Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    AGENDA
    Maart

8e Rachel & Alida - gyn
    Amilah - gesprek verpleegkundig consulent
    Chantal & Nathasja - vk

9e Janice - vk
    Assepoester - controle echo vruchtwater
    13e Simone & Bibiche & Erica- vk
    14e Liefzonnetje, Assepoester & Marie-Lize - vk
    15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding
    20e ML - voorlichtingsavond vk & mama1986 vk
    21e MomToBe & Tigger - vk
    Bibiche - intake kraamzorg
    ML jarig
    22e Simone - groeiecho
    23e Babymei - vk
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    27e Rebtam- vk
    27e Alida - gyn

April
    4e Trouwdag Bibiche
    5e Verjaardag Bibiche

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+15 (30.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-9 (28.4) ~ verlof: per 7 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+6,5 (28 ) ~ verlof: nu in ziektewet
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+12 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

2. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

zo net terug van de echo we hebben ruim 30 min naar onze zoon en broertje kunnen kijken en gienieten :)
    ze hadden alles opgemeten en alles kwam overheen met een zwangerschap van 32w en 2 d en ik ben vandaag precies 31 weekjes zwanger van ons 2e kindje :D
    ze weet ook niet zeker of het echt zon flinke gaat worden :oops:
    maar we weten wel dat hij lange beentjes heeft en dat zijden ze toen ook in de zwangerschap van eva :)
    de vk coriene vond het heel erg leuk dat ze dit bij mijn mocht doen ze laat de anderen vk meriam ook even een echo maken en kijken of ik nou veder ben ect :D
    en als die het niet zeker weet worden we door gestuurd naar de gynaecoloog en dan krijg ik daar ook even een uitgebreiden echo om te kijken of ik veder ben en of hij flink is :)
    dus we krijgen in iedergeval nog 1 keer een echo en mischien wel 2 keer :idea:
    zo ga nou lekker even koken groetjes

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jeetje Jesie wat een vervelend nieuws meid!
    Ik hoop dat de 26e alles goed blijkt en je niet in het ziekenhuis hoeft te blijven hoor! Dan dat jullie kereltje nog even lekker mag blijven zitten!
    Sterkte hoor!

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Jesie, niet meteen opgeven hoor. Mijn vriendin is afgelopen zondag bevallen van een zoon met 38 weken, terwijl zij ook met 32 weken al eiwit in de urine had. Met veel rust heeft ze er nog een dikke maand bij aan geplakt. Sterkte!

5. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Alles gaat erg goed hier :) , is wel wat lastiger met op staan en in en uit bed maar ja hoort erbij, ben geen 10 kilo aangekomen maar inmiddles 15 kilo aangkomen. Maar dat geeft niet want ik voel me verder heerlijk zwanger!

Vanavond de laatste avond curses :( . Vind het wel jammer, zijn leuke meiden, maar ja. Na de bevalling kom ik in een andere groep. De andere dames zijn eind maart en april uitgerekend dus die zijn allemaal een week of 6 verder dan ik, en anders zou ik 15 juni weer moeten beginnen en nu 1 augustus. De vrouw vind 15 juni te snel voor mij nan de bevalling. Nou ja geeft niet maar zoals ik al zei wel jammer.

Kamertje is nu echt bijna klaar, nog een paar dingetjes heb nieuwe foto's in me album geplaatst. Mochten jullie nieuwsgerig zijn... :rolleyes: Ben ik altijd wel bij andere :oops:

Nou meiden moet me effe klaar gaan maken, fijne avond allemaal

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hallo allemaal.

Voor mij wordt het steeds moeilijker om te herinneren wie wat zei en om op iedereen te reageren :oops:
    Dus sorry daarvoor.. Lijkt net alsof ik het alleen over mezelf wil hebben maar dat is dus niet zo....

Jesie wat schrikken zeg. Ik denk dat het allemaal nog wel goed komt, ze weten het nu in ieder geval maar je schrikt je toch kapot als je zoiets hoort lijkt me. Maar mochten ze je zoontje eerder laten komen dan is dat alleen maar voor zijn bestwil. Hij heeft al een aardige tijd gezeten en ik denk dat hij er best doorheen komt. Maar liever dat hij nog even veilig in je buik kan blijven natuurlijk. In ieder geval erg veel sterkte en heb maar vertrouwen in je zoontje!

Haha iedereen vraagt wat is een verpleegkundig consulente? zo reageerde ik zelf dus ook. Ik was zelfs vergeten dat het consulente heette :) Dus ik zei ik heb een afspraak met een verpleegkundig nogiets.. Maar ze wisten wat ik bedoelde.
    Het was best een prettig gesprek. Wat de bedoeling eigenlijk is van een verpleegkundig consulente is dat ze je alle informatie geven die je wil hebben. Over de bevalling en de zorg na de bevalling enzo. Ze leggen uit over pijnstilling, flesvoeding, borstvoeding, wie er bij de bevalling is, hoe lang je in het ziekenhuis mag blijven enz. enz. Ze hebben ook een algemene informatieavond maar zij kijken dus echt specifiek naar jou en wat je wensen zijn en wat eventuele complicaties zijn, zodat ze dus precies de informatie geven die je nodig hebt en zodat je ook direct vragen kunt stellen.
    Ik moet nog wel een keertje terug komen want ik heb met mijn gynaecoloog nog te weinig over de bevalling gepraat dus ze willen dat ik eerst met hem afspraken maak en daarna gaan ze me uitgebreid alles uitleggen.

