Simalex: Zo jij bent ook lekker bezig! Ik heb allemaal baby dingetjes uitegzocht, weer een baby-wasje in de wasmachine gegooid (ROTkat!), kamer een beetje opgeruimd (dat bleef ik maar uitstellen...). Ik heb ook weer een wat actievere dag vandaag. Maar ga zo door joh, nog (maar ) 3 dozen!
Hoi hoi, Jeetje Assepoester wat een lekkere vrienden zijn dat ! Nou ik zou ze ook niet meer aankijken, wat een rotstreek! Dat ze zich daar zelf lekker bij voelen snap ik al helemaal niet! Wij hebben zelf een 2e naam klaar liggen voor onze kleine voor het geval vrienden van ons dezelfde naam gebruiken (zij is nu 37 weken). Over dat dik voelen gesproken; ik begin een steeds grotere afkeer van mijn benen te krijgen Ze zijn echt een stuk dikker, m.n. de onderbenen en enkels bleh...) Ik heb echt van die dik-voel-dagen Dan is mijn gezicht opgeblazen, mijn benen net olifantenpoten en kan ik maar weinig van mijn buik genieten. Andere dagen heb ik zelfs het idee dat mijn buik ineens minder dik is en maak ik me daar juist weer zorgen om Ben trouwens vanmorgen weer bij de gyn geweest vanwege een 4e blaasontsteking Moet nu donderdag naar de uroloog, want ze vinden dit toch niet normaal. Het gekke is dat ik nergens last van heb. Heb alleen last van harde buiken als ik een eindje moet lopen. Dacht dat dit gewoon was, maar blijkt door de blaasontsteking te komen. Ik heb nu alleen voor accute buikpijn antibiotica mee, anders moet ik het tot donderdag proberen zonder vol te houden. Geen idee of het nu echt kwaad kan voor de kleine, zal toch wel niet? Het is gelukkig lekker actief dus probeer me verder maar geen zorgen te maken.
Nou Meiden er is weer een hoop gesproken ik ga mijn best dooen om overal op te reageren,maar of dat lukt dat weet ik niet. hihi Assepoester; Wat een ontzettende k****streek. Kan me voorstellen dat je helemaal over de zeik bent. Ik vind het echt niet netjes, maar ik zou lekker je naam houden en zoals je zelf al zegt je had het al verteld dat j e je kindje zo ging noemen. Erica; Ik ken dat ook het dik gevoel. Ik was al niet de slankste, maar nu kijk ik wel eens in de spiegel en dan denk ik echt van jezus he. Ik vind het soms ook hlemaal niet leuk. En dere keeren ben ik juist weer hartstikke trots. Liefzonnetje; ik zal eens op letten of ik je zie mijn nick is gewoon tassie. Is misschien wel eens leuk om samen te spelen. Goddes; lekker he de 29. Ben nu merk ik toch een beetje aan het aftellen. en Lieverd staar je niet blind op wat andere mensen hebben. Weet je Het is leuk hoor al die spullen, maar je maakt je er niet minder zorgen om en je wordt er ook zeker niet gelukkiger van. We hebben het dan niet zo erg als jij, maar ook wij moeten alle eindje aan elkaar knopen en als ik alle spullen kon in leveren die ik in huis heb dan ruil ik dat zo in voor iedere maand een beetje meer geld. Ons kamertje is zeker mooi geworden, maar als mijn schoonmoeder er niet aan mee hab betaald had het er zeker niet luxe uitgezien. En onthoud goed er komen betere tijden ik weet niet wanneer, maar ik hou dat ook stees voor ogen en ook ik kan wel eens helemaal in zak en as zitten, maar probeer positief te blijven hoe moelijk dat ook is. Sorry voor het lange verhaal. Jesie; Vervelend dat je gisteravond ook naar het ziekenhuis moest, maar ben blij te horen dat alles goed is.! Veel plezier morgen op de zwarte markt! Babymei vervelend dat je zo een last hebt van het prikken. Ik ga maandag, maar als ik dit weer hoor dan heb ik alweer zoiets van laat maar. Ben als de dood voor naalden Morgen ga ik een dagje winkelen met mijn schoonmoeder kijken voor de laatste aankopen. Heb een lijste gemaakt van wat ik nog nodig heb. Dus hoop dat ik daar morgen voor slag maar anders geen nood aan de man heb nog tijd zat. Ik hoop dat ik iedereen heb gehad. Liefs Nathasja
