Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Hallo allemaal..... lekker veel gebept hier weer!

Assepoester FIJN dat alles goed was :):):):):):) je hebt vast heerlijk geslapen vannacht!

Rachel, SUPER dat je bloeddruk zo gedaald is! Wow... lager dan die van mij.... hoop dat die ook nog iets gaat zakken. Enneh over nieuwsgierig gesproken.. tis toch gewoon voor de statistieken dat je naar het geslacht vroeg ;) ;)

Jammer dat de 9mndbeurs wat tegen viel... maareh stiekem ook een beetje blij nu ik toch niet kan :rolleyes: :oops: sorry ladies... ik hoop dat het voor de anderen allemaal niet tegen gaat vallen!

Haha strijken.... ik sluit me aan bij de haters... ;) Destijds toen ik au pair was heb ik nog heus strijkles gehad van the "lady"... pffff moet er niet meer aan denken. Ben erg blij dat mijn lief niet strak in het pak met overhemd enzo naar zijn werk moet.... de strijkplank komt misschien 6 keer per jaar ofzo eens van zijn plek... als het niet nog minder is :oops: :)

Gisteren een super dag gehad! Kwam beneden en er lag al een lading post dus, toen ik hier had afgesloten en nog even wat wilde opruimen, stond mijn moeder al voor de deur... en een boeketbezorger.. heb van mijn collega's een heel mooi boeket gekregen, ZOOO LIEF!
    Verder gezellig met mijn mams gekletst, foto's van haar 60ste verjaardag gekeken, even naar de Prenatal geweest (2 rompertjes gekocht (goed he!) en een zwempak) en daarna even bij babyplanet binnen gewipt om ons bestelde kamertje aan mams te laten zien. Die was helemaal enthousiast!
    Daarna heerlijk even 1,5 uur weer geslapen (en mams boek gelezen en de vaatwasser uitgeruimd... :oops: )
    Vriendlief was een uurtje eerder thuis en heeft me super verwend met een lading Rituals... bathmilk, theabags en showercream :) :) allemaal relax spul :):) en hij zei maar steeds (iets van 4 keer ofzo) dit is voor Valentijnsdag.... terwijl we daar echt NOOIT aan doen omdat we het zo'n commercie vinden.... dus het kwartje viel niet..... begon mams opeens dat ze nog schoenen in de auto had staan en een of ander wazig verhaal.. dus mijn lief zei, "ik loop wel even mee". Nog steeds drong er niets door en begon ik alvast te koken..... tja en toen kwam ie met een heel grote doos de keuken in... :):):):):)
    Heb ik gewoon een naaimachine van hem gekregen :):):) echt super! Wilde ik erg graag. Heb nu onwijs zin om lakentjes enzo te gaan maken... :) tja en daarom heeft hij de laatste tijd dus zoveel met de moeders gebeld..... haha wat ben ik naief geweest :)
    Van mijn ouders een houtenschildersezel gekregen, ook super... nu kan ik mijn eigen schilderhoekje op de studeer/werkkamer inpikken :p
    Super verwend dus... ook met telefoontjes... wat ontzettend leuk, had niet gedacht dat ik me toch nog zo jarig zou voelen :)
    Zaterdag komt de familie en schoonfamilie nog.

2. Niet meer actief

Lekker liefzonnetje, dat je zo verwend bent en je zo jarig voelde.
    Dat mag ook wel heb je toch lekker verdiend!

Assepeoster fijn dat alles goed was/is.

Ik ben benieuwd naar de beurs morgenavond.

Heb gister een gesprek met mijn baas gehad. Die vond het beter als helemaal de ziektewet in ga en op arbeidtherapeutiche basis ga werken, omdat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet en om bij mij de druk er af te halen.
    Ik ben namelijk nogal een doordouwer en denk niet snel aan mezelf zeker niet als ik weet dat andere op mij rekenen.
    Maarja aan een kant ben ik blioj, maar aan de andere kant ook weer niet.

Moest het ff kwijt.

Liefs Nathasja

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @liefzonnetje: wat ben jij verwend zeg :) heerlijk toch
    @assepoester: heel fijn dat alles ok is

ik ga morgen naar de 9 maandenbeurs ik ben benieuwd maar ik stel me eigenlijk niks voor.

