Over die zorgen of alles wel goed is; ik heb een hele tijd gedacht dat ons kindje niet zou kunnen horen. Gewoon een gevoel...... Afgelopen weekend bleek dat ik het ws toch niet goed heb, want toen er een motor van het terras waar wij zaten wegreed, kreeg ik me daar een opdoffer! Schijnbaar is de kleine flink geschrokken. Zelf schrok ik van de reactie, dus..... tranen met tuiten op het terras. Nu heb ik de indruk dat het pas sinds kort allerlei dingen hoort, want 's avonds lijkt het nu ook te reageren op het muziekdoosje. Ach., en als het toch zo blijkt te zijn.... of iets anders...... mij nemen ze dit kleintje niet meer af. [-X \/ Mariska, fijn weer wat van je te horen. Gewoon alleen reageren als je zin hebt hoor. Het is geen verplichting, gewoon een herkenningsplek voor iedereen. Althans zo voel ik het.
net terug vande verloskundige. alles is goed zei ze. en als ik het vijf keer per dag voelde was het goed. en advies om reactie te vragen aan de baby. hartje ging als een razende tekeer! klachten over echoscopiste daar wisr ze niet van wat de klachten waren. ik heb daar een beetje mijn twijfels over. nou ja ik neem het maar aan het zal wel goed zijn hoofdje ligt bovenin zei ze
Sluit me voor het gemak even bij Tigger aan Straks weer zwangerschapsgym, hebben inmiddels al 2 lessen gemist (1 door griep en door ziekenhuis vorige week) ben benieuwd of het nog een beetje leuk is.
Rachel en Tigger.... shit... striemen Ik heb ze helaas ook gekregen, op mijn heupen en hele kleine fijne op mijn borsten, maar daar moet je wel naar zoeken....Smeren jullie toevallig ook? Ik weet wel dat het opzich niet helpt, maar ja, de suggestie en ik heb toch een enorm droge huid. Babymei: een doorslapertje vanaf dag 1... lijkt me ideaal.... maareh verre van realistisch... 21 april pas met verlof... dat is 4 weken vooraf stoppen? Simone: pfff wat een prikken zeg! Tja dat herken ik wel dat als ze iets bij jou doen het toch minder fijn is, dan als je het zelf bij iemand anders mag doen en dan altijd de pt maar zeggen dat het meevalt Beterschap.... Assepoester: zo te horen is de nesteldrang aangeslagen en dan is het natuurlijk extra erg als het zo'n puinzooi thuis is! Hmm enneh jij zal wel niet aankomen komende week als je niet bij de koelkast kan Sterkte joh in de rotzooi enneh bedenk maar dat het over een weekje ongeveer helemaal super mooi en strak is! Ohja, ben niet nieuwsgierig ofzo hoor... maar wil wel graag altijd alles weten Wie is Choco? heb haar al een keertje eerder voorbij zien komen en zo te lezen kennen jullie elkaar? Ach als ik te nieuwsgierig ben, moet je het maar zeggen hoor! Bij jou ook nog steeds in stuit lees ik.... kans op draaien is tot uiterlijk 36 weken he zeggen ze..... ben benieuwd wat jouw ukkie gaat doen! Heb jij zelf daar ook zo'n sterk gevoel over of het wel of niet gaat gebeuren? Jesie: hoe is het nu met je bloeddruk? Of heb je geen controles meer gehad.... doe je wel rustig aan! Hier geen last van koopziekte... vraag me af of dat nog gaat komen... Marielize: 5 a 6 uurtjes slaap per nacht hoe houd je dat vol? Slaap je overdag ook? Is wel echt een mega verschil met mij... s nachts zo'n 12 uur en overdag ook nog eens 2 uur en ik ben dan nog steeds moe..... pff ik zou willen dat ik wat van jouw energie had! Jij ook van B naar E.... hier nog een D is nu echt te klein.... ongelooflijk he? Ik hoop wel dat het eens gaat stoppen! Bibiche: goede berichten! wow lekker weekje weg in sept naar de zon goed plan joh! Wij willen ook nog even weg dan, maar houden het dicht bij huis.. haha je bord wegschoppen... lijkt me echt een grappig