Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    tx allemaal voor jullie reacties op mijn vraag wat jullie zoal doen... sommige zijn echt actief.. probleem is dat ik dat juist niet mag.... :( en als ik wel iets meer doe, ik gelijk weer loop te spugen... ik geloof dat ik anders ook veel minder problemen zou hebben met mijn tijd vullen. (maar ja, dan had ik natuurlijk gewoon ook gewerkt...)
    Dus kan me geloof ik het beste vergelijken met Natasja... haha ook ik heb catanweb gevonden ;) (een keertje tegen elkaar spelen?)

Mijn dag gaat zoal voorbij met slapen :oops: (maar goed, dat moet) beetje rommelen, wat lichte huishoudelijke klusjes (voor de rest hebben we een hulp :) :) ) elke dag ff naar buiten, ommetje naar de supermarkt... computeren (catanen en hierzo) beetje tv kijken
    Wat ik op zich nu jammer vind, is dat we ons kamertje nog niet hebben en dat ik nog geen stof heb om wat dingen te maken... (stoffenmarkt is op zaterdagochtend... en deze zaterdagmiddag vier ik toch voor een zeer select groepje vreinden mijn verjaardag nog, dus lukt het niet om ook s morgens nog naar de markt te gaan...)

2. Ik zit ook thuis, wat ik zoal doe?
    Nouja, zwangerschapspagina he? ;) *verslaafd* Wel raar dat ik vanaf 7 maart ineens mn tijd anders moet gaan besteden (geen internet) dus ik zal jullie dan ook niet meer of zelden spreken...

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kunnen jou helemaal niet missen hoor Goddess! Kunnen we niet allemaal een spaarplan voor je maken en een paar euro storten voor je zodat je internet kan hebben :) :)

Haha zit te dollen maar kunnen je echt niet missen hier hoor meid!

4. simalex

simalex Bekend lid

Hallo iedereen,

Nou, heb vanmorgen de echo gehad vanwege een te grote baarmoeder. En nu blijkt dat het kindje de grootte heeft van 30 a 31 weken. Dus waarschijnlijk gaat het een 8 a 9 pond worden... Over 4 weken moet ik terug komen en heb dan nog eens een echo voor de groei en de ligging. Maak me maar niet teveel zorgen, misschien wordt et kindje wel eerder geboren of gehaald... Wie weet :oops:

Zonet werd ik ineens megamisselijk en heb ik mijn lunch er weer uit gegooid... bleh... waar dat nou ineens weg komt?

Gisteren de eerste cursus gehad met partner. Erg leuk om al die stelletjes te zien. Iedereen was erg afwachtend. En de 'juf' had volgens mij we een spraakzamere groep verwacht, maar ik vond het wel erg leuk
    @ Nemo -> Een paarse trui en doktersassistente toch? Vreemd om elkaar nu ineens in het echt te ontmoeten terwijl je best al veel dingen van elkaar weet. Ik was gisteren in het groen... Wat vond jij van de cursus gisteren?

Groetjes Simone

5. simalex

simalex Bekend lid

6. :) Goed plan ;) ! Echt he? Ik ga een foundation voor mezelf oprichten, hihi!
    Ik baal er wel van dat ik afscheid moet nemen van jullie :cry: . Jullei hebben mij zoveel geholpen, gewoon al door het feit dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. Jullie zijn top dames! :p :D

7. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Maar goddess, heb je dan ook geen vaste telefoon aansluiting, straks? Want als je dat wel hebt zijn er spotgoedkope abonnementen voor bellen en internet in 1 pakket. Of internet apart, dat kun je al vanaf 5 euro per maand krijgen. Bijv:

http://www.internetten.nl/internetwijze ... wijzer.asp

Speedlinq ADSL vanaf € 4,95 p/mnd
    Actie tot 1 maart: gratis ADSL-modem, geen aansluitkosten en lage maandprijzen*

Ik weet dat je echt bitter weinig te besteden hebt hoor, maar juist omdat je hier je ei zo goed kwijt kunt lijkt het me erg zuur als je idd straks niet meer kunt posten.

8. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    AGENDA

Februari

22e Chantal - vk,
    Simone - groeiecho
    24e Rebtam - 3/4d echo,
    Jingels - vk
    26e Loesje & MomToBe & Jessie - vk
    27e Assepoester en Babymei- vk
    28e Tigger & Erica - vk
    Amilah - gyn
    Assepoester - 2e groei-echo

Maart

1e Rebtam & liefzonnetje - vk
    6e mama1986 - vk
    7e Rachel & Nemo & Jingels- vk
    8e Alida - gyn
    Amilah - gesprek verpleegkundig consulent
    9 Janice - vk
    13e Simone - vk
    14e Liefzonnetje - vk
    22e Simone - groeiecho
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ? ~ fulltime thuis
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-9 (28.4) ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (27,1) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+9 (27) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 6 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+5,5 (26.6) ~ verlof: 16 april nu 50% aan het werk
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ? ~ verlof: ?
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

Ik heb mezelf even toegevoegd voor 26 Feb

9. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Simone wat fijn dat je een echo kon laten maken, bij ons loopt de kleine ook 3 weken voor maar de vk heeft me niet doorgestuurd voor een echo? Ik moet maandag weer terug komen.

Goddes zal wel jammer zijn als je hier straks niet meer komt.