Vandaag ff naar mijn ouders en aan mijn zusje de dvd van de echo laten zien.

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Lekker verwend liefzonnetje!

Tassie misschien maar beter, lekker rustig aan blijven doen he!

Bibiche nog een mei mama morgen op de 9 maandenbeurs :)

5. Wow, wat een droom verjaardag LZ!

Bibiche, jij moet dan ook als een of andere randdebiel met een bordje om je nek rond gaan lopen :) .

Pfff....heb zometeen een afspraak (om 2 uur)...Krijg dan meer te weten over de woning...begin het toch een beetje eng te vinden...

6. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit nu te denken meteen voordat ik zwanger ben geworden heb ik een miskraam gehad... maar ook toen had ik me natuurlijk al opgegeven voor al die dozen... misschien is 't wel zo dat die dozen nog uit die tijd stammen! dat kan ook nog... Ach ja.. hopelijk krijg ik ze dan 2 keer.. haha! Zou helemaal mooi zijn....

Groetjes

Ik had eerst ook zoiets van leuk die 9maandenbeurs.. maar eigenlijk heb ik sowieso alle spulletjes al wel... hoef alleen nog maar verzorgingsproducten... en dan van overijssel naar Amsterdam en de hele dag slenteren lijkt me ook niet zo heel prettig idee...

Nou ik heb de kleertjes allemaal gewassen, ga de 2 e helft maar eens ophangen en beginnen met strijken van de rest van de kleertjes.... wat een werk! Al die hydrofiele luiers etc.. pfff!

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Succes met het wassen en strijken MomToBe!

Goddess meid veel succes vanmiddag!

Wij racen morgen al eerste naar de kruidvat stand...zullen daar tussen 11.00 en 11.15 te vinden zijn :D

8. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Natasja,
    Kan me het helemaal voorstellen hoe jij je voelt.... aan de ene kant blij, maar aan de andere kant word je als "ziek" verklaard, terwijl je "gewoon" zwanger bent en vooraf natuurlijk ook anders voor ogen had hoe het zou zijn....
    Voor je collega's wel fijn omdat er dan vervanging voor je geregeld kan worden en voor jou fijn dat je weer dat je niet perse hoeft... de druk er inderdaad af is.
    Het is nu echt zaak om wel voor jezelf te kiezen hoor of eigenlijk niet alleen voor jezelf, maar des te meer voor je kindje en voor je man!
    Tja, ik schrijf dit nu wel zo makkelijk.... maar vind het zelf ook nog super moeilijk!

Overigens heb ik een oproep gekregen voor de bedrijfsarts.. moet de 26ste... maar heb dan net op mijn werk wat afspraken staan om dingen te gaan regelen...

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Wow LZ wat een SUPER verjaardag.. Dat wil ik volgend jaar ook :D

Voor de meiden die nog naar de negen maanden beurs gaan. veel plezier! Ik ben blij dat ik niet hoef :p Als ik nu een hele dag moet lopen krijg ik ontzettende bandenpijn.. Ik heb dat echt al na tien minuten lopen :confused:

En Natasha, ik snap wel dat je baalt en opgelucht bent nu met je werk. Ik denk dat het wel een erg goed idee is van je baas. Je moet niet over je grenzen heen gaan hoor!

Assepoester wat fijn dat alles goed was en wat leuk dat je over twee weken weer een echo krijgt. Hoe meer echo's hoe beter, is zo leuk om weer te zien :D

Goddess, succes met de afspraak. Ik hoop dat ze snel een woning voor je hebben. Volgens mij wordt dat hartstikke leuk, jij en je knulletje samen in een woning. Ik zal duimen dat ze snel iets voor je hebben. Ben maar niet te zenuwachtig want dat helpt toch niet ;) (goh en dat zegt iemand die zelf noooooooit zenuwachtig is :) )

Ik had vanochtend kramp in mijn kuit, erg joh :confused: Ik kreeg het er gewoon niet uit. Ik mijn ouders roepen maar die hoorde me niet :(
    En door die dikke buik kon ik er niet goed bij. Jeetje het was echt een ramp. Uiteindelijk heb ik het er uit gekregen, maar het duurde wel lang want het schoot er steeds weer terug in. Nu loop ik helemaal mank ervan. Hebben jullie dat ook soms kramp? Dit is voor mij de tweede keer dat het zo heftig is maar ik heb wel vaker kleinere krampjes in mijn nek en armen en benen..

