hoi zorlita, gefeliciteerd en welkom hier. hoi jesie, gewoon bellen met de arbo hoge bloeddruk is echt niet goed hoor. maar is mischien wel handig als vk achter je staat. hoi goddess, we gaan je missen. maar je kan het je bent een top moeder. groetjes chantal.
Hoi meiden, Zo net bij de vk geweest, alles was dik in orde. Bloeddruk was 120 / 60 heb er geen verstand van maar volgens haar was dat goed. kindje ligt recht overeind (in stuit ligging) dus koppie iets boven me navel en voetjes bij me blaas. Maar merk er niks van. Glucose was dit keer wel goed vorige keer had ik 6,9 dat is blijkbaar heel veel, was nu 4,3 dus daar was ze blij mee. Nou moet ik weer 23 maart heen, maar nu wil ze dat ik dan weer hb prik kon dat ook niet gewoon vrijdag heb echt 4 dagen last van me arm gehad door dat stomme prik, en nou moet ik weer vind het niet zo leuk. Daar na zijn we effe naar de bouwmarkt geweest laminaat vloertje gehaald voor de baby kamer, morgen gaan ze die leggen, ook een leuk lampje gevonden, dus weer lekker geslaagd! Morgen ben ik lekker weer vrij, ga met vriendinnen naar de makro, zaterdag is vriendlief jarig, dus haal maar even wat dingetjes, neem 2 vriendinnen mee, mogen hun tillen klinkt lullig maar ze wouden zelf mee, en eerlijk gezegd was ik anders ook niet gegaan Verder niet veel te melden.....Zal nog even het lijstje bijwerken slaap lekker strakies allemaal doei
AGENDA Februari 28e Tigger & Erica - vk Amilah - gyn Assepoester - 2e groei-echo Maart 1e Rebtam & liefzonnetje - vk 6e mama1986 - vk 7e Rachel & Nemo & Jingels- vk 8e Alida - gyn Amilah - gesprek verpleegkundig consulent Chantal & Nathasja-vk 9e Janice - vk 13e Simone - vk 14e Liefzonnetje - vk 15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding 21e MomToBe - vk 22e Simone - groeiecho 23e Babymei - vk 26e Simone - voorlichtingsavond bij vk BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+13.5 (27.6) ~ verlof: 1 april Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april. Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-9 (28.4) ~ verlof: ws per 31 mrt of 13 apr Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+9 (27) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 6 april Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+6,5 (28 ) ~ verlof: nu in ziektewet Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
Nemo: Natuurlijk mag dat, alleen...ik weet nog niet waar ik ga wonen (ik weet wel welke straat...tenzij dat WEER verandert, ik weet het nummer nog niet), zodra ik het weet laat ik het je weten, dan spam ik je hele pb-box vol . Jullie kunnen straks je kind niet meer terugvinden tussen alle knuffels, hihi! Leuk toch al die knuffeltjes? Ik heb trouwens ZO'N leuk knuffeltje gekocht voor de kleine, op de 9 maandenbeurs, een wit beertje met een een tijgerprint truitje en mutsje, vind m zoooo super! Zorlita: Welkom! Ik had al gezien dat jij het foto-album gedeelte al helemaal had vol ge-spam-ed . Mooie buik hoor, en mooie echo's. Rachel: Uh uh, NO NO! Die melk is juist jammie. Het spijt me, nu kan ik je niet meer met fatsoen aankijken, wie melk beledigd, beledigd mij *steekt neus in de lucht*. Nee hoor grapje meis, wat jammer dat jij het niet lekker vind... Kun je de rest niet naar me toe mailen als je niet meer hoeft? . Nou maar hopen dat het werkt (heb je wel verdiend na die prik *thumbs up* )! Chantal : ahhhhh wat lief van je . Babymei: mooi dat alles goed was . Bibiche! Luie donder! Laat je die arme vriendinnen sjouwen? . Goeie deal hoor, jij bent zwanger, jij mag het best wat rustiger aan doen, fijn dat je zulke vriendinen hebt!
Verdorie! Vanacht een enorme knal...bleek er kortsluiting in de cv ketel te zijn op zolder Het dak lekte blijkbaar op de ketel en die is nou kapot. Geen verwarming meer en geen warm water. Mijn man de woningbouw technische storing meteen gebeld zeiden ze dat ze wel proberen voor vrijdag langs te komen.....voor vrijdag? Ik kan niet zolang zonder warm water hoor! Nou gaat hij om 08.30 terug bellen en eisen dat ze vandaag (bij voorkeur vanochtend) nog langs komen....stelletje sukkels...... De melk is behalve vies ook nog eens niet werkzaam bij mij helaas.... Gewone melk vind ik wel heeeeeeeeeerlijk drink zo,n 2 liter per dag Vanacht ook weer huilend wakker geworden van kuitkrampen, tjees wat doet dat pijn
Jammer rachel dat de melk niet bij jou werkt, ik vind hem ook ontzettend vies en gewone melk vind ik ook heerlijk. Bij mij werkt de melk wel kan er wel heerlijk op slapen. Wat raar van de woningbouw dat ze je tot vrijdag willen laten zitten, hoop voor jullie dat het vandaag nog gebeurd. Goddess tear: hoop voor je dat alles nog helemaal goed gaat komen voor jou en je kleine. Babymei: blij dat alles weer goed was, maar jammer dat je nu weer moet bloedprikken hoop voor je dat het deze keer beter gaat. Ik zag ook een paar nieuwe meiden van harte welkom hier, en klets maar gezellig mee. Voor de rest weet ik het niet allemaal meer, maar ik ga even weer aan het werk tot kwart voor 1. Manlief is vanmiddag ook vrij en gaat dan de lamp van de babykamer ophangen en nog wat andere klusjes die nog in huis moeten gebeuren en dan hoeft er alleen nog maar wat geschilderd te worden en dat doet mijn moeder straks als ik zwangerschapsverlof heb. Iedereen een fijne dag en tot vanmiddag
Goedemorgen.. Ik ga zo eerst naar de vk en dan naar de kapper.. Ja,ja, last van hormonen, wil wat anders..
