Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Ben ik al weer ik zie dat Assepoester ook controle heeft voor vruchtwater.....was het bij jou ook te weinig en hoe gaan ze het bij jou nu verder doen? Bij mij zeiden ze dat als het erger word dat dan ons ventje gehaald gaat worden.....

Liefs Jessie

2. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou ben met dame-tje naar huisarts geweest en wat blijkt nu ze heeft geen middenoor oorontsteking zoals de arts een dinsdag van de huisartsenpost vertelde maar haar gehele gehoorgang is ontstoken en zit tot de oorschelp helemaal dicht zo dik en ontstoken is hij.
    Nu snap ik waarom ze z'n pijn heeft gehad en het maar niet minder wilde worden.
    Ze heeft nu druppels gekregen die het tot rust moeten brengen maar het kan nog wel even duren.
    Wat een ... arts daar op die huisartsen post die had op zijn minst moeten zien dat het niet het trommelvlies was die ontstoken is.

@Rachel ga je bij KIJK NOU de echo doen als het zo is dan is het toppie wij zijn er ook twee keer geweest resultaat staat in mijn album, en fijn dat je bij vk kan blijven.
    @Tassie ik weet dat de kleine met hoofd omlaag ligt en met hand bij gezichtje en nu word ik steeds gekieteld net boven mijn schaambeen zeg maar en dat kan heel erg vervelend zijn maar soms ook wel grappig.

3. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    aah betersschap voor jullie meisje

4. Niet meer actief

Rachel; wat fijn dat alles goed is en dat je bij de vk mag blijven. Veel plezier morgen bij de pretecho.

Bianca; dat is den kik wel de juiste omschrijving. Ik vind het op een gegeven moment ook echt irritant worden.

Rebtam; Kan me voorstellen dat het niet zo prettig is. Wat een medelij heb ik met de kleine van jou zo een pijn. Ik weet wat het is. ben zelf oorpatient.

Jessie; ben blij dat ze je goed in de gaten houden. Ben je nu al gestopt met werken?

Liefs Nathasja

5. simalex

simalex Bekend lid

Ik ben er nog wel hoor Tigger ;) Wist niet dat ik dagelijkse meldplicht had ;) Grapje. Ik ben gisteravond en vanavond aan het werk en er niet aan toe gekomen om bij te blijven op het forum. Wel alles gelzen, maar om overal op de reageren... pfffff...

Rachel -> Fijn dat alles goed met je gaat. Veel plezier bij de echo.

Rebtam -> Wens je dochter maar beterschap met der oortjes... brr...

Jesie -> Sterkte met alles. Hoe gaat het nu met je? Veel plezier in Scheveningen!

Assepoester -> Hoe is het gegaan met de echo vandaag?

Goddess -> Je verhuizing komt erg dicht bij heh? Jammer dat we je moeten missen, :cry: maar je kunt nu alles lekker inrichten voor je krokodil, dat is natuurlijk ook wel fijn!

Bianca -> Ik voel de meeste zachte porretjes vaak vanonder (vagina, rectum). Het harde schopjes vaak boven mijn navel. (Gelukkig niet tegen mijn ribben) Hoe het ligt hoor ik volgende week bij de vk.

En verder..... weet ik het niet meer. Heb nu verschillende thuiszorgdiensten, maar dat is niet echt mijn ding, merk ik. Ik ben meer een mens dat op de afdeling werkt, in teamverband. Maar ja. Oproepwerk heb je natuurlijk niet voor het kiezen. En nog maar 4 weekjes, dan heb ik verlof! :) Na mijn bevalling ga ik gewoon weer lekker solliciteren....

Groetjes Simone

6. Blergh..druk druk druk... Wordt net ff blijgemaakt met een dode mus:
    Jaa ik heb een woning in Haarlem voor je gevonden, maar 250 per maand.
    Ik helemaal blij, bellen naar die woning dinges:
    "Ja klopt, daar hebben we woningen, ja klopt, dat klopt ook, ja, ja, ow nee wacht... ZWANGER? Nee daar doen we niet aan, zoek maar een andere woning, suc6!"
    :cry: ..... So close.... :cry:

Tigger: Ahhhhhhhhhhhh....wat lief!
    Dankjewel! Ik zal mijn best doen om jullie zo vaak mogelijk te terroriseren, erewoord! :p
    *smak*

Ik heb alles gelzen, maar ff niet de puf om te reageren.
    Hele fijne dag nog iedereen!

7. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Tassie, nee ik werk nog 4 halve dagen van 08:30 tot 12:30 uur, ik weet het misschien kan ik beter stoppen maar de gyn zei dat als ik wilde werken het geen kwaad kon (voor halve dagen dan he) Ik ben telefoniste/receptioniste dus geen zware baan en ik ben bang dat als ik nu al thuis ga zitten ik te veel ga piekeren nu zie ik ook nog andere mensen en dat doet me goed, nog 3 weken en dan heb ik verlof.

Hoi Simone, opzich gaat het wel met me ben alleen heel erg geschrokken. Nou naar de bevalling gewoon weer rond kijken meid.

Blijven jullie trouwens werken......ik wil straks 24 uur gaan werken.

Liefs Jessie

8. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

goddess ja we zullen je zeker missen :idea:
    laat je af en tore is wat van je horen :(:
    hoop van wel want we kennen je nu toch wel een beetje :D
    heel veel succes :idea:

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: dus heb je nou wel of geen woning?

Ik ben nu al in de ziektewet zonder werkgever en ik ga pas solliciteren wanneer ik er aan toe ben. We kunnen makkelijk van zijn salaris leven en ik wil sowieso de eerste 6 maanden thuisblijven. Daarna wil ik voor 16 uur weer ergens aan de bak.

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi bibiche,
    je mag inderdaad kiezen maar de keuze
    is dan keizersnee of draaien.
    en bij een dwarsliggeng schijnt ze beter te draaien
    zijn dan bij stuitligging want is maar klein stukje.
    maar ik wacht eerst nog even af voor ik mij
    heel veel zorgen ga maken.
    gr chantal.

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Rebtam: Ja we gaan bij KIJK NOU! Bij first sigth was het heel slecht bevallen laatste keer en deze man (Jack) klonk allemaal heel goed. Mooie foto's hebben jullie er laten maken :D

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Jesie: ik kan me voorstellen dat als je inderdaad relatief geen zware baan hebt, het prettig is om toch nog onder de mensen te zijn en halve dagen te werken. dat verzet de zinnen! Dat is wel heel fijn! Ook goed dat ze je zo goed in de gaten houden....

Goddess: wat is dat nou voor discriminatie... omdat je zwanger bent krijg je die woning niet? Wat is dat voor onzin?

Rachel: TOF! Heel veel plezier morgenochtend bij de 3D echo! Nu maar hopen dat jullie de kleine mooi kunnen bekijken en een paar mooie foto's mee kunnen nemen... (zien dan he ;) )

Rebtam: pff shit joh voor je dochter! beterschap

Assepoester: hoe was jouw controle.... genoeg vruchtwatern ?

Simone: dagelijkse meldplicht..... huh heb jij de kleine lettertjes niet gelezen dan.. minimaal 2 keer per dag melden, dat weet je toch ;) ;)

14. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ohja... was trouwens net bij de fysio.... vraagt ze of ik weet hoe de baby ligt... dus ik zeggen dat volgens mij het hoofdje linksboven ligt en de beentjes overduidelijk rechts beneden... dat dacht ze al.... blijk ik niet meer recht te staan maar ook naar links mee te hellen... dus zij mij rechtop zetten en meneer of mevrouw in mijn buik protesteren.. :)
    Hebben jullie dat ook wel eens, dat als je blijkbaar niet goed zit/staat of ligt naar baby's wens er lekker extra wordt getrapt? Ik merk dat wel vaker, met name bij zitten en liggen....
    Dus nu maar hopen dat ons dreuteltje netjes met zijn of haar hoofdje naar beneden gaat liggen, zodat ik weer rechterop kan staan en hopelijk minderlast van mijn bekken ga krijgen...

15. simalex

simalex Bekend lid

:) *meld me voor de 2de keer vandaag* :)

Nou ja, niet dat ik wat te melden heb, moet zo an het werk. Prettige avond dan maar iedereee~!

Goddess -> Hoe werkt dat? Zwanger, dus geen huisje? Zijn ze bang dat alles onder bloed komt of zo, met een bevalling? Vaag hoor!