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo meiden, lekker gekletst hier (moest ongeveer 10 pagina's lezen hihi).
    @Liefzonnetje nog gefeliciteerd, fijn dat je verjaardag leuk was! Verder gaat het dus ook weer wat beter met je en dat is fijn om te lezen.
    @Rachel ook gezakt in bloeddruk, mooi meid!
    @Assepoester goed nieuws van de echo, hopelijk kun je daardoor weer lekker gaan genieten.
    @Babymei eindelijk het geslacht, haha wel leuk dat je het toch nog te weten bent gekomen.
    @Amilah au die kramp weet ik nog wel van mijn puberjaren toen waren het groeistuipen au au.
    @Tassie goed van je baas dat hij de knoop doorhakt, kan me voorstellen dat het voor jou wel dubbel gevoel is. Ach wie weet wen je er snel aan en kun je er gewoon van genieten. Gooi het 'moeten'en schulgevoel aan de kant.
    @ Alle meiden die naar de beurs gaan veel plezier.
    @Goddes ook niet lekker geweest en gelukkig weer aan de betere hand las ik. Weet je al meer van de verhuizing?

Verder heb ik niet alles onthouden en met twee schermen vind ik ook zo een gedoe :oops: dus allemaal knuffels en zwaai zwaai.

Met mij gaat het nog steeds erg lekker. Voel me gewoon echt zwanger. Dikke buik, veeeeel trek, krijg veeeel aandacht en voel veeeeel getrappel. Voel mij gewoon heerlijk en geniet van alles. Tuurlijk wordt het allemaal soms wel zwaarder. Op mijn werk moet ik soms iedere dienst een paar keer de trappen op en af omdat ik de jongeren wat wil vragen. Dat merk ik nu wel :rolleyes: . Maar ze zijn anderzijds zo behulpzaam. Ze doen boodschappen voor me, helpen extra in de huishouding. Leuk om bij deze zogenoemde moeilijke jongeren deze sociale kanten te zien.

Maandag heb ik mijn vader en gezin van schiphol gehaald. Deze zijn een maand in nl. Ik heb voor het eerst mijn kleine zusje gezien (11 maanden). Heel bijzonder, zo een schatje. Raar hoor liep ik daar met mijn dikke buik. Zo een mooi idee dat ik over een paar maanden zelf zo een klein meisje zal hebben. Ik ga mij ook meer en meer verheugen op de komst maar wordt nog niet ongeduldig, daar is het zwanger zijn te leuk voor op dit moment :D :D Wie weet praat ik volgende week wel weer heel anders maar ach nu is nu.

11. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Sluit me even heel makkelijk bij Amilah en Erica aan :oops:
    Heb heerlijk lang geslapen, ben weer helemaal opgeladen.
    Vanmiddig gaat vriendlief even naar de dokter vanwege zijn veel te hoge bloeddruk (op advies van de bloedbank). Ben benieuwd wat daar uit komt rollen.

12. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Erica,
    Dat is waar ook, tijdje geleden had je al verteld dat je vader en zijn familie naar NL zou komen. Wel jammer dat ze na een maandje al weer weg gaan... en jouw baby dan nog in je buik zit.... ach die ontmoeten elkaar vast later wel weer :)
    Fijn dat alles verder goed gaat en dat die jongeren wel een sociale kant hebben! (je werkte toch met moeilijk opvoedbare jongeren? oeps mijn geheugen...)

Goddess weet je al wat meer van je eventuele huis? Zal wel heerlijk zijn als je straks een eigen plekje hebt!

Vandaag al heerlijk met mijn kadootje gespeeld.. voel me net een klein kind ;)
    Zonnetje schijnt wel heerlijk vandaag...
    vanavond ga ik voor het eerst naar zwangerschapszwemmen op aanraden van de gyn en VK... ben benieuwd hoe het zal zijn.....
    Nou ik ga nog ff slapen...