gezicht! Rachel: super dat ook jouw bloeddruk gedaald is! heerlijk nieuws he? Verder rustig aan doen en dan blijft je meisje wel lekker binnen rond dobberen tja zeg en gyn worden zeker gescreend en aangenomen op onaardig gedrag ofzo.... Bianca: goh wat ontzettend vervelend zeg die blaasontsteking die niet weg wil! Haha en dat exploderen ken ik... mensen hebben er zelfs opmerkingen over hihi en dat terwijl er zo lang vrijwel niets te zien was... Amilah: fijn dat de harde buiken dus niets bijzonders zijn, alleen wel gewoon super lastig voor jou! Mooi dat je al afspraken hebt gemaakt voor de bevalling en dat een ruggeprik geen probleem is. Hoop dat het jou iets rustiger maakt, zeker belangrijk voor straks. Hoe gaat het verder met je? Nemo: hier ben ik zal straks ff een berichtje over mezelf typen, maar jullie zijn eerst aan de beurt... dus jij krijgt geen voetballertje, maar een zandbakspeler... lekker wroeten Jingels: fijn dat de groeiecho goed was! Balen van de stuit! Wist je dat zelf nog helemaal niet? Nog niet gevoeld? Wondertje: mooi dat alles goed was bij de VK! zooo heb alle pagina's bij gelezen.... deze nu maar eerst posten voordat alles weg is... want dan ga ik gillen en het niet nog een keertje doen!
Tjeeee dat is wel een mega lang stuk geworden trouwens.. sorry hoor.... Vandaag bij de VK geweest en voor het eerst was ze weer tevreden over mijn bloeddruk! ben zoooo blij! Verder was mijn Hb ook goed, echt heel vaag, bij de vingerprik dus iets van 6,1 of 6,0 weet het niet meer zo goed en bij het algmene bloedbeeld met normaal bloedprikken 2 dagen later Hb van 7,5 wel echt een enorm verschil. Maar goed.... dus nu mag ik van mezelf die gore Roosvicee Ferro laten staan... zal wel braaf elke dag mijn boterhammetje met vruchtstroop eten (ook ranzig overigens vind ik) en geen melk meer bij mijn eten drinken.... Tja en ons dreuteltje ligt ook nog steeds in stuit... maar dat had ik al gedacht omdat er alleen maar laag getrapt wordt, dus dat was geen schok en vorige keer hadden ze ook al gezegd dat hij/zij in stuit lag. Spontaan draaien kan nog tot ongeveer 36 weken zei ze, wel zei ze erbij dat sommige kindjes echt een favoriete houding hebben en al weinig draaien in de eerste periode..... tja bij mij al weken in stuit, nog nooit een schopje tegen ribben ofzo gehad en ook alleen maar van links naar rechts schuiven... herken het verhaal van Assepoester. Toch hoop ik wel dat hij/zij nog gaat draaien, want een stuit bevalling lijkt me niets... helemaal omdat ons kindje ook nog eens een groot hoofd heeft.... Maar goed, ga me daar maar geen zorgen over maken, het komt zoals het komt.... Ben gewoon zo blij en opgelucht dat mijn bloeddruk goed was..... helemaal happy! Verder waren mijn harde buiken opzich geen probleem, behalve als het nog meer gaat toenemen. Moest wel veel rust houden maar daarnaast mocht ik ook weer meer gaan bewegen... Ohja... nieuwe batterij voor de weegschaal gekocht en mega schok.... +9 kilo nu... de Vk vond het overigens netjes, heb dat toch even nagevraagd... houden jullie truowens ook vocht vast? Ik kan 1 paar schoenen vrijwel niet meer dicht krijgen.... het vocht uit mijn vingers is gelukkig wel na een klein uurtje weer zo dat mijn ring aan kan (doe mijn ring af met slapen... anders wordt het nog erger) ook ik zal de lijst weer ff bijwerken!
geheugen training heet dat nee hoor, gewoon 2 schermen tegelijk openen... tja nou heb ik mijn geheim weer gegeven en ben ik toch weer die vergeetachtige zwangere doos enneh maakt toch echt helemaal niets uit dat jij dat niet doet... lees lekker mee en doe wat je zelf wilt!