Ook hebben we het gehad over mijn harde buiken. Ik heb daar dus ontzettend veel last van en eigenlijk ook als ik gewoon rustig op de bank hang. Dus hebben ze besloten dat ik 14 maart nog een keer naar de Gyn moet. Wel raar want ik moet 19 maart ook al maar ja zij zeiden dat het beter zou zijn. Dus dan doen we dat maar he?
    Ook schrok ik ervan dat ik nu in 1 week 3 kilo ben aangekomen. Mijn buik groeit de laatste tijd ook echt ontzettend hard. Maar ja dat ga ik dan ook maar aan de gyn vragen.

Nou een heel verhaal haha... Heeft verder niemand dat gehad overleg met een verpleegkundige? Ik vond het wel heel goed dat ze dat deden.

Hey meiden allemaal veel sterkte en sorry dat ik zo weinig persoonlijke commentaren geef. Maar ik denk en duim voor jullie allemaal hoor!

Liefs Amilah

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi jesie,
    dat wordt spannend allemaal.
    hoop dat het 26 maart allemaal
    meevalt.

ik ben net naar vk geweest alles goed.
    bloeddruk 120/70 dus niet veranderd.
    en ze ligt nog steeds dwars ze moet met
    de 34/35 weken gedraaid zijn anders krijg ik
    draai poging.
    maar ze heeft nog de tijd.

gr chantal

8. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt meiden voor jullie lieve woorden, ik hoop dat het idd allemaal wel een beetje meevalt maar ik ben vooral geschrokken dat hij zei van dat er in de moederkoek al veel kalk zat en dat het vruchtwater weinig was.....morgen vroeg moest ik de vk bellen om te zeggen wat er bij de gyn besproken is.

Doei doei meiden

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Sterkte Jesie... hou je goed he, rustig aan doen!

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @jesie: sterkte meid hopelijk zal rust je goed doen. Moet je nou niet helemaal thuiszitten eigenlijk?
    @babymei: leuke kamer
    @chantal: je mag toch kiezen of je de baby wilt laten draaien? ik wil het zelf nl denk ik niet doen als het bij mij zover zou zijn.

Ik was vandaag al om 7 uur wakker en om 8.30 uur naar mijn oma geweest. Daarna ff wat geshopt maar ik was helemaal gesloopt. Ik ben echt nog nooit zo moe geweest, kon amper vooruit komen. Ik heb dan ook ff 30 minuten geslapen.

Kom net weer terug van zwangerschapszwemmen en ik vind het wel steeds zwaarder want bij ons gaat het hard aan toe. Alleen maar baantjes zwemmen dus niks oefeningen of zo.

Vandaag 30 weken wow daarna gaat het alleen maar minder dan 10 worden :)

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Ben er net weer van zwangerschapszwemmen, maar vond er niet veel aan.
    Ik was alleen, normaal waren er nog 2 zeiden ze maar die waren er nu niet.
    ik was al een tijdje in het water, en ze zeiden dat dat niet goed voor mij was je mag niet te lang in het water, want het water daar is eigenlijk iets te koud voor zwangere vrouwen, en ze hebben er een whirpool staan en daar mag ik niet in omdat het te warm is voor zwangere vrouwen, dus ik weet het niet hoor.
    Heb wel een bandje gekregen zodat ik de volgende keer gratis kan dus ik moet eigenlijk nog 1 keer heen maar heb er eigenlijk geen zin meer in.
    Volgende week kan ik in elk geval niet dus dat scheelt.
    Ben nu ook erg moe en heb last van harde buiken.

Groetjes Alida

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    AGENDA
    Maart

9e Janice - vk
    Assepoester - controle echo vruchtwater
    13e Simone & Bibiche & Erica- vk
    14e Liefzonnetje, Assepoester & Marie-Lize - vk
    15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding
    20e ML - voorlichtingsavond vk & mama1986 vk
    21e MomToBe & Tigger - vk
    Bibiche - intake kraamzorg
    ML jarig
    22e Simone - groeiecho
    23e Babymei - vk
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    27e Rebtam- vk
    27e Alida - gyn

April
    4e Trouwdag Bibiche
    5e Verjaardag Bibiche

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+15 (30.6) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-9 (28.4) ~ verlof: per 7 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+6,5 (28 ) ~ verlof: nu in ziektewet
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+8 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Heb even mij gewicht aangepast ben inmiddels alweer 16 kilo aangekomen :confused: :confused:

14. Jesie: Jeetje meis, dat is schrikken. Ik hoop dat hij nog even mag blijven zitten, maar zo niet, dan is het alleen maar beter zo, ze doen het tenslotte voor zijn bestwil...

