Goeiemorgen Allemaal, Gaat hier goed! Geen last meer van buikpijn wel veel harde buiken maar probeer gewoon lekker rustig aan te doen dan zakken ze wel weer. Om 12.00 spreek ik de Gyn dus dan weet ik meer. Afwachten, hoop dat bloeduitslagen etc goed zijn. Heb wel een nieuw kwaaltje, maar dat hoort er helaas bij. Heb sinds 2 dagen heel veel last van mijn bekken, word er s'nachts wakker van....Maar goed zijn wel meer meiden die er last van hebben hoor ik. @Rebtam veel succes bij de dokter met je dochter! @Assepoester veel succes bij de echo! @Goddess maandag al verhuizen, wel snel maar komt goed hoor meid! @Chantal hoop dat je meisje draait! Niemand vergeten? Tigger hoe is het met jou meid....waar ben je zie je hier niet? Hoop dat alles goed is!
Nou meiden, ik hou hem kort vandaag. Gisteren een ongelooflijke shit dag gehad, ben helemaal stuk door die avonden (cursus, intake) deze week, met informatie waardoor ik geen oog meer dicht doe, 's nachts. Ik zit tegenwoordig 's avonds op het niveau van teletubbies en moet echt erg hard m'n best doen m'n aandacht erbij te houden, en niet in slaap te vallen. Halverwege de avond ben ik zelfs hartstikke duizelig van vermoeidheid. On the bright side: als alles goed gaat is komend weekend eindelijk de babykamer klaar. Misschien dat ik vanmiddag nog ff langs wip, hopelijk met meer puf om bij te lezen en te reageren. Ik hoop iig dat alles goed gaat met iedereen en dat alle babijtjes nog fijn even blijven zitten! (wil bijv momtobe's verhaal ook nog bijlezen, oh en goddess over Alkmaar...)
Zou ik mijn vervanger vandaag even een uurtje bijstaan tijdens mijn spreekuur... eh haar spreekuur voor het geval ze vragen heeft... start onze auto niet! gggggrrrrrrrr en we hebben hem nu net 5 weken........ ik hoop niet dat dit een voorbode gaat zijn....... tja en doe hierbij ff alle hormonen.... dus jullie begrijpen wel hoe ik me voel..... zit gelijk natuurlijk ook in de stress dat ie straks niet start als ik weeen heb en naar het ziekenhuis moet....... doemdenken heet dat geloof ik he? Vriendlief is erg lief en die begrijpt mijn reactie wel.... ach ja zegt ie: je bent gewoon een zwangere muts nu Nog even leuk nieuws: de meubeltjes zijn gisteren gebracht! gisterenavond heeft lief gelijk de kast in elkaar gezet... die is tenminste goed Nu de rest nog.... vrees alleen wel dat het plankje voor boven de commode niet goed is... en het extra blad van de commode ook niet.... staat namelijk een andere naam op dan op de andere dozen.... we hebben het er alleen nog niet uitgehaald.... maar goed, dat zijn minder essentiele spullen, dus mocht het niet goed zijn, dan is het ook weer niet een enorme ramp. enneh misschien klopt het tochc wel... Jesie: zo dat is echt schrikken zeg! Doe echt rustig aan hoor! Ik blijf me verbazen dat jij nog steeds halve dagen mag werken en kunt werken... sterkte! Ik hoop dat jullie uk nog lekker lang in je buik mag blijven zitten! Rachel: goed nieuws van en voor jou! alleen balen van je bekken... de rest ben ik eerlijk gezegd ff vergeten... zit hier nog steeds te stuiteren, ookal is het slecht voor me.... heb ook mega koppijn nu, maar ja.... hoop dat ze snel de auto komen fixen!