AGENDA Maart 15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding 19e Amilah - Echo en gesprek gynaecoloog 20e ML - voorlichtingsavond vk & mama1986 vk 21e MomToBe, Nemo & Tigger - vk Bibiche - intake kraamzorg ML jarig 22e Simone - groeiecho Chantal-vk 23e Babymei - vk 26e Simone - voorlichtingsavond bij vk Jessie-Gyn 27e Rebtam & Assepoester - vk Alida - gyn 28e Simone, Erica, Rachel & Jingles - vk 29e Liefzonnetje - vk April 3e Bibiche - vk 4e Bibiche - Trouwdag Amilah - Verpleegkundige en anesthesist Jingles - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling 17e Amilah - voorlichtingsavond zh 25e Bibiche - voorlichtingsavond zh borstvoeding BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ stuit en dalende Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ dwars Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+17 (32.4) ~ verlof: 1 april Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 28 maart ~ hoofje naar beneden en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdje beneden en in bekken Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (32) ~ verlof: 11 april ~ stuit en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 7 apr Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdje beneden en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+ 9 (30,2 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ stuit Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram[/quote] Chantal heb ook voor jou ff wat aangepast... staat dwars ook in oranje Nou nu ga ik jullie echt ff verlaten..moet wat aan het eten gaan doen... mijn lief komt over iets meer dan een half uurtje thuis en hij zal wel honger hebben
Hallo iedereen Even weer een berichtje van mij. Manlief was vanmiddag vrij, en we zijn lekker samen bezig geweest. De tuin achter en schuurtje opgeruimd en wat andere klusjes. Ben blij dat er weer wat is gebeurd. Voor de rest voel ik mij goed, af en toe een harde buik maar dat hoord erbij. Wat last van maagzuur, maar daar heb ik een perfect middeltje voor. Last van striemen heb ik nog helemaal niet hoop dat dit zo blijft. Het hoofdje lag donderdag nog naar beneden maar nog niet vast dus het kan nog alle kanten op. Ik zag dat er heel veel kranten 8) waren geschreven goed gedaan dames, maar ik kan het op dit moment niet vergeet de helft. Groetjes
AGENDA Maart 15e Rachel- voorlichtingsavond borstvoeding 19e Amilah - Echo en gesprek gynaecoloog 20e ML - voorlichtingsavond vk & mama1986 vk 21e MomToBe, Nemo & Tigger - vk Bibiche - intake kraamzorg ML jarig 22e Simone - groeiecho Chantal-vk 23e Babymei - vk 26e Simone - voorlichtingsavond bij vk Jessie-Gyn 27e Rebtam & Assepoester - vk Alida - gyn 28e Simone, Erica, Rachel & Jingles - vk 29e Liefzonnetje - vk April 3e Bibiche - vk 4e Bibiche - Trouwdag Amilah - Verpleegkundige en anesthesist Jingles - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling 17e Amilah - voorlichtingsavond zh 25e Bibiche - voorlichtingsavond zh borstvoeding BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ stuit en dalende Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ dwars Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+17 (32.4) ~ verlof: 1 april Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+10 (28,2) ~ verlof: 28 maart ~ hoofje naar beneden en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdje beneden en in bekken Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (32) ~ verlof: 11 april ~ stuit en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 7 apr Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uur per week tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (29) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdje beneden en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+6 ~ verlof: 6 april Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+ 9 (30,2 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ stuit Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april [color+orange]hoofdje naar beneden[/color] Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
heb geprobeerd om het in het oranje te krijgen maar het is niet gelukt. Als iemand het wel kan wil iemand het voor mij aanpassen. Alvast bedankt.