Fijn dat het met de rest wel goed gaat.

Ik ga maandag al verhuizen... Ben vandaag gaan shoppen voor allerlei dingetjes (mijn huisje gaat heel mooi worden, heel veel leuke blauwe spulletjes gehaald etc.)...ben nu redelijk dood.
    Ik zal het de komende dagen erg druk hebben met inpakken e.d dus zal denk ik niet veel online zijn.
    Maar ik laat voor maandag nog wel wat van me horen hoor!
    Dinsdag heb ik een afspraak bij de nieuwe verloskundige, nou maar hopen dat het aardige mensen zijn...

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Spannend Goddess, nou focus je maar inderdaad op je huisje enz en laat af en toe wat van je weten. Zal je wel missen :cry:

Oh ja zag vandaag bij de Kruidvat een baby badboekje over een krokodil met 2 krokodilbeestjes moest gelijk aan jou denken.

Ik ga slapen meiden.

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goddess heel veel plezier met het inrichten van je huisje en heel veel plezier, ik zal je echt missen. *kunf*knuf*

Groetjes

17. Niet meer actief

hoi hoi,

Jessie; wat vervelend ik hoop dat je 26mrt goed nieuws krijgt. Doe het rustig aan.

Goddes ;heel veel plezier met je huisje en maak het maar lekker knus voor jezelf en de krok.

babymei; kamertje ziet er gaaf uit. Leuk die schilderingen.

Chantal; je zou eens moeten kijken voor accupunturist of shiatsu masseur. Die schijnen het ook te kunnen draaien. door middel van drukpunten.
    Sorry alsik mensen vergeet. Hoop het niet

Vandaag bij de VK geweest. Bloedruk was prima 110/70.
    Kleine ligt waarschijnlijk is stuit ze kon het niet echt voelen, maar aan de hand dat ik zei dat ik het schoppen alleen aan de zijkant en mijn buik voelt . Denkt ze dat. Over 2 weken moet ik terug komen als ze het dan nog niet kunnen voelen kijken ze het of even aan en dan gewoon wer over 2 weken terug en als ze het dan niet kunnen voelen dan een echo.
    Ik wacht het allemaal wel af.

Liefs Nathasja

18. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Jesie: das inderdaad niet zulk mooi nieuws, maar laten we duimen dat de 26e alles er piekfijn uitziet. Je mannetje wacht nog maar even ;)

Goddess: Maandag al!? Das best snel zeg. Geniet in ieder geval maar lekker van je nieuwe huisje en dan kun je eindelijk beginnen met de babykamer!

Babymei: leuk kamertje met die schilderingen! Ziet er heel lief uit allemaal.

Hier gaat vandaag alles prima, meisje beweegt goed dus dat scheelt alweer. Heb net eindelijk de voetenzak voor de wagen afgemaakt. Zou het eerst bestellen, maar had nog stof over en een gratis deken gehad, dus heb ik de twee nu gecombineerd tot een soort hoes om de deken heen. Lekker makkelijk voor in de kinderwagen.

Morgen weer de echo, ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. Mijn eigen gevoel zegt dat het wel goed zit.

Ooh, nog een leuk nieuwtje, door de commotie helemaal vergeten hier te vertellen: mijn vriendin Choco (ook eindelijk zwanger :D ) organiseert een baby shower komende zondag! Lief he? Komen allemaal vriendinnen en mijn zusjes die allemaal van alles met haar hebben bekokstoofd. Mijn vriendje heeft zelfs ook al wat besteld en dat ligt nu ingepakt te wachten op de tafel. Onze kleine meid gaat weer flink verwend worden zondag. Schoonouders komen ook nog langs met oa. een babygym. Als dit zo doorgaat moeten we straks nog groter gaan wonen, haha.

Nou meiden, welterusten en tot morgen!

19. Niet meer actief

Assepoester; Veel plezier en succes morgen bij de gyn. A;vast veel plezier zondag geniet er maar lekker van. Laat je maar lekker verwennen.

Liefs Nathasja

20. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Goedemorgen meiden,

Allemaal nog in diepe rust lijkt het.

Hier redelijke nacht gehad en ga zo met dochter lief naar huisarts wat een pijn vanaf een dinsdag heeft dat kind zeg niet normaal.
    En als ze me nu afschepen met ze moet maar een paracetamolletje nemen doe ik hem wat aan denk. grrrrrrrrrrrrr :evil:

@goddes dat is wel snel meid dat je al kan verhuizen zeg, maar ook wel lekker voor je.
    @assepoester leuk voor je dat ze dat hebben georganiseerd hebben voor je, laat je lekker verwennen .
    @tassie fijn voor je dat alles oke was bij de vk.

En @janice veel sucses bij vk en @Assepoester hoop voor een goede echo vandaag.

Meiden fijne dag en goed weekend. ;)

Deel Deze Pagina