Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

hallo allemaal :idea:

heb heerlijk geslapen was7.45 wakker toen me meissie haar pap fles gegeven toen ff gegeten en toen ben ik gaan strijken :rolleyes:
    nou en daar had ik zin in ;)
    maar ja morgen om 11.30 heb ik de intake van de kraamzorg :D
    nou weet nog niet wat we vandaag gaan doen :D
    en jullie :(:

groetjes

2. Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Goddes; jammer dat je niet geslaagd bent voor bestek, maar wel fijn dat je weer andere ingen hebt gekocht! Jammer dat de kruidvatdoos zo tegenvalt.

Bianca; Wat ontzettend vervelend zeg. Ik moet van de week ook even terug naar de winkel, want mijn klamboe is stuk en ik heb 2 linkerlaatjes plv 1 rechter en 1 linker en er zitten witten knoppen bij plv beuken. Dat is niet zo heel erg maar de andere 2 dingen wel.

Emmetje; Lekker dat je zo geshoped hebt.Fijn dat je mannetje je zo verwend heeft. Lekker hoor!

Rachel; jammer dat de kamer en hotel tegenvalt, maar hoop dat jehet wel naar je zin hebt.

Nemo; 9 kilo is prima ik ben nu 10 aangekomen. Ik vind het redelijk netjes allemaal.

Gister lekker geshoped met schoonmoeders ben bijna klaar met de inkopen alleen nog babyfoon, luiertas en een lamp (maar die maakt manlief zelf). Kinderstoel kijken we wat later voor. Nu moet ik alles wassen en zo en dan is de babykamer klaar.

Gisteravond een verjaardag gehad, was erg gezellig kreeg allemaal complimentjes over mijn buik. Lees je hebt een bescheiden buik terwijl ik zelf juist vind dat ik een grote buik heb, maar het was erg fijn om te horen hihii

Vnaaag lekker niets ddoen ga kijken of vriendin mee wil naar de sauna als zoonlief bij paps is. en anders wordt het film kijken.

Fijne zondag!

Liefs Nathasja

3. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Hoi,

Beverwijk was leuk gisteren alleen niet zo veel gekocht..... voor de kleine heb ik helemaal niks leuks kunnen vinden, voor me zelf heb ik een paar truitjes gekocht niet veel bijzonders dus maar we zijn wel lekker een dagje weggeweest.

Tassie ik ben ook zo bang voor naalden ik was vorige week dinsdag aan de beurt met prikken en de plek ziet er nu nog paars/bruin uit.

Ik ga ff de woonkamer aan de kant maken en dan gaan we ff naar de woonboulevard (die is open vandaag in arnhem). Wat moet je anders doen he op deze regenachtige dag bah..... Morgen weer naar de VK toe. Vandaag trouwens 30 weekjes :)

Voor iedereen nog een fijne zondag
    Liefs Jessie

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hai meiden,

Zo we zijn weer thuis :D Zal straks eens even alles bijlezen.
    Het hotel viel dus helaas wel tegen, er klopte niets van de foto's en onze kamer was onzettend klein. En we hadden geen 2 persoonsbed maar 2-1 persoonsbedden naast elkaar. Konden dus niet tegen elkaar liggen dan viel je er tussen. Hadden duidelijk aangegeven dat we een 2 persoonsbed wilde en een niet rokerskamer. Maarja... Ook was de verwarming kapot en was het ongeveer 35 graden op de kamer. Kregen hem ook niet uit en toen heeft iemand van de receptie hem met een tang uitgedraait. Al bleef het bloedheet op de kamer :(
    Het eten in het hotel die avond was ook niet lekker konden kiezen uit 3 dingen en ik luste niets...heb een soort vegetarische burger op (2 hapjes haha)
    Vrijdagavond niet veel meer gedaan en vroeg gaan slapen. Zaterdag lekker ontbeten en toen gaan winkelen. S'middags nog gaan zwemmen en s'avonds uit eten geweest bij Juffrouw Tok...was heerlijk! :D
    En vandaag dus weer naar huis, vonden we beide niet erg eingelijk. Net de honden weer gehaald dus familie weer compleet.