Ohja, de buurt gaat nu zo ondertussen langzaam in de gaten krijgen dat hier wat aan het veranderen is... stond net wat dingen in onze auto te doen kwam de buurman van 2 huizen verder met kindje langs en zei: Goh wat een grote gezinsauto...... dus toen heb ik verteld dat wij ook een kindje gaan krijgen in mei :) Hele leuke reactie gehad van hem! Valt me mee dat dat nog niet de ronde had gedaan.... das een voordeel van in de stad wonen he?!

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Wat is er weer veel geschreven zeg maar heb totaal niets onthouden sorry.
    Kom net van mijn werk en ben echt kapot naar 4 hele dagen werken dus ik heb het even gehad.

Voor de rest gaat het goed

Als ik weer een beetje puf heb zal ik overal weer op gaan reageren

Groetjes

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Helleuw!

Pfff, iedereen uitgeput.. ;)
    Ik ook. Blugh. Nog een half dagje... *thank god*

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Assepoester goed te horen dat alles oke was nu!

Daar was ik even heel nieuwgierig naar. Ben er vanavond weer, nu even op... :oops:

16. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo stelletje ouwe dames :) wat een uitgebluste boel hier hihi. Hoe moet dat als we volgend jaar allemaal op de rand van de zandbak zitten? Pffff bak je eigen taartje maar? :)

Nou ja, hier is het niet veel beter. :oops: Na 3 uurtjes werken met mijn moeder de stad in geweest voor een extra broek. Heb er 4 gepast en had toen geen adem meer over. Slecht geregeld trouwens dat je eerst naar de bovenste verdieping moet en dan in de pashokjes moet staan! Was een behoorlijk geklungel om een broek te passen zonder stoel voor wat steun of evt. te kunnen zitten.
    Die bekken van mij zijn nu eenmaal niet zo soepel meer als voor de zwangerschap ;) Ach ja toen moest ik ze ook wat vaker bewegen om dit te bereiken :oops: ;) Maar goed, ben nu weer thuis..... zonder broek en zonder adem. Eerst maar even lekker languit met een kopje thee.

17. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Yes \:D/ de 26 is genoteerd! Fijn om het zwart op wit te zien. Zo toch nog even de deur uit................. taartje halen ;)

18. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Haha :) :)
    Jammer dat je niet geslaagd bent! Maareh was je taartje lekker?

Zooo zit ik hier net dus een berichtje te schrijven, gaat de telefoon.. de arbodienst. Hij vanalles vragen en concludeert dat ik inderdaad maar helemaal ziek gemeld moet blijven tot het begin van mijn verlof 6 wkn voor uitgerekende datum. Misschien zei hij dat ik nog een keer een telefoontje krijg, maar dat was wat hem betreft niet nodig. Hij zei dat ik erg rustig aan moest doen (goh wat een bekende woorden) en wenste me veel sterkte en een mooie tijd toe! Wow wat makkelijk gaat dat zeg... nou ja, eigenlijk is het probleem natuurlijk ook wel serieus... maar goed, zelf vind ik het nog steeds lastig om te accepteren, maar dat wordt wel iets makkelijker aangezien iedereen om meheen zo meeleeft en denkt..
    Nou de 26ste moet ik naar de bedrijfarts van mijn andere werkgever... zal dat hetzelfde gaan?

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kletskousen!

Ben er vanavond nog ffies, en dan morgen naar de 9 maandenbeurs. Wij komen pas zondagavond terug slapen een weekend bij mijn schoonzusje. Mijn nichtje komt ook logeren dus zit volgende week niet zoveel achter de pc denk ik ;)

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Fijn dat het geregeld is LZ...
    Tja, ene kant: inderdaad apart dat het zo makkelijk gaat. Anderszijds, met zwangerschappen heb ik daar geen moeite mee dat het zo makkelijk gaat. Dat is een gezonde ziekte en gaat weer over. Dus mogen ze best wel goed voor je zorgen.. ;)

Bianca, hihi. Ja echt te erg zijn wij.. :oops:
    maar goed, het gaat ook weer over.. Straks zijn we hippe snelle mama's.. ;)

Rachel, veel plezier!

Deel Deze Pagina