Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ja tigger zeg dat wel vind het ook maar niks dat we nog niks van rachel hebben gehoord.

Het is zeker lekker dat mannetje thuis is.

werkse en ik ga nu ook richting mijn werk.

Groetjes

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Werkse meid! Lekker even een paar uurtjes.. Fijne middag!

3. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ook ik kwam ff kijken of Rachel zich al had gemeld, maar niet dus. Erg spannend! Hoop dat het alleen maar goed nieuws in houdt. :(
    Zeg Rach, ik ga nu werken, maar verwacht je na mijn werk toch wel weer te zien hoor! Zal rond 1330 zijn, dus dan weet je dat alvast! ;)

Hoi Tigger trouwens, ook goedemorgen en werk ze :D

4. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

hallo allemaal :idea:

ben een beetje verkouden maar voor de rest gaat alles toppie :p
    ga zo f heerlijk ons huisje doen en ff strijken en het eten alvast klaar zetten :D
    en als ik klaar ben ga ik met me kleine meid knutselen en zo :)
    ik merk wel dat het zwaarder word hoor en me buik pff bij eva draagde ik alles rond om en bij deze naar voren pff veel mensen vragen hoe lang moet je nog nou 9 w en 2 d zie je ze kijken :confused: :)
    als ik hoest komt me navel naar buiten georgie ligt er dubbel om en vind het een grappig gzicht ;)
    nou ik heb echt zo iets van mijn buik kan niet meer groeien want anders klapt ie :oops:
    vandaag is het natuurlijk ook wel spannend bij de vk want we krijgen ook te horen of hij gedraaid is en zo niet en het lukt ook niet dan zou ik toch wel graag een keizersnee willen en geen stuit bevalling maar ja als het niet anders kan dan maar een stuit bevalling we weten waar voor we het doen voor ons 2e en laatste wondertje :p
    aan de ene kant ben ik een beetje zenuwachtig en aan de andere kant dat zeggen mijn moeder en zo dat ik er heel nuchter onder ben tja dat moet ook wel :D
    nou ga ff bijlezen en vanmiddag laat ik het natuurlijk ff weten hoe het bij de vk was :)

knuffie en groetjes van ons :D

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    OekOek, hoe was je 3d echo?

Mama1986 en Jesie veel plezier vandaag bij de vk...

AGENDA
    Maart

6e mama1986 & Jesie - vk
    7e Rachel & Nemo & Jingels - vk
    Simone - intake kraamzorg
    Jessie - intake kraamzorg
    8e Alida - gyn
    Amilah - gesprek verpleegkundig consulent
    Chantal & Nathasja-vk
    9e Janice - vk
    Assepoester - controle echo vruchtwater
    13e Simone & Bibiche & Erica- vk
    14e Liefzonnetje, Assepoester & Marie-Lize - vk
    15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding
    20e ML - voorlichtingsavond vk
    21e MomToBe & Tigger - vk
    Bibiche - intake kraamzorg
    22e Simone - groeiecho
    23e Babymei - vk
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    27e Rebtam- vk

April
    4e Trouwdag Bibiche
    5e Verjaardag Bibiche

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+15 (30.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-9 (28.4) ~ verlof: ws per 6 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+6,5 (28 ) ~ verlof: nu in ziektewet
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Bianca jij ook werkse.. ;)

mama1986, mijn navel steek sowieso uit.. :oops:
    Geen gezicht! :D :D
    Geniet van je dagje, klinkt goed...

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Wat is kleine Benthe toch een pracht meisje zeg!
    hele mooie foto's en natuurlijk veel belangrijker, wat een enorm vechtertje!

