Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Wou zeggen anders kom je bij mij langs Goddess maar ja ik zie dat je in Haarlem woont en ik in R'dam.

Schrijven is inderdaad een optie en tegenwoordig heb je post al een dag later in huis.

2. :cry: Jullie zijn echt schatten! :cry:
    Ik zou het heel leuk vinden om te bellen/schrijven.

Ik zal eerst kijken of het me lukt om aan meer geld te komen, misschien kan ik me dan een internet aansluiting veroorloven (dan moet ik ook nog eerst aan een computer komen...). Maar ik vind het zo ontzettend-super-lief van jullie dat jullie dat aanbieden! Echt hoor, jullie zorgen er echt voor dat ik me zoveel beter voel. Ik ken jullie natuurlijk niet persoonlijk, maar zo voelt het wel!
    Uit de grond van mijn hart: Heel erg bedankt (voor alles)!

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

@LZ: je vroeg me een poosje terug of ik ons kindje ook vlees ga laten eten. Mocht hij/zij dat later echt willen eten dan prima. Maar dan wel biologisch vlees.
    En mischien een idee voor jou om de dag door te komen: oude foto's inplakken.
    @Tigger: hoe was het in het ziekenhuis ? Hopelijk alles goed met jullie beeb.
    @Goddes: wat een gedoe allemaal zeg ! En mocht je echt geen mogelijkheid zijn om contact te houden (we vinden vast wel wat) dan zal ik in elk geval je wel missen.
    @Simone: de cursus. Ik vond het erg (lees te) ver gaan dat ze onze adresgegevens zo uitdeelden. Ik denk dat ik daar ook nog over ga bellen. Wat vond jij daarvan ? Ik bedoel wat is het nut dat iedereen nu alles van ons weet ? Als ik iemand een kaartje wil sturen vraag ik zelf het adres wel. Ik ben een poos lastig gevallen door een stalker dus doe altijd voorzichtig met mijn gegevens. Wat ik er verder van vond, nou die oefeningen ga ik thuis dus niet doen he :D Jij wel dan ? En idd iedereen was wat stilletjes ( was ik ook wel blij om. Vooral toen ze vroeg of er emotioneel ook veranderingen waren :oops: ) Hopelijk leren we volgende keer echt iets want deze keer nog niets geleerd. En idd ik ben diegene met het paarse truitje. Ik wist wel wie jij was want ik wist jou echte naam ;)
    @Marilize: mooi dat alles goed ! Je hoeft ook niet altijd te reageren hoor ;)
    @Alida: doe het idd maar rustiger aan, zoveel harde buiken kan niet goed zijn.

Hier verder alles wel oke. Niet echt de puf om op iedereen in te gaan.

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Hou op anders ga ik huilen :cry: :)

Kijk nu anders op marktplaats voor goedkope/gratis pc's of gratis.nl Kijk anders bij de kringloopwinkels enz.

5. :cry: dankje nemo.

Bibiche: Dat laat ik nog even zitten denk ik, het grootste probleem is het internet betalen (uberhaupt IETS betalen :) ).
    Ik heb wel even gevraagd aan wat mensen of zij nog een pc over hadden (ja sommige mensen hebben wel een pc staan maar gebruiken m niet).
    Als ik een keer jubelend aan kom zetten hier weten jullie iig dat het is gelukt met het internet en de pc :) .

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi goddess,
    ik zou je ook missen.

hoi tassie,
    ik vind jou kamer erg mooi.

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Tigger al nieuws meis?

@Nemo fijn he dat ze dat doen...deden ze bij ons ook een hele lijst werd uitgedeelt met het adres en telefoon nummer van iedereen :( Als ik het van iemand wil hebben vraag ik er zelf wel om!

@Goddess, als je wilt mag je mij je adres wel geven, dan zorg ik voor wat postzegels en enveloppen voor je :D

8. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Tigger, hoe is het geweest? Ondertussen zal je wel van alle CTG's enzo af zijn.... ik hoop zo dat alles goed is met jullie!
    duim duim duim duim duim

Nemo... goed idee van je..... als ik tenminste niet zo'n miep zou zijn die foto's inplakken errug leuk vind en dus altijd al direct alles inplak........... vind dat het zo geweldig he! Maar moet zeggen, ik ben nu wel helemaal om voor het digitale fotoboek... dus niet meer apart afdrukken en inplakken... dus de vakantiefoto's van Afrika van dit jaar is waarschijnlijk het laatste grote inplak project geweest.

vanavond was mijn lief lekker op tijd thuis :) heel fijn... lekker wat gegeten en net Carcasonne gespeeld, heb de uitbreiding gekregen voor mijn verjaardag, errug leuk!

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Tigger ,
    hoe was het?

hoi meiden,
    ben net bij de vk geweest mijn meisje is een beetje
    gedraaid ze ligt nu dwars :) :)
    hartje hoorde ze nu aan de andere kant.
    en de eerste reactie van de vk toen ze mijn buik zag
    was zo die is gegroeid :) :)
    voor de rest alles goed bloeddruk was goed 120/70.
    dus hier gaat alles lekker.

groetjes aan iedereen en sterkte voor iedereen die
    zich niet zo goed voelt.

