Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nou even snel een berichtje van mij....

hier gaat alles wel okay.... wordt nu wel standaard 3 keer per nacht wakker omdat ik naar de wc moet.. :( de mindere kant he.... :cry:

Oh ja ik heb donderdag de kraamzorg hier voor het intake gesprek. En vrijdag moet ik weer naar de gyneacoloog. Tenzij de verloskundige woensdag zegt dat het niet meer hoeft... :)

En oh ja voor de lijst.... ik ben 1.5 kilo afgevallen. dus..... ;)

Verder niet zoveel nieuws.... Oh ja ik ben geslaagd voor mijn rijexamen!
    1e keer... dus ben erg trots..... en dat nog net voor de bevalling.. ;)

Nou groetjes allemaal!

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi MomToBE,
    gefeliciteerd goed zeg in 1 keer.
    gr chantal.

3. Hoi iedereen,

Ik kom jullie weer even terroriseren :D

Ik ben dus maandag verhuist, had alles op dezelfde dag nog helemaal ingericht (op een paar dingetjes na dan), toen de dag erna alles helemaal schoongemaakt (sommige dingen werden niet schoon -> boos!).
    Ik heb helaas niet zoveel van het inrichten kunnen genieten als ik had gehoopt.
    Mijn begeleidster en ik kunnen het opzich wel vinden met elkaar, en ik ben weer een stukje geruster over alles. Ze gaat nu kijken wat mijn mogelijkheden zijn watbetreft financieen ( het geld voor deze hele week was al op aan twee dagen eten :cry: ), kijken of die organisatie mijn reiskosten kan vergoeden zodat ik elk weekend naar mn moeder kan, en ze gaat kijken of er internet kan komen. Dat zou allemaal erg fijn zijn :D .

Deze week ging echt tergend langzaam voorbij, en ik ben weer ontzettend blij weer thuis te zijn.
    Er hebben behoorlijk wat traantjes gevloeid, en het voelde alsod ik een continue aanval van hormonen onderging. Het was echt niet leuk om daar te zijn, ik was alleen maar alleen,alleen en alleen. Ik hoopte dat ik daar wel gauw zou wennen maar dat gebeurde niet... Ik zie er weer heel erg tegenop om weer terug te gaan...maarja, ik moet wel...

Verder gaat alles opzich wel goed, ik heb dinsdag een afspraak bij de vk, dus dan weet ik of het ook goed gaat met de beeb.

4. simalex

simalex Bekend lid

Hey Goddess

Gezellig dat je er weer bent. Zonder jou gaan er veel minder pagina's per dag door.... Dat geld is echt een ramp dus. Kun je niet nog ergens een uitkering vandaan smokkelen? Dat je internet krijgt zou natuurlijk helemaal super zijn, dan heb je nog wat afleiding tot de bevalling. Na de bevalling krijg je het vast druk genoeg! Kende nog geen mensen in Alkmaar via die 'jonge moeder bijeenkomst'? Ben je het hele weekend thuis? Dus moeten we dit weekend weer extra pagina's reserveren? ;)

Mom2be -> Gefeliciteerd met je rijbewijs! Nu kun je er straks lekker op uit in de auto!

Marie-Lize -> Heel herkenbaar dat wc-papier ritueel. Dat is hier ook al een aantal maanden aan de gang. Ach ja, weten we ook zeker dat we zwanger zijn toch? Wel een gek idee trouwens. Een ongesteldheid lijkt al zooooooo lang geleden... en straks dan worden we dat gewoon weer (schijnt zelfs veel erger te worden na zo'n bevalling) Daar kijk ik nou niet echt naar uit!

Alida -> Ik slaap ook slecht, maar omdat ik zelf hoest, maar heb gelukkig wel lekker uitgeslapen tot 10.30 uur. Maar het wordt steeds moeilijker om een lekkere houding te vinden in bed. Misschien toch het voedingskussen nog eens proberen. Dat ritselt alleen zo...

Bibiche -> Vervelend zeg zo'n nacht. Hopenlijk kun je vanmiddag even lekker knipperen.

