tassie: Omdat er echt geen ruimte is voor een baby erbij, en mijn twee autistische broertjes zouden helemaal doordraaien als er een baby in huis is (en de jongste is nogal agressief, die kan ineens ui het niet alles en iedereen aanvallen, dat is gewoon gevaarlijk met een baby).
Oja sorry er schiet me nu weer iets te binnen. Ik hoop dat het gaat lukken ik zit me helemaal suf te duimen voor je.
Hahaha, ach wat lief van je tassie. Ik zit hier ook te duimen. Mama: 10 pond ?!? Sjesus, ik hoop maar dat ik een kleintje krijg, want ik krijg 10 pond er echt niet uit met mn kleine lijfje hoor .
Lz, wat gaaf! Echt super mooi! Wat een stukje kunst! Gaaf he, als ze dat zelf maken.. Mijn vader heeft ook alles zelf gemaakt. Rach, mooi dat het naar omstandigheden oke gaat... Pff, was echt even benauwd.. Goddess, wat zou dat gaaf zijn! Simone... Nee, niet dat ik weet...hihi. Maar dank je voor het compliment, maar volgens mij denkt iedereen er zo over toch? Mama, 10 pond! Wow... Rebtam, dat is echt geen geld! Hmm, heb al besteld..
@goddess: super meid zo dat zou echt super gaaf zijn als ze heel snel wat voor jou kunnen vinden hier. Het is toch ook heel belangrijk voor je om dichtbij je moeder en broertjes te zijn. @LZ: wow wat een mooi wiegje zeg, super gaaf. Ik wou dat ik ook zo crea was. @ rachel: hopelijk zal de rust jullie beide goed doen. Ik kom net terug van zwemmen met mijn vriendje. Ik zat in de bubbelbad en mijn meid deed gek in mijn buik. Mijn buik misvormde alle kanten op
Dat zou zeker gaaf zijn als het lukt! Hoop het echt! Morgen ga ik iig kijken naar het huis in Alkmaar... nou maar hopen dat het de eerste en laatste keer is dat ik dat huis instap. Bibiche: Hihihi, soms kunnen buiken de meest onnatuurlijke vormen aannemen. Wel raar dat dat er ineens niet meer is als de beeb er is.
hoi meiden, hier nog steeds alles goed alleen druk met het huis maar wordt echt mooi. goddess, ik hoop dat je aan een huisje in haarlem ik duim voor je meid. hoi Rachel, dat is even schrikken zeg ik hoop dat je meisje nog even blijft zitten. hoi liefzonnetje, wat een mooi wiegje zeg echt gaaf. voor de rest die ik vergeten ben. groetjes chantal.
Hallo iedereen Aan het eind van de middag een rotmiddag gehad heel veel harde buiken, dus even lekker op de bank gelegen en geslapen. Toen was ik er weer gelukkig. Vanavond even naar de muziekvereniging geweest, ik zit daar namelijk bij maar omdat ik zoveel last van mijn rug heb kon ik dat al heel lang niet meer, dus ga ik af en toe even op de koffie was dus weer erg gezellig. Goddes: Hoop voor je dat ze gauw een huisje voor je vinden in haarlem dicht bij je mams en broertjes Ik duim voor je Bibiche: grappig is dat he heb ik ook best vaak en dan moet ik ook altijd lachen. Lz: Super wiegje ook leuk dat je vader hem zelf heeft gemaakt. Rachel rustig aan blijven doen want je kleine meid moet echt nog even blijven zitten. mama: 10 pond ik hoop dat die van mij kleiner is maar ja we zien wel Rebtam: dat is zeker goedkoop maar wij hebben de kaartjes al besteld. Ik ga nu lekker slapen en tot morgen Groetjes
hallo allemaal zo ga zo lekker alles ff bijlezen vandaag een drukkent gevoel op me blaas en niet zon beetje ook 8) iedereen zegt dat ons 2e kindje in april geboren word nou ben benieuwd hoor morgen even bloedprikken this maar 1,5 buisje dus dat gaat goed gelukkig vandaag heb ik wat last van benauwtheid maar ja ben ook verkouden en zo en me neus zit soms dicht en das echt rottig zeg want in de zwangerschap van eva was ik ook veel benauwt en had hyperventilatie en nu heb ik dat gelukkig goed onder controle 8) hebben jullie dat ook dat je soms denkt dat de tijd snel gaat en aan de anderen kant ook weer niet maar ja nog een paar weekjes en dan is ons gezinnetje compleet
*meldplicht* Ik meld me weer....gaat redelijk.... goed geslapen gelukkig! Heb me vandaag weer gebeld (anders worden jullie zo ongerust ) Dikke knuffel voor allemaal! @Goddess succes vandaag bij het kijken.