Wow LZ, wat een krant weer Is altijd leuk om te lezen! Super trouwens dat je bloeddruk zo mooi was! Choco is de overbuurvrouw en we zijn al vriendinnen sinds ons 4e levensjaar. Toen zijn we naast elkaar gaan wonen, samen opgegroeid, elkaar even uit het oog verloren en nu weer buurtjes. Ze is uiteindelijk gaan samenwonen met een hele goede vriend van ons en zijn nu net zwanger. Toen ze ons goede nieuws hoorde begon het ook aan de overkant wat te kriebelen, hihi. Zij was ook degene die de baby-shower heeft georganiseerd. Kans op draaien is er altijd nog. Sommige kleintjes wachten er zelfs mee tot aan de 39e week. Laten we hopen dat dat bij ons niet het geval is. Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat ze nog gaat draaien. Net als bij jou is de voorkeurspositie ook de enige positie. Zou me eerder verbazen als ze nog wel draaide. Heb inderdaad nog nooit een schop in de ribben in ontvangst mogen nemen. Vanavond tijdens de afwas trouwens een paar keer een vreemd gevoel gehad. Een soort 'pijnscheut' zonder echte pijn door het onderlichaam. Voelde niet vreemd ofzo en kreeg er ook geen ongerust gevoel van, maar fijn was anders. Heb zelf het vermoeden dat het indalen nu echt begonnen is en dat ze over 2 weken met de kont vastligt in het bekken. We wachten af. Morgen een heerlijke luierdag, er staat niets op de planning! Ga dan ook helemaal niets doen en heerlijk voor me laten zorgen. Vanaf vrijdag gaan we de woonkamer afmaken, dus een soort stilte voor de storm. En reken maar dat ik daar gebruik van ga maken! Ik ga nu lekker douchen, misschien nog onze site updaten en dan lekker op bedje. Tot morgen dames!
Hallo dames Vandaag nog even een half dagje werken en dan heb ik al weer weekend, 3 daagjes en dan nog 4 weekjes werken en dan eindelijk verlof. Vanmiddag krijg ik bezoek, en vanavond ga ik naar slagerij van kampen samen met mijn broer heb ik erg veel zin in. Dus voor mij een drukke dag hoop dat ik het volhou. Rachel vandaag veel plezier met de voorlichtingsavond over borstvoeding. Voor de rest iedereen een fijne dag Groetjes
Even snel voor ik naar m'n werk moet (zal vanavond weer even uitgebreider wat posten). Ik ken inderdaad het liedje Slaap Maar van Marco Borsato. Erg mooi! Welke ook erg mooi is, is het liedje "Vaders" van Herman van Veen. Dit is de tekst: Een kindje dragen, negen maanden, dag en nacht, is dat niet zwaar? Ik heb horen zeggen dat dat zeer doet, zalig zeer doet, is dat waar? Zo'n klein kindje voelen groeien zomaar diep onder je vel, ach, wat weten vaders weinig. Voor een vader is het kinderspel. ach, wat weten vaders weinig. Voor een vader is het kinderspel. Een kindje wiegen, is dat lastig een papje koken, hoe doe je dat? Hoe leer je zo'n kind in het potje plassen? En hoe zet je zo'n kind in bad? Het heeft al weer een snotterbel en zijn pamper is kletsnat Heeft het dorst of heeft het honger, of is het moe, hoe weet je dat? Heeft het dorst of heeft het honger, of is het moe, hoe weet je dat? Wil het melk of wil het water, een appel, een peer of een stukje brood? Van waar komen nu plots die traantjes en wat zijn die billen rood. Vader moet nog zoveel leren. Kom, neem dat kind maar op je schoot. Wieg het zachtjes in je armen. Voor je het weet is het kindje groot. Wieg het zachtjes in je armen. Voor je het weet is het kindje groot. fijne dag allemaal!
