Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Tassie wat vervelend zeg, en eind april dan ben je misschien al wel bevallen.

Assepoester jij blijft echt aan de gang he hihi leuk man.

Hebben jullie trouwens de kaartjes al besteld de meeste geloof ik wel he....wij hebben het gisteren gedaan we wisten al wel langer welke kaart we wilde maar ik wilde zelf een gedichtje maken en dat wilde niet echt lukken hihi nu is het eindelijk klaar binnen 2 weken krijgen we de drukproef en de enveloppe ben benieuwd.....Doen jullie trouwens ook aan bedankjes (zo ja geven jullie die dan aan iedereen of alleen familie) wij hebben heel veel vrienden en kenissen en ook best een grote familie dus weet eigenlijk nog niet zo goed of we het bedankje aan iedereen gaan geven......

Liefs van Jessie

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb gisteren proefdruk aangevraagd.

Nee wij geven geen bedanktjes we hebben zoveel mensen die over de vloer komen en kindje krijgen kost al klauwen met geld. :) Ze krijgen lekker beschuit met muisjes

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kaartjes hebben al, bedankjes doen we niet.
    Ik ga straks naar Rotterdam en ben er zondag pas weer, dus dan weten jullie waar ik uithang ;)

Fijn weekend allemaal!

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Rachel,
    Dank je wel dat je ons even vertelt waar je heen gaat, want ja, we moeten iedereen natuurlijk wel in de gaten houden he ;) maareh je hebt toestemming om lekker weg te gaan hoor! ;) ;) doe je wel rustig aan en geen gekke dingen die wij zwangeren ook niet meer doen? ;) :p

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    de kaartjes hebben we nog niet besteld (maar ja, wij zijn volgens mij ook echt met alles het laatste... :rolleyes: )
    Het ontwerp heb ik in ieder geval wel af \:D/ en is erg gaaf geworden... ook het gedichtje is af, dus nu alleen de "algemene" tekst nog.... en dan naar de drukker gaan... tja en die zit hier om de hoek, dus hoe moeilijk kan dat zijn... :oops: tja ik moet het gewoon eens doen...
    Maar van mijn "schoonneef" heb ik begrepen dat als je wat druk erachter zet, je het met 1 dag gedrukt kan krijgen daar... hadden zij ook gedaan... ontwerp was vrij laat af en toen was de baby geboren en is hij daar gewoon naar toegelopen, eerst natuurlijk mega moeilijk doen en daarna konhet toch in 1 dag gedrukt worden.... :confused:
    maar goed, zo ver zullen wij het niet laten komen..... denk ik :rolleyes: ;)

Ik krijg trouwens wel steeds meer de kriebels als ik de verhalen over lange levertijden lees.... wij hebben nog steeds ons kamertje niet binnen en nog niets van gehoord....... brrrrr 8 tot 12 weken levertijd... 8 weken zijn voorbij.... misschien ga ik toch maar eens bellen.....

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Nou ja ik was er ook weer vanaf, denk dat we even goed moeten opletten met het nemen van het laatste lijstje.
    Ik heb al de hele dag brandend maagzuur. Wel fijn dat de dame goed ligt maar getrap tegen je maag is ook niet leuk hoor.
    Moet zo naar de dokter. Had al een paar keer urine weg gebracht omdat het zo brandend aanvoelde. Vk zei ook dat de harde buiken van een infectie konden komen (hoeft niet). Nu ga ik toch maar even langs wie weet een andere infectie. Wil gewoon geen risico's nemen,brandend gevoel moet toch ergens vandaag komen.
    Lees en reageer later effe bij.
    Fijn weekend allemaal!

7. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Erica is wel raar ja moet ergens vandaan komen succes ermee.
    Liefzonnetje je kunt beter opbellen voor de zekerheid straks duurt het bij jou ook allemaal langer....