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    :D Volgens mij ligt kiddo gedraaid, had net een paar keer een voetje net onder mijn ribben naar buiten steken, hihi.
    Als ik er tegen aan drukte schoot ie weg..
    Ah gosh.. *Zwijmel...*

9. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Hmm nog niets van Rachel..... ik hoop zo dat alles goed met haar is...... en dat niet de weeen ofzo al begonnen zijn.....
    hebben jullie dat bericht gelezen over tascha die met 32 weken opgenomen is en aan de weeenremmers is? staat ook bij bevallingsforum... moest direct aan Rachel denken....

Gisteren eerste pufclubles gehad.... stelde voor mijn gevoel niet zoveel voor, met name oefeningen voor bekkenbodemspier (tja en die heb ik al tig keer gehad, destijds met mijn hernia en nu bij de fysio ook, dus niets nieuws). verder geen gezwets/ervaringen uitwisselen, maar alleen oefeningen. maar na de les mogen we gebruik maken van het warmwaterbad wat ze hebben :) :) :) dat is echt heel erg lekker! tja en dan komen alle verhalen natuurlijk wel :) De les was van 20 tot 21 uur en daarna hebben we nog tot 21:50 in het bad gelegen.
    Was wel grappig, mijn lief zei al, nou ik zie je wel rond 22:30 u terug als ze ook nog een warm water bad hebben.... dus ik zei nog dat dat wel mee zou vallen en dat ik rond 21:30 a 22:00 u uiterlijk thuis zou zijn... haha niet dus... hij weet wel waar wij zwangeren van houden :) :) :)

10. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ah Tigger.. dus jij plaagt jouw ukkie? ;)
    kijk maar uit hoor, straks wordt het omgedraaid ;)

als ik trouwens onze uk wil "wakker" porren, krijg ik altijd commentaar dat ik dat niet mag doen.. terwijl mijn lief het wel zelf altijd doen... hmmm
    gisteren bleef ons dreuteltje trouwens ook maar draaien, was er gewoon een beetje naar van... hoe hij of zij nu ligt... ik heb werkelijk geen idee....

11. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    @goddess: Wat heerlijk dat jij al langer over babies droomt! De babydromen zijn bij mij pas sinds kort losgebarsten...vannacht weer druk gedroomd over borstvoeding enzo. Mja, ik ben sowieso een laatbloeier wat kinderen betreft want 2 jaar terug vond ik er geen fluit aan: ik was bepaald géén kinderliefhebber. En nu kan ik niet wachten tot Sophieke er is en verheug ik me zelfs op de waslijst van nadelen die je beschrijft. :confused:

@Simone: Yep ze komt idd bij ons, ik ben 's avonds altijd zo vreselijk moe dat ik het niet zag zitten om zelf op pad te gaan en laat thuis te zijn. En de cursus leidster was gelukkig bereid om hier te komen. Overigens: als de bevallingsdroom pas over 10 weken uit zou komen...eek! Ik hoop voorlopig nog op een tijdige bevalling, zo over een weekje of 5 misschien want dan ben ik 37 weken. Maar goed, je zult zien dat ik met 42 weken ingeleid moet worden. :D

Hebben jullie daar trouwens een gevoel over, of je vroeg bevalt of juist niet? Ik ben eigenlijk een erg nuchter tiepje die niet geloofd in voorgevoelens of spirituele zaken maar ik heb zo sterk het gevoel dat ik voor m'n uitgerekende datum, dus in april, ga bevallen...zot he?!

LZ: Jouw les is schijnbaar best anders dan de mijne, wij hebben vooral erg veel info gehad oa over de vliezen en het breken ervan, de ligging van de placenta, idd werden ook de bekkenbodem spieren besproken etc. En tot slot 2 ademhalingstechnieken doorgenomen maar daar waren we snel mee klaar. M'n ademhaling blijkt goed laag te zitten dus er viel niks te oefenen. Maar dat bad klinkt erg goed, lekker joh!

