Hm nog geen nieuws van Assepoester, geen nieuws goed nieuws dan maar ? @Liefzonnetje: gefeliciteerd met je verjaardag @Chantal: mooi dat alles goed gaat. Houden zo ! @Jingels: als je zwanger bent worden er idd andere "normaalwaarden" gehanteerd, mischien handig als je HA dat ook zou weten En aftellen doe ik zeker ! Heb nu toch echt wel zin in ons kindje. @Rachel: veel plezier bij puffen @Goddes en Rachel: jullie beiden een bordje om de nek vrijdag, kan ik jullie herkennen (zou wel grappig zijn om elkaar eens live te zien) @MomToBe: mijn afspraak met de kraamzorg zal 4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum zijn, tenminste dat vertelden ze me. Ik heb tot nu toe nog geen datum. Hier verder geen nieuws, ja vrijdag naar vk en 9maanden beurs en daar heb ik zoooooo'n zin in !
Chantal: Ja dat zou een oplossing zijn, maar bij ons bij de gyn heb je maar 1 wachtkamer voor de gyn dus bij ons is dat geen oplossing. Fijn dat alles goed gaat. Jingles: Jazeker ik ben echt aan het aftellen, zo ben ik aan het tellen nog 9 weken werken en 15 weken in totaal. Als ik eerst maar thuis ben met zwangerschapsverlof dan wordt het voor mij ook een stuk gemakkelijker. Groetjes Alida
Ben d,r weer. Cursus ging wel, ben niet echt enthousiast maar kan nog komen. Zijn nog 2 stellen die 8 mei zijn uitgerekend de rest allemaal later. Ga nu lekker naar bed ben echt moe. @Nemo ja allemaal een bordje om onze nek doen en afspreken bij de kruidvat stand hahahaha
Rachel en Nemo: Ik zie ons al lopen met van die bordjes, hahaha. Maar zou idd wel leuk zijn om elkaar te zien! Ik ben er al om half twaalf of zoeits, hoelaat gaan jullie? Wij wippen misschien ook nog even langs de huishoudbeurs (massages....). Momtobe: bedankt voor je reactie, ik heb helaas nog geen mailontvangen (heb m maaaaaaaaaaaaaanden geleden al aangevraagd, ga denk ik binnenkort even zeuren bij kruidvat...) Ik heb trouwens uitgevonden dat mijn beeb helemaal weg is van mijn gitaar. Ik heb al heel lang niet gespeeld en besloot dat vandaag weer eens even te doen. Hij ging eerst heel wild trappen en ging toen rustig helemaal tegen de voorwand van mijn buik aan liggen, en lag dus ook tegen de gitaar aan . Ik heb een mozart(je) in mn buik (ben nu apentrots omdat hij instrumenten leuk vind ). Hebben jullie wel eens gehad dat je met je vinger (per ongeluk) tegen een voetje aan prikte? ik had dat vandaag weer (hij duwde zn voetje zo ongeveer door mn navel heen, dus ik duwde even tegen het "bultje" aan). Met een rotgang trok ie z'n stappertje terug, moest echt heel hard lachen. Tsja, kan hij alvast wennen, want zodra hij dr uit is staat een leven vol kietel-partijen te wachten hoor! *grinnik* Ben al helemaal verliefd op mn kleine hooligan.
Ja ik kan me dat dus goed voorstellen dat dat hartstikke pijnlijk is.. Ze zouden eigenlijk ergens een andere uitgang moeten maken ofzo.. Dat je niet met rode behuilde ogen tussen al die buiken door hoeft.. Maar ja misschien is er wel niks tegen te doen.... @ Goddes -> Wat heb jij een grappig kindje.. De mijne is ook actief maar niet ZO actief.. En ik voel jammergenoeg nog niet zo duidelijk een voetje ofzo. Lijkt me wel erg grappig... Trouwens dames hoe ligt de baby nu bij jullie? De mijne lag heel lang in een stuit maar nu ligt ze netjes met haar hoofdje naar beneden..
Dat lijkt me ook idd heel pijnlijk, om langs alle buiken heen te moeten lopen... Vreselijk. @Amilah: Dankjewel Komt nog wel hoor, ik loop gewoon erg voor qua voelen etc. Ik voelde de beeb voor het eerst met 14 weken, erg vroeg dus. Ik heb geen idee hoe hij ligt, hij veranderd met de minuut, is dus moeilijk te zeggen. De laatste keer bij de vk lag hij met zn koppie omhoog- stuit. Meestal ligt hij in overdwars/stuit (nu al een dwarsligger!). Gelukkig maakt het nu nog niet uit hoe ze liggen, ik kan alleen maar hopen dat hij op tijd besluit zn kontje omhoog te gooien. Dat is toch vanaf week 32? De "definitieve" positie?
