Veel succes Tigger lijkt me heel moeilijk! zit ff op de laptop dus reageer morgen wel beter op iedereen.
Shit he.. heb ik net een heel bericht getypt... is die weg... :S ggrrrr...... Maar goed we beginnen weer opnieuw. Tiger: heel veel sterkte met het verkopen van je paard.. lijkt me heel erg moeilijk... Rachel: ik ben jaloers dat jij een laptop hebt... ik moet nu helemaal naar zolder om achter de pc te gaan... al die trappen! ppff.. maar manlief denk dat als ik een laptop koop ik alleen nog maar achter i-net zit.... Goddes: dat verhaal wat iemand hier zei over bijstand klopt inderdaad.. ik heb dat een paar jaar geleden ook even gehad, omdat ik niet werkte... en dat was zo'n 450 euro.. maar ik was natuurlijk toen nog geen moeder.. dan was het bedrag veel hoger... dus ik zou het echt meteen aanvragen! Verder: de babykamer is gisteren geleverd, en we hebben hem helemaal in elkaar gezet. Staat echt leuk hoor... lijkt al zo echt nu! Kleertjes heb ik al allemaal in de kast.... nu nog de lakens etc er op.. die zitten nu in de wasmachine...... Oh ja mijn kraampakket is ook binnengekomen vandaag! Wat snel he.. donderdag had ik gebeld of er wat over bekend was.. en vandaag kreeg ik het pakket al geleverd.. met een grote luiertas erbij... pakket is van Ohra/DeltaLoyd.... Ga zo lekker met2 vriendinnen de stad in.. nog wat prulletjes kopen misschien en lekker koffie drinken/met gebak natuurlijk... Groetjes!
Iedereen heel erg bedankt voor jullie reactie! Assepeoster: Wat lief van je dat je dat hebt opgezocht voor me! Ik heb nu even niet de puf om achter alles aan te gaan, ik zit nu even in een soort roes van: DIt kan allemaal niet waar zijn. Maar jullie geven me in iedergeval weer veel meer hoop! Ik vind het echt onmenselijk wat ze doen, het klopt gewoon voor geen kanten. Zelfs ik (zonder opleiding) had dit beter kunnen organizeren en bedenken, en dat vind ik toch best wel kwalijk. Ik ben wel blij dat ik degeneben die dit treft (want ik kan wel bedenken dat dit onmogelijk goed kan gaan) i.p.v een verward 15-jarigzwanger meisje die net dr huis uit is geschopt, die kan dan helemaal geen kant meer op. Nogmaals ONTZETTEND bedankt voor jullie reactie, ik voel me nu al een stuk minder "een kip die naasr de slachtbank gaat". Gigantische Knuffel voor jullie allemaal! GT
Lieve Goddess, helaas heeft iedereen om de zoveel tijd ruzie met "instanties". Ook wij zijn er nu een beetje 'expert' in geworden om met die rot-instanties om te gaan. En elke keer word je er een beetje beter in Gewoon met de gemeente gaan praten en niet weggaan voordat je bevredigende antwoorden hebt gehad. Stug blijven zitten en doorvragen tot je weet wat je wilt weten. Denk maar zo: dan hebben die mensen ook weer hun geld verdiend Tigger: wat vervelend voor je dat je je paard gaat verkopen. Kan me goed voorstellen dat dat niet gemakkelijk is. Hopelijk krijgt het beestje een goed huis met een lief baasje. En over het minder voelen van je beeb: om de zoveel tijd schijnt de kleine rustig te zijn omdat ze dan een groeispurtje maken. Ook de ruimte wordt nu steeds kleiner en jij went steeds meer aan de bewegingen. Zo nu en dan even ervoor gaan zitten/liggen, even porren en binnen afzienbare tijd een reactie terugkrijgen. MomToBe: zal zo even kijken of je ook foto's van je kamertje hebt, ben wel nieuwsgierig, hihi. Veel plezier te winkelen en geniet van je gebakje! Hier gaat alles ook weer goed. Ben alleen verschrikkelijk lui. Ben mijn bed niet uit te branden en stel alle klusje tot in de eeuwigheid uit. Ga toch proberen om mijn lijstje wat uit te dunnen vandaag. Wat betreft onze kleine meid: de ene keer doet ze me pijn en wou ik dat ze wat rustiger was, de andere keer is ze me te rustig en wou ik wel dat ze een beste schop uitdeelt. De ene keer wou ik dat ze er al was, de andere keer hoop ik toch dat ze nog een mooi poosje blijft zitten. Al met al lekker dubbel dus.
