Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bedankt Tigger!

Maak me beetje zorgen om Assepoester.....maarja misschien is ze wel gewoon lekker winkelen ofzo :)

2. Stelletje kletskousen!

De was en strijk woede begint weer een beetje op te laaien geloof ik. Gelukkig zijn jullie niet zo erg als ik ( :oops: 2.30 snachts gaan strijken).
    Ik heb ook een hekel aan strijken, maar ik heb alles van de beeb gestreken hoor, gewoon omdat ik het zielig vind als "mijn kreukeltje" op kreukeltjes moet liggen. :D.

Vandaag gaat het weer ietsje-pietsje beter, nog steeds wel benauwd maar minder dan gisteren.

LZ: Nogmaals van Harte.

O, ik hoor net dat mijn kraampakket is afgeleverd, ik ga even kijken.

Dames die naar de 9maandenbeurs zijn gegaan, laat aub even weten hoe het was (waar zijn gratis dingetjes :) ).

3. Niet meer actief

LZ; Gefelicxiteerd met je verjaardag!
    Rachel; Fijn dat alles goed is.
    Goddes; kan je bij ook niet ff langs kopmen om te strijken hahaha. Blij dat het weer wat beter gaat met je.
    Mama1986; He leuk zeg . Ben benieuwd hoe het is geworden.

Volgens mij heb ik iedereen gehad. maar vergeef het me als het niet zo si.
    Liefs Nathasja

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Goedemiddag allemaal!

Liefzonnetje ........................HOERA HOERA HOERA! \:D/
    Gefeliciteerd :whistle:

Ach die Assepoester is natuurlijk de stad in gaan we maar van uit, lekker shoppen voor de kleine :)

Wij mogen zaterdag voor de herkansing van de 3d, kijk er erg naar uit.
    Vanavond lekker zwemmen mmmmmmm als het water nu maar wel warm is, vorige week waren ze het vergeten...KOUD!

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kom steeds ff checken voor Assepoester maar nog niets...

De kraamzorg belde net, nieuwe intake staat geplant voor 19 maart om 14.00.

Spannend Bianca zaterdag! :D

Goddess fijn dat het iets beter gaat! Ben ook benieuwd naar de 9 maandenbeurs...ik moet nog 2 daagjes wachten.

6. :) Ligt eraan, wat schuift het? ;)

Heeft iemand trouwens al iets gehoord van de kruidvat doos?
    *Ik wil m hebben!*

Ik heb net mn kraampakket gekregen, zit een onwijs schattig hondenknuffeltje/spuuglapje bij, is ook nog eens heel handig.

Vond het toch wel eng ineens, toen ik al die verbanden e.d in mn handen had. Het voelde alsof ik een doe-het-zelf-operatie-pakket had gekregen. Kreeg er toch lichtelijk de bibbers van...
    * :confused: Ik bedenk me ineens dat mn kat toen hij geholpen was zo'n zelfde soort matrasje onder z'n bips... :confused: *

Bianca: Zwem ze (hoop echt voor je dat het water nu wel warm is).
    Rachel: Ik moet ook nog twee daagjes wachten, met een beetje geluk kan ik dan weer normaal ademhalen en kan ik er een leuke gezellige dag van maken :D!

Morgen krijg ik te horen wanneer ik ga verhuizen... Spannend...

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Straks komen we elkaar tegen bij de kruidvat echo stand zonder het te weten Goddess :p

Kruidvat doos krijg je meestal pas na de 32 weken....flauw he :( M,n nichtje kreeg hem met 33 weken pas.

Mijn kraampakket had wel handige dingen maar niets liefs...alleen een stomme lelijke luierrugtas (bleeeegh)

8. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    AGENDA

Februari

14e Liefzonnetje - jarig (30)
    Rachel - vk
    Assepoester - groei-echo
    16e Nemo & Janice & aafje87 - vk
    19e Jessie - jarig (26)
    20e Bibiche & Simalex & tatlim23 - vk
    21e Marie-Lize - vk
    Simalex - zwangercursus
    22e Chantal-vk
    24e Rebtam - 3/4d echo,
    Jingels - vk
    26e Loesje & MomToBe - vk
    27e Assepoester en Babymei- vk
    28e Tigger & Erica - vk
    Amilah - gyn

Maart

1e Rebtam & liefzonnetje - vk
    6e mama1986 - vk
    7e Rachel - vk
    8e Alida - gyn
    Amilah - gesprek verpleegkundig consulent
    14e Liefzonnetje - vk

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+6 ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo --> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+6 ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ?? ~ verlof ??
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (27,1) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+9 (27) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 6 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (29) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+5,5 (25.1) ~ verlof: 16 april nu 50% aan het werk
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

9. Zou heel goed kunnen Rachel, want ik ga niet weg voordat ik die echo heb! :D
    Anders tatoeer ik vantevoren "zwangerschapspagina" op mn voorhoofd, dan herken je me wel :p .

Dat is inderdaad flauw! Ik wil m nu :cry: ! Maar ach, beter laat dan nooit...

Balen dat jij niks leuks heb in je KP... Maargoed, het is belangrijker om handige dingen te hebben dan leuke dingen, zeker in je KP.
    Ik had het KP van Zilverenkruis Achmea, ik weet niet welke jij had?

10. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Er is weer heel veel geschreven, ik weet ook de helft niet meer heb wel alles gelezen hoor.

Rachel: Het is gelukt met een boxkleed, hij is echt heel mooi.
    Heb ook nog 2 spuugdoekjes in de kleur groen en het knuffeltje van winnie the pooh ben er erg blij mee.
    Nu moeten we de box nog bij het boxkleed hebben maar dat komt nog wel, we krijgen hem namelijk van mijn schoonouders.