Bianca wat verevelend zeg alweer een blaasontsteking. Ik durf niet te zeggen of het wel of geen kwaad kan voor de kleine ik neem eigenlijk aan van niet. Veel sterkte ! Liefs Nathasja
Tassie: Nee hoor, ik ben wel tevreden met wat ik heb, ik moet wel . En ik vind het daarnaast ook belangrijker om gewoon te kunnen leven dan heel veel dure spullen te hebben. Ik probeer zo postief mogelijk te blijven, en ik vind zelf (je mag het zeggen hoor als je het niet met me eens bent ) dat ik het gezien de omstandigheden best aardig doe. Wat lekker dat je schoonmoeder dat voor jullie heeft gedaan, en het resultaat mag er wezen! Dankje voor het lange verhaal . Ik ben wel heel blij met die 29, ook ik ben behoorlijk aan het aftellen geslagen (ik telde altijd wel een beetje af, maar nu is het op de een of andere manier anders...). Het lijkt nu ineens zo dicht bij, voor mn gevoel wordt ik morgen wakker met mn zoontje in mn armen (mag toch hopen van niet, vind 29 weken erg vroeg, zeker voor een jongetje (meisjes zijn sterker dan jongens -> grotere overlevingskans)...). Heel veel suc6 met de speutocht morgen, hopen dat je slaagt! Ik ga morgen ook even op speurtocht, ik ga de kruidvat doos ophalen, even langs bij Euroland (de naam zegt het al: een winkeltje met spotgoedkope dingen, even kijken voor wat bestek/bekers/schoonmaakdingen etc.), en misschien nog even langs de zeeman. Wat ben ik blij dat zulke winkeltjes betaan, scheelt je bakken met geld! Iedreen een heel fijn weekend!
Goddes; Ik vond dat je het hartsikke goed doet. ik hoop niet dat ik iets gezegd heb wat anders doet overkomen, want zo bedoel ik het helemaal niet. JA het is fijn dat we zo een moeder hebben, maar soms is het ook wel moeilijk. Klinkt stom maar ik voel me er ook wel eens schuldig over. Dat we eigenlijk zelf niet zo heel veel betaald hebben. Ik vind het nu ook wel heel dichtbij klinken. Nog maar 11 weken en dan is het zover. Ik ben ook blij dat zulke winkeltjes bestaan en je kunt er vaak hele leuke dingen halen. Jij ook veel succes en een plezierig weekend! En alle andere meiden ook een goed en plezierig weekend! Liefs Nathajsa
Dankjewel Ik snap dat je je daar schuldig over voelt, zou ik ook doen. Je wilt natuurlijk het liefst dat je zelf verantwoordelijk bent voor het feit dat iets er wel of niet is. Anderzijds heeft zij dit (denk ik) aangeboden, en jullie hebben dus niet zitten smeken en chanteren zodat ze dat zou gaan betalen . Dus wat dat betreft heb je niet om je schuldig over te voelen! Leef je morgen lekker uit met je speurtocht, want volgens mij vind oma in spe dit hartstikke leuk om te doen hoor. Greotjes, GT
hallo allemaal zo heb lekker geslapen en iedereen slaapt hier nog 8) de kleine is actief hihi ga wreer ff bijlezen
had ik net een harde buik (en de hele ochtend al steeds hartkloppingen) gaat de deurbel..... komen ze mijn kraampakket afleveren, hoezo toepasselijk Vriendlief was nog thuis en zou verf voor de babykamer gaan halen, zegt ie: wel wachten met openmaken he totdata ik thuis ben.... ikke daarop: wat denk je dat erin zit dan..... hij dacht natuurlijk zo'n leuk pakket als etos/prenatal (heb ik overigens nog niet gehad) of de kruidvat (ook nog niet gehad)... hahaha nou ik zal wachten om het open te maken of is dat heel gemeen.... en rent hij dan luid gillend weg
