Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    O ben je ook steeds zo moe.? Daar heb ik ook last van. En ook uitslapen wil niet meer. Tevens heb ik gisteravond overgegeven. Ik moet er echt om denken wat ik eet blijkbaar. Ik heb een hele gevoelige maag. Dat was voor de zwangerschap al zo, maar nu nog meer zo.

2. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Goedemorgen, vanochtend heerlijk uitgeslapen. Daarna een uur in bad, wat een verwennerij!Mijn man had onze twee kinderen mee naar beneden genomen, dus dat was heerlijk. :D
    Ik ben wel meer moe, maar het valt niet mee om af en toe te rusten, met twee drukke jongens van drie en vijf. :(
    Ik heb ook echt last van bandenpijn, maar dat schijnt normaal te zijn als je eerder zwanger bent geweest. Maar goed, ik beschouw het allemaal als positief, laat de zwangerschapskwaaltjes maar komen, goed teken, toch?
    Groetjes Patricia

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi patricia,
    had ik inderdaad ook erg in het begin die
    bandenpijn.
    is nu gelukkig een stuk minder.
    liefs chantal.

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo allemaal,

weer een aantal nieuwe, leuk hoor welkom en gefeliciteerd.
    @Assepoester jammer van de baan, hopelijk kom je snel weer wat anders leuks tegen.

Ik schrijf effe niet zoveel omdat ik dan toch niet de gezelligste ben :D . Ik herken jullie symptonen niet zo en voel de hele dag een ongemakkelijk gevoel in mijn baarmoeder. Kortom de onrust slaat toe. Morgen de echo en dan hopelijk wat geruster ademhalen.

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Erica,
    ook minder gezellige dingen mag je hier plaatsen hoor! (dat doe ik immers ook) alles is welkom!
    Dat ongemakkelijke gevoel herken ik wel, bij mij is dat meer als ik erg moe ben. ben dan ook misselijk en heeeeel ongezellig.
    Morgen heb jij de echo! Ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje gaan zien en een klein minimensje. hoe laat heb je hem? Houd je ons wel op de hoogte. VEEL GELUK!

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben een aantal dagen niet geweest vanwege mijn bruiloft ( en die was geweldig, heb helaas nog geen foto) en ben nu aan het bijkomen.
    Ondertussen alweer ruim 7 weken zwanger , wat gaat het snel he?
    Ik ben nog steeds niet misselijk, pas nog steeds goed in mijn ondergoed, borsten zijn nog niet gegroeid, en heb op vermoeidheid na geen enkele klacht. ik heb gewoon ontzettend veel geluk tot nu toe. Aankomende week ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak, ben benieuwd!
    En hoe gaat het met de rest van de mei-mama's hier?

Mijn banner was ook opeens zomaar weg, vreemd he?

7. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Fijn dat je geen klachten hebt. Ik op zich ook niet ook alleen erg moe. Ja, af en toe wat krampen. Bij mij groeit alles al wel. M'n borsten worden echt al groot en m'n buik is heel strak onder in. M'n man zegt dat die zelfs wel wat gegroeit is, maar ik ben stevig van mezelf en merk/zie dat niet echt.

8. Niet meer actief

Welkom nieuwe mei mama's!

@ Erika, we zijn er voor de positieve en nagatieve dingen. Dus gewoon lekker je hart uitstorten. Ik heb ook geen symptomen alleen maar dat ongemakkelijke gevoel in mijn buik en ik vind het ook erg vervelend, maar denk dan maar het hoort erbij. (hoop ik)

@ Jingels gefeliciteerd met je huwelijk. Blij te horen dat je erg genoten hebt.

@Elisabeth Blij dat je geen klachten hebt. Dat is toch heerlijk.Mijn man geeft ook aan dat mijn borsten en buik groeien. Ik zelf heb dat nog niet zo, maar ben net als jij oook wat steviger.