Assepoester: Je hebt helemaal gelijk . Hey, je mag lui zijn als je zwanger bent! . Lui ze! Tigger: ALs je je meisje minder voelt kan het ook dat ze groeistuipje heeft (gehad), zou ik me idd niet te druk over maken. Ik vind het een ontzettende goede beslissing van je om je paard te verkopen, maar het blijft natuurlijk heel erg moeilijk. Ik begrijp dat "alles of niets", zo zit ik ook in elkaar. Je loopt alleen jezelf in de weg als jiij je constant schuldig moet maken tegenover je paard en kind, en dat is voor jullie alledrie niet goed. Ik vind het ontzettend knap dat je zo'n moeilijke doch weloverwogen keuze hebt kunnen maken. Het is even lastig, maar het is beter voor jullie allemaal. Heel veel sterkte! Mom2be: Lekker dat jullie kamertje er nu is!
Ok: 9maandenbeurs! Voordat ik het vergeet: (*zet een keel op*) IK HEB NIEUWE ECHO-FOTO'S ! Ik ben dus gisteren naar de 9maandenbeurs en ook nog even naar de huishoudbeurs geweest. Ik wilde jullie er gister al over vertellen, maar ik was echt kapot (van half twaalf tot 10 rondgelopen :schock: . Ik kreeg wel heel veel complimeneten van mensen achter kraampjes over het feit dat ik het zo lang volhield ). De huishoudbeurs was echt DRAMA, dat doe ik nooit meer, vrijwel iedereen probeerde DOOR je heen te lopen of desnoods over je heen. Heb daar wel allemaal lekkere dingen geproefd, broodjes gekocht, een trolley van sorbo gekocht (Ik MOESt die trolly hebben, ik liep met heel veel zware tassen, mn schouders zaten op een gegeven moment zo ongeveer ter hoogte van mn heup ) Toen ook nog een stoel/krukje van palmolive gekocht (5 euro voor het krukje en drie producten van Palmolive, vond ik persoonlijk een hele goede deal...zitten...ahhhh). En ik heb slaap-melk gekocht van Friesche vlag, zo lekker *zwijmel*, en kreeg daar een cd'tje bij. In totaal hebben we 7 uur lang rondgelopen op de 9maandenbeurs ,ok, veel tijd ging op aan het wachten bij kruidvat... Wat was dat trouwens vreselijk geregeld, het wachten voor die echo's! Heb dus een keer gehad dat we weer een half uur hadden staan wachten, en op het moment dat wij aan de beurt waren waren de echo's op . Uiteindelijk wel gelukt (EN heel veel luiers gevangen bij de bingo ) ! We liepen dat kamertje in, en toen werd er gevraagd hoever ik was. 28 weken. En toen riep die vrouw uit: Oh, dan ga ik proberen een 3d-echo voor je te maken! *Happy*, iedereen kreeg gewoon 2-d, en ik kreeg gratis 3-d . De echoscopiste was helemaal weg van mijn zoontje (het is ook zo'n charmeur ), ze vond hem erg grappig en druk, en vond dat hij een heel mooi koppie heeft (en ze vond het zo leuk dat alles bij mij zo makkelijk te zien was). Verder nog heeeeeeel veel folders verzameld, informatie opgedaan over BV en FV, twee buikbanden gekocht ("pretty belly" en "coming soon" ) een cosi-bag gekocht (ahhh..lekker warm ) een knuffeltje gekregen, eentje gekocht, een badthermometer + koortsmeter +nagelknippertje voor de beeb + anti-bacteriele slips voor na de bevalling voor 5 euro, etc. En ik heb een zwangerschaps massage gehad, dat was echt super! Ik heb in iedergeval een leuke (en vermoeiende) dag gehad. Volgend jaar gaan we weer, maar dan met z'n drieen . Ps: *stille hint* KIJK NAAR MN FOTO'S! KIJK NAAR M'N FOTO'S. Hihi