Tigger: heerlijk he, zo'n luier dagje! Ik heb er vandaag 1 ingelast. Maar als je alles al schoon en klaar hebt met je verlof heb je des te meer tijd om te shoppen! :D
    Wel maf dat die yogalessen pas om 9 uur beginnen, wel laat hoor zeker voor zwangere vrouwen. Gisteravond met de pufles zat ik om half 10 al te doezelen, kon nauwelijks meer wakker blijven.

Bibiche: gefeliciteerd alvast!

Annemarie: mooie foto's zeg, wat fantastisch dat het zo goed gaat met Benthe!

Mama86: spannend, ik hoop echt voor je dat hij idd gedraaid is. Je zou geen draaipoging willen ondergaan? Succes bij de vk!

Jeetje, hoe zou het nu met Rachel zijn....

12. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    AGENDA
    Maart

6e mama1986 & Jesie - vk
    7e Rachel & Nemo & Jingels - vk
    Simone - intake kraamzorg
    Jessie - intake kraamzorg
    ML - intake kraamzorg
    8e Alida - gyn
    Amilah - gesprek verpleegkundig consulent
    Chantal & Nathasja-vk
    9e Janice - vk
    Assepoester - controle echo vruchtwater
    13e Simone & Bibiche & Erica- vk
    14e Liefzonnetje, Assepoester & Marie-Lize - vk
    15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding
    20e ML - voorlichtingsavond vk
    21e MomToBe & Tigger - vk
    Bibiche - intake kraamzorg
    ML jarig
    22e Simone - groeiecho
    23e Babymei - vk
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    27e Rebtam- vk

April
    4e Trouwdag Bibiche
    5e Verjaardag Bibiche

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+15 (30.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-9 (28.4) ~ verlof: ws per 6 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+6,5 (28 ) ~ verlof: nu in ziektewet
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wild eniet echt plagen, hoor, hihi. Maar ik denk, wat voel ik toch.. (voelde niet echt fijn) dus ik leg mijn vingers erop en voelde het niet goed, drukte iets harder en floep, weg was het... Daarna kwam het weer terug, dus dacht, ja nu wil ik het weer even voelen, haha. :D
    Ik mag van Hubby ook nooit plagen of voelen hoe ze ligt, vind ie zielig, haha.

Ik heb ook geen flauw idee hoe ze ligt hier. Als ik sommige hoor, dat z eprecies weten van hoe of wat.. :oops:

Nee dat van tascha niet gelezen, ga zo even kijken. Wat erg.
    Ja en nog niets van Rachel, vind het maar niets.. :(

Oh dat bad klinkt heerlijk, LZ.. Wil ik ook!

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ja, is ook laat. Er zijn 3 lessen, vanaf 7 uur.. En wij zitten in de laatste..

15. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik kan me niet herinneren waar ik het gelezen heb, misschien wel hier in dit topic maar tis echt niet ongewoon als je niet goed kan voelen hoe je baby ligt hoor Tigger. De vk's hebben er een jarenlange opleiding voor gehad en zelfs zij weten het wel eens niet 100% zeker.

Maar het is wel heel leuk he, als je het duidelijk kunt voelen. Ik ben zelf ook altijd super nieuwsgierig en ben wel eens bang dat Sophieke wraak komt nemen als ze straks ouder is, en mij dan in m'n slaap gaat liggen porren en duwen. :D

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hihi, Nou ik por gewoon niet teveel, haha.

Ja, dat bedoel ik dus.. met voelen..
    Laatst was mijn vk aan het voelen en zelfs zij wist het niet zeker, dus vind dat ook gek als ik dat hoor.
    Laatst wel heel duidelijk, maar toen lag ze echt aan de oppervlakte, kon haar hoofdje voelen..
    En nu dan, omdat dat voetje uitstak. Maar verder.. Vind dat ook niet erg, maar vraag me weleens af hoe sommige alles zo zeker weten en voelen. Of ik dan zo'n ontaarde moeder ben ofzow.. ;)
    Maar dat valt wel weer mee begrijp ik, hihi...

Is Sophie trouwens een fictieve naam?