Liefs Jessie

10. ML: Nee, voor zover ik weet is daar geen vaste aansluiting...echt zuur...
    In iedergeval heel erg bedankt voor het opzoeken, misschien dat het over een tijdje wel kan, en dan kan ik hier mooi gebruik van maken :D.

mama1986: Misschien een rare vraag, maar klopt het dat jij een berichtje hebt achtergelaten bij tienermoeders?

11. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ja dat klopt :)

post altijd onder de naam

chantal georgie eva baby b :D

en heb daar ook mijn verhaal bij staan bij verhalen 2007 chantal3 dat ben ik :D

12. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Simone,
    Alles verder wel goed met het kindje? krijg je gewoon een klein reusje ;) en misschien heeft het net een enorme groeispurt gehad.... wel fijn dat ze het in de gaten houden... zorgen zou ik me niet maken hoor, er zijn nu eenmaal grote en kleine baby's! maatje 50-56 zal je wel over kunnen slaan... nu maar hopen dat je niet al heel veel gekocht hebt... Een vriendin van mij had een eerste gekregen van 4400 gram, 1ste kind.... is ook gewoon natuurlijke weg bevallen...

Haha das waar, Nemo en jij zitten samen op de pufclub... hihi echt grappig!
    Overigens... voor diegene die tot nu toe al naar de pufclub zijn geweest, wat moet je naar zo'n avond aan? Ik ga fitzwanger doen... (maar is gelukkig niet te actief ;) ) maar heb geen idee wat ik aan moet...

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Mama1986 leuk die dreumessite, mooi meisje heb je.
    @Chantal hoe was het bij de vk?
    @Simone je loopt dus wat voor maar het is verder allemaal goed, gelukkig maar. Misselijke bui weer over?
    @Liefzonnetje kan mij voorstellen dat je je draai even moet vinden als je lichamelijk zo weinig kan doen.
    @Goddes ik hoop dat je een manier vindt om online te blijven hoor.

Zo ik heb net effe de ramen gelapt, wc en badkamer gedaan. Straks effe met het mannetje de weekboodschappen doen. Hebben jullie het ook steeds zo snel warm? pfff zweet normaal nooit zo maar nu moet ik echt luchtige kleding dragen.

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @tassie: wat een leuke kamer, heerlijk rustig mooie kleuren
    @goddess: of in internet café hangen :D
    @simalex: zo zo dat wordt een reus :D misschien stopt het groeien ook over een paar weken, ik zou het niet weten. En misschien eerder je kindje, lijkt me zo gek.

Nou meiden ik heb een luxe probleem :) ik heb van mijn opa en oma uit Frankrijk een Bugaboo kado gekregen en nou begrijpen jullie wel dat ik deze bod niet kon afslaan :D Maar nu heb ik dus ook een nieuwe thuis staan die natuurlijk nog nooit gebruikt is en in een doos. Maar ja ik vind het zonde om zomaar weg te doen want het heeft me toch wel 140euro gekost. Dus als jullie interesse hebben of iemand kennen dan zou ik zeggen pm en foto's staan in album. Het is de Bebiesfirst combiwagen.

15. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

dank je wel :D

16. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Bibiche, misschien wat voor de juli of augustus mama's? Neem aan dat wij allemaal al voorzien zijn ondertussen. Of spreek ik te snel en is iemand nog op zoek, dan sorry.

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja ik heb het ook bij te Koop gezet, hopelijk krijg ik hem nog kwijt.

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Haihai..

Nou vanmiddag toch maar even gebeld, nadat ik haar weer maar 4 of 5 keer heb gevoeld vandaag, de vk is net weg. Gelukkig, hartje klinkt goed en regelmatig, maar ze gaat toch even de gyn bellen voor advies, want ze is wel erg rustig. Helemaal omdat ze tot 2 weken terug behoorlijk druk was. Hubby heeft haar al heel lang niet meer kunnen voelen. :( Ze belt me straks terug.
    Pff, ben opgelucht dat het goed klonk, maar ze is zooo rustig. Uiteraard liet ze bij de vk net 2 keer een buts voelen.. maar dat gebeurd vaker zegt ze, dat ze vaak op die doptone reageren..

Maar het is zo lang geleden dat ik een schop tegen me buik gevoeld heb. Als ik haar al voel dan het heel zachtjes tegen mijn blaas of in mijn buik.. en dan is het meer schuiven of draaien.
    Nou ja, afwachten.

Vandaag lag de proefdruk van het kaartje in de bus... Helemaal leuk en bijzonder om het zo te zien.. stiekem ook wel eng/spannend...

Zo nu ga ik even lezen en kijken wat jullie bezig houdt.. Ik ben wel erg weinig aanwezig.. *bloos*

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Tigger fijn dat het hartje het wel goed deed! Maar snap dat het je niet lekker zit hoor meis! Ben benieuwd wat de gyn zegt...

Ik heb net voorlopige teruggaaf 2007 aangevraagt omdat ik natuurlijk niet meer werk. Krijg €168 per maand als het goed is.....beter!

En krijg (volgens de berekening) 1300 terug van afgelopen jaar :D

Nu maar hopen dat alles klopt :D

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @Tigger: kan me zeker voorstellen dat je je ongerust maakt. Wat zegt de VK?

@Rachel: ja ik moet ook nog mijn VT 2007 invullen en van vorige jaar krijg ik ook wel veel denk ik.

Deel Deze Pagina