Mei 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Chantal87, Aug 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JeSiE

JeSiE Actief lid

Sep 20, 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Fijne dag nog allemaal :)

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Fijn dat je collega langs komt, LZ...
    Balen van de harde buiken.

Jesie, het gaat best snel inderdaad...
    Succes morgen bij de gyn!

Ja, hij kan wiegen LZ...
    Hemeltje zijn gewoon kant en klaar gordijnen, dezelfde als voor het raam.. ;)

Ik ben wel blij met mijn vader, scheelt ons een heleboel centjes.. :oops:

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Zow, nu ga ik douchen even wat kleine boodschapjes halen en wat in huis rommelen.
    Wat een butweer vandaag.. *blugh*

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Afspraak vk gaat trouwens niet door vandaag... Vrijdag contact gyn en dan hoor ik of ik bij de vk mag blijven en zal ik nieuwe afspraak maken...

5. Bedankt meiden! Nog een paar uurtjes wachten en dan ga ik naar "the house of horror" :)

mama: Ik heb dat ook hoor, de tijd die al voorbij is ging heel snel, maar de tijd die nog komen gaat gaat heel langzaam...

LZ: Lekker dat die college langskomt, scheelt een hoop energie!
    Ik ga niet stemmen, ik zou niet weten waarop...

Jesie: veel suc6!

Rachel: Fijn dat alles goed gaat en je ff een berichtje achterlaat.
    Ik hoop voor je dat je weer terug mag naar de vk.

Tigger: Ja heerlijk zeg zo'n vader! (verhuur je hem ook? Zo ja, wil je mij dan even inplannen ;) ?).
    Ik wou dat ik zo'n vader had!
    Naast het feit dat het heel wat centjes scheelt is het ook gewoon veel leuker om zo iets te krijgen van iemand die daar hard aan gewerkt heeft.

Hihihi! Butweer? Hahaha!

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in, Goddess...
    Ik heb het ook aan mijn vader gevraagd, omdat het veel voor ons zou betekenen.. En dat ging toen om de wieg. Toen heeft ie gelijk het hele kamertje gemaakt... ;)

Wij gaan wel stemmen, vind dat toch wel erg belangrijk, alleen weet ik ook nog niet waarop.. :oops:

Rach, verplaats de afspraak wel even voor je..

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    AGENDA
    Maart

7eNemo & Jingels - vk
    Simone - intake kraamzorg
    Jessie - intake kraamzorg
    ML - intake kraamzorg
    8eRachel & Alida - gyn
    Amilah - gesprek verpleegkundig consulent
    Chantal & Nathasja-vk
    9e Janice - vk
    Assepoester - controle echo vruchtwater
    13e Simone & Bibiche & Erica- vk
    14e Liefzonnetje, Assepoester & Marie-Lize - vk
    15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding
    20e ML - voorlichtingsavond vk & mama1986 vk
    21e MomToBe & Tigger - vk
    Bibiche - intake kraamzorg
    ML jarig
    22e Simone - groeiecho
    23e Babymei - vk
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    27e Rebtam- vk

April
    4e Trouwdag Bibiche
    5e Verjaardag Bibiche

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+15 (30.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-9 (28.4) ~ verlof: ws per 6 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+6,5 (28 ) ~ verlof: nu in ziektewet
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    @goddess: spannend zeg :D hopelijk komt alles goed, ik gun het je zo.
    @rachel: gelukkig dat het weer goed gaat.

Nou ik heb echt slecht geslapen, ik droom heel vaag en irritant. Ik had konstant pijn aan mijn rib en ik kan nog alleen op mijn zij liggen. Maar mevrouw gaat telkens meer verhuizen als ik van zijn veranderd. Plus ik heb liters gezweet. Ik werd vanochtend wakker met steken in mijn buik en ik voel me raar vandaag. Lijkt wel griepig maar ik heb geen verhoging.