Nou fijn weekend alvast meiden.

doei doei liefs Jessie

8. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

hallo allemaal :idea:

zo mijn ventje had ook een leuke verassing hij had vandaag lekker vrij genomen dus we hebben lekker lang weekend :)
    en zijn vakantie is ook goedgekeurd dus tja kan niet beter he :D
    met evatje gaat allessuper goed het is een heerlijk pittig tantetje :)
    maar van wie ze dat geeft geen idee :oops: 8)
    met brusje gaat ook alles goed hij is echt actief :confused:
    echt super leuk soms doet het zelfs pijn :oops:
    maar dat geeft niks hoor :D
    wij willen iedereen ff een heel fijn weekend wensen :)
    ga ff weer alles bijlezen :p

groetjes

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Geboortekaartje hebben we al besteld en de enveloppen hebben we al thuis heb ik ook allemaal al geschreven. dus straks kaartje erin postzegel erop en weg ermee ;)

Bedankjes doen wij niet aan.

mama1986 lekker een lang weekend samen.

Erica: succes bij de dokter

liefzonnetje: hoop voor jullie dat het wel goed gaat met het kamertje

Wij gaan zondag samen met schoonouders even de stad in hebben koopzondag en de prenatal is ook open dus kan ik mijn blije doos ophalen en nog even verder kijken naar leuke dingen natuurlijk.

Ik begin ook steeds nieuwschieriger te worden hoe onze kleine eruit ziet en ruikt etc. maar ja het moet nog maar even blijven zitten.
    Een vriendin moet nog een week ben soms best een beetje jaloers maar ja dat zal er ook wel bij horen.

Verder wens ik iedereen een fijn weekend toe.

Groetjes

10. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :confused: kijk, dit bedoel ik dus, zet ik er een keer iets op, en zijn er inmiddels alweer bijna 10 pagina's bijgekomen :)
    Nee, vind het echt leuk om telkens de verhalen van jullie te lezen, maar het is me te veel om te onthouden wie wat gezegd heeft ;)
    ff een blond vraagje: hoe zet ik mezelf in die lijst? of wil iemand dat voor mij doen? :oops: uitgerekende datum is 19 mei.. ennuh.. heb geen idee wat mn gewicht was of is :confused: enneh.. ohja! we verwachten een jongetje! en ik ga 9 april met verlof \:D/

Verder verloopt de zwangerschap ( :confused: wou al "bevalling" typen) hier prima.. wel erg moe, maar verder niks te klagen.
    Zondag gaan we met mijn moeder en haar man naar beverwijk (lekker ritje vanuit groningen) naar de zwarte markt... hopelijk vind ik veel leuke dingetjes voor de baby :D
    En maandag..... 3d pretecho! savonds om half 8! lijkt me zooo geweldig! :D

Zo, dit was even een korte update van mij.. ik zal zo af en toe toch wat vaker hier schrijven, want vind het toch wel gezellig hier...

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo meiden,
    de muren zijn klaar joepie
    zondag komt mijn zwager schrilderen.
    en volgende week zondag word de laminaat
    gelecht.
    het is erg mooi geworden nog 1 weekje in de
    troep.
    groetjes en fijn weekend
    van chantal.

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik ben de laatste tijd licht misselijk als ik heb gegeten echt vaag.

Gaan jullie morgen nog leuke dingen doen? Ik weet het nog niet. Iig 's avonds naar een vriendin maar overdag weet ik het nog niet.

13. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    AGENDA
    Maart

5e Oek oek - 3d echo
    6e mama1986 & Jesie - vk
    7e Rachel & Nemo & Jingels - vk
    Simone - intake kraamzorg
    Jessie - intake kraamzorg
    8e Alida - gyn
    Amilah - gesprek verpleegkundig consulent
    Chantal & Nathasja-vk
    9e Janice - vk
    13e Simone & Bibiche & Erica- vk
    14e Liefzonnetje & Assepoester - vk
    15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding
    21e MomToBe & Tigger - vk
    22e Simone - groeiecho
    23e Babymei - vk
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    27e Rebtam- vk

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+15 (30.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-9 (28.4) ~ verlof: ws per 6 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+6,5 (28 ) ~ verlof: nu in ziektewet
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram[/quote

Ik heb weer even mijn gegevens aangevuld en en ook even die van
    Oek oek.

Verder voor iedereen een fijn weekend.

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen...

Haha OekOek, Wat een geklets he?
    Maar leuk dat je nu af en toe langs komt, gezellig!
    Spannend maandag! Laat je weten hoe het was?
    En veel plezier zondag, hopelijk vind je leuke dingetjes...

Natasja, mooi balen van de wagen! Ik ben benieuwd of je het anders kan regelen.
    Ennuh.. een leenwagen? Dat meen je toch niet? :rolleyes:

Bibiche, bedankt voor de link! Super. Ga een seven kijken.