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

11. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    @bibiche: bij voormijnbaby.nl, de ecru variant is daar maar 19.95 (plus verzendkosten) de andere kleuren zijn wel 49.95). Weet niet of deze kleiner is dan andere kussen maar ik vind het prima.
    @liefzonnetje: dacht dat je als je een waterbed hebt, dat je dan nog een ander bed moest hebben, omdat je niet op een waterbed mag bevallen. maar kan het natuurlijk verkeerd hebben, ik lees wel vaker iets half.
    @tassie1723: speel je ook online catan, bij Xplorers?
    @nemo: inderdaad raar dat er adresgegevens worden verstrekt aan de anderen in de groep. Ik zou dat ook niet zo leuk vinden.
    sterkte aan de dames die zich niet zo goed voelen.

werk nog fulltime (ene week 5 dagen en de andere week 4), merk wel dat het zwaarder wordt. Moet opletten dat ik voldoende rust neem. Ben ook blij dat ik morgen lekker vrij ben, en dus kan uitslapen. Manlief gaat zaterdag voor zaken naar het buitenland dus de hele week alleen. Hij gaat morgenavond alle boodschappen doen, zodat ik alleen kleine dingetjes moet halen.
    Het zal zeker raar zijn om over 6 weken mijn laatste werkdag te hebben voorlopig. Maar ik denk dat ik mijzelf wel kan vermaken. Al was het alleen maar met onzinnige dingen doen: beetje opruimen, zwemmen, achter de pc (van alles ook online catannen).
    Denk dat die 16 weken omvliegen.

12. Chantal: :cry: ik jou ook.

Rachel: :cry: ach wat lief van je! Ik weet helaas nog (steeds) niet het adres van mijn nieuwe huis.
    Dus dan is het lastig om mijn adres te geven...
    Is het goed als ik dat dan doorgeef wanneer ik het wel weet?

*Jullie maken me aan het huilen :cry: :) *

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Goddess is prima meid...dan zorg ik voor een leuke opvrolijkende brief en meteen een lading voorraad :D Niet huilen hoor!

In welke plaats ga je eingelijk wonen?

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai lieverds..

Nou gelukkig is alles oke... :)
    Hij kon niet echt iets vinden waarom ik haar minder voelde. Maar hartfilmpje was goed, registreerde ook voldoende beweging en de echo was ook oke. Dus geen zorgen..
    Ze loopt nog steeds ruim 2 weken voor..

Jeetje wat zijn ze allemaal lief... Echt zo fijn.
    Ik voelde me toch een beetje lu.llig, nou dat vond de gyn echt onzin.. Als ik me zorgen maakte, moest ik gewoon bellen... zo fijn!

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Hoe bedoel je snel. Zojuist hebben mensen de combiwagen gekocht :D en ik heb maar 10 euro verlies gehad haha.
    @tigger: oh wat fijn! Pff wat een opluchting en gelukkig heb je een lieve VK.

16. simalex

simalex Bekend lid

@Nemo -> Ik vond het inderdaad ook een beetje overbodig dat ze die adressen uitdeelde en de concrete reden daarvan... die is mij ook niet duidelijk. Ik had al zo'n idee, dat je liever anoniem bleef, vandaar dat ik je naam ook maar niet op het forum zal noemen. ;)
    Ik vond al die andere stelletjes heel erg leuk, maar de 'juf' was niet echt mijn type... 8) En die oefeningen... :confused: ik hoop toch inderdaad niet dat ze verwacht dat man en vrouw samen voor het slapen gaan nog ff een kwartiertje gaan gymnastieken.... Ik denk dat ze dinsdag pas weer uit de tas komen om ff door te lezen...
    En ik hoop inderdaad dat we volgende week iets meer met de bevalling/puffen/massage gaan doen, want dat is eigenlijk mijn doel van de cursus. Dit zal wel als introductie bedoeld zijn, om elkaar wat te leren kennen en zo. Ik hoop niet dat we elke week bekkenbodemspieren gaan oefenen, dat kan ik thuis ook wel. Maar misschien had de 'juf' wel allemaal van die kakelende zwangere kipjes verwacht die gelijk al hun zorgen e.d. op tafel gooien. Volgens mij vond ze het niet zo leuk dat we zo afwachtend waren.
    Emotioneel gezien, daar had ik ook niet echt de behoefte aan om gelijk al mijn gevoelens op tafel te leggen. Ik ben normaal ook vrij gesloten, laat staan in een nieuw gezelschap... Ik had ook niet de behoefte om te benoemen dat dit mijn 2de zwangerschap was enzo... Jij ook niet hoorde ik. Vreemd is dat, dat je dat wel van elkaar weet, maar elkaar eigenlijk helemaal niet kent. :(

Tigger -> weet je al wat meer?

Goddess -> Ik hoop je binnenkort digitaal jubelend tegen te komen... Dit is inderdaad voor jou een fijne manier om je gevoelens en zorgen te delen. Kun je het niet opgeven als therapie? ;) ;)

Alida -> Verstandig dat je halve dagen gaat werken. Hopenlijk voel je je snel weer wat beter.

Ik voel me vandaag wat slapjes (volgens mij gewoon erg moe), dus ik duik zometeen lekker in ons bubbelbad en dan op bedje!

Groetjes Simone.

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Tigger fijn meid dat alles goed was! Hele opluchting denk ik! En idd als je je zorgen maakt gewoon naar ze bellen hoor!

@Simalex ik vond dat ze op de cursus ook teveel persoonlijke dingen willen weten...zijn tenslotte allemaal vreemde daar :(

@Bibiche fijn dat de wagen al zo snel is verkocht! En voor mooie prijs ook :D

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gelukkig tigger dat alles goed is.

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goddess, we verzinnen wel wat...
    Geef iig je telnr aan iemand, zodat wij je kunnen bellen... das gratis.. :D

Ik ga eens even rondbellen voor een pc... :)
    Want je kan echt niet zonder pc hoor...

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hihi en misschien is er iemand zo dom om zijn draadloze verbinding niet te beveiligen.. ;)
    En je kan natuurlijk af en toe even naar de bieb of een i-netcafe glippen..

Deel Deze Pagina