Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft

Ik ben zo vrij geweest mezelf toe te voegen :oops: :)

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Moppies, welkom! En goed bezig.

Rachel, balen meid.. Je moet ook rustig aan doen jij! ;)

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Doe al niets meer :p
    Ga nu lekker douchen en dan in me pyama op de bank liggen met een deken :)

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Whaha, Maris. Dat geeft toch niets... allang leuk als je af en toe eens aanwaait...

Alida, hopelijk zakt je hoofdpijn weer.. en gefeliciteerd met je vriendin!

Rebtam, fijn dat je goede nacht hebt gehad!

Pff slapen gaat hier redelijk, alleen slaapt mijn arm nu heel vaak als ik wakker wordt.
    Verder heb ik wat krampen in mijn schaamstreek enzo,.. niet fijn.
    Meisje was lekker druk gisteren an vannacht, das wel even genieten dan hoor.. :oops:

Ik heb gekozen voor poliklinisch omdat ik dat ook prettig gevoel vind.. En als we thuiskomen is alles gewoon fris en schoon.. ;)

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goed zo... *wijst met vinger* ;)

Pff, ben wel benieuwd hoe het met Goddess is..

6. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Goedemorgen (kan nog net)!

Slapen gaat hiet eigenlijk wel goed, wordt alleen wakker als ik me om wil draaien, maar slaap dan ook heel snel weer verder. Heb gewoon een kussentje onder mijn buik die dan meeverhuist. Ongveer om de 4 uur even omdraaien (kan er bijna de klok op gelijk zetten, hihi) en ik slaap als een roosje.

Vandaag verjaardag van mijn jongste zusje, dus ben er de hele dag niet. Daarna flink te klussen in huis, dus zal de komende dagen wat minder online zijn.

Het was hier de bedoeling om thuis te bevallen, maar zullen met anderhalve week horen over het hoe en wat. Ik wacht het wel af, beide is prima wat mij betreft, als de kleine er maar goed doorheenkomt.

Moppie, welkom!

Vannacht trouwens wel een rare droom gehad. Ik kon door de huid heen het handje voelen en voor ik het wist had ik het handje vast (door de buikwand heen). Toen kwam er een heel armpje uit en had ik zoiets van, nou kom dan maar helemaal uit en dan stoppen we je er omgekeerd wel weer in. Dus hele buik open, kindje eruit, met hoofdje eerst er weer in en buik weer dicht. Wishfull thinking, denk ik, haha.

Dit was het weer voor vandaag, veel plezier met het mooie weer, doe geen dingen die ik ook niet zou doen en alvast een prettig weekend toegewenst!

7. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Wat een speciale droom Assepoester... maar wel logisch, je bent natuurlijk nogal met het stuit-verhaal bezig.

Ik heb laatst iets heel raars gedroomd... ik was bevallen van een 5-ling (5 jongens...), oerlelijk en met veel haar en TANDEN! Soort monstertjes... heel apart! Ik kon ze niet echt leuk vinden en aan borstvoeding moest ik al HELEMAAL niet denken!

En dat terwijl we HEEL BLIJ zijn met het meisje in m'n buik! Gelukkig was 't maar een droom.
    Mijn vriend heeft de kleine ook al eens in zijn droom gezien, in zijn geval wel lief, schattig en tandeloos zacht ;)

8. simalex

simalex Bekend lid

Sorry Assepoester, ik moet natuurlijk even op je droom reageren. Hoezo heb je je kindje er weer ingestopt. Je had het kindje er toch beter helemaal uit kunnen laten? Scheelt weer een bevalling.... :) :)

Verder eum.....

Mariska -> Welkom terug (of had ik dit al gedaan?) Fijn dat het nog goed met je gaat. Was al een klein beetje bezorgd of je stiekum al bevallen was, maar gelukkig blijft je kindje nog lekker zitten!

Tigger -> Tis echt rustig hier heh, zo zonder Goddess... Die is volgens mij nu heerlijk aan het nestelen. Ik heb trouwens haar emailadres, dus we kunnen haar een e-cardje sturen...

Rachel -> Goedzo... lekker rustig blijven meis!