Ik zal zo ff m,n nieuwe buikfoto plaatsen.
    Fijne zondag allemaal :D

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Toch netjes gewacht op mijn lief voordat ik die doos openmaakte ;) en hij is niet gillend weggelopen... ik eerder.... heb alleen een praktisch boek en een knuffel/spuuglap tekkel eruitgehaald, ff snel gekeken wat er voor spatlappen en dat soort dingen in zat en toen de doos weer snel dicht gedaan ;) hoezo struisvogelpolitiek? ;)
    Overigens zaten alle spullen in een handige kunststof opbergdoos... was pakket van Zilveren Kruis.
    In het boek staan tips voor ouders, op woon/tuin/veiligheid/bad etc gebied en ontwikkeling van de baby.
    De tekkel vond ik eerst maar vaag, maar hij is toch wel erg grappig :)

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Heb jij zo'n "draai"weegschaal... dat is wel lekker 10 kilo afvallen binnen 1 dag ;)
    Tja die digitale liegen er niet om.... ik ben "eindelijk" weer wat aangekomen.... maar vind het toch wel veel.... sta nu op bijna +6,5 kilo
    de magische grens van 90 is nog wel ff weg.... maar komt toch wel akelig dichtbij.... :(

7. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hmm krijg helemaal de kriebels als ik jullie verhalen van de meubeltjes lees...... stel nou dat het bij ons ook zo gaat... dan is er vrijwel geen tijd meer om het her-te-bestellen..... pfffff begint het hier dan toch te kriebelen?

Gisteren nog mijn verjaardag voor vrienden gevierd... nouja, heb ze s middags uitgenodigd en in de uitnodigingsmail gezet dat het van 1400 tot 1800 uur was.... met natuurlijk de reden daarbij... ik was wel een beetje bang dat er wat mensen zouden blijven plakken... maar om 17:50 was iedereen de deur uit :) ! Super die vrienden van mij! maar ik was toch moe en had mega hoofdpijn, misselijk enzo... dus heb weer helemaal het klokje rond geslapen en voel me ietsjes beter.. maar nog niet super. Dus ene lui dagje vandaag maar...

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @rachel: balen joh dat het zo tegenviel, heb je het wel gezegd?
    @assepoester: joh laten gaan die mensen als ze toch al niet zo echt met jullie waren
    @bianca: wat erg zeg, ik zou gelijk bellen en ff heel erg boos reageren. NIet normaal dit, uitleggen dat ze het maar komen ophalen en gelijk een nieuwe kamer brengen dat is wel zo aardig. Gewoon doorzetten hoor. Grrr :evil:
    @emmetje: zo jij hebt flink geshopt

Vanochtend werd ik bijna jankend wakker van de pijn, weer kuitkramp :confused: :cry: Afschuwelijk pijnlijk.

9. Tassie: Nou, dat was dus een geslaagde schopactie, lekker joh!
    Dat van dat bescheiden buikje ken ik, mijn buik is verdorie ver-6-dubbeld sinds ik zwanger ben, dus ik vind dat mn buik wel groot is, de vk ook. Maar ik hoor ook vaak dat ik wel een heel bescheiden buikje heb voor 7 maanden, maarja waarschijnlijk worden we vergeleken met de zwangere vrouwen die op ontploffen staan..

Jesie: *slik* Naalden?!? Waar?!? *rent hard weg*.
    Jammer dat het shoppen niet helemaal geslaagd is, maar een gezellig dagje kan ook nooit kwaad.
    Veel suc6 bij de woonboulevard!

Rachel: Das behoorlijk knudde van je vakantie'tje. Nouja, wees maar blijdat je daar niet voor 2 weken had gereserveerd ofzo. Ik vind dat als ze zeggen dat iets in orde is, het ook in orde moet zijn. Rotstreek zeg.

Liefzonnetje: Jaaa die heb ik ook! Tekko de spuuglap/knuffel tekkel. Ik vind m echt onwijs grappig!
    Had jij ook het idee dat je zat te wroeten in een doe-het-zelf-operatie-pakket? Ik wist niet hoe snel ik die doos weer dicht moet doen!

Ik hoop maar dat je je weer wat beter gaat voelen.

