Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Succes Tigger

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wat fantastisch nieuws van Benthe, dat geeft de burger moed!

Fijn dat het met iedereen zo goed gaat.

Diegene die de agenda bijhoudt: woe 7 maart weer naar de vk.

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Haha, sta ik bekend om het schrijven van kranten ;) :) hihi ik heb nog niet alles gelezen, maar toen ik dit voorbij zag komen, had ik zoiets van: hier moet ik ff op reageren :)

Gisteren had ik mijn familie over de vloer, nog voor mijn verjaardag... was erg gezellig, erg vermoeiend.... tussendoor s middags ze lekker laten zitten en ben ik 1,5 uur mijn bed ingedoken.. :)
    Vandaag zit ik wel met de kater.... in de zin dat ik weer veel harde buiken heb, meer hartkloppingen en weer zo misselijk ben.... :( Rust helpt blijkbaar erg goed.... maar na wat drukte gaat volgens mijn bloeddruk toch steeds weer omhoog..
    vandaag viert mijn stiefschoonvader zijn verjaardag, ben dus thuis gebleven... tis ruim 1 uur rijden en dan alle drukte daar, dat zou ik helemaal niet meer trekken. Dus vriendlief is alleen... vond hij gelukkig niet erg. Hij ziet ook wel aan mij dat het gewoon niet meer gaat. Ik baal er behoorlijk van, maar probeer er maar niet te veel bij stil te staan...

4. LZ: :)
    Wat rot zeg, goed dat je gewoon thuis bent gebleven, doe lekker rustig aan hoor!

Bibiche: Hahaha, een Shakira'tje. Hihi

5. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    zoooo alles bij gezelen...

En Tigger, hoe is het geweest met de kijkers voor je paard? Lijkt me wel een mega beslissing die je moest nemen... hoe lang had je je paard al?

Benthe... WOW echt super zeg!

Tja die uren slaap ken ik ook... tenminste, de laatste tijd moet ik veel minder plassen (volgens mij is dat als mijn bloeddruk weer omhoog is..) en dan hoef ik er s nachts maar 1 keer uit... dat is wel een voordeel, maar ja, verder voel ik me dan altijd waardeloos dus.... dus voor mij liever de nachten van om de 3 uur ff uit bed...

Goddess, gafe 3D foto zeg! Echt heel mooi! Om heel eerlijk te zeggen vind ik de foto's meestal er erg eng uit zien (krijg associaties van de reconstructies van bv het meisje van Nulde... sorry dat ik het hier schrijf...) maar bij deze absoluut niet, echt super gaaf! Jij lekker boffen, maar dat mag ook wel eens een keer!

Vandaag weer op de weegschaal gestaan... niets erbij in bijna 2 weken tijd.... soms maak ik me daar wel een beetje zorgen om, aan de andere kant zei de VK dat de kleine alles wel pakt wat ie nodig heeft... tja en als ik zo misselijk ben, dan krijg ik gewoon vrijwel niets binnen... ben wel helemaal aan de fruitshakes.... kiwi & sinaasappelsap, kiwi/banaan/sinaasappelsap, peer/sinaaasappelsap, peer/kiwi/sinaasappelsap... jammie :) en wel ff zelf maken he? zo overheerlijk... voor mij geen ijs, frikandellen (alhoewel ik vlees nog steeds super vind ruiken, terwijl ik al iets van 8 jaar vegetarier ben... soms zo erg dat ik ook echt een hapje wil proeven, maar wegens gezondheidsredenen doe ik toch maar niet...)

Nou meiden, ik weet niet geod meer wat iedereen heeft geschreven.... en ben eigenlijk verder te moe... ga maar weer even een slaapje doen.. :oops: truste en tot vanavond :)

6. Tigger: Veel suc6!

Lz: Dankjewel! :D :D :D
    :oops: Ik vind ze meestal ook heel eng hoor, van die rare misvromingen op die foto's...
    Op die foto's van mijn pukkie staat maar een misvorming: op die zwart/wit heeft hij een grotere neus. *Toen die echo gemaakt werd lag hij steeds niet stil, dus je zag steeds vervormingen, en precies op het moment dat ik keek had hij een ONWIJS grote neus, dus ik lag daar schreeuwend op dat bed: HIJ KRIJGT TOCH NIET ECHT ZO'N GROTE NEUS HE?!?. Echoscopiste en een vriendin van me lagen helemala gevouwen door mijn schrik. :) Had daar bijna een harverzakking hihi, maar gelukkig heeft hij een beschaafd neusje!