Veel liefs Nathasja

9. yaali

yaali Lid

17 sep 2006
    6
    0
    0
    Ook ik word een mei mama, uitgerekend op 12 mei.
    Aan de ene kant kan ik me misschien gelukkig prijzen, maar ik ben er eigenlijk helemaal niet gerust over dat ik nog niets voel van de zwangerschap.
    Heb wel een tijdje gevoelige borsten gehad maar daar heb ik nu eigenlijk ook vrijwel geen last meer van, ook het opgezetten gevoel is verdwenen :(
    Pas gemeenschap gehad (2 dagen terug) en toch wel wat bloed verloren.
    Moet zeggen dat ik daar behoorlijk van geschrokken ben.
    Vandaag ook weer een ''stukje'' rood bij het afvegen.
    Weet echt niet wat ik hiervan moet denken.

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hallo nieuwe mei mammas gefeliciteerd !

Wij waren ff een paar dagen weggeweest, even er tussenuit. Ik heb wel alles nagelezen maar een beetje veel om overal op te reageren.
    Maar gaat goed bij iedereen begrijp ik! Super dames.

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Yaali: gaat bij jou niet zo goed lees ik net. Het hoeft niets te betekenen, maar natuurlijk maak je je zorgen. Kun je geen contact opnemen met je verloskundige ?
    Sterkte meid, hopelijk blijft jullie beeb nog een poos zitten.

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Erica,
    hoop dat je morgen een mooie echo krijgt met
    een hartje wat klopt.ik duim voor je.

hoi jingels,
    gefeliciteerd met je trouwen.
    hoop dat wij snel een foto kunnen zien

hoi yaali,
    hoop voor je dat het bloeden niks ergs is.

hoi nemo,

lekker zo een paar dagen weg.
    met mooi weer.

liefs chantal.

13. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ooohh, morgen de echo! Ben best een beetje zenuwachtig, kan er haast niet van slapen. Als alles maar goed is, dan vind ik alles prima. Mijn vriend loopt me een beetje gek te maken door te zeggen dat hij denkt dat het er twee zijn! Een tweeling is best leuk, maar daar zie ik toch wel een beetje tegenop. Ik best zelf maar een ietepeuterig vrouwtje en ben bang dat 1 al meer dan genoeg is. Ben in ieder geval de 50 kg grens voorbij, dus dat valt al een beetje mee.
    Ga morgen ook nieuw ondergoed halen, het begint nu wel een beetje strak te zitten, 's ochtens zie je een striem staan. Mijn spijkerbroeken heb ik al twee maanden niet meer aan (alles is gekocht met 46 kilo en door het stoppen met roken waren ze in juli al te strak) dus ook maar even een nieuwe broek. Vind het eigenlijk wel al wat te vroeg voor een positiebroek, maar moet zoiezo een maatje meer :)

Erica: succes en veel plezier morgen, we zouden even ver moeten zijn. Morgenavond kunnen we eindelijk de echo's vergelijken ;)

14. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Hallo Mei Mama's,

Ik mag mij hier ook aanmelden. Wij zijn op 30 mei uitgerekent. Bijna de hekkensluiter :p . We hebben al een geweldige dochter van bijna 2 en krijgen nu ons tweede kindje. In september besloten we voor een tweede te gaan en het was ook meteen raak :p En dat op mijn leeftijd :D ;) Had ik niet durven dromen. Hoewel we ook meteen zwanger werden van onze dochter, maar ja, dat zegt niets.

Ik ben zo'n stuk ongeduld geweest dat 5 dagen voor de NOD heeft getest en posi teste. Dat was natuurlijk niet slim, maar mijn gevoel zei me dat ik kon testen, incl de verschijnselen. Wat was dat een verrassing. Ik deed die test op mijn werk en gaf 'm aan mijn collega (die niet wist dat die van mijn was) en ze zei meteen positief. Toen ze vroeg van wie die was, kon ik alleen maar een grote smile opzetten. Ze vind het ontzettend leuk en ook dat we samen een geheimpje hebben :p .