Goedemorgen! zow, ben lekker bezig hier... Woonkamer leeggehaald en de vloer eens even onderhanden genomen. Is een houten vloer en meestal gewoon even dweilen, maar soms even behandelen. Dus hubby heeft even helpen verslepen... nu ligt de eerste helft te drogen, straks alles weer terug en dan de andere helft.. Haha. Wel lekker hoor. Beebje is aanwezig, nog steeds niet heel erg, maar voel dr af en toe... dus das wel fijn. @Goddess, fijn dat je dat mocht hebben! Fijn is dat. Hebben jullie ook een goed? Hier bij ons wel en daar hebben ze echt gave spullen voor heel weinig! @Assepoester, goed zo! Ik begrijp je helemaal, ik zou ook echt helemaal gek worden hoor.. Hubby zei ook al, dat zijn geen vrienden! @Simone, hihi.. ok al aan het poetsen.. hihi @Goddess, oehhhhh ik zou ook hellig zijn als de katten dat doen! Hopelijk komt het goed. @Bianca, de antibiotica die je mee krijgt kan geen kwaad... Sterkte met de blaasonsteking. Toen ik last had van harde buiken moest ik op blaasontsteking controleren.. Maar had het niet. Dus het zal wel vaker zo voorkomen dat je verder geen klachten hebt. Gek he? @Natas, shopse vandaag! @Goddess ook vel plezier met speuren.. Koopjes jagen vind ik altijd geweldig.. @Natasja, mijn ouders hebben ons ook gspponsord met het kamertje, anders hadden wij het ook niet zo... Ik ben ze heel dankbaar daarvoor. @mama1986 en de rest, goedemorgen en fijn weekend!
hoi meiden, het is vandaag 1 jaar geleden dat ik een curretage heb gehad en dat voelt toch vreemd. ook al ben ik weer erg zwanger ik ben er toch mee bezig. moest het even kwijt . liefs chantal.
Ha Chantal, dat zal idd wel dubbel voelen vandaag... sterkte en geniet van het minimensje wat nu in je buik groeit! knuf
hoi assepoester, kan me goed voorstellen dat je kwaad bent zou ik ook zijn wat een gemene streek zeg. ik zou de naam lekker gewoon doen en laat ze maar lekker barste. gr chantal.
@Chantal87: sterkte vandaag. Ook al ben je weer zwanger het blijft toch pijn doen, en dat mag! @Assepoester: wat een naaistreek zeg van die "vrienden" . @Tigger: jee jij bent heftig aan de poets, en gelukkig dat je de kleine weer voelt. @Simone: ik hoop idd dat de volgende les wat meer "is". En nu kunnen we wel bij elkaar op de koffie met die adressenlijst . En noem idd mijn echte naam maar niet hier. Ik had zeker geen zin om te vertellen dat dit mijn 2e zwangerschap is. Zal bij benieuwen hoe de volgende les is. @Goddes: wat een rotbeest om over jou babyspul te pissen, en kattepis stinkt al zo erg. @Bianca: wat vervelend nu alweer een blaasontsteking. Hopelijk heeft de uroloog een goede behandeling en was dit je laatste. @Liefzonnetje: ja laat die leuke kraamverbanden maar zien aan je vriend Vinden mannen vaak heel leuk (tenminste die van mij wel, die trok bijna wit weg) @mama1986: jij bent vroeg zeg, maja jij hebt ook al een kleintje die zal wel zo vroeg zijn. Prettige dag nog. @Nathasje: veels shopplezier ! Hier is verder alles oke. Ben alleen nog niet aan de babywas begonnen, denk dat ik dat doe als ik met verlof ben. De meesten hebben het al gedaan of zijn er mee bezig lees ik hier.
Wat grappig dat jullie bijelkaar zitten, hihi. Goddess, ik weet niet of je het nog nodig hebt, maar ik hier een maxicosi en en wipstoeltje over. (kreeg ik vij de kinderwagen die ik zelf 2e handsgekocht hebt) Het is niet nieuw, maar wel goed. Mag je zo hebben. Ik zil wel even een foto maken, het is donkerblauw met beertjes en de wipstoel is donkerblauw met figuurtjes. Niet heel hip , maar wel gewoon goed en netjes. Wipstoeltjes kun je in allerlei standen zetten en de cosi heeft wel een nieuwe voetenzak erbij...
Chantal: Heel veel sterkte vandaag! liefzonnetje: Ik denk dat hij heel hard gaat wegrennen, zoals ikal zei: ik had het gevoel alsof ik een doe-het-zelf-operatie-pakket in mn handen had. Tigger: Oh dankjewel! Dat zou super zijn! Ik stuur je wel even een pb!