Ik kom ook niets meer aan hoor, ik moet ook heel veel moiete doen om iets naar binnen te krijgen.

7. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    AGENDA

Februari

19e Jessie - vk
    Jessie - jarig (26)
    20e Bibiche & Simalex & tatlim23 - vk
    21e Marie-Lize - vk
    Simalex - zwangercursus
    22e Chantal-vk
    24e Rebtam - 3/4d echo,
    Jingels - vk
    26e Loesje & MomToBe - vk
    27e Assepoester en Babymei- vk
    28e Tigger & Erica - vk
    Amilah - gyn
    Assepoester - 2e groei-echo

Maart

1e Rebtam & liefzonnetje - vk
    6e mama1986 - vk
    7e Rachel & Nemo & Jingels- vk
    8e Alida - gyn
    Amilah - gesprek verpleegkundig consulent
    14e Liefzonnetje - vk

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ?? ~ verlof ??
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (27,1) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+9 (27) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 6 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+5,5 (26.6) ~ verlof: 16 april nu 50% aan het werk
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

8. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    female hebben we trouwens ook al lang niet meer gezien hier volgens mij.... alles goed met haar?

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    He lieffies!

Nou ja, het ging heel goed. ze was erg enthousiast. Dus afwachten nu... (zoiets kan altijd even duren in paardenland.. *zucht* )

LZ, ik heb deze merrie nu anderhalf jaar..

10. Tigger: wat fijn dat het goed ging, idd even afwachten.

Lz: Ik heb haar wel eens n pb gestuurd enzo, maar ze reageert er verder niet op, ze komt wel online hoor, maar ze komt niet hier.

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    STELLTJE KLETSKOUSEN!

Kan dus echt niet op iedereen reageren hoor :oops: Wat een geweldig nieuws over Benthe, super! :D

Verder gaat hier alles goed, m,n nichtje van 7 logeert hier dus heb m,n handen vol met dingen bedenken :D
    De 9 maandenbeurs was wel leuk. We waren er om 10.45 en toen we eindelijk de jassen hadden opgehangen was het 11.05 voor we bij de kruidvat stand waren....helaas inschrijvingen voor de echo pas weer vanaf 13.00 :(

Maar goed 12.00 stonden we er en hebben onze echo gehad! Allebei een 3d echo, ik helemaal gelukkig natuurlijk.
    Ons meisje lag weer lekker slecht in beeld maar de foto is toch wel redelijk gelukt. Je moet wel goed kijken omdat ze haar arm gedeeltelijk voor haar hoofdje heeft.

Mijn schoonzusje krijgt w.s een...MEISJE :D Omdat ze maar 5 min per echo had wist ze het niet zeker maar morgen hebben ze een heel pakket van 40 min dus dan weet ik het zeker. Zou wel erg leuk zijn voor ons meisje een nichtje die even oud is.

Verder nog een deken gekocht, een kruidvat doos voor 5 euro (winkelwaarde 15 euro) met best wat handige dingen erin :D En bij de zeeman stand op de huishoudbeurs nog 2 leuke maillots. Zijn er van 10.45 tot 15.15 geweest, was helemaal dood hihi...

Foto zet ik zo even in album.....

12. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

hallo allemaal :idea:

de week heeft me ventje lekker vroege dienst en moet tot 15u werken :p
    gisteren was de kleine zo druk in me buik dat het pijn deed :oops:
    ik ben toen gaan douchen tegenwoordig zit ik op een stoel want anders heb ik het gevoel van flauwvallen en dat heb ik toch als ik te lang stil sta ga ik zo tegen de vlakte :oops: nou de kleine werd wel wat rustiger :)
    is echt prachtig om je buik dan zo heen en weer te zien gaan en eva kijkt dan echt zo van huh :p
    gisteren hebben we een tafel met 2 stoeltjes gehaald nou die vind ze prachtig :D
    vandaag gaan we even langs de diertjes hier op de hoek maar ga niet te ver lopen anders krijg ik last :oops:
    maar ja de tijd vliegt echt voorbij zeg :idea:
    we wensen iedereen een hele fijne dag toe :D