Ik heb gisteren ook een test gedaan (meer voor het album thuis) en dat was een hele dikke vette. En ik had al niet zulke kleine (.)(.) na de bevalling en borstvoeding van mijn moppie, maar nu groeien ze uit tot cup dubbel P :confused: . De meegroei BH's die ik toen had gekocht, zijn gewoon te klein :eek: . En ik ben ruim 4 weken, wat moet het gaan worden :( .

IK werd gisteren ineens niet lekker, acuut diaree en bijna spugen. Ik heb begrepen dat het wel een beetje heerst. Daarvoor had ik mij namelijk alweer aangemeldt bij de "Keutelclub" Úren doen of 1 ietsiepietsie keuteltje :confused: :( . Dus begreep even helemaal niets van "de dunne". Hoort er allemaal bij he, darmen worden trager etc etc.

Vandaag gaat het wel weer, ik voel mij nog wel gammel, doe gewoon rustig aan. Gelukkig hebben we een lekkere zelfstandige meid, die heerlijk uren kan legoën en boekjes lezen. Morgen, als ik beter ben beloon ik haar dan met een rondje dierentuin.

Het is een heel verhaal geworden.

Ik ga even snel douchen, voor mijn wijffie wakker wordt.

Ik ben heel blij dat ik mij bij jullie mag aansluiten,

liefs

15. Niet meer actief

Hoi hoi,

@Cath gefeliciteerd!
    @ Assepoester veel succes en plezier met de Echo morgen
    @ Yaali Veel sterkte en hoop dat het niets ernstigs is
    @ nemo Fijn dat je het lekker hebt gehad!

Hier gaat ook alles goed! Alleen erg moe en die pijn in mijn buik wil maar niet weg gaan ben blij dat ik woensdag naar de VK ga. Ik weet wel dat het erbij hoort, maar toch maak ik me een beetje ongerust. Vooral om dat ik verdre geen kwaaltjes heb.

Veel liefs Nathasja

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi meiden!

Ik kan ook niet zoveel schrijven, de misselijkheid word steeds erger en moet bijna iedere dag overgeven. 7up of iets anders helpt niet meer :( Ben ik de enige die zo misselijk is hele dag door?

Alle nieuwe meiden welkom, als ik me beter voel kom ik wel langer schrijven!

17. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Morgen? Vandaag! Heb de vorige post vanochtend om 00.30 gemaakt, het was dus nog maar net maandag ;)

Cath: van harte! en welkom bij de mei-mamma's

Als je trouwens kijkt in de bevallingslijst zijn er opvallend weinig mei-mamma's. Alleen oktober '06 en mei '07 zijn op 1 pagina te houden. De rest is allemaal te scrollen. Wel een gezellig klein clubje en makkelijker bij te houden ;)

PS: Joepie! Morgen de 9 :D

18. Niet meer actief

Vervelend Rachel! Veel sterkte!

Assepoester Sorry veel succes en plezier dan vandaag!

Liefs Nathasja

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Cath,
    gefeliciteerd en welkom bij de mei mamas.

hoi assepoester,
    sterkte bij de echo neem een mooie foto mee.

hallo rest van mei mamas,

gelukkig ben ik niet misselijk en overgeven doe
    ik ook niet.
    alleen heb ik opeens iets tegen vlees en eet ook niet zo veel.
    voor de rest nog 3 dagen voor mijn echo erg spannend.

liefs chantal.

20. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi Allemaal,

Hoop bijgelezen, maar weet niet alles meer.

Alle nieuwe meimama's van harte welkom en gefeliciteerd.

Erica en Assepoester veel plezier en succes bij de echo.

Rachel: ik ben sinds gisteren ook misselijk. Hoef niet over te geven, maar voel me niet lekker (de hele dag door). Gisteren ook diarree. Vorige zwangerschap had ik nergens last van. Ik baal dat dat nu wel zo is. Misselijkheid vind ik het ergste wat er is.

Jingels: gefeliciteerd met je trouwdag. Laat snel wat foto's zien

De rest op wie ik niet persoonlijk heb gereageerd: succes in de zwangerschap en geniet ervan.

Deel Deze Pagina