9. Tigger: Echt super leuk! (vooral als die kleine van jullie groot is en haar kleintje in diezelfde wieg zal leggen :D ).
    Bij mij opa en oma staat nog een wiegje (geen idee hoe die eruit ziet maargoed), daar heeft mijn moeder nog ingelegen, toen ik, en nu mijn kleine krokodil.
    Vind dat altijd zo leuk, generaties babyspullen :D

Trouwens, het ging niet zo goed met Momtobe. Ze heeft een berichtje gepost bij zwangerschap.
    Dan weten jullie dat. Nu maar hopen dat er niets aan de hand is.

Merken jullie dat ook zo? Dat er soms echt golven zijn van vrouwen waarbij het niet goed gaat?

Gelukkig laat Rachel af en toe horen dat ze nog leeft :D . En natuurlijk dat de kleine nog netjes op dr plaats ligt.

10. bibiche: Thnx! :D

Dat klinkt niet lekker joh, ik zou vandaag even rustig aan gaan doen. Ik heb dat ook een keer zo gehad (maar toen ging ik na verloop van tijd ook een beetje hallucineren, maar dat heb jij dan gelukkig niet).
    Beetje koortsaanval-achtig...
    Raar dat je dan geen verhoging hebt?

Nouja, veel drinken iig!

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ja drinken liters water.

Ik ga gelijk ff lezen van Momtobe.

Diep uitademen voordat ik iemand doodschiet. Ik heb meubels in dec. besteld dus alles zoals bankstel, stoelen, tafels en die zouden volgende week binnenkomen. Bel ik net (dus zij bellen mij niet eens?!) en krijg ik te horen dat ze pas eind april binnenkomen :confused: :evil: :cry: zijn ze helemaal gek geworden. Ik stond nog net niet te janken aan de telefoon maar kon die gozer wurgen met zijn kutpraatjes. Bank is nog niet eens af! Ik ben misschien al bevallen en heb ik niet eens meubels. Hartslag 180 volgens mij maar ik zit nu ff te janken, stom he janken om meubels maar ik zit al maanden op gare stoelen in een leeg huiskamer. Sorry ff mijn hart luchten.

12. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    Goddess: tx dat je ons ff hebt geattendeerd op het berichctje van momtobe! als we jou toch niet hadden.... BLIJVEN HIER HE! :)

Bibiche: WAARDELOOS! geeft niets hoor tranen om meubels... dat heb ik ook... ;) en wie hier niet...? (laat dan even weten hoe jullie dat niet doen;) ) lieve knuffel enneh gewoon meer druk achterzetten! wie weet komt er dan opeens wel meer actie daar... (maak ff gebruik van je hormonen ;) ;) ) sterkte!

13. Bibiche: Vind je het heel gek dat je huilt? Je besteld het op tijd, gaat er vanuit dat ze gewoon komen, je ergert je rot aan het feit dat je in een lege huiskamer zit, dan moet JIJ verdorie bellen hoe het zit, krijg je allemaal k*t praatjes, en je bent ook nog eens een hormoonboom.
    Lijkt me toch wel het perfecte recept voor een flinke jankbui.

Laat die traantjes maar gaan hoor (hang desnoods even een boksbal op om je daar op af te reageren ;) ) , je hebt alle reden tot huilen hoor, zou ik ook hebben gedaan.
    Ik vind het al knap van je dat je die gozer niet aan zn neus door de telefoon hebt getrokken...

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Man in de winkel was altijd heel aardig tegen ons maar zo zie je maar dat het allemaal nep is. Want aan de telefoon is het een lul.