Moppies -> Welkom hier. Voel je vrij om je overal mee te bemoeien, vinden we helemaal niet erg ;)

Met dat slapen heb ik nu trouwens ook. Moet er nu standaard 2 of 3 x uit om te plassen en lig steeds minder lekker. Ben normaal een (onrustige) buikslaper, dat gaat nu dus helemaal niet. Slaap nu met kussen onder knie/buik op de zij, maar draai bijna om de 2 uur om en dan moet dat kussen mee verhuizen.... Die neushoorn komt wel aardig in de buurt... :)

Ben verder nog snipverkouden (hoest nu als een zeehondje :) ). Maar ik ga vanavond maar wel weer werken. Ik zit natuurlijk nog in mijn proeftijd, en ik wil dit baantje wel graag houden, dus zolang ik me niet al te ziek voel... werken! 8)

En ik wordt nu gruwelijk verwend. Mannetje heeft gisteren al gepoetst. Ik mocht vanochtend uitslapen. Mannetje heeft was al gedraaid, was hangt in het zonnetje, hondje is uitgelaten en hij doet nu de boodschappen. * Tis echt een hele lieve schat * * hihihi, ik ben verliefd *

Groetjes Simone

9. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer

Zo even datum aangepast van Borstvoedingsavond in het zh is in maart ipv april, ik zou dan al 37 weken zijn en dat vond ik een beetje laat :D

Zo ik heb me last van mijn rib weer, zou me echt niet verbazen als het inderdaad gekneusd is want het doet me zeer.

@rachel: balen joh dat ze vervelende stoelen had, inderdaad niet echt relax voor de zwangeren[/quote]

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @moppies: haah kom niet meer bij van je droom. En welkom hier :D

Ik slaap ook zo slecht ik kan heel kort op mijn rug slapen want anders krijg ik het benauwd (hebben jullie dat niet?) en op mijn zij gaat ook amper want mijn rib doet zo'n zeer. En buik kan ik niet meer dus echt slapen zit er niet echt in. Plus dat ik nog steeds amper kan ademhalen door mijn neus :cry:

11. simalex

simalex Bekend lid

Zo... wij hebben zo'n lekker onnozel hondje. Ik heb een aantal foto's in mijn album gezet, als jullie nieuwschierig zijn (hint hint)

Misschien werkt het zo... en anders....

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=16774

Groetjes Simone

Oja, mijn man is bezig met een website. Er staat nog niet echt veel bijzonders op, maar dit is het adres http://www.simalex.nl Straks als ons kleintje er is, zal hij wel eens helemaal klaar zijn en wordt ie natuurlijk goed bijgehouden.

12. simalex

simalex Bekend lid

Zo... even de kleurtjes aangepast. Groetjes Simone

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Simone leuk beestje
    @Moppies welkom, leuke droom ;)
    @Mariska goed om weer wat van je te horen!
    @Bibiche vervelend als je zo slecht slaapt. Bij mij gaat het zoals bij assepoester, wordt gewoon af en toe wakker om te draaien.
    @Tigger fijn dat je je beebje weer stuk beter voelt.

Hier sinds gisteravond last van menstruatiegevoel, niet prettig :( . Zal er wel weer bij horen. Ik zit gewoon nog in mijn nachtoutfit dus ga maar eens douchen en iets ondernemen.

14. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo

de hoofdpijn is iets gezakt maar nog niet helemaal weg.
    Net even boodschappen gedaan en nu even weer bijkomen.

Dromen doe ik de laatste tijd nog steeds maar niet meer van die nare dromen gelukkig.

groetjes

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hihi, ja inderdaad Assepoester, waarom terugstoppen... :D
    Maar apart he dat je er zo mee bezig kan zijn dat je erover droomt. Mijn hubby zegt dat het een manier is om opgekropte gevoelens te ventileren.
    Ik had namelijk gedroomt dat ons kindje niet gezond was :oops: en kon/kan dat niet loslaten.. Dat het een voorbode was ofzo... Hubby zegt dus dat het juist een manier is van ventileren van je gevoelens/zorgen is.. Hoop ik dan maar...

Slapen met een kussentje onder je buik, ik snap niet hoe jullie dat doen ;) dan wordt ie toch helemaal scheef geduwd als je op je zij ligt? Ik heb een kussentje tussen mijn knieen en draai om de zoveel uur (wordt inderdaad even wakker, gaat plassen en slaap wel weer in) Meestal om een uur of 4/5 duurt het een uur voor ik weer inslaap.. Meestal ben ik dan aan het wachten tot ik die kleine even voel..

Oh en gefeli met je zusje, Assepoester! En klusse het weekend.. Bijna klaar!
    Willen wel eindresultaat foto;s zien hoor...

Simone, oh dat is wel leuk idee van je om een e-kaartje te sturen!
    En beterschapjes..
    Oh heerlijk zo'n ijverige man, ik ben ook gezegend met zo'n lieverd! Heerlijk!

Maris, naar is dat pijnlijke ribben..
    Ik heb zo'n spierpijn bij mijn ribben. Volgens mij ligt die kleine daar nu al weken tegenaan te liggen..

