Jesie gefeliciteerd! Kreeg je nog een extra echo als cadeautje? Nemo dat ongi-gevoel heb ik ook de laatste 2 dagen. Toch beweegt de kleine goed, dus maak me er verder geen zorgen over.
hallo allemaal, Zo weer een druk weekend achter de rug! ppff... Net bij de fysio geweest, zij zegt al.. ik zou me niet zo druk meer maken om het werk.. (krijg geen contract) ze zegt als je je echt goed voelt kun je wel gaan en anders blijf je maar lekker thuis.. (altijd dus) Erica, ik heb kamer LINDA van babydump gekocht... Heb net overigens het bedje opgemaakt..... Ik heb ook zo'n hoofdbeschermer.. nou had ik gelezen dat het gevaarlijk kan zijn.. maar dat is toch nog niet aan het begin? het kindje ligt dan toch helemaal onderin bed...? weten jullie dat? Vanavond heb ik 2 uur zwangerschapsgym... ben benieuwd.. ben nu al erg moe.. heb vanmorgen tussentijdse toets gehad voor mijn rijbewijs b. Volgende maand afrijden... Groetjes!
MomToBe ik heb nog wel een boekje van de babydump dus zal hem even opzoeken. Ik heb ook een hoofdbeschermer gekocht. Haal het er wel uit als het niet mag maar volgens mij kan het in het begin wel. Ze liggen dan toch helemaal beneden aan het bed. Mijn beschermer zit alleen aan de bovenkant, niet aan de zijkanten.
Simalex: Leuk dat je al die spulletjes nu hebt! Ik weet nog niet zo heel veel over het geld gedoe, maar nu blijkt dus dat ik waarschijnlijk een uitkereing kan aanvragen (en dus allang had kunnen doen), maar die instantie zei dat dat niet kon! GRRRRRRR! Erica: Dankjewel Ik heb vandaag dat interview gehad, was wel leuk. En ik heb een jonge moeder ontmoet (19) en haar zoontje (1,5), t was echt een droppie!
Jazeker! Het lijkt me erg leuk, ben heel erg benieuwd! Mijn man maakt zich al druk erover. 'Als ze ons mannen gaan afkraken/betuttelen kom ik daar echt niet weer, dan ga je maar alleen!' Volgens mij is ie een beetje zenuwachtig Groetjes Simone
Hoi Hoi, Bedankt allemaal lieve meiden, ik ben nog niet bij de vk geweest moet er om 17:30 uur zijn (het loopt altijd wel meer dan een half uur uit) De kleine heeft me bijna de hele nacht wakker gehouden hihi hij bleef draaien en schoppen.....wel een heerlijk gevoel hoor maja was vanmorgen alleen niet echt te genieten haha. Ik zal morgen verhaal doen hoe het was bij de vk. Doei doei Liefs van Jessie
@Erica: ik heb niet een echo, de vk heeft gevoeld hoe het kindje ligt. En wat jij zegt over je kindje voelen herken ik ook wel. Als ik heel druk ben beweegt het kindje bijna niet, ga ik dan liggen/zitten is het een en al beweging in de buik. @Biancanr1: ik maak me ook geen zorgen over dat ongigevoel, vroeg me alleen of er meer dames er last van hadden. @MomToBe: Veel plezier op gym alvast ! En dat van die hoofdbeschermer weet ik niet, ik doe het in elk geval niet. Neem het zekere voor het onzekere. @Goddes: kom je in een tijdschrift ofzo dan ? Of ben ik nu weer te nieuwsgierig. @Simone: mijn vriend zei eerder: ik hoop dat wij mannen ook wat aandacht krijgen . Ach komt vast wel goed denk ik.