Groetjes Simone

16. Ja stom he? Omdat ik zwanger ben krijg ik dat huis niet. Het is niet bestemd voor zwangeren en kinderen...BLA!
    Ik had echt zoeist van: Nou steek dat huis dan maar in je..eh...een plek waar de zon niet schijnt...

Ik was net trouwens mn pc een beetje aan het doorspitten (kijken of ik nog documenten tegenkwam die ik mee moet nemen), en toen kwam ik een "gedicht/schrijfsel-ding" tegen van toen ik 2 maanden zwanger was.
    Het is absoluut geen goed gedicht, maar ik wil het toch even met jullie delen:

My Baby.

It seems so unreal,
    But I know it is not,
    Resting in my belly,
    You are all that I have got,
    To love and to cherish,
    For a whole life time long,
    When it comes to me, everything is right,
    When it comes to your dad, everything is wrong.

He doesn’t accept,
    The fact that you live,
    Though you are so young,
    At least I will do anything to give,
    You what you need and deserve,
    For I already love you so much, my dear.
    My child, my source of happiness, my future,
    I promise you: No loneliness, and no fear.

My love for you, will be taken to my grave.
    And I hope your dad will come around too.
    Barely 2 months now, and it is a long way to go.
    A long time to wait, before I can show,
    Your beauty and your sparkling eyes,
    To the rest of the world I know.
    I can’t wait to hold you in my arms,
    And look at your tiny hands and feet.
    It is a long time to wait,
    Before we can finally meet.

Ik heb net trouwens op drie huizen gereageerd in Haarlem, nou maar afwachten (kleine kans dat ik die woning krijg, er staan 64-120 mensen voor me... Maargoed, niet geschoten is altijd mis).
    Dsu ik ga toch echt eerst naar Alkmaar, en dan weer zo snel mogelijk terug naar Haarlem.

LZ: Hahaha LZ, "Mam je staat niet goed!" "MAAAHAAAM!" ....." Nou dan niet hoor, wie niet horen wil moet maar voelen!" *Kick*
    "Ahhh..das beter, veeeel beter ".

Hihihi, sorry ik ben nou eenmaal visueel ingesteld en zie dan de raarste dingen voor me :D .

Simalex: Hahaha, meldplicht ook echt :) .

Rachel: Veel plezier bij de echo!

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: heb je die zelf geschreven? Ik vind het echt heel mooi.

Nou ik heb mezelf helemaal opgetut en mooi gemaakt en ik ga lekker uit eten. Fijne avond meiden! Kan niet wachten om van de zomer een rosé te drinken op een terras :)

18. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wow goddess, prachtig joh! echt knap!

Hihi die visuele beschrijving is ook wel weer geweldig! ik zie het helemaal voor me ;)

Bibiche: hmmm zomer zonnetje, terrasje, rosetje, kaasje/toastje.......... dream on...................
    nou ja oke, eerst ff kolven en dan kunnen we los ;) ;)!

Heb net eindelijk de prenatal doos opgehaald. Die is wel super vind ik!
    Mijn lief was teleurgesteld dat ik hem zelf gelijk open had gemaakt.. dat wilde hij samen met mij doen ... en toen zat er ook nog een speen I love mama in..... arme papa... ;)

19. Niet meer actief

Jessie; Ik snap het wel hoor! Ik had dat ook wel graag gewild dat je lekker onder de mensen bent.

Goddes wat goed zeg! Er mooie gedichten. Jammer van dat huis in Haarlem!

Liefzonnetje; ik herken dat wel. Ik heb het ook met zitten vooral . Zeker als ik iets in elkaar zak nou dat port ie meteen even hihi

Assepoester; Hoe is het gegaan?

Liefs Nathasja

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Whaha Simone, muts.. ;)
    Maar keurig netjes 2 keer gemeld... Goed bezig.. ;)

Goddess, wat is dat voor iets raars? Mag dat wel?
    Hopelijk vind je snel wat in Haarlem!

Al wat van assepoester gehoord?

Echt een supe rmooi gedicht, Goddess!

LZ, haha, kon je je zelf niet beheersen.. ;)

Jessie, ik hoop straks 32 uur te gaan werken en dan een dag ouderschapsverlof. Als Ouderschapsverlof voorbij is, dan terug naar 24 uur..

Rebtam, beterschapjes voor je meisje.. Wat sneu...

Bibiche, heerlijk dat je zolang thuis kan blijven!

Deel Deze Pagina