Goedemorgen dames daar was ik weer We hebben een tijdje zonder internet gezeten vandaar geen reactie van mij. Het zijn nu te veel pagina's om terug te lezen maar hoop nu weer meer aanwezig te zijn. Verder hoop ik dat het met iedereen ook nog erg lekker gaat. Maar alles gaat hier verder oke, zaterdag zijn we voor de echo geweest en dat was echt weer genieten. Zal straks proberen foto's te plaatsen in mijn album. Kleine was al ongeveer een kilo zwaar, ligt al netjes met hoofdje omlaag en dat is afentoe ook echt te merken. Ga nu eerst een klein stukje terug lezen want ben ook wel erg nieuwsgierig hoe het met benthe is. Tot later
GRRRRRRRR ze hadden het heel druk ofzow, en nu belt er vandaag een bedrijf die een afspraak maakt voor de lekkage, pas als de lekkage is gemaakt kan ik een afspraak maken voor de ketel....en ondertussen geen warm water en verwarming
goeiemorgen allemaal zo niet zo best geslapen me ventje kwam om 00.30 uit zijn werk en toen zaten we ff met het gezin op de bank wat te drinken en om 8.30 waren we weer wakker de kleine was ook actief vanacht hihi elke keer als me dochtertje of me ventje maar tegen me buik aan komt dan begint hij hoor zo ga weer ff bijlezen
@jesie: neeeee! Als jij minder moet gaan werken ivm jouw gezondheid en die van je kind dan mogen ze NIET verlofdagen inhouden. Zijn ze helemaal gek geworden. Vrije dagen (verlofdagen) zijn er nog steeds om een VRIJE dag te nemen en niet om je gezondheid hoor. Meissie gelijk arbo arts bellen gewoon op je werk want dat mag gewoon. En gelijk alles uitleggen, je geschiedenis dat je al zo vaak last hebt van hoge bloeddruk, kotsen enz enz en dat je graag minder wilt werken. Ik zou niks zeggen hoeveel misschien mag je nog minder werken van de arbo @rachel: zo dat is schikken meid maar is toch niet normaal dat ze jou in de kou laten staan. GEwoon je zwangerschap gebruiken zeggen dat je dagelijks in je warme bad/douche moet omdat je zoveel pijn hebt. @zorlita: welkom ook al een jonge moeder ik zie hier op het forum echt veel jonge moeders eigenlijk. Ik voel me gelijk weer oud @rebtam: leuke foto's @goddess: ik was het niet hoor! Ik ga morgen niet naar de Makro @tigger: veel plezier bij de Vk Vanochtend werd ik wakker van mijn droom. Ik droomde dat ik aan het bevallen was hihi dit is al de 2de droom over de bevalling. Gisteravond weer wezen zwemmen met mijn vriendje dat doen we 1 keer per week samen en op donderdag doe ik dan zwangerschapszwemmen. Ik merk echt wel veel verlichting in mijn rug.
Als ik eind van de middag niets heb gehoord ga ik weer bellen....bedenk wel iets dat ik inderdaad iedere avond MOET douchen voor mijn rug omdat ik anders niet kan slapen en dat de huisarts het onverantwoordelijk vind dat ze er zolang over doen....hehe Kan misschien vanavond anders wel ff douchen bij me beste vriendin want voel me hele tijd vies...dat heb je als je gewend bent iedere ochtend meteen te douchen
Hallo Meiden, Bedankt voor al jullie lieve reacties, ik moet om 3uur bij de vk zijn en daarna zal ik contact met de Arbo opnemen. Jeetje wat vervelend Rachel zonder warm water Bibichie kijk maar uit met die dromen hihi 3x is scheepsrecht zeggen ze he hahaha Tigger & Erica - vk Amilah - gyn Assepoester - 2e groei-echo Meiden jullie ook allemaal veel plezier strakjes Ik hou jullie op de hoogte doei doei
Hallo allemaal, Alles goed? Even geen tijd omop alles te reageren. Ik was gisteravond pas laat thuis, net naar de vk en ik ga nu weer naar mijn vader. Bij de vk was alles goed, ik heb haar billetjes gevoeld hihi. Ze ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden. Morgen even voor de zekerheid urine wegbrengen ivm de harde buiken, zou blaasontsteking kunnen zijn. Moet ook zo vaak plassen, maar ach dat moet volgens mij bijna iedereen hier. Tigger ook veel plezier bij de vk. Geniet even lekker van het hartje, moet extra fijn zijn als je haar zo weinig voelt. Amilah succes bij de gyn en Assepoester bij de groei echo. Wat hebben jullie nou voor vieze melk verhalen, alleen de gedachte aan melk al ale:
Rachel: Jammer dat de melk niet werkte... Die stomme cv ketels ook, wij hadden twee maanden geleden problemen, en het is nog steeds niet helemaal opgelost (die reaperatuer is al zo'n 8 keer langsgekomen). Laat manlief maar flink zeiken hoor, anders krijg je donderdag te horen dat het wegens de drukte NOG langer zal gaan duren. Iedereen veel suc6 bij de vk/ha/gyn/groei-echo (weet al niet meer wie nou waar naartoe ging...)