Hihihihihi, ik heb eerst maar even foto's gekeken, wie wilde dat ook al weer zo graag? Ze zijn FANTASTISCH! Wij zijn ook net terug van de 3d-herkansing. In één woord GEWELDIG! De kleine had zich netjes gedraaid en was dus goed in beeld. Af en toe een handje voor het neusje, maar met wat gepor deed ie het braaf weer weg Ook nog even naar het hartje geluisterd, zwijmel , wat een mooi geluid is dat toch! Uiteindelijk, na 3 kwartier!, kregen we de dvd, 4 foto's en een cd-rom met 108 foto's! GRATIS De teleurstelling van de vorige keer ben ik dus HELEMAAL te boven
@goddess: leuk man je foto, wel lief van haar dat ze het 3d wilde doen. Ik heb niet in de rij gestaan omdat ik net vorige week een 3d echo had laten doen en geen puf/zin om daar weer voor in de rij te staan. HHbeurs durfde ik niet eens langs te gaan was zo druk. @tigger: lijkt me vreselijk je paard verkopen want je hebt toch een band met zo'n mooie beest. Maar ik denk dat het wel eerlijk is inderdaad naar de paard om een baas te hebben die wel dagelijks kan langs komen. Misschien maak je een kleine meid wel heel erg gelukkig (met rijke ouders ) @bianca: ZIENNNNNNNN wel gaaf zoveel foto's Ik was vanochtend al om 8.30 uur wakker en ik heb een kaptafel en spiegel gekocht voor in de slaapkamer zo leuk bij de Xenos. Voor de rest wasdag vandaag. We gaan morgen waarschijnlijk lekker wandelen in Scheveningen. Ik voel mijn prinsesje ook ene keer meer dan andere keren maar als ik haar maar wel 1 keer voel dagelijks dan zit het wel goed. De baarmoeder zit volgens mij echt tegen mijn rib aan want dat doet nog steeds pijn, vooral als ik zit.
Oh ja, voor ik het vergeet. We vroegen om nog eens naar het geslacht te kijken.......................... Hij beweerde het andere geslacht . Dit terwijl hij de vorige keer hetzelfde zei als de VK! Na wat inzoomen en draaien zagen we dan (gelukkig) toch dat hij het dit keer verkeerd had pfffff. Net zo welkom hoor, maar toch schrik je er flink van. Nou ja, uiteindelijk hebben we 3 keer hetzelfde gezien en nemen we aan dat het nu toch wel definitief dit geslacht blijft
Hihihi, bedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankt! *sorry, gewoon heel erg blij met de foto's!* Bianca: Wat super! Wow 108 foto's? Zien zien zien! Bibiche: Wat naar dat het pijn doet... DKK (de kleine krokodil) heeft nu ondekt dat er in het gebied rond mijn ribben meer ruimte is dan bij mn blaas (daar heeft hij zichzelf al honderden keren vastgezet, bij mn bekken). Dus nou ligt hij dwras, met zn voeten in mn ribben en met zn hoofd in mn ribben, of hij ligt met de ene kant in mn ribben en de andere kant in mn blaas. Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet, want het begint mij ook steeds meer pijn te doen. De laaste tijd probert hij ook door mn buik heen te duwen lijkt wel. Hij duwdt dan met al zn kracht met z'n voet tegen mn buikwand aan, en blijft steeds hadrer doorduwen, dat doet zo vreselijk veel pijn, ik kan ook niet begrijpen dat dat kleintje al zo sterk is. Ik weet dat het niet kan, maar ik verwacht bijna dat hij gewoon door mn huid heendudt op een gegeven moment, zo hard duwt hij... Echt niet leuk. Heeft hij gister op de 9maandenbeurs heel vaak gedaan, op een gegeven moment stond ik op het punt van janken, ongelovelijk hoe zo iets kleins zo veel kracht heeft... Maar hij is wel een schatje hoor . Ik was trouwens wel geschrokken van de echo fotot', hij lijkt zo heel erg op z'n vader, misschien draait dat nog bij, je weet het niet. Bianca: JEETJE! dat is schrikken! Ik zou acuut een hartstilstand krijgen hoor .