Bibiche: He wat naar joh, helpt het misschien om het warm te houden (warme doek/kruikje?)?

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,

ik wordt een beetje gek hier.
    mijn hele huis is een troep zou het liefst
    weglopen.
    muren zijn helemaal kaal zaten plastic schroten op.
    morgen worden ze gedaan komt spachtelpoets op.
    hoop dat alles snel af is.

groetjes chantal.

11. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Jesie: *slik* Naalden?!? Waar?!? *rent hard weg*.
    Jammer dat het shoppen niet helemaal geslaagd is, maar een gezellig dagje kan ook nooit kwaad.
    Veel suc6 bij de woonboulevard!

@ Goddess in mn arm was voor suiker en hb te controleren ben er nu nog paars/bruin van hoop dat dit de laatste prik is geweest.....bah

En dagje weg was wel ff leuk ja woonboulevard was ook wel leuk we hebben nieuwe gordijne gekocht voor in onze slaap kamer en heb weer 2 pakjes gekregen van mn oom...echt lief.
    Vanaaf ga ik naar de bingo met een stel meiden er gaat 1250 uit duimen jullie voor me :)

Liefs Jessie

Liefs Jessie

12. Chantal: Nouja, morgen ziet het er weer heel anders uit!

Jesie: Brrr...naalden...
    Heel veel suc6 bij de bingo, ik duim voor je!

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik moet morgen ook bloedprikken.....wil niet ben bang!
    Normaal neem ik Jasper of een vriendin mee en moet nu dus alleen....hopen dat ik niet de wachtkamer uitren...echt wat voor mij :oops: Bloedprikken is tussen 08.45 en 09.45 dus ga maar heel vroeg dan ben ik er vanaf.....Brrrrrrrrrrrrrrrr

14. Blergh....veel suc6 Rachel...

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dankje wel...hopelijk is het de laatste keer...

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goddess wat voor babyspulletjes moet je nog hebben?
    En qua andere dingen?

Dan kan ik even gaan kijken of ik je kan helpen...

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik ben de 14e j.l. al naar de vk geweest, 24e is denk ik een typfoutje.

Gisteren even naar de verjaardag van mijn broer geweest aan de andere kant van het land, die rit is bijna 2 uur met de auto, en ik was zo blij met al die benzinepompen langs de weg... pfff die blaas he, dat is af en toe een ramp.

Morgenochtend heb ik weer een traktatie voor mijzelf... naar de nagelstyliste.. heerlijk ontspannend.

Hoe is het hier verder?

18. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ik ging eerst 9 van de 10 keer flauwvallen bij bloedprikken :oops:
    en nu tegenwoordig als ik lig met bloedprikken gaat het goed :confused:

19. Jingels: Lekker, zo'n verwen dagje!

Mama: Ik wordt ook beroerd hoor als ik bloed ga prikken, en ik ga altijd huilen, kan er niets aan doen, maar de tranen lopen me van angst altijd over de wangen.

Rachel: Ach wat lief van je! Ik moet voornamelijk nog kleine spulletjes (verzorgings-dingen), verder nog een commode, ledikant, badje, luiertas, dat soort dingen. (En met een beetje geluk krijg ik van Tigger de maxicosi en wipstoel :D ).
    Ik denk niet dat jij mij daarmee kunt helpen, maar in iedergeval heel erg bedankt voor het aanbod! Super van je!

Ik kreeg net een sms-je van een vriendin, die had waarschijnlijk een tv'tje voor me opgeduikeld, en misschien nog een oude computer :D.

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi rachel,
    sterkte morgen met bloedprikken.
    ik moet ook laten prikken heb er gelukkig nooit
    last van.

hoi jingels.
    leuk een dagje naar de nagelsyliste heel veel plezier.

hoi goddess,
    je hebt best nog wel grote dingen nodig
    gaat dat allemaal lukken.
    ik kan je helaas niet helpen al zou ik echt wat
    voor je willen doen.

ik ga morgen mooi het huis uit moet op mijn nichtje passen.
    heb net gebeld dat ik wel daar naar toe kom.

gr chantal.

Deel Deze Pagina