Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Klinkt misschien erg raar maar ben een beetje jeloers op jullie dames met cup a/b/c . Ik heb van mezelf al een grote D kleine E nu zit ik echt aan en grote E, kan weinig vinden in me maat, is ook altijd niet leuk.... Maar dat is net als als je krullen hebt wil je steil haar en mensen met steil haar willen krullen :) (Ik ben dus diegene met krullen :rolleyes: :)

Verder weer gewerkt, mag dus iets eerder stoppen met werken ipv 1 mei nu 21 april, blijf wel die 5 dagen in de week werken maar werk altijd maar van 10 tot 14 uur, dus dat scheelt. Zou het liefst 4 dagen 5 uur werken maar dat gaat moelijk want ik ben de eenige op onze kantoor die daar werkt (behalve de mannen dan) dus dan zou het kantoor moeten sluiten, nou ja we zien het wel.

Verder hier alles goed, moet zeggen dat die kleine erg rustig is, voel hem/haar maar af en toe maar wel elke dag, en s'nachts helemaal niet. :) Slaap op zich nog wel erg goed, (behalve vannacht dan iets minder) Misschien is de kleine ook wel zo rustig als hij / zij er is. :rolleyes: Hoop dat die kleine dan ook s'nac :rolleyes: ts slaapt :) (yeah right...... in my dreams 8)

Nou meiden, ga maar weer wat doen, kom vanavond misschien nogwel effe kijken, gr

2. simalex

simalex Bekend lid

NOUZEG ... Had ik net een heel verhaal getyped... is het zomaar weg. Stomme internet. Bij de verloskundige was alles goed. Bloeddruk iets te hoog 130/85, Hb 7.9, gewicht +1 kg (dus nog -8 8) ). En ik ben helemaal lekgeprikt. Moest vandaag de antiD-injectie hebben (omdat ik negatief bloed heb) en bloedprikken om te controleren of ik al antistoffen heb aangemaakt. Maar ja, links en rechts een blauw plek, omdat het bloedprikken niet in 1 x goed ging. En een vingerprikje voor de Hb. En dan nog die injectie in mijn bovenbeen. Jippie! :oops:

En dan te bedenken dat ik als verzorgende (bijna) dagelijks mensen prik "Even zuchten mevrouw, ben bijna klaar ... nou dat viel best mee heh?" En zelf, knijp ik em toch wel een beetje voor een prikje... MIETJE :oops:

Rachel -> Je staat erbij voor morgen.
    Rachel, Liefzonnetje, Assepoester en Marie-Lize -> Veel plezier bij de vk morgen.

Groetjes Simone

3. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Mooi dat alle bezoekjes aan de vk weer goed waren! Geeft de burger weer moed voor morgen.

Ook allemaal bedankt voor de buikcomplimentjes. Ben benieuwd wat de vk er morgen weer over zegt. Ik had natuurlijk ook al geen buik om mee te beginnen, dus voor mij is ie idd best groot.

Zit er alleen nu wel even goed doorheen. Ik kan echt heel slecht tegen het overhoop halen van mijn spulletjes. En nu ligt echt alles overhoop. Heb ook nog lopen janken, terwijl het natuurlijk er alleen maar beter op gaat worden. Ik hoop alleen dat die stucadoors morgen een beetje rustig aan gaan doen. Dat alleen al duurt 2 dagen, dan nog allemaal dingen tussendoor en met een beetje mazzel kan mijn vader pas begin volgende week helpen met glasvezel en sauzen. Zal echt zo blij zijn als alles af is. Probleem is wel dat we nu niet bij de koelkast kunnen. Onze halve woonkamer staat nu in de keuken.Wordt er echt zo bloedchagerijnig van, die rotzooi in huis.

4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Je krijgt er wel wat moois voor terug : goeie muren. Ik zorg er wel voor dat ze een schop onder hun kont krijgen als ze hun werk niet goed doen. :D :D

5. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Dank je :knuf: Gelukkig hebben we nog steeds internet via een verlengsnoer, want anders...
    Straks eerst maar even naar de vk.

6. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

hallo allemaal :idea:

zo vanacht om precies 12 uur werd ik wakker toen stond me dochtertje naast me bed ze was niet lekker en had gisteren eerst 38.8 graden verhoging en later 39.5 dus een zetpil gegeven ze had wat gespuugt dus ik haar in badje gezet nou ze had echt zo iets van oh wat is dit lekker :)
    vanochtend had ze 37.5 prima dus ben benieuwd hoe het vanmiddagf gaat en zo met ons prinsesje :D
    met ons wondertje in de buik gaat alles super goed hij is heel actief en me hele zij doet er pijn van ik denk dat hij al; aan karate doet of zo :)
    volgende week heerlijk naar de vk toe :D
    en toen vanacht om 00.30 me vriend thuis kwam van zijn werk had hij zon dummer rol meegenomen voor mijn en die heb ik heerlijk op gegeten :)
    nu zijn we net lekker wakker en gaan zo ff wat dingentjes doen en dan mag eva haar vader wakker maken :D
    nou we wensen iedereen een hele fijne dag met dat heerlijke weer :)

7. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Hoi,

Hoe gaat het hier met met de dames?
    Hier gaat het verder best goed we vinden het alleen heel erg spannend om de 26ste naar de gyn te gaan (krijgen dan te horen wat ze gaan doen.)

Zijn jullie ook aan verlof toe.....ik moet nog 7 halve daagjes werken en dan zit het erop 27 maart is mijn laatste werkdag heerlijk gevoel.

Nou ik ga weer ff verder met de wasjes van ons ventje erdoor heen draaien leuk he om het zo buiten te zien hangen hihihi.

Nou meiden fijne dag nog doei doei
    Liefs van Jessie

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goeiemorgen meiden!

Zal straks gaan bijlezen ga nu eerst naar de vk. Word zo vrolijk van dit mooie weer :D
    Tot later!

9. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Rachel, Liefzonnetje, Assepoester & Marie-Lize veel plezier vandaag....en geniet er maar weer lekker van.

Meiden hebben jullie het nr van Marco Borsato wel eens gehoord van Slaap Maar......zucht.......zo mooi nr.

Liefs Jessie

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Rachel, Liefzonnetje, Assepoester & Marie-Lize veel plezier bij de vk. Het is vrolijk weer dus kom allemaal maar mooi met vrolijk nieuws terug.
    @Jesie dat is lekker af te tellen naar je verlof he! Ik heb er de ene keer wel zin in en de andere keer niet. Als ik mij goed voel dan werk ik liever, duurt mij te lang de dagen thuis. Ja als het zonnetje er is vermaak ik mij wel, lekker naar buiten. Op de dagen dat ik mij niet zo lekker voel duurt iedere dag tot verlof weer te lang.
    @Assepoetsre adem in adem uit, hou vol. Kun je niet lekker een dagje iets gaan doen. Uitgebreid lunchen of zo...
    @Chantal 23 maart verlof zie ik, hopelijk vliegen de laatste dagen om voor je.
    @Tigger en Rachel jammer die striemen. Heb wel gehoord dat ze feller van kleur zijn nu en na een paar maandne minder opvallen. Hopelijk blijft het hierbij. Hier tot nu toch nog niets maar wat niet is kan nog komen.
    @mama1986 hopelijk komt de koorts niet terug.

Gisteren ben ik naar een voorlichting geweest in het ziekenhuis over bevallen daar. We hebben de verloskamers bekeken. Eigenlijk vind ik het helemaal niets maar de angst dat er iets mis gaat en ik/kindje dan nog helemaal naar het ziekenhuis moet wint tot nu toe. Ach ik kan gelukkig tot het laatste moment beslissen waar ik beval zolang het goed gaat.

11. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik meld me ook weer ff...het gaat weer wat beter met me hoewel ik eigenlijk de hele dag door het gevoel heb alsof m'n ogen elk moment dicht kunnen vallen.
    En dat terwijl ik toch redelijk goed slaap, ik maak zeker wel 5 a 6 uur per nacht en ik heb me met minder slaap wel fitter gevoeld, gedurende m'n zwangerschap. Naja, het zijn toch die laatste loodjes he. :) En nog een knuf voor de lieve meiden die me hebben geholpen onder ogen te zien dat ik wat teveel hooi op m'n vork had genomen! Ik ben nogal een eigenwijsje en wil me niet laten kennen en race maar door... Ik ben blij dat ik hier wat mee ben gaan schrijven want jullie zijn een stel lieverds bij elkaar. O zo. :)

De babykamer is zo goed als klaar, yay! Alleen nog de puntjes op de i zetten en klaar is merie. Ik zal binnenkort eens een fotooke plaatsen. Ik ben me overigens ook al wat aan het voorbereiden op de bevalling, zowel mentaal als in de praktijk: oa stilletjes aan begonnen met het inpakken van m'n vluchttas.

@ Assepoester: oh neeee, ik kan me helemaal voorstellen hoe rot je je daarbij voelt! Het wordt natuurlijk hartstikke mooi maar ondertussen is de troep moeilijk te hebben he, als je eigenlijk alles op orde wilt hebben omdat die bevalling steeds dichterbij komt. Maar voor je het weet is het af en ben je er kei blij mee. :)

Rachel, Liefzonnetje en Assepoester veel plezier bij de vk vandaag!

@ JesIE: Dat nummer van Marco Borsato ken ik niet, ik zal hem eens gaan opsnorren. Ik vond "Rood" geen fluit aan maar z'n ballads vind ik meestal erg goed.

@Chantal87: Hehe, dat van die borsten herken ik... Ik zit van een B cup nu al op een E. :confused:

Ah dus het verlof komt eraan voor de werkenden hier? Lekker zeg, en echt welverdiend. Het lijkt me toch best zwaar om de zwangerschap te combineren met een baan.

Vervelende bijkomstigheid he, die striemen. Ik heb er tot nu toe nog geen bij gekregen (had er al wat nav een korte periode dikmakende medicatie) maar ik hou vooral m'n buik angstvallig in de gaten want die is nu nog mooi gaaf.

Heeft iemand toevallig al iets van Goddess gehoord en heb ik erover heen gelezen? Ben benieuwd hoe het haar bevalt, daar in Alkmaar.

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik ben ook inderdaad benieuwd naar Goddess.

Heerlijk he dat weer, verlang dan zo naar vakantie :D wij willen eind september met zijn drietjes naar een griekse eiland. Zo gek om dan niet meer met zijn tweetjes te zijn en dan echt alleen maar bezig zijn met je kleine. Maar we hebben er zoveel zin in.

Ik kan niet wachten om te zien zien hoe ze eruit ziet zegt :D

Mevrouw beweegt echt heel veel en geeft me soms stompen zeg, een sterke meid.

Vanmiddag lekker ff naar een vriendin en daarvoor nog ff strijken.

13. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Marie-Lize: mooi dat je het wat rustiger aan doet. Die vluchttas probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen, haha. En zoals het er nu uit ziet wordt het waarschijnlijk toch een ziekenhuisbevalling.

Kom namelijk net van de vk en de kleine begint nu in stuit in te dalen. De vk zegt dat de kans klein is dat ze nog draait. Moet de 27e weer naar de vk en krijg dan waarschijnlijk weer een verwijzing voor de gyn. Ben benieuwd wat het gaat worden, draaien of keizersnee.

De stucadoors zijn lekker bezig, en inderdaad, het wordt er natuurlijk veel mooier van, maar tot die tijd :(

Hier gelukkig nog geen enkele striem te bekennen, sorry Tigger ;)

Goddess is natuurlijk helemaal aan het genieten van het inrichten van de krokodillen-kamer! Ik denk dat ze zich wel laat aandienen als ze wat gesettled is en een internet-verbinding heeft gevonden. En anders van het weekend, als ze bij haar moeder is.