13. simalex

simalex Bekend lid

Goedemorgen dames,

Zo, ben ik de eerste? Nou ja, ben inderdaad uitzonderlijk vroeg uit bed. Net manlief naar het werk gebracht en straks om 12.00 uur soll.gesprek, dus dan kun je beter wakker blijven. De rest van het dorp is zonet ook wakker geworden, aangezien ik met een lekke uitlaat rondrijd :oops: Hopenlijk kan mijn man hem vanavond repareren.

We hebben gisteren idd vanalles opgehaald, helemaal super! De wieg met toebehoren, 3 dozen kleertjes (jongens en meisjes), 1 doos met hydrofielluiers gerstekorrel en flanel, kruiken, borstkolf, allemaal flesjes, kinderwagen, enz. enz.
    Het enige wat we volgens mij nog moeten kopen is een aankleedkussen en een maxicose... Volgens mij is de rest van de uitzet compleet. Oja, en voor straks een ledikantje met toebehoren. Dus heb gisteren enthausiast de eerste wasmachine aangezet en vanacht alles opgehangen te drogen. Dus ik kan zo strijken en de wieg opmaken... Dat is trouwens ook nogal ingewikkeld schijnt. Eerst doekje zus, dan doekje zo, weer doekje zus..... :rolleyes:

Rachel -> Leuk verslag over de 6 mnd beurs. Fijn dat je leuke dingen hebt gekocht. Ben je aan het oefenen met je nichtje?

Goddess -> Hoe is het nu met je? Heb je al wat meer duidelijk over dat geldverhaal?

Tigger -> Fijn dat er een enthausiaste kijker was voor je paard, maar lijkt me heel lastig (verdrietig) om em te verkopen. Succes ermee.

Liefzonnetje -> Daar was de kant alweer. Vervelend dat je bloeddruk je zo blijft opspelen. Lijkt me heel moeilijk om echt rust te nemen en daarmee dingen als verjaardagsvisite op te geven. En qua gewicht. Ik ben nu in 3 weken (voor de eerste keer) 1,5 kg gegroeid. Dus mijn gewicht is -8,5 kg. Die 3d-echo's krijg ik ook eenzelfde gevoel bij, daarom hoefde ik er eigenlijk niet eentje te laten maken.

Jesie -> Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier bij de vk vandaag!

Groetjes Simone

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jesie: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID, EEN HELE FIJNE DAG GEWENST!

@Mama1986: Apart is dat he, om je buik zo te zien bewegen :D
    @Simalex lekker hoor al zoveel spulletjes! Ik ga vandaag beginnen met wassen en nogmaals uitzoeken :D

Gaan vanmiddag naar de carnaval optocht kijken. Ben ondertussen wel echt ziek, heb verhoging (38,9) en snot verkouden....brrr
    Maarja meestal is dit bij mij altijd maar dag of 2 en dan weer over.

M,n nichtje heeft goed geslapen, wil zich alleen niet aankleden omdat om 10 uur een vriendin komt met verkleed kleren en die wil ze meteen aan :p

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi jesie,
    gefeliciteerd met je verjaardag.

hoi Rachel,
    38,9 graden koorts is niet fijn ik zou maar rustig aan doen beterschap.

hoi Tigger,
    echt jammer dat je je paard weg moet doen
    hoop dat je hem snel verkoopt.

voor de rest iedereen een fijne dag vandaag.

gr chantal.

16. Niet meer actief

Jesie; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Rachel; doe je wel rustig aan en ziek het goed uit.

Liefs Nathasja

17. Nemo

Nemo Niet meer actief

@liefzonnetje: vervelend dat je je nog niet beter voelt, laat je maar lekker verwennen door je mannetje hoor. En je zegt dat je uit gezondheidsoverwegingen geen vlees eet ? P.s. ik ben ook vegetarisch.
    @Jessie: gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt vandaag. En hoe was het bij de vk ?
    @Rachel: dus ook even lekker naar de negenmaanden beurs geweest. En alvast een beetje kunnen "oefenen" met je nichtje ;)
    @Simone: hebben jullie al een beetje zin in de cursus a.s. woensdag ? Ik ben heel benieuwd wat we moeten doen.
    @mama1986: "lekkere" suprise van je dochter zo vroeg op de morgen :)
    @Rachel: beterschap meid ! En veel plezier bij carnaval.