Goedemorgen meidem; Liefzonnetje; vervelend dat de auto niet start. Doet ie het nu wel weer? Lekker dat de meubeltjes zijn gebracht. Ik hoop dat aales compleet is. Marielize; Denk je wel aan jezelf? Klinkt niet echt goed hoor! Neem vooral je rust. Rachel; hartsikke fijn dat het beter gaat. Veel succes bij de Gyn! Janice veel plezier bij de VK! Assepoester; Ik hoop dat je een goede echo hebt veel sterkte! Net de intake gehad van de kraamzorg. Hebben 54 gekregen. 40 standaard, omdat het eerste kindje is krijgen we 4 uur extra en 10 uur nog erbij vanwege de bekkeninstabiliteit. Ze doen eigenlijk alles. Ook de vistite en de huishoudelijke klusjes. doen iedere dag de badkamer en wc. Ze draaien ook wasjes ben er wel blij mee. Verder gaat het wel goed. heb vandaag wat meer last, maar ja. OOk erg slecht geslapen. Liefs Nathasja
Goedemorgen Ben weer een beetje bijgekomen van gisteren, heb ook lekker geslapen door het zwemmen. Ga over 2 weken wel weer heen hoop dat het dan leuker is. Vanmiddag komt een vriendin langs om even te helpen met wat huishoudelijke klusjes maar ben nu zelf ook al bezig want ze komt niet alleen voor de klusjes vind ik. Liefzonnetje: vervelend dat je auto niet start, daar zal ik ook flink van balen. Mooi dat de meubeltjes binnen zijn, en hoop voor jullie dat alles compleet is. Tassie Goed dat alles weer prima was bij de vk. Jij krijgt best veel uren kraamzorg of vergis ik mij. Assepoester: mooi dat je je meisje goed voelt. Ben benieuwd naar je zelfgemaakte voetenzak. Veel plezier met de echo vandaag, hoop voor je dat alles goed is. Geniet ervan zondag laat je maar lekker verwennen. Rebtam: Laat je niet afschepen hoor, hoop dat de pijn gauw minder wordt. Rachel blij dat het weer wat beter gaat, op de harde buiken na. Hoop dat je straks goed nieuws krijgt van de gyn. Die bekkenpijn is vervelend hoop dat het gauw minder wordt. Marielize: Doe rustig aan meid, en denk aan jezelf en de kleine. Iedereen een fijne dag Groetjes
Alida dat klopt! normaal krijg je ongeveer 44 uur, maar doordat ik met mijn bekken zit krijg je meer dat is een landelijk protocol. Vandaar nu de 54 en ik heb geen eigen bijdrage via de zorgverzekering. Waarom zou ik er dan geen gebruik van maken? Veel plezier zodirect met je vriendin! Liefs Nathasja
Goedemiddag Ik heb eindelijk weer eens heerlijk geslapen en maar 1 keer opgestaan om te plassen . Ik heb wel tot 10.30 uur geslapen wel een paar keer wakker maar viel gelukkig snel in slaap. Ik heb echt steeds meer last van mijn rib, ik denk nl. dat mijn meid ook in stuitligging ligt want ik voel schoppen alleen in mijn buikgedeelte (zijkanten). Maar ja ik heb nog een paar weken. Mijn moeder net langsgeweest om weer alles ff te ruiken en te zien Nou meiden ik ga vanavond gezellig uit eten en naar de bios. Jullie nog leuke plannen?!