LZ : Gefeliciteerd met je Verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt! Ben blij dat het wat beter met benthe gaat, Ben vandaag naar de 9 maanden beurs geweest, sorry dames viel mij een klein beetje tegen, in de zin van grote, het is 1 hal, binnen een uurtje hadden we echt alles gezien, verder dan de huishoud beurs nog op geweest, maar we hebben vandaag het geslacht van ons kindje mogen zien ( na 5 echo's) Super leuk, maar we gingen voor de 3d echo (dat kan daar ook) en ons klein eigenwijse liet nu wel het geslacht zien maar niet het gezicht, dus hebben we een deel van ons geld terug gekregen, want ze kon niks 3d's zien , haha (als dit kind niet eigenwijs is weet ik het ook niet meer! ) Verder nog een luier tas gekocht, heel leuk bij prenatal en wat kleertjes, toen wisten we het geslacht nog niet dus weer neutraal. Voor de dames die nog naar de beurs gaan veel plezier, wat er staat is wel leuk hoor ben wel blij dat ik het een keer gezien heb! Ga vroeg naar bed, ben erg moe van dat geslenter, doeg
Babymei: Jeetje dus je weet het nu nogsteeds niet? Lekker ding hoor, dat kindje van jullie . Jammer dat het zo tegenviel, hoop dat het mij niet tegen gaat vallen... Slaap ze!
wij gaan vrijdag avond naar de beurs dus aan een avond heb je wel genoeg? ik moet nog 5 weken werken dan verlof de ene kant lijkt mij het heerlijk en de andere kant ben ik bang te gaan vervelen. gr chantal.
Ja, leker ding he die kleine van ons, nou jaals het maar gezond is toch? ** Chantal : als je alleen voor de negen maanden beurs gaat heb je zeker met een avond genoeg! (vind ik), veel plezier alvast
ja ik ga voor de 9 maanden beurs ik vind zelf de huihoudbeurs ook nooit zo leuk. moet wel zeggen dat het al een paar jaar geleden is dat ik ben geweest. bedankt voor het plezier wensen ik ben benieuwd. gr chantal.
Ja chantal, veel plezier! babymei: Je hebt helemaal gelijk hoor, gezondheid komt eerst. Voor zover ik weet is die kleine van mij helemaal in orde, en daar ben ik super blij mee.
Had al eerder willen reageren, maar lag zo lekker op de bank. Alles was gelukkig helemaal goed! Ze was keurig bijgegroeid en lag prachtig binnen de curve. Ze kon alleen het hoofdje niet zo goed meten omdat de kleine meid in stuit lag. Voor de zekerheid willen ze een tweede groei-echo over 2 weken doen, om te zien of ze de mooie lijn blijft volgen. Helemaal niet erg, krijgen we kleine nog eens te zien We weten nu ook dat ze lange benen heeft, dus het nieuwe topmodel kan over 10 weken worden geboren, haha. Jammer dat de 9-maanden beurs een beetje tegenviel, je verwacht er toch een hoop van. Voor de dames die nog gaan, toch veel plezier gewenst! Kruidvat-doos, ook maar eens even achteraan bellen. Vind het nu ook wel tijd worden. Op de één of andere manier hebben die dozen bij mij steeds vertraging.
AGENDA Februari 16e Nemo & Janice & aafje87 - vk 19e Jessie - jarig (26) 20e Bibiche & Simalex & tatlim23 - vk 21e Marie-Lize - vk Simalex - zwangercursus 22e Chantal-vk 24e Rebtam - 3/4d echo, Jingels - vk 26e Loesje & MomToBe - vk 27e Assepoester en Babymei- vk 28e Tigger & Erica - vk Amilah - gyn Assepoester - 2e groei-echo Maart 1e Rebtam & liefzonnetje - vk 6e mama1986 - vk 7e Rachel - vk 8e Alida - gyn Amilah - gesprek verpleegkundig consulent 14e Liefzonnetje - vk BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis Nemo --> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+6 ~ verlof: 11 april. Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ?? ~ verlof ?? Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (27,1) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+9 (27) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 6 april Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (29) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+5,5 (25.1) ~ verlof: 16 april nu 50% aan het werk Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
Gelukkig maar dat jullie Hollands Next Topmodel in orde is! Begon me al een beetje zorgen te maken... Mijn pukkie had de laatste keer bij de echo juist wat kortere beentjes (terwijl ik van die stelten heb ). Misschien is dat onderyussen weer bijgetrokken? Iedereen die morgen naar de 9maandenbeurs gaat: Veel plezier! Ik zag net trouwens ook dat "Hallo Wereld" op de 9maandenbeurs massages doet (*kwijl*). Fijne nachrust iedereen!
Fijn Assepoester dat alles goed is! Hele opluchting! Babymei ga je het geslacht nog met ons delen of niet? @Nemo & Goddess wij zijn er al meteen om 11 uur...kom om 10.35 aan met de trein mijn schoonzusje 10.31 dus wacht me al op....
Goedemorgen dames, Vandaag werk afgebeld omdat ik er even door zit ben gewoon zo moe dat ik even de rem er op zet. Even tijd voor mezelf. Maandag weer een nieuwe werkdag. @assepoester fijn dat alles met kleine meid oke is en wat een lekker gevoel dat je haar over twee weken weer mag zien, kan niet wachten tot het de 24e is dan mogen wij ook weer. @babymei fijn voor jullie dat je het geslacht nu ook weet enne als je het voor je wil houden gewoon doen hoor doen wij ook. Hoe nieuwsgierig sommige mensen ook kunnen zijn. Voor de rest allemaal fijne dag en genieten van het zonnetje.
@Rachel Nou een beetje wel hoor, Maar ik bedoelde meer in mijn eigen omgeving die alles er aan doen om te horen wat het word en zeker nu krijg ik veel te horen KNUL zeker na twee meiden hihihihi we zullen het over een aantal weken zien zeg ik steenvast. Maar is niet altijd makkelijk, merk dat ik wel moet opletten wat ik zeg. :-# :-# :-#