Doos: een speentje, 2 kruitvatluiers, een proefflacon natusan babywash, een dvd over borstvoeding, bewaardoos voor grootverpakkingen Friso-voeding en reclame over diezelfde voeding. Valt wel mee dus. En ja, ik ben nog lekker zelf aan het schilderen Gaat nu nog, dus kan ik nog even doen alsof ik heel druk bezig ben, haha. Ik neem er uitgebreid de tijd voor hoor. Goddess: ik denk niet dat je recht hebt op een zwangerschapsverlof uitkering. Die krijg je alleen van het uwv als je (dacht ik) minimaal 6 maanden in het afgelopen jaar gewerkt hebt. Voor zover ik me kan herinneren studeerde je tot voor kort.
Ho meiden, effe een vraagje, waar me moet je de baby kleertjes wassen? Heb echt geen idee , dacht dat het trouwens met me normale wasmiddel kon (vloeibaar wasmiddel) , maar nou horde ik dat dat niet mocht, kan iemand mij dan misschien zeggen waar mee ik het dan moet doen? Misschien een domme vraag, maar weet het echt niet Ben trouwens nu echt klaar met schilderen, zal morgen effe foto's maken, nu nog het vloertje leggen, en dan kunnen we beginnen met de meubeltjes plaatsen hihi leuk (daarom ben ik ook niet veel geweest afgelopen week was dus aan schilderen) Verder gaat alles lekker, wordt echt lekker rond
Assepoester: klopt, ik studeerde hiervoor. Jammer, ik kan kan het altijd nog even navragen, maar ik ga er maar vanuit dat ik het niet krijg... babymei: ik heb het gewoon gewassen met het wasmiddel dat we hier hadden (poeder?), en natuurlijk zonder wasverzachter. Ik heb dus geen speciaal wasmiddel ervoor gehaald (schijnt te bestaan?). Veel suc6 nog met het kamertje!
babymei ik doe het ook met mijn eigen wasmiddel dat mag wel gewoon. Je kunt een ph neutraal wasmiddel gebruiken ivm allergie. Ik doe dat niet omdat het mij het handigste lijkt als ze gewoon meteen went aan het eigen midel, hoef ik straks niet alles apart te wassen. Wasverzachter gebruik ik niet. Ben benieuwd naar je foto's!
dames probeer nu dagelijks mee te lezen (en leven) met jullie. Dan hoef ik niet steeds zoveel bladzijde bij te lezen. Zo'n voedingskussen is echt ideaal, heb hem nu een paar weken, en je kunt er alles mee doen. Ik heb een goedkope via Internet (scheelt zo'n 25 euro, de helft dus). Volgens mij vroeg iemand laatst iets over klossen. Volgens mij kun je die bij de thuiszorg ophalen, althans bij ons in het dorp wel. Vaak is het gratis. Bij ons vond ik het onder het kopje uitleenservice. Ik heb nog niet gebeld, maar ga dat binnenkort even doen. Maagzuur heb ik soms last van, ik neem dan een handje amandelen, dat helpt (had ik ergens op dit forum gelezen). Ook vla schijnt te helpen. Morgen nog 1 dagje werken en dan weekend. Vandaag over vervanging gesproken (ze zijn niet zo snel bij ons, ben er nog zo'n 6 weken). Ben benieuwd. Over sommige onderdelen maak ik mij geen zorgen maar over andere zaken weer wil. Al was het alleen maar omdat ik de schade zo klein mogelijk wil houden, zodat als ik terugkom het geen ****bende is. Maar vrees toch het ergste.