Ik heb maar gebeld naar hoofdkantoor en netjes gebleven. Mevrouw begreep er niks van waar hij het over had :(: :confused: De meubels komen gewoon in week 12 (iig de bank) de tafels kunnen 2 weken later komen maar ja iig wel voor mijn verjaardag. Dit is toch niet normaal meer hoe ze met mensen omgaan hè! Mevrouw was heel behulpzaam en ze begreep me volkomen. We hebben wel meer dan 2500 euro uitgegeven het gaat niet om 2 centen. Maar dat maakt volgens meneer helemaal niet uit hoeveel je uitgeeft. Ik koop nooit meer bij hun want ze zijn echt nep en asociaal hoe ze met klanten omgaan. Niet eens moeite willen doen om met de fabrikant te willen bellen om meer haast te willen zetten, ik mocht het nummer ook niet hebben. Grrr gelukkig dat mevrouw me wel goed geholpen heeft.

15. LZ: Ach tsja, wat kan ik zeggen, ik ben gewoonweg geweldig ;) .

Muahaha, zie mij maar hier te houden ;) !

Nee hoor, ik kan echt niet zonder jullie! Ik moet wel hier bij jullie blijven, voor mijn eigen bestwil ( wie dr idee was het ook al weer? van die therapie? ;) ) ! :p
    :) Ik zie ineens zo'n krantenkopje voor me:
    "Stoppen met zwangerschapspagina.nl is slecht voor de gezondheid" .

16. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Niet aan te raden hoor: ik ben gister van de trap gevallen :confused: De laatste 5 a 6 treden op mijn kont naar benee, niet echt grappig. Dus nu een blauw plek ter grootte van Azië op mijn bil, maar met de kleine is alles goed. Ze doet het zelfs beter dan zondag en maandag, ze heeft er helemaal zin in, hihi.

Rachel: lief van je te berichten dat alles goed gaat. Maar alleen doen als het gaat he! Succes alvast vrijdag, we duimen voor goed nieuws!

LZ: tuurlijk gaan we stemmen! Nog nooit een ronde overgeslagen, dus ook nu weer erop uit. Goed excuus voor een wandelingetje ;)

Goddess: veel succes met het kijken! Komt vast helemaal goed, zal ook voor jou de duimpjes draaien.

Bibiche: wat een rotstreek over die meubels! Kan het me goed indenken dat je je klote voelt. Gelukkig was die vrouw wat meelevender, maar goed op je strepen staan hoor, het heeft genoeg gekost.

Zal even het verhaal van Momtobe lezen, hopelijk gaat het allemaal goed.

17. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nou ik heb vandaag ook even een potje gejankt. Wordt bijna dagelijkse kost hier.
    Was vanmorgen bij de vk. Alles goed, behalve dat de baby in stuit ligt en al aan het indalen is. Baby kan nog wel zelf draaien, maar moet toch over 2 weken terugkomen.
    Had al eens gedroomd (lees nachtmerrie) dat ons kindje in stuit lag en dat ik bij de gyn. zat van hem mocht ik niet eens gewoon bevallen en moest ik gelijk een keizersnee.
    Nog meer meiden bij wie de baby in stuit ligt en indalende is ?

Wij zullen onze baby eens lief maar streng toespreken dat er snel gedraaid moet worden.

18. Nemo: Hij ligt wel in stuit, maar of hij aan het indalen is?
    Ik heb het idee van wel want ik wordt niet goed van die weeen.

Assepoester: Lief van je :D ! Heel erg bedankt!

Bibiche: Fijn dat die vrouw WEL behulpzaam was.

Tot straks iedereen, ik ga zo!

19. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Goddes: maar jou vk heeft het nergens over gehad ? Die van wilde dus dat ik over 2 weken terugkwam en had het over www.stuitlig.nl en draaien door vk/gyn.

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ik weet niet hoe de baby ligt eigenlijk, ik moet volgende week naar de vk. Maar ik zou echt niet kiezen voor draaipoging of bevallen met stuitligging of keizersnee maar daar ga ik me pas druk om maken als ik voor die keuze moet staan. Lijkt me wel moeilijk hoor.

@assepoester: zo dat lijkt me pijnlijk, heb je geen last van je stuitje?

Share This Page