Momtobe, gaat ie weer wat beter nu?

Assepoester, het schiet nou lekker op of niet? Lekker hoor. Ik ben ook begonnen met het glaswerk uit de kastjes schoon te maken en dan ook gelijk de kastjes, haha. Van die glazen die je noooooit gebruikt.
    Ben net begonnen met de keuken te verven. Bijna klaar! :D Heerlijk alles fris en fruitig.

Kaartje is al besteld hier. Hebben vorige week de proefdruk binnen gehad...
    Ben ook gelijk maar alle adressen aan het controleren en aan het opslaan in een Word document op etiketten. Vind ik mooier en heb geen zin om te schrijven straks...

Oh heb helemaal zin in mijn verlof... Lekker de boel opruimen, laadjes uitzoeken, al die kleine rot klusjes die ik nog makkelijk kan straks. Dus nu zorgen dat alle grote dingen gebeurd zijn...

Rachel alweer een wekeendje weg?! Toe maar, haha. Veel plezier!

LZ, komt vast wel in orde met je meubeltjes enzo! En anders gewoon even bellen en uitleggen dat je kriebels hebt.. ;)

Erica, ik moest ook mijn urine laten controleren toen ik zoveel harde buiken had... Dus dat klopt. Hopelijk is het niets ergs..

Mama1986, lekker zo'n lang weekend samen! Ik ben maandag vrij, en mannetje ook. Dus ook hier lekker lang weekend!
    Fijn dat alles oke gaat verder..

Alida, shopse zondag! ;)

Wij doen overigens ook geen bedankjes..

Chantal, heerlijk! Nog 1 weekje doorbijten!

Iedereen allemaal een goed weekend alvast!

15. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,
    moet even snel ben aan het werk... :oops: :rolleyes:

Ik kreeg vanmorgen een mailtje van me baas, ze willen per locatie van ons bedrijf een goede doel steunen (dit doen ze elk jaar en elk jaar mag iemand anders kiezen. van ons locatie ben ik gekozen om de goede doel te keizen dit jaar, ik heb tot 10 maart om te beslissen welke, hoe creatiever hoe beter! Vind het wel erg leuk dat ik mag kiezen.... :) Vorig jaar was het tsjernobyl, was erg geslaagd! :)

Maar nu welke? Aangezien ik natuurlijk zwanger ben wil ik iets met kinderen doen, suggesties zijn welkom! Ben ook al internet af aan struinen, maar misschien weten jullie nog wat!

Zal vanmiddag even bij lezen verder, maar zijn weer klanten dus moet effe verder, Alvast bedankt dames! :)

16. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Babymei, wij hebben via ons werk ook een project gesteund met ouders en kinderen. Ons goede doel heet de Regenboogboom. Een stichting die kinderen opvangt in het ziekenhuis als ze ziek zijn en thuis als er met een famillielid iets mis is. Lijkt een klein beetje op de cliniclowns.
    Als voorbeeld; een vriendin van ons is vorig jaar overleden en toen liet ze 2 kindjes achter. Via de Regenboogboom kregen de kinderen allebei een 'knuffeldekentje' om zich warm te houden als ze de armen van hun moeder missen. Fantastisch werk, maar allemaal op vrijwillige basis, dus alle donaties zijn welkom.
    Ze hebben hun eigen site, de moeite waard om te lezen; www.deregenboogboom.nl

17. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ik had trouwens ook last van harde buiken bij mijn blaasontsteking. Alleen aan de onderkant, erg vervelend, maar nu wel herkenbaar mocht het terugkomen. Antibiotica lijkt ondertussen weer te werken gelukkig.

18. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Babymei wat ik ook een goed doel vind is een doe een wens stichting, doen zoveel leuke dingen om zieke kinderen toch een leuke dag te bezorgen.
    Maar je moet natuurlijk iets doen wat je zelf goed vind.

19. Niet meer actief

20. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hihi Tassie, ik heb het voor babymei neergezet, die zoekt nu een goed doel. Maar ze heeft er vast wel wat aan. :) Zo organiseren wij jaarlijks een dag op de creche als extraatje bij de opendag. Kan iedereen aanraden de site eens te lezen. www.deregenboogboom.nl

Deel Deze Pagina