hallo all4emaal zo heb niet echt goed geslapen dacht alleen maar aan me vriendin ze is gesit nog naar het ziekenhuis gegaan en ben benieuwd waneer we wat te horen krijgen pff moet vandaag naar de stad voor een id kaart fotos maken mot weer een nieuwe en daar heb ik zin in te eerste me haar zit voor geen meten en ik wil er toch wel leuk op staat hihi maar dit is wel dan een speciaale id kaart want ben dan toch zwanger hihi van ons 2e kindje vandaag al weer 29 weekjes zwanger watt gaat de tijd toch snel voor je het weet heb ik onze zoon broertje in onze armen maandag intake kraamverzorgster en 6 maart op mijn broertje zijn verjaardag om 15.45 naar de vk ben benieuwd of de kleine al gedraaid is ga zo ff heerlijk poetsen maar eerst ff naar de stad en om 15.30 is me mannetje thuis en dan nog 1 daggie en dan hebben we al weer weekend nou ga ff bij lezen groetjes
Haai meiden, Het op iedereen reageren lukt helaas niet omdat ik een paar dagen niet ben geweest. De griep lijkt te zakken Gisteren hele dag op bed gelegen en vanacht eindelijk lekker geslapen en voel me nu stuk beter gelukkig. Morgen gaan we een weekendje naar een hotel samen (laatste keer dat we samen weggaan) dus ben wel blij dat het wat beter gaat. Gisteren ook niet naar zwangerschapscursus geweest. De babywas heb ik inmiddels helemaal klaar, had wasmiddel gehaald (vloeibaar) zonder parfum en kleurstoffen om eens uit te proberen. Verder vandaag nog even rustig aan doen en beetje opruimen hier want heb vanaf maandag niets meer gedaan en is echt een mega bende. Vanavond is mijn man pas laat thuis omdat hij vergadering heeft. Morgenochtend alle kleding inpakken en de honden naar pension brengen, heb er echt zin in. Ik zal vandag proberen bij te lezen zodat ik kan reageren @Bibiche ik heb mijn voedingskussen bij de Hema gehaald, echt een geweldig ding slaapt heeeeeerlijk!
Zo, ik heb het aanrecht schoongemaakt, afwasmachine in en uit geruimd en gestofzuigd Ik denk trouwens dat ons meisje met haar hoofd naar beneden is gaan liggen want voel haar steeds ontzettend laag bewegen, net alsof ze eruit wil zeg maar.....niet echt prettig gevoel....maarja ben benieuwd hoor het 7 maart bij de vk wel hoe ze ligt
Babymei, Ik heb het wasmiddel NEUTRAAL gekocht.. dit is een wit met blouwe doos, kost zo'n 5/6 euro.. dus valt op zich nog wel mee.. hier zit helemaal niets in qua geur/kleur of weet ik wat voor stoffen. Ik gebruik dit eerst als het op is ga ik gewoon mijn eigen wasmiddel ook voor de baby gebruiken.. (DASH 2-1)... maar ik heb zoiets vooral het beddegoed etc is toch wel fijn om met zo'n neutraal wasmiddel te hebben gewassen.. tegen allergieen enzo. Groetjes!
Zo vannacht heb ik voor het eerst gedroomd over de bevalling kindje lag in stuitligging en we moesten nadenken of ik wilde gaan bevallen of een keizersnee. En volgens mij ging ik gewoon bevallen hha
@MomToBe hee die heb ik ook gebruikt! Kon net niet meer op de naam komen, is ook vloeibaar en was 5,99 voor grote fles geloof ik.... @Bibiche gelukkig heb ik die dromen nog niet hihi
@ Nemo: lief dat je naar me informeert! Alles gaat goed hier hoor, maar ik ben de laatste paar weken wel zo moe dat ik de puf niet had om mee te schrijven. Dus ben weer teruggevallen in het meelezen... Ik ben d'r zo eentje die dan te graag op iedereen zou willen reageren, wat me nu dus ff niet lukt. Ook ivm drukte: babykamer moet gedaan worden, as maandag partnerschapsregistratie met etentje, shoppen voor onderdelen voor een complete verbouwing van de badkamer, etc) Maar ik volg jullie nog allemaal op de voet! Ik onderga op het moment een groeispurt en dat kost me flink maar m'n meiske is al ingedaald, met d'r hoofdje keurig beneden dus ik ben helemaal happy. (ook al kan ze nog steeds alsnog gaan draaien want ze zit natuurlijk nog niet vast in het bekken) Zodra ik weer meer energie heb wil ik weer gaan meeposten.
