Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simalex

simalex Bekend lid

Ons babietje is 7,8 mm lang. Foto echo zit in mijn album!

Groetjes Simone

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wat een verschil in grotes niet ? Maar als ze ook maar 1 mm verkeerd meten scheelt dat gelijk een hele hoop.
    @Simalex, wij zijn in het zelfde ziekenhuis :D

3. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Simalex en Rachel wat geweldig, nu kan het genieten wel beginnen he!!
    @Wondertje welkom. Ik ben wel naar de huisarts geweest. Via hem kreeg ik een verwijsbrief voor een termijnecho en voor de bloedtest.

Eigenlijk ben ik de hele dag niet lekker geweest, en zo emotioneel. Gevolg was dat ik niet werken kon, niet werken gaf schuldgevoel en daardoor weer emotioneel. Ik lijk wel zwanger of zo ;) !!

4. simalex

simalex Bekend lid

@Nemo -> Misschien ook zelfde gynacoloog??? Wij hadden vandaag Dr. Hirders. Grappig zeg. Ook ongeveer evenlang zwanger. Misschien liggen we in mei wel naast elkaar te bevallen in het ZH... (of gewoon thuis, dat kan ook)

Groetjes Simone

5. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi dames,

Hier was de echo ook super net als bij Rachel84. Het hartje klopt en mijn beebje is ook net als bij Rachel 6mm. Ik werd geschat op 6 weken en 5 dagen. Ik ben zo blij. Geeft wel een geruststelling.

Rachel ook gefeliciteerd met je super echo.

Ik heb wel een foto meegekregen, maar daar was nog niet erg veel op te zien :)

Ik heb verder nog niet teruggelezen, want ik moet zo weg.

Alle dames veel succes verder en een prettige avond.

6. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Simalex: fijn dat jou echo ook goed was.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Mariska wat super voorje, fijn zeg al deze goede berichten hier!!!

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijn dat alle echo's goed waren!!! Mariska onze beebjes schelen echt weinig :D

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    wat een mooie echos mooi al
    die hartjes die kloppen.
    simalex wat heb jij een mooie echo foto zeg.

10. Alle nieuwe mama's: Welkom!!!

Rachel en Simone...geweldig dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad! Rachel, hoest met je misselijkheid???

Hier nog weinig kwaaltjes. Moe, maar je...heb er één rond lopen die vaak al voor half 7 wakker is...dus moe was ik toch al!
    En verder heb ik weinig trek. Niet misselijk nog (vaak beginnen de eerste klachten vanaf de 6de week!), af en toe een vlaagje. Maar wat niet is kan nog komen! Was bij Amiek ook zo...na 6 weken werd ik kotsmisselijk!

Verder ga ik morgen om 14 uur voor 't eerst naar de VK!!! Spannend..we zullen dan meteen een afspraak maken voor de eerste echo, denk ik!

Ik hou jullie op de hoogte!

Iedereen die zijn kindje al heeft mogen bewonderen....ik ben helemaal niet jaloers ;)

11. josam

josam Lid

17 sep 2006
    20
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 6 weken zwanger en uitgeteld op 16 mei. We hebben het nog aan niemand verteld. Eigenlijk zou ik het wel willen, maar ben bang dat er niks is. Herkend iemand dit? Ik ben wel erg moe, en merk wel dat er wat gebeurt in mijn lichaam. Maar kan het eigenlijk nog niet geloven, het was namelijk gelijk raak! Dus ik denk dat we wachten tot na de echo.

Alle andere dames, gefeliciteerd!

Groeten Josam

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Ik heb vandaag de vk gebeld en ik moet 1 november bij haar komen.
    Duurd nog even maar heb er al wel zin in haha

Groetjes

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wow wat een fijne berichten hier allemaal zeg!!!!! Super dat alle echo's goed waren voor iedereen!

Wij moeten nog 1 week en 6 dagen wachten (we tellen niet af hoor ;) , lijkt alleen maar zo) ben ook super benieuwd....

Morgen komt bij mij de consulente van MvM.... brrr ook ik knijp hem of er wel een tweede streepje gaat komen.... theoretisch beredenerend weet ik dat dat wel zo zal zijn, maar emotioneel..... pff die hormonen ook :)

@Josam, gefeliciteerd en welkom hier! Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Bij ons was het ook gelijk de eerste keer raak (eind juli laatste pil geslikt), ik blijf twijfelen, terwijl er genoeg gebeurt is al met mijn lichaam.

14. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    [quote="Erica]
    Eigenlijk ben ik de hele dag niet lekker geweest, en zo emotioneel. Gevolg was dat ik niet werken kon, niet werken gaf schuldgevoel en daardoor weer emotioneel. Ik lijk wel zwanger of zo ;) !![/quote]

zoooooo herkenbaar!!!!!
    ik heb van vriendlief al een bijnaam... "hormoontje van me"
    ik moet eerlijk zeggen dat hij wel heeeeel lief is en geduldig en alles super oppakt! ik bof maar met de liefste man van de wereld... ;)
    :D :D en waag het is om me tegen te spreken ;) ;) ik ben zwanger..... :p :p

15. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ging iets mis met de quote.... bij deze nog een keertje....

tja ik moet ook niet in bed liggen te computeren, dat gaat niet goed..
    he meiden weltrusten en hoop dat morgen weer net zo'n mooie dag als vandaag mag worden met allemaal mooie berichten :)

16. liesbethLG

17 jul 2006
    62
    0
    0
    @liefzonnetje, Ja o zo herkenbaar die MvM! Ik had het ook niet meer toen ze er was! Gelijk de kogel maar door de kerk zei ik en duwde gelijk het bekertje pies voor dr snuffert! Wat een opluchting toen het allemaal nog goed was!!

Donderdag voor het eerst naar de verloskundige. Wat een stress zeg. En dan nog niet eens een echo! Kortom nu weet je nog nix!!!! Ik hoop echt dat de echo niet al te lang op zich laat wachten hoor!

Herkent iemand dit: vrij vaak een druk in je hoofd, en dan aan beide kanten ten hoogte van je slaap?

Verder voel ik me eigenlijk prima, wel vaak sneller moe en af en toe gevoelige (.)(.).

O ja, 2 mei is de dag........

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Mama van Amiek succes bij de verloskundige, hopelijk kun je snel een afspraak voor een echo plannen. Ik begin nu al vreselijk nerveus te worden voor mijn echo die pas maandag is.
    @Liefzonnetje fijn dat je een geduldige vriend aan je zijde hebt. Dat geluk heb ik ook en dat maakt het een stuk makkelijker. Moet je je toch voorstellen dat je vriend nu overal tegenin zou gaan grrrrr.
    @Alida, het lijkt zo lang maar hopelijk vliegt de tijd!!
    @Liesbeth fijn dat je ook geslaagd bent voor je moeders voor moeder test :D Ik heb nog geen echte hoofdpijn gehad maar heb wel vaker gelezen dat mensen er last van hebben.

O morgen een 8 bij mijn banner, ben in staat om over een half uurtje te gaan kijken hoe dat staat hihi.

18. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Mariska, Rachel en Simone: van harte met jullie mooie echo's!!
    Maandag is voor ons de grote dag :)

Mijn vriendje is heel actief. We hebben de afgelopen week de complete voortuin onder handen genomen en inmiddels is ook al de toekomstige babykamer leeggehaald. Die wil hij deze week nog af hebben!? Wat er bij mij aan energie is afgegaan, is er bij hem dubbel bij gekomen, haha

19. Niet meer actief

He meiden wat leuk dat alle echo's goed waren en dat jullie het hartje hoorden kloppen. Als ik jullie zo hoor wil ik ook graag een echo, maar volgende week eerst maar eens naar de VK.

@josam welkom! ik snap heel goed wat jij bedoelt ik heb het zelfde hoor.

Beetje ziekjes vandaag, maar kan niet zeggen of het nu van de zwangerschap is of gewoon eeen griepje. Hoop dat het morgen weer een stukje beter gaat.

Liefs Nathasja

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier gaat het wat beter met de misselijkheid. Meteen als ik opsta eet ik wat thee biscuitjes en drink wat 7 up en zakt de misselijkheid meteen. Niet echt gezond maar beter dan niets binnen houden lijkt me.
    Vandaag ook weer werken :)

Verder fijn dat het allemaal goed gaat met jullie, wij kijken ontzettend uit naar de 12 weken echo omdat dan alles veel beter te zien is :D
    8 oktober eerst nog 10 dagen naar Costa Rica samen met mijn schoonouders en (zwangere) schoonzusje.

Mijn man is trouwens ook superlief, doet echt veel dingen die hij normaal niet zo doen. Ook verzorgt hij alle beesten, heb echt geluk met hem :D

Deel Deze Pagina