Zal zo maar even een wasje draaien, zulk mooi weer. En dan meteen ook maar even de afwas meepakken, zijn we gister niet meer aan toe gekomen.

Geniet allemaal van het mooie weer, dit belooft wat voor de zomer (hoop ik)!

14. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nou ook weer ff een berichtje van mij!

Hier gaat alles wel okay.... heb wel vaker krampen onder in mijn buik.. misschien dat mijn baby gaat indalen.. zou zomaar kunnen toch....

Gisteren is een vriendin bevallen... maand te vroeg... 2200 gram... en hoorde net ook dat iemand anders is bevallen 9 weken te vroeg.... dat is dus ongeveer gelijk aan de meeste hieroh....
    Tevens is de eerste van mijn zwangerschapsgym ook bevallen... met 36 weken.. maar een groeiachterstand van 5/6 weken....

Als je al die verhalen hoort zeg... . ppfff...

Wanneer gaan jullie je eventuele vluchtkoffertje inpakken... en wat moet er allemaal in? Hebben jullie verder alles helemaal klaar?

Ik heb gisteren afscheid genomen op het werk! Was wel even leuk nog met de collega's... heb ook een leuk cadeautje gekregen.. een lief shirtje en slofjes van Prenatal... toch leuk dat ze daar nog aan hebben gedacht!
    Maar nu hoef ik dus niet meer terug.... ik zou anders nu 2 weken vakantie hebben en dan verlof.. maar omdat ik nu 100% ziek ben.. hoef ik geen vakantie uren te betalen.. dat scheelt weer.. die krijg ik dus straks allemaal uitbetaald.. met heel veel belasting er over...

Nou ik ga hier maar eens wat doen.. net de was allemaal buiten gehangen... tis ook zulk mooi weer.. nu mezelf maar eens fatsoeneren.. zit namelijk nog in mijn pyjama.....

Groetjes!

15. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

heb bigshirts besteld en als ik ze binnen heb denk deze week of volgende week dan was ik ze even en dan maak ik me vlucht koffertje klaar :p
    want bij evas zwangerschap waren we bijna elke week bij de dokter of in het ziekenhuis :oops:
    en dan ging me koffertje voor de zekerheid mee :)

ps: ja ben ook benieuwd naar goddess :D

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ben ik weer!
    Alles was goed bij de vk. Bloeddruk netjes 130/80 :D
    Wel vond ze dat ik te snel uit het ziekenhuis ben ontslagen omdat er toch duidelijk weeen activiteit was op de ctg zei ze. Maarja de gyn die mij wegstuurde mag mij niet en ik haar niet :rolleyes: Was dezelde als die me toen wegstuurde met hoge bloeddruk :rolleyes:
    Moet nu iedere 14 dagen op controle komen, nieuwe afspraak voor het lijstje 28 maart.
    Zodra ik weer buikpijn krijg meteen bellen...heeft ze meerdere keren duidelijk gezegt dus blijkbaar is er toch iets nog niet helemaal goed.
    Kleine ligt nog mooi met hoofdje naar beneden gelukkig. Mag ook niet meer al te ver van huis (moet binnen ong 30 min thuis zijn) maar dan wou ik zelf toch ook al niet meer.
    Dit was het :D

17. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hoi hoi,

Ben net weer terug van de uroloog. De blaasontsteking zit er nog net zo :cry: . Toch krijg ik geen andere antibiotica. Deze zou echt moeten werken volgens de arts. :( De kuur is nu weer voor een week verlengd om te kijken of de bacterie dan wel weg gaat. Voorlopig slikken we dus gewoon weer verder. Ik mag nu wel 6 paracetamolletjes tegen de pijn, dus misschien helpt dat wat. Zolang de kuur de bacterie niet doodt neemt de pijn niet af, dus vandaar dat de klachten blijven :rolleyes:
    Hopenlijk gaat de paracetamol zo werken en voel ik me even ietsje beter. :D

Verder gaat alles lekker. De kleine is lekker actief en volgens mijn omgeving ben ik zo'n beetje aan het "exploderen". hihi.

18. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    AGENDA
    Maart

15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding
    19e Amilah - Echo en gesprek gynaecoloog
    20e ML - voorlichtingsavond vk & mama1986 vk
    21e MomToBe & Tigger - vk
    Bibiche - intake kraamzorg
    ML jarig
    22e Simone - groeiecho
    Chantal-vk
    23e Babymei - vk
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    Jessie-Gyn
    27e Rebtam- vk
    27e Alida - gyn
    28e Simone en Erica-vk

April
    3e Bibiche - vk
    4e Trouwdag Bibiche
    Amilah - Verpleegkundige en anesthesist
    5e Verjaardag Bibiche
    17e Amilah - voorlichtingsavond zh

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (30.2) ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+17 (32.4) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+10 (28 ) ~ verlof: fulltime thuis
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (28.2) ~ verlof: 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 7 apr
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+10 ~ verlof: nu ziektewet
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+6,5 (28 ) ~ verlof: nu in ziektewet
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

19. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hallo allemaal,

Vandaag bij de gyn geweest. Ik had een extra afspraak omdat ik zoveel harde buiken had maar alles was in orde dus was zo weer klaar.
    We hebben afgesproken dat ik voor een ruggenprik ga, hij heeft me alles uitgelegd en het klonk wel heel goed. En omdat ik die angststoornis heb lijkt me dit beter.

Ook ik heb veel strepen. Vooral op mijn benen maar nu ook onder op mijn buik. Ik ben blij dat ze meestal lichter worden na een tijd want nu ziet het er wel heel erg uit..

Ik ben blij te zien/horen dat alles hier goed gaat. Laten we hopen dat het zo blijft :)

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

@amilah: gelukkig betekenen de harde buiken niets.
    Enne gelukkig hier (nog) geen strepen (oke op een paar op mijn borsten na dan)
    @Biancanr1: wat vervelend zeg dat die blaasontsteking nog niet weg is. Hardnekkig "beest" heb jij zeg ! Ik hoop dat de medicijnen alsnog aanslaan.
    @Rachel84: jij hebt dus een beetje huisarrest :) Maar mooi dat het nu beter gaat, en hopelijk voorlopig niet weer weeen.
    @mama1986: ik zet denk ik ook volgende week mijn vluchtkoffer klaar. Beter te vroeg dan te laat.
    @MomToBe: schaam je zo laat nog in pyama ;) . Geniet maar lekker van je vrije tijd !
    @Assepoester: jij mag niet gewoon bevallen ? Het is n.m. niet altijd standaard een kz als je een stuit hebt hoor. Of wil je het niet gewoon proberen ?
    Enne nog succes met de verbouwing.
    @Bibiche: zal wel anders zijn voor de eerste keer met zijn 3'en op vakantie en dan ook nog helemaal naar Griekenland.
    @Marielize: foto, foto als de kamer klaar is hoor ! Enne rustig aan blijven doen hoor, laat je maar lekker in de watten leggen.
    @Erica: je kunt idd net zoals je zelf zegt tijdens de bevalling nog beslissen waar je bevalt. Gewoon doen waar je je dan goed bij voelt.
    @Jessie: idd een mooi nummer van Marco, ik zal hem weer eens opzoeken.
    @Simone: tot vanavond !
    @Liefzonnetje: waar ben je ?
    @Goddes: weet niet of je het leest maar hoop snel weer van je te horen. Volgens mij missen we je hier, het is zoooooo rustig.

Vandaag precies 32 weken zwanger. Gek idee kindje mag over 5 weken komen :D , maaaaar kan ook nog 10 weken blijven zitten :( Maja zien we wel.
    Ik ben zo benieuwd hoe mijn kindje ligt. Mijn kindje schopt n.m. niet echt maar "wroet" meer. Allemaal hobbels en bobbels dan in mijn buik maar wat nu wat is :(:
    Mischien morgen maar even vragen op mijn werk (werk ook bij een vk)
    Verder weinig nieuws hier, zo maar even genieten van het lekkere weer.

Deel Deze Pagina