He bah nog steeds niks van Rachel gehoord @LZ: heerlijk dat je kamertje binnenkomt kan je je eindelijk uitsloven. Gisteren was de baby ook alleen maar aan het draaien echt van links naar rechts en boven naar beneden. Volgens mij was het gisteren voro velen een draaidag Ik voelde soms zowel links als rechts gedraai. En mijn buik kreeg de gekste vormen hihi zo grappig om te zien. Ik weet ook niet echt wat ik voel soms, gisteren had ik volgens mij wel ff haar voetje vast. Mijn navel komt ook iets meer naar buiten terwijl die altijd heel diep lag. Zo zie ik ook dat mijn buik dan groeit. Ik ben wel blij dat ik nog een taille heb van achteren zie je niks en soms van voren ook niet eigenlijk. Als ik zwart draag, kan je het pas van opzij zien bij mij, is dat bij jullie ook? Hebben jullie geen last van verstopte neus? Ik kan amper ademhalen
Jeetje nog helemaal niets van Rachel, maak me nu toch wel zorgen. Liefzonnetje; fijn dat het kamertje binnenkomt. Kan je lekker tutten. Tigger; Ik wilde ook naar de dierentuin. Normaal gaan we wel vaker. Zegt man lief straks gaan we nog vaak genoeg. en nu moet je veel rusten en houdt je het toch niet zo lang vol. Hij heeft wel gelijk, maar had toch wel gewild. Bibiche; Leuk dat je et aan de buitenkant kan zien. Ik heb dat niet. denk dat het komt doordat ik niet de slankste ben. Ik voel het van binnen wel. Je ziet wel nu dat ik zwanger ben. Is niet te missen hihihi Liefs Nathasja
Dat is de andere kant, Natas. Ik denk dat ik het ook geen dag meer volhoudt.. Ach, straks inderdaad nog vaak zat, haha. Nog niets van Rachel..
Nog steeds niets van Rachel gehoord zie ik......Jeetje hoop zo dat alles goed gaat. Ik kom ook net terug van de Vk en ben nu doorgestuurd naar de Gyn bloeddruk is nu 140/100. kan nu donderdag al gelijk terecht ik moet nu ook 4 halve dagen gaan werken, ben net gelijk maar even langs het werk gegaan om het doortegeven ze waren er niet zo blij mee maar dat is hun probleem. Verlof gaat nu dus over 3 weken in i.p.v 4, nou meiden ik ga even liggen (ook op advies) Ik hoop dat we snel iets van Rachel horen........ Liefs Jessie
ik keek net even, maar het is hier weggehaald.... stond onder bevallingslijst forum en onderwerp: ziekenhuis raar zeg..... ik ben echt niet gaan hallucineren ofzo hoor zal eens kijken of ik het ergens kan vinden...
Ik maak me echt zorgen om Rachel, ik haal me gelijk allemaal doemscenario's in mn hoofd . ML: Ik heb vooral dat ik over de bevalling droom, heb nu al honderden bevallingen achter de rug (de een verloopt nog vreselijker dan de ander, om de een of andere reden ga ik altijd bijna dood, en als de kleine er dan eenmaal uit is ben ik weer springlevend etc. Heel vreemd.) Ik heb het idee dat ik te vroeg ga bevallen. Sinds het begin van de zwangerschap droomde ik dat ik op 16 april ging bevallen van een jongetje (nouja, dat jongetje gaat wel lukken nu nog kijken of het idd 16 april wordt). Over dat voelen: Soms kan ik heel goed voelen hoe hij ligt, maar soms kan ik er echt niks uit maken. Ik heb vaak dat ik voel waar de voeten zijn, en dan een zware bobbel, dat is het hoofdje. Maar idd hebben vk's er soms ook moeite mee hoor. Mijn vk dacht zn hoofd te voelen maar dat waren zn voeten en andersom. Jesie: Doe rustig aan hoor, las ook maar even een luierdagje in! zucht...ik moet zometeen vanalles van zolder gaan halen voor de verhuizing....heb er echt geen zin in...stel het zo lang mogelijk uit ...
Sterkte Jesie... Jammer dat het werk zo reageerd. Knap dat je er zo over denkt! Kan ik wat van leren, ik voel me er rot over als ze zo moeilijk doen..
Jesie, shit joh! Balen dat je bloeddruk weer verder omhoog is gaan. Heb je er zelf ook klachten van? Ik vind het trouwens wel raar dat je nu nog steeds 4 halve dagen moet werken.... bij mij zeiden ze dat ik helemaal moest stoppen en inderdaad veel moesten rusten... en het heeft effect. Nou ik hoop dat met rust jouw bloeddruk ook wat gaat zakken, maak je niet druk (lekker makkelijk gezegd) veeeeeel slapen! zegt een slaapmutsje hier Sterkte!
LZ, had het net nog wel gevonden (voor de lunch, nadat ik dat berichtje had neergezet) En widle na de lunch lezen, maar inderdaad nu is het weg... Vreemd... Goddess: knuffel... Hmm, over je dromen, dat je bijna dood gaat en als die kleine er is weer springlevend, heb ik wel beeld bij. Nu is het allemaal heel zwaar voor je en denk je dat je het niet gaat redden en maak je je zorgen over hoe het straks gaat. Maar als je DKK er is, komt alles goed... Dat weet ik zeker. Dit is een droom die je verteld dat het nu niet makkelijk is en dat je nog even flink moet dorobijten, maar als alles voro bij is dat alles goed komt! Echt!