Ik heb van de week de naam verkletst tegen mijn beste dinnetje... :oops:
    Kon ook niet uitblijven. Gelukkig vond ze het een hele mooie naam.. :D

17. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    JOEPIE!

DONDERDAG KOMT ONS KAMERTJE! :) :) :) :) :) :) :) :)

sorry hoor, maar dat moest gewoon ff....... hmmm volgens mij komt hier toch een beginnend nesteldrangetje naar boven? Pff ben wel echt opgelucht.. nu maar hopen dat alles erbij zit en HEEL is........

Tigger & Marielize jullie kunnen dus ook niet goed voelen hoe de baby ligt... hier nog eentje... nou ja, tot gisteren wist ik het wel, omdat onze uk gewoon een week lang hetzelfde heeft gelegen zo ongeveer... maar gisteren was het alleen maar gedraai in mijn buik (werd er gewoon naar van) was ook geen gezicht trouwens.. :) maar nu heb ik dus weer geen idee hoe hij of zij ligt... enige positieve is dat mijn rechterzij ff rust heeft :) :) en dat is erg fijn!

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    mama1986 & Jesie veel plezier bij de vk,
    Nog geen foto's van de beeb van oek oek?

Ben vooral ook erg benieuwd hoe het met Rachel gaat, hoop ook dat geen nieuws goed nieuws is.
    Dat het met Benthe zo gaat is super, wat een meidje.

Bibiche ik zie dat je nu bijna gaat trouwen, leuk hoor.

Verder heb ik iets gelezen over navels, die van mij begint sinds de laatste week iets naar buiten te komen. Ik vind het wel grappig omdat ik normaal een hele diepe navel heb.

Ik kan niet echt voelen hoe de baby ligt maar aangezien ze al 6 weken hetzelfde ligt denk ik het wel te weten. Bij de vk de laatste keer hebben we het samen gevoeld, zij heeft mijn handen tegen de rug/billetjes gehouden.

Over bevallen; Marlie Lize apart he dat zo een nuchter mens ook ineens voorgevoelens krijgt :) ;) . Ik heb al heel lang in mijn hoofd dat het 11 mei wordt, ben 4 mei uitgerekend. Ach heb het mezelf w.s. gewoon wijs gemaakt. Voordeel is dat ik dus ook onbewust een beetje naar die tijd aftel, ben ik wellicht niet heel teleurgesteld als ik langer moet wachten na 4 mei.

Dromen; leuk dat er zoveel over de baby dromen, zal echt wel een soort voorbereiding zijn. Wie droomt er van borstvoeding, hopelijk wordt je niet wakker met lekkende borsten :)

Ik ga ook richting werk. Mijn weekend en gisteren waren niet top. Ben niet helemaal fit en zit mezelf een beetje in de weg, verder heel veel harde buiken. Mijn tactiek is gewoon doorgaan (met mate). We zijn lekker naar de dierentuin gewest, veel jonkies aaah aaah. Verder regelmatig in bad en veel slapen. Gisteren nog een leuk babypakje en schattig mutsje gekocht.

allemaal groetjesss

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Erica, wel rustig aan blijven doen hoor! Soms moet je gewoon even een pauze inlassen. (zeg ik heel wijs, maar doe het ook niet)

Wel leuk, dierentuin. Ik ga denk ik mannetje ook maar even verleiden voor een dagje dierentuin.. klinkt veel te leuk!

Ik heb geen flauw idee wanneer ik zou gaan bevallen.. Ik ben bang dat ik gewoon twee weken overloop..

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    OH, LZ, heerlijk dat het kamertje komt! Leuk!
    Ben erg beniewud! Kun je eindelijk ook lekker gaan aanklooien, is zo leuk!

Heb trouwens weer kleertjes gehad van mijn moeder en een teigetjehobbelpaard van mijn broer..

www.kleinewit.babysite.com
    ww: babywit

Deel Deze Pagina