepoester succes vandaag bij de echo meid!

Ik ga zo eerst maar aankleden en douchen :oops: , dan opruimen hier en dan naar de vk en boodschapjes halen....tot straks!

6. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    LZ: van harte gefeliciteert met je verjaardag en een fijne dag gewenst

Groetjes Alida

7. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Rachel: veel plezier bij de vk!

Super dat het zo goed gaat met kleine Benthe, we blijven doorduimen hoor!

We hebben onze echo om 9.20 dus zal hopelijk straks verslag uitbrengen. Lief van jullie om ons succes te wensen :knuf:

En natuurlijk Liefzonnetje! VAN HARTE! Geniet lekker van je verjaardag en laat je maar lekker verwennen.

8. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Goedemorgen dames,
    Ik kom even snel kijken voor nieuws over Benthe en zie dat het weer wat beter gaat met haar, fijn en kom op meid je kan het.

@liefzonnetje gefeliciteerd met je verjaardag enne laat je lekker verwennen.
    @Assepoester hoop dat de kleine goed gegroeit is.
    @Rachel veel plezier bij de vk.

Voor de meiden die naar 9 maanden beurs gaan veel plezier en laat even weten of het de moeite waard is om te gaan.

Ik duik even mijn bedje in ik was er al om 4 uur uit moest mijn oudste dochter webrengen die gingen een dagje skieeën en moest om half 6 op school al aanwezig zijn.
    Jongste nu de deur uit jehhh mama nog even plat. :)

Allemaal een fijne Valentijnsdag.

Tot later.

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Duim voor je Assepoester wel fijn dat je zo vroeg mag! Tot zo dan!

@Rebtam slaap lekker :D

@Alida was het nog gelukt met het boxkleed?

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hallo allemaal,

Goh wat ben ik blij dat het met Benthe weer een beetje beter gaat.. Maar we moeten blijven duimen natuurlijk.. Wat een vechtertje he? Ongelofelijk!

Goddess ik hoop dat je je snel beter voelt. Op tijd naar de dokter gaan hoor, want dit is niet goed lijkt me zo..

Liefzonnetje, ik ben blij dat het beter met je gaat! Houden zo meid!

Verder heb ik ff geen puf om op iedereen te reageren. Ik ben zoooo moe zeg.. Niet zo heel lang geslapen! Maar wel lekker langs mijn mannetje geslapen en dat was wel weer fijn. Hij kwam hier omdat we naar de gyn moesten en ook een echo zouden krijgen. Hij had oorbellen voor me gekocht voor valentijn, aaaah lief he? Alleen ik had niks voor hem want normaal doen we nooit aan valentijn maar doen we iets met onze trouwdag.. Het werd zo veel anders. De dag dat we begonnen met daten, valentijn, trouwdag, zijn verjaardag, mijn verjaardag enz.
    Maar ik dwaal af.. Het was dus fijn dat hij hier was!
    De echo ging goed, alleen het was een ongelofelijk chagerijn die die echo deed. Echt lullig deed ze tegen mijn moeder vooral.. Maar mijn moeder moest er alleen maar om lachen! De nieren zijn weer prima in orde dus dat was wel heel goed nieuws. En ook de groei was goed. We keken het kindje op een gegeven moment recht in het gezicht. Dat was wel bizar hoor haha..
    Bij de gyn ging ook alles goed. Ik heb een lage bloeddruk maar volgens de gyn volkomen normaal voor mijn leeftijd en in een zwangerschap en ze zei alles beter dan te hoog. Dus dat hoop ik dan maar..

Ik merk trouwens dat ik erg ongeduldig begin te worden.. OK het is dan alweer februari maar ik wil gewoon eindelijk mijn kindje wel eens vasthouden en knuffelen enzo.. Ik heb dat heel sterk zeker omdat het nu 26 weken is en dat het kindje nu levensvatbaar zou zijn, dan komt het zo dichtbij he?

Ok ik zal maar eens ophouden met kletsen anders wordt mijn post weer veel te lang :p

Hou je goed allemaal!

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijn dat alles goed was amilah! Toch weer een geruststelling he :)
    En tja sommige mensen kunnen echt ontzettend chago zijn en beter een ander beroep nemen geloof ik ;)

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen:

Nogmaals LZ
    GEFELICITEERD!!!

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    En aan alle mei mama's:

HAPPY VALENTINES DAY

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Amilah, goed te horen dat alles oke was..
    Wat jammer toch weer dat er zo lullig gedaan werd. Ik snap dat niet hoor.

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    *zit in spanning op Assepoester te wachten*

Ahhh leuk gedaan Tigger ook voor jou een leuke valentijnsdag toegewenst!

16. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @LZ: van harte gefeliciteerd meid
    @amilah: gelukkig alles goed met de kleintje, vreselijk hè zo'n chago ik had zo'n iemand met mijn eerste echo maar er waren zoveel klachten over hem dat hij inmiddels ontslagen is. Gelukkig maar.
    @assepoester: ben ook benieuwd

Ik ga maar zo ff slippers kopen voor zwangerschapszwemmen want ik gleed gisteren ook al bijna uit, dus dat is niet zo verstandig :confused: :)

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Dank je...

Ja, ik ben ook wel benieuwd, ik duim dat alles beter lijkt!
    Hoe laat mag jij Rachel?

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA

Februari

14e Liefzonnetje - jarig (30)
    Rachel - vk
    Assepoester - groei-echo
    16e Nemo & Janice & aafje87 - vk
    19e Jessie - jarig (26)
    20e Bibiche & Simalex & tatlim23 - vk
    21e Marie-Lize - vk
    Simalex - zwangercursus
    22e Chantal-vk
    24e Rebtam - 3/4d echo,
    Jingels - vk
    26e Loesje & MomToBe - vk
    27e Assepoester en Babymei- vk
    28e Tigger & Erica - vk

Maart

1e Rebtam & liefzonnetje - vk
    6e mama1986 - vk
    8e Alida - gyn
    14e Liefzonnetje - vk

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+6 ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo --> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+6 ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ?? ~ verlof ??
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (27,1) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+9 (27) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 6 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (29) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+5,5 (25.1) ~ verlof: 16 april nu 50% aan het werk
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+4 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heb de afspraak voor de vk om 12.10....Over een uurtje fiets ik ongeveer aan.

Om 19.00 hebben we de cursus :) Heb alleen helemaal geen zin meer erin :( Zal wel weer komen als ik er eenmaal ben denk ik ;)

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    O ja, heb er weer een was in gedaan net... Ik vind het wel lekker als alles schoon is als de kraamhulp komt vrijdag.
    Nu alle lime groene spullen, kan er gelukkig een wasmachine mee vullen, haha.

En ik heb de 27 bereikt!

Deel Deze Pagina