Verder heb ik regelmatig een ongesteldheids "gevoel". Pijn vind ik een te groot woord. Kon volgens mijn vk geen kwaad, kon het hoofdje wel eens zijn wat ligt te wroeten (ligt bij mij onder). Zijn meer meiden die dit herkennen ?
    Verder alles oke hier.

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    ff snel voordat we gaan: Mijn schoonzusje krijgt ook een meisje :D

Helemaal geweldig die 2 schelen straks echt niet veel in leeftijd

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Nemo fijn dat alles weer ok was bij de echo. Mijn kindje ligt ook al weken met het hoofdje naar beneden en soms heb ik ook dat ongie gevoel. Net wat je zegt geen pijn maar je voelt het gewoon. Bij ons lukt het nog niet om het hartje te horen met een wc rol, mijn vriend porobeert het regelmatig. Nu alweer een weekje terug dus we gaan het weer eens proberen.
    @Tigger voel je je meisje alweer meer? Succes met d everkoop van je paard, verstandig maar vast geen leuke beslissing.
    @MomTo Be wat voor kamertje heb je gekocht?
    @Goddes leuke foto's mag je inderdaad lekker trots op zijn !
    @Bianca lijkt mij zo raar als ze bij een echo ineens het andere geslacht zeggen :) Gelukkig weet je het nu zeker
    @Chantal hoe gaat het me de aambeien au au :( Je hoort wel vaker dat het een bekend kwaaltje is. Gebruik je niets om je ontlasting wat zachter te maken.
    @Mama 1986 gefeliciteerd met je broertje, en met de prestaties van je dochtertje op het potje :) Het zal inderdaad best nog met regelmaat mis gaan :( Ik hoop dat ik net zo een eerste bevalling als jij krijg, en dat jij dat natuurlijk gewoon nog eens over doet.
    @Bibiche ik heb ook steeds van die hartkloppingen, vervelend he. Ze zeggen dat het normaal is dus ik wacht gewoon steeds tot ze weer weg gaan.
    @Jesie gefeliciteerd en hoe was het bij de vk?
    @Assepoester hoe is het nu met je rug?
    @Simone fijn dat vlieland leuk was. Druk druk met je spulletjes lees ik. Scheelt je ook enorm veel geld zo, fijn hoor.
    @Janice ook ik moet nog achter de kaartjes aan. Volgens mij zijn we nog steeds ruim op tijd hoor.
    @Liefzonnetje ik lees dat rustig aan doen dus nog steeds belangrijk voor je is, vervelend maar goed van je dat je je er wel aan over geeft. Niks aankomen in twee weken wil ik ook!
    @Rachel leuk twee meisjes, kunnen ze samen spelen! Ben je alweer een beetje opgeknapt?

Zo hele lijst, iedereen die ik vergeten ben sorry. Had twee schermen en heb echt mijn best gedaan.

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Met mij gaat alles prima. Zaterdag weer lekker stuk gefietst, ruim 25 kilometer. Ben blij dat dit allemaal nog zo goed gaat. Ok gaat langzamer en minder ver maar volorlopig gaat het vooral prima.
    Zondag is mijn vader met zijn gezin geweest. Heerlijk om weer een dagje met ze door te brengen, mijn zusje is echt om op te eten. We hebben nog even een strandwandelling gemaakt. Mijn vader woont in Peru dus hij en zijn vrouw en haar zoon vonden het vooral erg koud nu :D
    Mijn meisje bewoog gisteren niet erg veel, een periode van 5/6 uur heb ik haar niet gevoeld. Dat gebeurt niet vaak en hoewel ik probeerde nuchter te blijven merkte ik dat dit echt lastig is :oops: stresskip. W.s. was ik gewoon te druk want toen iedereen 's avonds weg was en ik op de bank kroop begon ze weer lekker te trapellen. Ik weer helemaal blij :D

Deel Deze Pagina