Tassie: Je hebt groot gelijk om daar gebruik van te maken, zou ik ook doen als ik jou was. Ik heb nog steeds niets gehoord van de kraamzorg, alleen dat ik ben ingeschreven en het kraampakket, maar voor een afspraak hebben ze nog niet gebeld. De winkel belde net waar ik de gordijntjes heb besteld want ze zijn binnen dus vanmiddag direct even ophalen en dan kan mijn moeder ze maken. Bibiche: Lekker dat uitslapen he, ik was ook pas om half 11 wakker heerlijk. Hoop voor je dat je meid nog gaat draaien in deze paar weken. Leuk is dat he dat je moeder zo meeleeft. Veel plezier vanavond, ga je gezellig met je mannetje. Wij hebben geen plannen voor vanavond, lekker hangen op de bank denk ik met z'n tweeen. Groetjes
hallo alemaal zo ben net heerlijk druk geweest in ons huisje en hij glimt helemaal eva heeft me goed geholpen met haar speelgoed opteruimen en zo vanacht niet zo goed geslapen last van me benen en zo ben een paar keer uit bed geweest zo nog eventjes en we hebben heerlijk weekend om 15u is georgie heerlijk uitgewerkt gisteren ook ff van die bigshirts besteld voor de bavalling vind die het lekkerst zitten van het weekend word het denk ik lekker relaxen heerlijk onze kleine meid kan zich heerlijk thuis vermaken tja het is hier ook net bartsmit met speelgoed echt niet normaal maar ja beter te veel dan te weinig zo ga weer ff bijlezen groetjes van ons en alvast een fijn weekend
Alida; Inprincipe komen ze met 34 weken en soms wat eerder, zoals bij ons.Dus je hebt nog even. Lekker dat je gordijntjes binnen zijn. Bibiche; lekker dat je hebt uitgeslapen. Ik hebme voorgenomen om dat morgen te doen. Liefs Nathasja
Ik heb trouwens nog een vraagje. hebben jullie ook wel eens het gevoel (ik heb het over het algemeen boven in) Dat iemad met een haren of veren aan de binnekant aan het kriebelen is? Liefs Nathasja
Bloed & Urine uitslagen waren goed Mag gewoon bij de vk blijven dus Ben nu stiekem met een ander echo buro aan het mailen, voor nog een laatste kans op leuke 3d foto's. Kan waarschijnlijk morgen al terecht, en mocht het niet lukken krijgen we gewoon 2e poging of geld terug. stuk beter dan de laatste keer dus... Ff afwachten of het doorgaat...mannetje heeft scooter gekocht dus ik verwen me zelf ook ff
@tassie: nee tegenwoordig word ik mishandeld van binnen geen zachter veertjes meer. @rachel: gelukkig meid dat je bij de vk mag blijven. @alida: ik ga met mijn vriend en 2 vrienden.
Tassie, ik herken het gevoel denk ik wel. Ik omschrijf het steeds alsof de kleine met één vingertje langs mijn buik strijkt. Als dit langer duurt, lijkt het bijna alsof het iets van stroom wordt. Beetje vaag uitgelegd misschien Verder alles oke hier. Gisteren naar de uroloog voor een echo van de nieren en blaas. Alles zag er goed uit, kon ook nog het koppie van onze kleine zien bij mijn blaas Ligt dus nog steeds braaf in de juiste houding.
ff hoor: YEEEEEEEEEEEEE IK HEB MORGEN WEER EEN ECHO PAKKET! Moet er om 9.15 zijn, mocht het niet lukken betalen we alleen de 2D. Zitten in Helmond, duurd 45 min (heerlijk lang vergeleken met 25 min) en heb er zoveeeel zin in
Jesie, jeetje wat een schrik! Ik hoop dat het allemaal meevalt uiteindelijk. Brr, kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent.. *knuf* Goddess, tja ondanks dat het ergens verdrietig is, wil ik je toch even heel veel geluk en plezier wensen in je nieuwe stek... We zullen je missen! zorg goed voor jezelf en Dkk. *Smak* ML, is ook wel erg veel wat je doet momenteel.. Lekker rustig aan doen... *knuf* Rach, wat fijn! Heerlijk dat het beter gaat.. En wat lief dat je aan me dacht... Assepoester, wat gaaf zeg, veel plezier... *gaat nog een keer bijscannen, want vergeet de helft* O ja, vind dat we veel stuit-kindjes hebben tot nu toe. Kan nog veranderen, maar heb nog nergens gelezen dat er zoveel rond deze tijd in stuit liggen Ik mis ook een paar meiden, Simone bijvoorbeeld..
Hallo Meiden, gelukkig Rachel dat je bij de vk kan blijven, en geniet morgen maar weer lekker van jullie kleine meid. Veel plezier bibiche vanaaf. Ik had vanmorgen de vk gebeld om te zeggen hoe het bij de gyn gegaan was ze schrok er ook van ik moet de 26ste dus terug komen bij de gyn en tot die tijd wil de vk me iedere week nog zien, vind het wel fijn dat het goed in de gaten gehouden wordt. Nou meiden heel veel plezier allemaal het weekend we krijgen mooi weer dus lekker genieten. Wij gaan zondag lekker naar scheveningen toe misschien. Liefs van Jessie