Hier ben ik... Ben opgenomen geweest Mijn baarmoedermond was nog niet open maar wel open aan het gaan...dus toch weeen.... Vanacht absoluut niet kunnen slapen, mocht nu gaan mits Jasper thuis blijft en ik het in de gaten houd. Donderdag bloedprikken en controle en vrijdag gesprek met de gyn. Weeen remmers wachten ze nog even mee omdat de kans er is dat het vanzelf stopt met veel liggen/rusten. Voel me heel beroerd veel buikpijn nog. Wel uitgebreide echo gehad en ons meisje weer gezien, altijd fijn! Ga nu op de bank liggen, Jasper is vandaag en morgen vrij dus maken jullie je maar geen zorgen! Lieverds ontzettend bedankt dat jullie zo aan me denken! Heb vanacht ook aan jullie gedacht hoor! Helemaal alleen op z,n kamertje...brrrr
Tigger, het staat nu bij de april mama's op p 1164 helemaal onderaan, laatste bericht... heb ff gezocht bij de gebruikerslijst en zo weer terug gevonden... ff om te laten zien dat ik het echt nog wel op een rijtje heb staan maar gelukkig had jij het duds ook al op die plek gezien...
Hihi, arme LZ, denkt dat ze helemaal de weg kwijt is... Nee! Alles gaat goed met je hoor... Thanks, ik ga gelijk even kijken. Slim om even op gebruiker te zoeken, had ik zelf kunnen bedenken, haha..
Pfff Rachel..... ik ben er gewoon stil van... Wat ontzettend rot zeg! Ik hoop zo dat de weeen gaan stoppen vanzelf! en dat jullie kleine meid nog weken veilig in jouw buik zal blijven zitten! Dat is altijd beter.... Laat je goed vertroetelen door Jasper, kan me voorstellen dat thuis zijn fijner is dan alleen in het ziekenhuis op zo'n kamertje, zeker als ze toch nog geen weeenremmers gaan geven. Jij hebt ook geen makkelijke zwangerschap zeg... heel erg veel sterkte, dikke knuf!
hihihihihihi tja ben gelukkig toch niet gek aan het worden enneh... blijkbaar functioneren mijn hersens nog steeds alhoewel wel op een heel veel lager pitje dan normaal
Jeetje Rach! Pff, gelukkig lijkt alles verder goed. Fijn dat Jasper nu thuis is. Ik had zo gehoopt dat het nu eens wat beter ging met je.. Fijn dat je iig naar huis mocht.. dat is altijd beter dan in zo'n ziekenhuis in je eentje.. Sterkte meis, zorg goed voor jezelf en die kleine... We denken aan je... *knuf*
Rachel, jeetje dat was schrikken, zoiets verwachtte ik al. Nou maar hopen dat rust houden inderdaad helpt. Tigger: Heel erg bedankt . Het zou heel goed kunnen dat het een symbloische droom was, dat heb ik wel redelijk vaak, ik hoop het in iedergeval (dt betekent dus dat wanneerdie kleine er is alles weer goed komt ). Haha LZ toch! Je spoort nog hoor! Ik ga het zo wel even lezen.
Ohja nog een ander berichtje van mij.... sorry hoor als iedereen zoveel moet lezen nu..... je mag me ook overslaan.... ik kan me gewoon vandaag niet tot iets zetten.... dus val ik jullie maar lastig... De wieg is bijna af echt ZOOOOOO mooi geworden! Eerst mochten we hem pas zien als ie helemaal af was, maar blijkbaar was opa-in-spe zo benieuwd wat we ervan vonden dat we toch een foto hebben mogen zien..... de bekleding is nog niet helemaal af, maar t is echt zo gaaf geworden... helemaal zelf ontworpen door mijn paps... nog een paar weken en dan ligt er ook nog een klein mensje in... zwijmel, traantje..... heerlijk die hormonen... Krijg hem niet geupload.... ggggrrrrrr waardeloos....
Ik weet het wel zeker, Goddess.. nu is alles gewoon zo onzeker voor je... Maar als je straks in je huisje zit, je zaken op een rij hebt en dan Dkk er is.. zul je dan eens zien! Ik denk dat, ondanks dat het echt loeizwaar is, jij straks de hele wereld aan kan. Je denkt heel goed na over wat je wil, je bent onwijs gegroeid de afgelopen maanden en je kiest voortdurend voor jezelf! En dat kunnen niet veel meiden van jouw leeftijd. Wees blij dat je zo'n goed stel hersens hebt en helder denkt! En jezelf goed in waarde schat, want ook daar ontbreekt het veel meiden aan op jouw leeftijd.. Misschien voelt je het zelf (nog) niet zo, maar geloof me, anders liep je nu nog achter die halve zool aan hoor. En ondanks dat je vast nog ergens diep in je hartje een zwak voor hebt voor hem, heb je gekozen voor jezelf en je kleintje en dat getuigd van eigen waarde en kracht! Je neemt je verantwoording en dat vind ik knap!
Oh wat leuk LZ! Vooral omdat het zelgemaakt is, dat heeft toch net weer even wat meer waarde... Kan me voorstellen dat je blij bent .