Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Allemaal bedankt voor jullie steun ;) Volgende keer gewoon wat meer geluk en dan komt alles goed.

Wat trouwens een leuke site is is www.justmommies.com en dan de Pregnancy Calendar. Je vult de uitgerekende datum in en je krijgt een lijst van wat er per dag gebeurt. Je kunt de lijst uitprinten en elke dag een stukje lezen of een tip krijgen. Het rekent in 10 maanden van 28 dagen, dus gewoon 280 dagen en geeft daarnaast de week en de datum weer.

2. Bedankt Chantal en Emmetje voor jullie reactie! Nou..die 12 weken-echo doe ik zowiezo niet. En bij ons in de familie komen geen bijzondere afwijkingen voor. En ik ben nog betrekkelijk jong...

Die 20 weken-echo doe ik misschien ook nog. Maar aan de andere kant, bij Amiek heb ik 2 extra echo's gehad...ter controle. Dus ik laat het misschien wel aan de VK over. Heb gisteravond besloten dat ik er nu vooral van ga genieten!!

3. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    [quote="liesbethLG
    Wel vreemd dat de een al met 7 weken een echo krijgt en de ander pas met 11 of 12! Maar ja ik hou mezelf maar op de been door te blijven zeggen dat met 12 weken de risicoperiode al fors is beperkt en dat er dan echt een spring in het veld te zien zal zijn!!

Fijne avond allemaal! Van mij mag het trouwens wel wat koeler worden!!![/quote]

Ik heb zo vroeg een echo gehad omdat ik een week ervoor 2 dagen bloedverlies heb gehad. Dus om te kijken of alles wel goed was.

4. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Bedankt. Die kan je vinden op www.tickerfactory.com

5. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Simone: Wat vervelend dat je ouders zo hebben gereageerd. Ben je zelf erg blij en dan krijg je zo'n reactie. Dat is niet de reactie waar je op hoopt.

@Josam: Bij mij weet iedereen het. Bij de 1e zwangerschap heb ik het ook al vroeg aan iedereen verteld. Krijg je tenminste ook genoeg steun, wanneer het mis mocht gaan.

@Emmetje: Welkom en heel veel succes deze zwangerschap. Kan me voorstellen dat je het allemaal wel erg eng vind tot de 12 weken. Daarna is het natuurlijk nog steeds spannend.

@Liefzonnetje: waar is je banner?

@Erica en @Assepoester: succes en veel plezier maandag met de echo. Assepoester wat balen dat je de baan niet hebt gekregen.

@Alida127: Ik ben ook onder behandeling bij de gynaecoloog(vorige zwangerschap ook). Ik vind het alleen maar leuk, omdat ik elke controle een echo krijg. Dus bijna elke 4 tot 6 weken. Ik heb net met 6wkn en 5 dagen een echo gehad en die lukte uitwendig :) . Ik weet dus niet hoe het inwendig is.

@MamavanAmiek: ik heb die aanbieding ook gehad en doe geen nekplooimeting. Mocht ik zwanger blijken te zijn van een mongooltje dan laat ik het toch komen. Heeft dus geen zin voor mij. Ik wil wel met 20 weken zo'n uitgebreide echo.

6. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ja dat zou ik ook wel eens willen weten...... SNIK juist nu ik vandaag precies 7 weken ben....... is die banner opeens foetsie... :( hoop niet dat het een betekenis heeft.... :x
    anyway waarschijnlijk zal die website wel uit de lucht zijn ofzo....
    ik ga maar eens bij die website kijken waar jij je banner vandaan hebt...
    en dan natuurlijk gelijk hier nog wat posten om te zien hoe die 7 staat.... :confused: ohohohohoh wat ben ik erg...

ohja, kwam mijn lief vannacht rond half 1 naar bed, (ik lag er al om 21:00 uur in, ben echt doodmoe steeds en ben er achter gekomen datt als ik zo ontzettend moe ben, ik ook meer misselijk ben en meer druk gevoel in mijn buik heb, hebben jullie dat ook?) zegt hij tegen me dat ik al weer 7 weken zwanger ben.... wat een schatje he? en ik maar denken dat hij dat niet bijhoudt..... ;)

7. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    :p :p :p :D :D :D :) :) :)

hij staat erweer..... die banner was gewoon uit mijn profiel verdwenen... echt heel vaag... heb ik niets meegedaan en zomaar weg....
    toch weer voor deze gekozen, heb overigens nog wel op die andere site gekeken, maar Mariska had de leukste al... ;)

Hoe is het verder met iedereen????????

8. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Die 7 staat ontzettend goed hoor. Ik ga snel door naar de 8 en 2 dagen later kan jij ook weer volgen :) .
    Fijn dat je mannetje het ook bijhoudt. Ik weet niet of mijn mannetje het doet.

Ik heb ook wel last van moeheid, maar kan me er niet helemaal aan overgeven, want ik heb nog een knulletje van bijna 16 maanden. Ik ben niet echt misselijk, maar heb wel vaak een wat onbestemd gevoel in mijn buik. Niet helemaal lekker. Verder nergens last van gelukkig.

9. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Nog iets meer dan een week liefzonnetje en dan heb je je echo!!!!!!!!!!!!!!!

10. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D We zijn alle 2 zo onzettend benieuwd!! en tellen de dagen samen af!! Lijkt me voor mijn lief ook wel veel toffer, hij heeft immers alleen nog maar mijn moeheid (en dan ontzettend vriendelijke humeur ;) ) en mijn enorme (.)(.) gezien/gevoeld... :oops: en niets alles van wat ik voel.
    Maar eerst komende dinsdag naar de verloskundige en woensdag weer naar de fysio.
    Ik kan ook niet wachten meer om het mijn ouders en schoonouders te vertellen.... vandaag kreeg ik het idee om het boekje : "nijntje naar opa en oma" voor ze te kopen.. :p mijn ouders worden voor het eerst opa en oma. Maar verder zaten we ook nog te denken om de foto van de echo op een kaart te plakken met daarbij een " waardebon" om op te komen passen... :)
    Heeft iemand anders nog leuke ideeen?

Pff Mariska lijkt me lastig als je niet echt toe kan geven aan die moeheid. Na het werken kan ik gewoon geen pap meer zeggen zo ongeveer. Vannacht ruim 13 uur geslapen. het lijkt gewoon wel of ik weer pfeiffer heb.... Hoe doe jij dat???

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hoi Hoi... Alles goed hier???
    Heb even snel bijgescant...

assepoester balen meid.. Echt jammer... Hopelijk krijg je snel weer een kans...

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Huh mijn banner is ook verdwenen...

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Doet et weer... :D

14. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Tigger: Had iedereen volgens mij. Moet je opnieuw in je profiel zetten.

@Liefzonnetje: ik vind jou idee voor een waardebon en foto van de echo heel leuk.

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ja ik las het op het forum.. :D

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Vandaag erg last van mijn rug gehad tijdens het werken heb ook direct voor vervanging gezorgt voor morgen want moest morgen eigenlijk ook werken.
    Maandag eerst maar eens naar de dokter kijken wat het is.
    Morgen krijg ik de 5 er te staan :)

Verder nog bijzondere dingen gebeurd vandaag??

Groetjes

17. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Alle mei moeders GEFELICITEERD :D :D :D
    iK zelf ben uitgerekend 25 mei, mooie maand ,toch?
    Ik ben nog wel onzeker, vanwege miskraam afgelopen mei(toen was mei geen mooie maand!!)
    Ik voel mij goed, dus afwachten maar.
    groetjes Patricia

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Welkom Patricia bij de meimoeders. Komt vast dik in orde joh! Gefeliciteerd!!

19. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Ook ik zal een meimoeder worden!
    Dinsdag 17 oktober a.s. moet ik voor mijn eerste controle en krijg dan ook echopapieren mee om te zien hoever ik nou precies ben. Waarschijnlijk nu zes weken, uitgaande van de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar ik heb nogal een onregelmatige cyclus.
    Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en vind 't allemaal wel erg spannend moet ik zeggen!

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gefeliciteerd Patries80 en Elisabeth1981
    en welkom bij de mei mamas.

ik heb gisteren gewerkt en alleen maar moe
    ik wordt er moe van hihi.
    en gisteren om 10 uur naar bed gegaan heerlijk.
    gelukkig kan ik er in het weekend wel aan toe geven zou anders niet weten wat te doen.

liefs chantal.

Deel Deze Pagina