Goedemorge allemaal! Heb helaas erg slecht geslapen door mijn bekken....maarja hoord erbij. Vandaag ga ik lekker buiten verder, krijg echt nesteldrang van dit mooie weer Vanavond info avond over borstvoeding, ben benieuwd...... Verder gaat alles goed
Bezoekje bij de vk gisteren was weer helemaal goed. (ben steeds zo trots op d'r als ik bij de vk vandaan kom). Ons Sophietje was gelukkig ergens in de afgelopen 3 weken "uitgedaald" en nu weer opnieuw ingedaald. Ik ben er erg blij mee want de vorige indaling was wel zo pijnlijk, ik kon bijna niet meer lopen. Nu ligt ze lekker en mag het indalen van mij doorzetten. Bloeddruk was ook goed, die zit altijd zo rond de 110/65. Wel veel pijnlijke harde buiken dus de vk heeft me ook nog maar eens uitgelegd dat ik het gerust rustiger aan mag doen. Dus ik geef me eraan over @Tigger: Eigenlijk maak ik me maar zelden zorgen over m'n meiske... dat hummeltje doet het ontzettend goed, alsof ze hard ligt te studeren daarbinnen hoe het allemaal moet. Ik heb het volle vertrouwen dat alles goed zal blijven verlopen, ook bij de bevalling. Maak jij je dan zorgen? @LZ: Gewoonlijk slaap ik zo'n 7 a 8 uur per nacht maja, 3, 4 keer per nacht uit bed moeten om te plassen, draaien en woelen en nadenken over van alles en nog wat zorgt er voor dat ik niet zo aan slapen toekom. Overdag lukt het me niet om te slapen, ik kan hooguit wat rusten en dat doe ik dan ook wel. Hehe, ik zou ook wel met je willen ruilen! 12 uur slapen....waaauw lekker joh! Wel jammer dat je dan nog steeds moe bent natuurlijk, maar de dagen duren iig niet zo lang. Ik sleep me vaak de dag door, uitkijkend naar het moment dat ik naar bed kan en dan heb ik echt geen puf voor wat dan ook. Oh die boobs... als we straks melk gaan produceren wordt het nog meer. Eek! Fijn dat je bloeddruk goed was. En ik hou ook vocht vast idd maar heb sinds kort steunkousen (alleen de jarretelles ontbreken nog, hihi) ivm rusteloze benen en verrek zeg, kheb ontdekt dat ik nog enkels heb! @JeSiE: Gevonden! Mochten anderen het nog willen horen: http://www.clipjes.nl/clips/pop/m/marco ... _maar.html Mooi liedje hoor...Ik geloof dattie wel eens in de Lounge gepost is? Ik had hem iig achteraf gezien wel eerder gehoord. Koopziekte... hou maar op! Mijn moeder heeft er nogal last van. Ik pluk echt letterlijk dingen uit haar winkelmandje want anders blijft er voor mij niks meer over om te kopen want ik doseer het: elke maand een paar dingetjes. Zij heeft wat meer te steden dan ik dus bij haar is het andersom: elke maand laat ze iets staan. @Nemo: leuk idee om te ligging bij te gaan houden! Ik hoop trouwens echt voor je (en de andere stuiterende mama's) dat de frummels nog gaan draaien. Wie weet, het kan nog steeds... Hier alvast een foto: http://www.hoho.tweakdsl.nl/babykamer1.jpg Ik moet dus nog verder met de aankleding van de kamer want de kant waar het bedje staat is nog helemaal kaal. Maar het staat er tenminste, phew. De rest wordt wit en strak, die muur van de foto is de enige met behang want het is een piepklein kamertje. @simone: beterschap! Het klinkt erg pijnlijk joh, hopelijk knap je snel op. @Bianca: wat schattig zeg, dat is echt zo'n mega smelt moment he, zo'n reactie van je kleintje. @Rachel en Alida: veel plezier vanavond met de cursus/ bij Slagerij van Kampen. En Rachel: ben jij ook zo'n rammelaar in bed? M'n bekken kraken, schuiven en knakken erop los elke keer dat ik me omdraai. Verder weet ik het niet meer, zelfs met 2 pagina's open... Oh en ik ben m'n eerste babywasje aan het draaien, alweer zo'n leuke mijlpaal.