Hallo zwangere dames Ik moet vandaag ook weer werken ben alleen ontzettend moe en omdat we het nog niet op het werk vertellen moet je gewoon door he. Maar ja over een tijdje kunnen we het vertellen en dan zal het wel wat makkelijker worden. Vanmorgen weer erg misselijk en last van maagzuur hopen dat het straks weer over is. Iedereen die een goede echo hebben gehad PROFICIAT!!!! Hoop dat ik dat ook over 6/7 week krijg. Groetjes Alida
Ik moet nu gaan, was nog even lekker op marktplaats aan het rondneuzen voor een babybjorn draagzak. Ik zag trouwens dat dit jaar de 9 maandenbeurs in februari valt, voor ons mei mama's wel erg goed natuurlijk dan kunnen we er nog rustig heen als we willen Ik ga proberen mijn schoonzusje mee te krijgen, die is 13 mei uitgerekend
Hallo wij verwachten ons 1ste kindje op 9 mei alle andere ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap Groetjes
Hoi allemaal! Op 22 mei ben ik uitgerekend. Leuk hè, een mei babietje... Lekker lang verlof in de zomer... mmm Ik hoop zelf op 30 mei te bevallen, mijn moeder is dan jarig... Mijn zoontje is op 14 juli bevallen, op mijn zus haar verjaardag. Lijkt me wel leuk! Maarrrr 22 mei is natuurlijk ook goed hihi
Josam, Jessie en Sammie welkom!! @Assepoester, deze week de kinderkamer al af wow die is echt heel actief @Rachel fijn dat je je wat minder misselijk voelt, 7up tje waar het allemaal niet goed voor kan zijn. Leuk dat die 9 maanden beurs in februari valt!! @Alida hopelijk lukt het werken een beetje. Ik heb er voor gekozen het een aantal collega's te vertellen. Ik werk lange diensten (meestal24 uur). Ik slaap 's nachts wel gewoon daar maar toch ben ik ergens in zo een dienst echt wel een keer uit mijn doen. Nu kan ik het gewoon aangeven. Kan me ook goed voorstellen dat mensen niets zeggen. Hangt ook een beetje van de band met je collega's af denk ik. Vandaag voel ik me ook een stuk beter dan gisteren. En een 8 onder mijn banner is ook goed voor mijn humeur .
Bedankt allemaal jullie ook gefeliciteerd, vindt het allemaal best spannend zo voor de eerste keer maar we zijn er echt heel erg blij mee kan niet wachten tot ik bij de VK ben geweest en 4 okt is de eerste echo Groetjes
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. @Rachel: We lopen idd erg gelijk. Beeb evengroot. Leuk. Iedereen onwijs veel plezier bij de komende echo's. Wachten duurt dan heel lang. Ik ben blij dat ik er zo vroeg 1 heb gehad. Erge geruststelling.
oooo ik zit me zo zenuwachtig te maken voor de echo van maandag. Ik ga maar eens een eindje fietsen kijken of ik mijn hoofd leeg krijg.
Ik moet mezelf ff verbeteren. Wij hebben namelijk 2 echofotos'en toen ik ze gisteren voor de 100ste keer bekeek (zwijmel zwijmel) zag ik dat op de ene foto de baby al 8,7 mm lang is. Dus wij hebben veruit het langste kindje!!!! van iedereeen die een echo gehad heeft tenminste! Maar ja, das ook nog niet eens een centimeter. Onvoorstelbaar heh, dat zoiets kleins een kind is?? Vandaag is alles trouwens goed. Voel me minder gestressed enzo. schoonouders zijn op de hoogte. Een schoonzusje en paar vriendinnen. Vandaag maar bij leidinggevende gemeld, vanwege de ziekmeldingen en zo. En vanavond gaan we naar mijn ouders. Die worden voor de eerste keer pake en beppe. Ben benieuwd hoe ze reageren! Groetjes Simone
Wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. Ga je nog wat leuks doen tot maandag? Dan gaat de tijd misschien wat sneller voor je gevoel. Ik hoop dat je een hele mooie echo hebt.
Zo mijn werkdag zit er weer op en ben ik blij om ook de hele dag moe geweest even vreselijk veel last van mijn rug bijna niet om uit te houden. De misselijkheid was vanmiddag wel weg maar wel af en toe steken in mijn buik. maar ja hoort erbij. je moet erwat voor over hebben. Erica wachten duurd lang ik weet het ik moet nog wachten tot 1 november voordat ik naar de vk kan en dan pas maakt ze een afspraak voor een echo vind het zo lang duren maar ja is niet anders. Net weer een test gedaan kan het echt nog steeds niet geloven maar nu nog een dikkere streep haha ongelovige ik Groetjes
Gelukkig heb ik geen moeite met wachten, heb het veel te druk Vandaag het laatste van de tuin afgemaakt, dus die kan van het lijstje. En het kamertje is leeg en al het behang eraf en alle gaatjes gevuld. Morgen wil hij gaan behangen! Straks vergeten we helemaal dat het maandag is en we voor de echo wegmoeten, haha. Ben toch wel blij dat we nu al met dat kamertje bezig zijn. Voor mijn vriend is in ieder geval het gevoel dat hij ook wat voor de baby kan doen, en bovendien kunnen dan straks de meubeltjes op hun plek, want die staan me nu grandioos in de weg! En tot slot: hoef niet te wachten op de uitslag van de sollicitatie (vr of za) en de echo (ma). Kom maar op met die klusjes!!!
Nieuwe mei mamma's welkom!!! Wij gaan ook langzaam aan beginnen de kamer leeg te halen (staat nu vol zooi) dus als we dan terug komen van vakantie kunnen we langzaam gaan klussen
@Simone veel plezier met rondvertellen, fijn dat het genieten is begonnen. @Mariska ja wachten is ook gewoon niet mijn sterkste kant. Met name omdat het iets is waar ik geen controle over heb. Was jij de nacht voor de echo niet super nerveus? @Alida geloof het nu maaaaar en die steken die heb ik ook met regelmaat, schijnt normaal te zijn. @Assepoester fijn dat je zo lekker je draai vindt, geweldig dat je zo genieten kan. @Rachel wanneer ga je nu precies weg? Moet ook wel lekker zijn dat je nu even wordt afgeleid met een vakantie.
@Erica: ik was de hele week nerveus. Vanaf dat ik de ha gebeld heb tot de echo. Bang dat het niet goed zou zijn ivm het bloedverlies. Gelukkig hield dat woensdag wel op, maar toch ben je bang dat er iets mis is.
Hai Lieverds, kom even snel aanwaaien... Hier alles goed. Voel me nog steeds niet echt zwanger, maar anderzijds ook weer wel... Eigenlijk geen nieuws hier...