JESIE: GEFELICITEERD! Heb je een beetje leuke dag gehad? Ondanks het slechte slapen? Ja, je zegt wel dat de baby je wakker heeft gehouden, maar stiekem was je natuurlijk op van de zenuwen wat voor kadootjes je zou gaan krijgen maar ja, dat zou ik ook niet toegeven hoor! Ben je lekker verwend? Straks ook nog succes bij de VK. Hoop dat je bloeddruk goed is... duim duim. Bij nader inzien, in 3 weken tijd niets aangekomen... terwijl mijn buik wel aan het groeien is.... enneh Erica, ff om jou gerust te stellen... een vriendin van mij was ruim 25 kilo aangekomen tijdens haar zwangerschap, op 8 november bevallen en ik sprak haar 2 weken geleden en toen waren alle kilo's er al weer af Gaat snel met BV zegt ze... ze heeft gewoon alles gegeten en niet gelijnd.... dus wie weet gaat dat straks bij jou ook wel... Ik zou liever met jou willen ruilen, lekker nog einden kunnen fietsen enzo en ach die kilo's zou ik voor lief nemen! Tja en wat betreft dat rustig aan doen, ik moet me er wel aan overgeven... anders ga ik juist overgeven en alle rest. Moest vandaag naar mijn werk om 2 sollicitatie gesprekken te houden.... (voor het eerst van mijn leven aan de andere kant van de tafel gezeten enneh ik moet zeggen, dat beviel wel ) ben nu helemaal op.... tussen door heb ik nog 50 min liggen pitten op mijn werk was een communicatiefoutje geweest over de tijd dat een sollicitant kwam... nou en daarna dus thuis mijn bedje in gedoken... helaas voel ik me nog steeds waardeloos nu.... Baal er zo van dat ik gewoon niet kan doen wat ik wil doen! Of al was het maar de helft van wat ik zou willen doen, dat ik kon doen....... Sorry hoor... maar soms....... Bibiche, hartkloppingen, heel herkenbaar! Heb je ze vaak? De VK zei bij mij ook dat het met hormonen te maken had....Super vervelend is het, rustig proberen adem te halen en wachten tot het weer normaal gaat kloppen... Nemo, ga jij straks het kindje wel vlees laten eten? Ik wel. Mijn lief die eet wel gewoon vlees, maar ook vega happen.... gewoon lekker makkelijk! Dus ons kindje gaat straks gewoon met de pot mee eten (na de BV periode enzo natuurlijk... ) en als mijn lief vlees eet, krijgt hij/zij het ook. Dat ongi gevoel ken ik (in deze omstandigheid dan he ) niet... ik heb een heus dwarsliggertje in mijn buik... 9 van de 10 keer ligt hij/zij met zijn koppetje in mijn linkerzij (tenminste daar ga ik van uit) en in mijn rechterzij wordt er dan flink getrapt..... Momtobe, leuke kamer hebben jullie gekocht... hihi die hadden wij eerst ook op het oog, maar wij hebben toch de Capri donker van babyplanet besteld... maar goed we moeten nog iets van 4 a 5 weken wachten... ondertussen begint het toch een beetje te kriebelen....
Jeetje, thanks lieverds! Ik heb nog niets gehoord.. Hier alles redelijk oke, heb net een woedeaanval gehad.. en daarna heel hard gehuild... Zow dat lucht op. Het ging nergens om, haha. Gelukkig was Hubby thuis en kon ie me even troosten.. (had geen woedeaanval tegen hem ) Meisje is tegenwoordig 's nachts wakker, damn zeg... Overdags voel ik haar amper, af en toe zachtjes... Maar goed, ze doet het nog en ik zal volg week even vragen aan de vk. Moet nog steeds bijlezen Maar ben zo druk momenteel... Probeer vanavond nog even te doen...
LZ, vind ik wel goed van je dat je je kleintje vlees laat eten. Er zitten toch belangrijke voedingsstoffen in. Top van je! Later kan hij/zij altijd zelf nog beslissen inderdaad...
@jessie: gefeliciteerd meid! Vandaag drukke dag met mijn vriendje (die vrij was). We zijn naar Ikea geweest en een paar spulletjes voor ons huis gekocht. Tevens een mooie plaid gekocht voor over de voedingsstoel, echt super gaaf. Daarna via marktplaats een box gehaald voor maar 35 euro en we kregen er een kinderstoel gratis bij . Mevrouw woonde om de hoek dus dat is super. Ik heb nu nog echt alleen dekens, babyfoon en boxkleed en -mobiel nodig. Marktplaats is echt ideaal. Eerst gisteren gratis fauteuil (en hij is echt mooi en zit lekker) en nu voor maar 35 euro een box met kinderstoel. Ik ga zo naar zwangerschapsgym maar bij ons duurt het maar 45 minuten. 1 keer 1,5 uur maar dat is een partnerles. Zo vannacht had ik zo'n drukkend gevoel op mijn borst/longen, dat was niet zo'n fijn gevoel. Nou morgen weer naar de VK vind ik toch altijd leuk. En daarna voor het eerst naar de uwv arts, ik ben benieuwd.