Bibiche, jij hebt wel hele nare slaap troubels... :( Op mijn rug liggen kan ik ook niet meer, dat doet zeer laag in mijn rug... Maar verder wil wel..

Oh Simone, ga gelijk even kijken zo, leuk zo'n site!
    En je hondje ga ik ook even bekijken..

Oh naar is dat Erica, zal er inderdaad wel bijhoren. Maar brr, is niet fijn..Net als ik vertelde dat mijn schaamstreek zo zeer doet soms, echt steken/krampen...

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh Simone, wat een leukerd!
    En de site is leuk zeg! Moest wel lachen dat je mannetje blijkbaar geen backup gemaakt heeft.. Whahaha ;)

Alida, balen dat het nog niet weg is.. lekke rhangen vanmiddag.
    Ik moet nog een uurtje... En dan weekend!

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    De trouwsite is ook leuk, simone! ;)

18. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Hehe Bibiche, je beschrijft bijna hoe mijn nacht eruit ziet, op die zere rib na. Wat vervelend zeg dat die zo pijn doet, dan is er echt geen houding meer over waarin je lekker ligt.
    Ik heb dat dus idd ook, de nonstop verstopte neus en super benauwd als ik op m'n rug wil slapen.
    Heb jij al geprobeerd om hoger te gaan liggen met je hoofd? Was een tip van mijn vk. Ik heb hoofdeinde van mijn lattenbodem een tijdje schuin overeind gezet maar voor mij werkte dat niet goed, ik kon halverwege de nacht niet meer terug in slaap komen in die stand. Maar wie weet helpt het jou wel?

Tigger: wat jouw hubby denkt, denk ik ook: dromen als uiting van zorgen of dingen die je bezig houden. Ik zie het als een manier voor je onderbewustzijn om gevoelens die vaak niet eens aan de oppervlakte zitten, te uiten of te verwerken. Ik hoop iig echt dat ze niet voorspellend zijn want anders zal ik nog heel wat keren middenin cafe's op het toilet-zonder-muren belanden...:D dat is iets wat ik jarenlang bijna wekelijks droomde.

Simone, wat een scheet van een hond! Goed idee trouwens, die e-card.

Moppies, welkom. :)

Ik heb vannacht zowaar redelijk geslapen. 9 uur lang, en maar 1 keer eruit gehoeven, wow! Ik slaap trouwens in een innige omhelzing met mijn voedingskussen en die sleep ik elke keer dat ik me omdraai (ongeveer elke 30 minuten) met me mee. Dat kussen krijgt momenteel meer "sweet lovin" dan mijn arme vriend, hihi. Maar hoe verder ik kom in de zwangerschap, hoe dichter ik kom bij het weer vrij kunnen ademen, afvallen en sporten, weer normaal kunnen lopen etc. Ik begin me daar inmiddels al echt op te verheugen, om m'n eigen lijf weer terug te krijgen of er iig aan te kunnen werken. Al bijna 34 weken.... :D

Ik denk ook dat die pijntjes: de menstruatie achtige krampen en allerlei pijnlijke steken in de schaamstreek ed erbij horen, heb er ook al last van. Volgens mij zijn het zowel de banden, het groeien van de baarmoeder en indalingsweeen. Af en toe overvalt het me ff en dat schrik ik: omg, is dit een wee, nu al?!
    ... #-o
    Hebben jullie dat ook wel eens?

19. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Goedemiddag allemaal,

Ik geloof dat iedereen ondertussen weer begint uit te kijken naar ons oude figuurtje. Weer de 'gewone' dingen kunnen doen, die eerder zo vanzelfsprekend waren. Buikslapen, schoenen aantrekken, lekker de stad in mmmmm. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit! :)
    Over die dromen..... ik zie nu steeds mijn mannetje met andere dames :confused: :oops: Grootse ruzie natuurlijk (in die droom). Zegt hij dat ik hem wakker moet maken als ik zo vervelend droom.......... Ja dat werkt niet als je nog al die boze gevoelens in je hebt :( Gelukkig weet ik dat het maar dromen zijn. Zal wel komen doordat alles hier even stil ligt (hihi letterlijk en figuurlijk :) ) Krijg je toch die angst dat hij het ergens anders gaat zoeken.

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @Marielize: zal eens kijken of hogerop liggen beter help. Ik krijg ook inderdaad last van mijn onderrug als ik op mijn rug lig.
    Ik kan ook niet wachten om weer de oude te zijn en gewoon kunnen lopen op hakken, mijn ouwe kleren weer aan, geen pijn meer en vooral ademhalen :(

Ik droom niet zo vaak over de baby, ik heb wel 2 keer gedroomd over een bevalling maar niet hoe ze eruit gaat zien of zo.

Deel Deze Pagina