Nog steeds lui zitten te wezen hihi Mooie foto's hoor Goddess! Dan was het de lange dag wel waard. Bianca, mooi dat je nu eindelijk een positieve 3d ervaring hebt. Geniet van je dvd en foto's! (en laat ons stiekem meegenieten als het kan)
hoi goddess, mooie foto`s zeg dat je het zo lang vol kon houden zeg. hoi bianca, gelukkig dat de echo gelukt is. ik ben ook naar de 9 maanden beurs geweest vond het erg leuk . de hhbeurs was wat minder erg druk. voor de rest gewerkt vandaag ging wel snel heb de hele dag op mijn kont gezeten. kon niet zo goed lopen heb last van aambeien echt pijn . heb ik nooit eerder gehad. maar schijnt er ook bij te horen leuk weer. gr chantal.
hallo allemaal vandaag hadden we mijn schoonouders op bezoek uitwestdorpe en die zijn 22feb 45j getrouwd en morgen word mijn broertje 5j vandaag heb ik wat last van me rug en soms wat benauwt maar dat had ik in de zwangerschap van eva ook en weet daar nou wel een beetje mee om te gaan 8) 2 feb had ons dochtertje voor het eerst op haar potje geplast en nou vandaag heeft ze voor het eerst op haar potje gepoept we zijn natuurlijk reuze trots op haar ben nou wel een beetje moe maar ga denk ik zo de rest van de avond heerlijk op de bank hangen en ff met me dochtertje douchen en me ventje mag me bedienen
Ik heb niet zoveel te zeggen eigenlijk . Ik had vannacht voor het eerst hartkloppingen, alsof mijn hart zo zou ontploffen. Maar dat ging na 10 minuten weer over. Ik ga zo koken samen met mijn vriend, sinds ik zwanger ben haat ik koken. Ik kan me er niet eens toezetten om iets te bedenken.
Hoi Hoi, Hoe is het hier met jullie? Hier gaat het allemaal goed, maandag weer naar de VK toe. Ik heb nu ook eindelijk een foto van me buik in mn album staan. Gaan jullie trouwens carnaval vieren...... ik heb er helemaal geen zin meer in. Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Liefs van Jessie
Chantal: Dankjewel . Ik was zelf ook zo trots dat ik het zo lang volhield, echt super. Jeetje, dat klinkt echt heel naar, ik heb gelukkig geen last van aambeien, ik wens je heel veel sterkte! Mama: Gefeliciteerd met deze "zindelijkheids-doorbraak" ! Bibiche: Naar zeg die hartkloppingen, heb ze ook regelmatig, voelt gewoon heel naar. Ik heb altijd al een hekel gehad aan koken heel veel suc6 he? Jesie: Fijn weer wat van je te horen, ben blij dat het welgoed gaat. Wij vieren nooit carnaval hier.
@Assepoester: doe nog maar even lekker lui, kan nu nog Straks is er geen tijd meer voor met luiers, voeding, boertjes enz. @Tigger: veel succes met het vinden van een goede baas voor je paard, lijkt mij wel moeilijk je beestje weg doen. En ik heb ook een week gehad dat ik onze beeb minder voelde. Hij/zij beweegt nu weer volop. Mischien groeiweekje ? @Goddes: wat ben jij een mazzelp*k met je 3d echo ! En die van mij duwt soms ook. Ik denk wel eens dat ie er door de zijkant uit wil @Bianca: jemig 108 foto's ! Was zeker een geslaagde herkansing. @Chantal: vervelend zeg die aambeien, doe anders wat ijsklontjes in een washandje dan krimpen ze wat en zijn ze minder pijnlijk (tja ik weet het "lekker" advies ) @mama1986: "gefeliciteerd" met het eerst potje poepen, hele verandering lijkt me dat weer. @Bibiche: Wat heb je bedacht om te koken ? @Jessie: alvast veel plezier bij de VK. En wij doen hier (friesland) niet aan carnaval. Hier verder weinig nieuws. Verleden week heeft mijn vriend het hartje gehoord door een w.c. rol, hebben jullie dit ook al geprobeerd ?