Las ook dat er weer wat mensen naar vk of voor echo etc waren geweest en dat het weer goed was super.
    Amilah: De vorige keer dat ik bij de gyn was toen zat ik al een tijdje in de wachtkamer en toen kwam er een meisje binnen die kon niet rechtop staan van de pijn. Ze was met spoed doorgestuurd door de vk. Toen dacht ik al dat is niet goed en dan weet je niet hoe je reageren moet.
    Toen ze aan de beurt was kwam ze later huilend terug en ze moest opgenomen worden, want ze had een miskraam alleen het wou niet loslaten dus moesten ze haar helpen. Nou ik heb het vreselijk gevonden.
    Ik zat daar met mijn dikke buik en bij haar ging het verkeerd.

Voor de rest weet ik het echt niet meer sorry

Groetjes

11. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    He rachel,

Ik heb de kruidvat doos al wel.. mocht em vorige week ophalen....

Kreeg nu ook nog weer opnieuw een magazine met daarbij dat ik binnenkort een bon krijg om de etos doos af te halen, die heb ik volgens mij helemaal in het begin van mijn zwangerschap ook al gekregen.. haha..

Ook de prenatal doos heb ik al binnen. Ca. 2 weken geleden...

Het is nu alleen nog wachten op het kraampakket. Van OHRA.....

12. Momtobe: Hoe gaat dat dan, krijg je een mailtje/post dat je m op mag halen?
    Ik heb nog niets gehad namelijk...

De prenatal en etos doos heb ik ook al, die van prenatal was super!

13. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Goddes tear:

Van welk pakket bedoel je? van kruidvat kreeg ik een mail, met een voucher wat je moet uitprinten en dan kun je het pakket ophalen. Er staat wel bij op welk filiaal....

Ik ga nu maar eens achter het kraampakket aanbellen.. kijken of die meer weten...

Ik hoor trouwens ook al verschillende mensen over afspraak kraamzorg... wanneer is dat normaal dan?

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Goddess of een bordje...zwangerschapspagina mei mamma :p

Nog geen nieuws van Assepoester ik maak me nu wel zorgen hoor!

@MomToBe beter dat jij alle pakketten al hebt joh! Ben je er vroeg mee hihi.

@Alida fijn dat je geslaagd bent voor het boxkleed!

15. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja lullig voelt dat he? Ook al kun je er natuurlijk niks aan doen en zal zij het erg vinden dat je je er rot over voelt. Maar ik had toch zoets van.. kon ik mijn buik maar even inhouden...

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nou ik ga maar puffen :p Heb nog steeds helemaal geen zin om te gaan naar die cursus :( Eerst wel hoor maar vandaag ineens helemaal niet meer. Tot vanavond of anders morgen!

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

@ Annemarie en Benthe, wat heerlijk om te horen dat het goed gaat met de kleine meid, dat geeft de burger moed!

@ jarigen: Gefeliciteerd!

@ de rest: , doe kalm aan, ziek lekker uit, fijn dat het zo goed gaat! ( goed samengevat toch ? ;)

Vandaag had ik weer een afspraak bij de vk. Mijn suiker nuchter was prima de luxe 4.3 MIjn ijzertekort berustte op een misverstand ( ik was blij dat ik ze nog niet had ingenomen). Sinds 5 jaar is er een nieuw protocol aangaande ijzer ( hb-gehalte), maar HA ( die de bloeduitslagen ook krijgen) houden zich daar niet aan. Mijn hb was in het begin 7,8 en nu 7,2 ( ruimschoots boven de 6,3) en aangezien deze was gezakt vond de HA dat er meteen staaltabletten voorgeschreven moesten worden. Ik kwam er achter doordat een oud collega van mij,mij erop aansprak dat er een recept voor me lag ( bij mijn voormalige werkgever). De HA heeft ook nooit gemeld dat er een recept voor mij lag, rare gang van zaken he?

In ieder geval, ik heb die ijzertabletten niet nodig gelukkig ( scheelt weer een hoop bijwerkingen). MIjn kindje groeide goed, hartje was luid en duidelijk te horen, blijft toch elke keer weer bijzonder om te horen.
    IK merk nu wel dat ik al an het aftellen ben, hebben jullie dat ook?
    En ik geniet volop....

De volgende vk-afspraak is op 7 maart.

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Even wat punten voor de agenda nog, als iemand ze erbij kan zetten:

15 maart borstvoedings info avond
    19 maart intake kraamzorg....

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,
    hier weer eens een berichtje van mij.
    alles gaat lekker bij mij gelukkig
    dus heb daar weinig over te vertellen.

hoi liefzonnetje,
    gefeliciteerd met je verjaardag.

liefs chantal.

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi amilah en alida,

ik snap ook nog steeds niet waarom ze daar niet
    2 verschillende wachtkamers voor maken.
    ik weet uit ervaring hoe vreselijk het is als je gehoord heb dat het niet goed is om tussen die dikke buiken te zitten.
    en overal liggen boeken over zwanger zijn je zit dan echt je tranen in te houden.
    maar goed de dames die daar zitten kunnen daar
    ook niks aan doen.
    maar ik had liever iets verder op gezeten daar was een wachtkamer voor de echo`s en daar zat niemand.
    en komt op de zelfde kamertjes uit.
    gelukkig is het bij mij alweer bijna 1 jaar geleden
    en ben ik weer zwanger maar als ik daar aan denk.
    chantal.

Deel Deze Pagina