@ goddess; was inderdaad van plan om alle overbodige/dubbele spullen aan het goede doel te geven, er zat ook een briefje bij, waar het heen kan. Kijk sommige spullen is misschien wel handig dat er 2 van heb maar sommige dingen helemaal niet. @erica; denk ook wel dat we op tijd zijn met de kaartjes zijn maar het was meer de schrik van oh helemaal niet meer aan gedacht, en manlief is volgende week de hele week weg. Gisteren waren we bij de Ikea om te kijken naar spulletjes, toch andere geworden dan we gedacht hadden. Manlief heeft zich bedacht, dus deze keer was ik het niet. Thuisgekomen eerst maar bedacht dat we goed moet opruimen. Dus kledingkasten uitgemest en veel opgeruimd. Ruim 10 zakken vol weg (deel naar kledingbak). Vanavond nog de kamer, de kinderkamer, voor een deel opgeruimd. In ieder geval weggehaald wat weg kan, dus kunnen we het schoonmaken en gaan inrichten. Nu de zolder nog,we gaan in het najaar verhuizen, dus alles wat nu al uitgezocht kan worden is mooi meegenomen.Scheelt straks weer als de kleine er is. Simalex en mama1986 jullie waren er vroeg bij, ik ben om die tijd ook wakker als ik moet werken maar heb dan geen tijd om achter de pc te duiken. voor de agenda; volgende bezoek VK 9 maart
Nemo: Ik kom in de krant, en op de radio. Het was eerst het plan dat ik ook op tv kwam maar dat is niet doorgegaan. Over een tijdje heb ik nog een intervieuw, voor middelbare school kranten.
Hallo, Laatste bezoek is net weg dus ik dacht ik laat nu maar even weten hoe het is gegaan bij de vk. bloeddruk was weer helemaal goed voor mijn doen, moet nu morgen bloed laten prikken voor suiker en bloedarmoede en bloed afnemen om naar de levertje en niertjes te kijken...mijn vader had suikerziekte (en is vroeg overleden 41 jaar) dus ze willen het goed in de gaten houden omdat ik nu heel erg veel drink. Onze kleine loopt nu trouwens 3 weken voor (volgens de grote is het nu 32 weken) ik hoefde me geen zorgen te maken het kon zijn dat hij straks weer langzamer gaat groeien maar ze wilt het extra in de gaten houden en ik moet nu maandag weer terug voor controle.... beetje lang verhaal geworden sorry @ liefzonnetje ja hihi ik denk ook meer dat het de spanning was van wat ik zou krijgen hihi en ja hoor ben heerlijk verwend door iedereen. Trusten alvast voor iedereen doei doei Liefs Jessie
Jesie; Goed dat ze dat voor de zekerheid in de gate houden. Mooi dat je kindje voor loopt denk ik. Lijkt me geen kwaad kunnen. Zeker niet als het straks weer even stopt. Liefs Nathasja
Ff een berichtje van mij, heb inmiddels echt de griep Misselijk, hoofdpijn, snotverkouden en bijna niet kunnen ademenen door de verkoudheid. Vanavond brengt mijn man m,n nichtje terug naar R'dam, is voor haar ook niets aan zo, kan niet veel met haar doen....... Ben weer bijgelezen maar zal later wel proberen te reageren op iedereen.
Jesie: nog van harte met je verjaardag gister! Ik hoop dat je een superdag hebt gehad. Zal later wel even op iedereen reageren, maar ben voorlopig nog even druk druk. Heb weer een aanval van nesteldrang, dus het huis moet er wederom aan geloven Pijn in me rug was zondag gelukkig weer over en ik kreeg zowaar weer energie. Dussss, hele kelder opgeruimd (en we hebben best een grote kelder) en een vuilniszak aan over datum eten weggegooid Allemaal van die flesjes etc die stiekem achteraan staan. Daarna het hok opgeruimd, dus grof vuil kan weer langskomen. Hebben nu 2x zoveel ruimte, joepie! En ook nog de keuken geschilderd. Alleen het raam en de achterdeur, want die stonden nog steeds in de grondverf en de katten hadden de arme deur aardig lopen mishandelen de laatste 6 jaar (en we hebben 5 katten, dus..). Dus met plamuur aan de gang en de eerste laag verf erop. Straks nog even de tweede laag en dan lekker te zwemmen de hele middag. En dan zijn we er nog niet ->zaterdag het plafond in de woonkamer witten en de nieuwe gordijnen ophangen. De gordijnen hebben we al een paar maanden, dus zitten al sindsdien zonder. En ik wil toch wel een beetje prive bevallen straks, hihi. Nou was weer heel verhaal, maar ben wel trots op mezelf. Had een heel lijstje met dingen die ik voor de 34e week af wilde hebben en het lijstje schiet mooi op. De kleine meid ligt trouwend voornamelijk in stuit. Het hoofdje ligt tegen mijn rechterribben aan (die onderhand goed begint te zeuren). En dat betekent dat ze dus naar beneden loopt te trappen, ook zo'n lekker gevoel.