Woah, wat is er veel geschreven! Teveel voor dit suffe warhoofd om op te reageren, behalve dan het goede nieuws van Rachel, dat de kleine nog in je buik zit. Doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen. Hopelijk verdwijnt de buikpijn ook snel. En goddess, wat goed zeg! Ik ga hartstikke voor je duimen dat je in Haarlem een woning gaat krijgen. Belachelijk hoe ze jouw leven voor je willen leven terwijl het toch duidelijk is dat jij heel goed in staat bent voor jezelf te zorgen. Nee dat moet gewoon lukken, die woning in Haarlem! Succes vandaag en hopelijk was het idd een eenmalig uitstapje. En iemand vroeg of Sophietje de echte naam was maar nee hoor, ik vind het wel een leuke naam maar het is een werknaam. De echte naam houden we geheim en dit helpt mij omdat ik anders misschien de echte naam eruit flap. Dat is zelfs al gebeurd, flapuit dat ik kan zijn naar haar toe: m'n moeder weet de echte naam nu. #-o En nu blijft ze me verzekeren dat ze het een mooie naam vindt terwijl dat ons eigenlijk niet interesseert; tis tenslotte de keuze van m'n vriend en mijzelf, ongeacht wat anderen van de naam vinden. Mja, tis goed bedoelt, ik weet het... Ik baalde er nog het meest van dat ik er nu geen controle meer over heb, of anderen het te weten komen want zij en m'n stiefpa kunnen hun mond wel eens voorbij praten... LZ: wat een prachtig wiegje. Vooral hoe het onderstel is gemaakt: heel mooi! Ik heb een onrustige avond achter de rug. Om de haverklap pijnlijke harde buiken, krampen en steken en rugpijn en een hele drukke baby, en noem maar op. Vroeg naar bed gegaan en het gaat nu gelukkig weer veel beter. Rachel, Nemo en Jingels: succes en plezier bij de vk. En Simone en Jessie: veel plezier bij jullie kraamzorg intake. De mijne is ook vanavond, ben erg benieuwd!
Goed zo rachel.. Netjes gedaan van je, whaha. ML, ik was dat, hihi. Ja ik heb me dus ook al verluld... Maar goed, sh*t happens.. LZ, wiegje staat op de site... Alida gezellig als je even langs gaat inderdaad. Je moet wat he.. Chantal, fijn dat het nu opschiet! Heerlijk als het zo klaar is. Rachel, Nemo en Jingels, succes en plezier bij de vk. Simone, ML en Jessie, veel succes met de intake. Fijne dag allemaal. Ik zit trouwens in de 30!
He Tigger... maareh dan heb ik wel het wachtwoord nodig...... anders kan ik het nog niet zien Volgens mij heb je het al wel eens hier ergens geschreven, maar om nou alle 361 pagina's terug te gaan lezen en zoeken daarnaar... tja ik heb wel tijd, maar dan nog het geduld he Rachel, super dat je je iets beter voelt! We leven met je mee meid enneh fijn dat je ff een berichtje hebt achter gelaten! Maar voel je vooral niet verplicht he! Jij en je beeb zijn nu het belangrijkste en wij nieuwsgierige meeleef zwangeren komen dan toch pas op de 2de plaats (toch raar hoor niet de 1ste plaats ) Sterkte meis!
Tx trouwens allemaal voor de enthousiaste berichtjes over onze wieg.. ik zal het doorgeven aan de makers! verder hier gisterenavond ook een rotavond gehad... veel harde buiken... lijkt wel besmettelijk. Laatst veel een "draaidag" nu hardebuikenavond... wat doen we vanavond meiden? Mijn directe collega komt straks, nog even het een en ander doornemen voor mijn vervanging en ze wil nog wat feedback hebben op het een en ander. wel fijn dat ze hierheen komt! Ik heb gewoon gezegd dat ik niet meer naar de opleiding ga. Dat kost me zoveel energie en wordt door iedereen aangesproken en dan kom ik helemaal gebroken terug binnen 1 uurtje... Ohja gaan jullie nog stemmen vandaag?
Goede Morgen Allemaal, Rachel fijn om te horen dat het beter met je gaat meid, maar doe het rustig aan en laat de kleine meid maar lekker blijven zitten tot mei. Goddess dat zal heel fijn voor jullie zijn als je in haarlem iets kan vinden succes. LZ idd een heel mooi wiegje hoor. Nou voor alle meiden hier 'het schiet nu echt op straks hebben we allemaal de kleine in onze armen' sorry moet het ff kwijt hihi Nou meiden vanaaf komt er iemand voor de kraamzorg langs en Morgen middag ga ik dus voor het eerst naar de Gyn.... en halve dagen dagen werken is ook wel even wennen oja mn verlof gaat nu een week eerder in (moest verplicht 6 weken van tevoren) ben er wel van geschrokken hoor dat de VK me doorstuurde maja we zien het morgen wel ik hou jullie op de hoogte Rachel, Nemo en Jingels: succes en plezier bij de vk. En Simone en Marielize: veel plezier bij jullie kraamzorg intake. De mijne is ook vanavond, ben erg benieuwd! Liefs van Jessie
Tigger: nou ik hem zag kan ik me het weer herinneren... ook een super wieg en leuk he dat de opa's-in-spe zich zo daarmee uitsloven, want tis wel een mega klus! Kan die van jou ook wat wiegen? Zo ziet ie er namelijk wel uit.... Ook super trouwens met dat groene hemeltje! Zelf gemaakt?