Voor zo'n voedingskussen kan je ook op Marktplaats kijken... ik heb er daar een vandaan, heel schoon, met extra hoes voor... ik dacht iets van 10 of 15 euro Suffe is dat ik hem alleen nog niet gebruikt heb... ik lig nog lekker Wij hebben een waterbed en volgens mij is dat nu helemaal ideaal... waar eindelijk een buikje zit gaat het water nou opzij Tja en klossen... die hebben we dus niet nodig, want dat gaat niet. Gelukkig hebben we wel het hoogste waterbed (met lades eronder, ideaal voor troep ), dus met in en uit stappen is dat geen probleem. Vandaag heerlijk lang geslapen... tot 10:45 heb vriendlief niet eens uit bed horen vertrekken... Ik ga vandaag maar eens kijken of ik leuke ideetjes kan verzinnen voor schilderijen voor de babykamer... heb ik weer wat te doen.... He, er zijn meer meiden die fulltime thuis zitten... wat doen jullie zoal op een dag?
Ik zit al sinds december fulltime thuis en ik moet zeggen dat ik misschien 1 keer per week hele dag thuiszit. Voor de rest lekker naar buiten, ik verdeel alles over de week zodat ik dagelijks wel ff naar buiten kan. Ik doe zelfs doordeweeks amper huishoudelijke werkzaamheden omdat ik zo vaak weg ben . Ik ga dan naar mijn moeder, naar mijn oma, naar vriendinnen of zusjes. Ik doe boodschappen, ik ga shoppen (een beetje want van mijn uitkering kan ik niet veel ). Ik slaap uit hihi en ik kijk ook wel veel rond op internet naar tips enz of op marktplaats voor leuke dingen. Ik verveel me eigenlijk nooit en de dagen gaan zo snel. Wel wou ik dat nu een hobby had maar zou niet weten wat eigelijk, ik ben nl. niet zo creatief. Ik neem wel mijn rust 's middags want mijn rugklachten breken me wel op rond 15 uur dus ff liggen en boekje lezen of zo.
Ehm verschilt per dag eingelijk....meestal ff stofzuigen, wasje draaien, afwasmachine inruimen en een keer of 2 stuk wandelen met de honden.... Verder dokter Phil kijken en beetje achter de pc zitten.....
@Mama1986 en is de foto toch leuk geworden @Marielize fijn dat het goed gaat met je, en je hebt het druk genoeg. Als je soms lekker mee wil schrijven en niet wil reageren is dat ook goed hoor! En lekker mee lezen kan natuurlijk ook. iig fijn dat het goed gaat. @Rachel fijn dat het beter gaat, maak er een leuk weekend van samen. Aan de ene kant lijkt het mij lekker om verlof te krijgen en aan de andere kant verschrikkelijk. Ik vraag mij inderdaad net als liefzonnetje af wat je dan de hele dag moet gaan doen. Waarschijnlijk vindt je vanzelf je draai wel. Ik moet de meeste babyspullen nog wassen, stel het steeds uit. Ons bed staat op klossen (heeft mijn vriend zelf gemaakt, timmerman). Ik wil wel in het ziekenhuis bevallen maar wie weet bedenk ik mij nog. Daarbij moet het ook voor de kraamzorg begreep ik.
ben nog niet geweest me ventje is om 15.30 thuis en we hebben koopavoond we gaan vanavond denk ik of zaterdag
Rachel; Veel plezier van het weekend. Geniet er van! Marielize; fijn dat het goed met je gaat! Liefzonntje; Het ligt er aan hoe ik me voel, maar ben een beetje aan het rommelen. Kinderkamertje doen. Ik speel wat op de pc Colonisten van catan. Kijk wat film en wil nu ook weer mijn hobby op pakken. Sieraden maken. Huishouden. Kamertje is zo goed als klaar. Moet alleen nog lamp en gordijntje kopen en wat accesoires. Lamp gaat mannetje zelf maken. Foto's staan in album.