Tigger -> Ons kleintje is juist een avond/nachtgymnastieker. 's Ochtends slaapt hij/zij uit! Hopenlijk blijft dat strakjes zo... Onee, dan is het 's nachts natuurlijk wakker... eum.. ik weet het nog niet.

Jesie -> Sterkte vandaag. Succes ook bij de verloskundige de 26ste.

Annamarie -> Fijn dat Benthe het zo goed doet. Heb je nog nieuwe foto's van je kleine prinsesje?

Groetjes Simone

5. Niet meer actief

Sorry doe het even zo. :oops:

6. Simalex: Tsja, ik weet nog niet hoe dat met dat geld gaat, dat moeten we nog even bekijken.
    En internet zou inderdaad super zijn!
    Er zitten bij die jonge moeders groep wel aardige meiden, maar er woont niemand bij mij in de buurt, dat is wel jammer...

:) Ja, ik ben het hele weekend thuis, zullen 7 pagina's genoeg zijn? ;)

7. simalex

simalex Bekend lid

Tja... nou... tis vandaag wel aardig rustig volgens mij.

En ik moet vanavond werken, dus mijn bijdrage werkt maar tot 17 uur vandaag. :p

Groetjes Simone

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Heee Goddess! Wat fijn dat je er weer bent...
    Balen dat je zo'n slechte week hebt gehad.. :(
    Ik ha gehoopt dat je stiekem aan het genieten was.. Jammer..
    Hopelijk krijg je internet, dat zou al veel schelen..

Blijf maar lekker bij ons het weekend, dan peppen we je weer op voor de rest van de week.. ;)

9. Simalex: Ach joh, dan klets ik die 7 pagina's wel in mn eentje vol ;)

Tigger: Daar hoopte ik ook op, maar helaas...
    Dankjewel! :D

Jeetje wat is het stil hier zeg!

10. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ha die goddess blij dat je erweer bent, maar jammer dat je het daar niet naar je zin hebt. Kan me het wel voorstellen als je daar helemaal alleen zit.

Momtobe: Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.

Tassie: geeft niks hoor dat je het even zo doet, is toch ook een keer makkelijk.

Goddess: 7 pagina's dat is toch voor jou veel te weinig :D

Maar het is vandaag wel erg rustig.

Toen mijn manlief en ik gisteren op bed gingen en hij ging om mij heen liggen met zijn hand op mijn buik, ging de kleine toch tekeer :) de kleine zocht steeds manlief zijn hand weer op echt super. Ik voelde het echt als een onderonsje met papa haha.

Groetjes

11. Alida: ok, ok, ik zal me inhouden en mij proberen te beperken tot die 7 pagina's, goed ;) :) ?

Trouwens, ik ben verliefd...
    Op wie? Nou...uhm...mn wiegje :) .
    Ik heb net samen met mijn moeder het wiegje in elkaar gezet en bewonderd. Ik ben helemaal weg van het hemeltje *zwijmel* Hij is wit, met blauwe bolletjes erop, en het omringt het hele wiegje... zo mooi!
    Ik kan niet zo goed uitleggen hoe het eruit ziet, maar het is echt het mooiste wiegje wat ik ooit heb gezien (ik vond die van jullie allemaal erg mooi, maar ik de mijn etoch echt het mooiste! ).

Het grappige is dat het een familie-wiegje is: Mijn moeder heeft erin gelegen, mn tante, ikzelf, mn broertjes en mijn neefjes.
    Mijn opa en oma vinden het volgens mij hartstikke leuk dat ik het wiegje nu van ze leen; eerst lagen hun kinderen erin, toen hun kleinkinderen, en nu komt hun achterkleinkind erin te liggen.
    Het wiegje is nu dus al bijna 45 jaar oud, en nog in perfecte staat, het hemeltje en de binnenkant zijn gemaakt van mijn oma haar trouwjurk.
    Ik wil jullie zo graag een foto laten zien! Maar ik heb geen foto. ..

Als je naar het wiegje kijkt, en dan vooral hoe het licht dan door het hemeltje naar binnen schijnt, dan voelt het alsof je kleintje er al in ligt. Het wiegje is een en al rust en bescherming... Je wil er bijna zelf ik gaan liggen... *zwijmel* . Oh wat ben ik blij met mijn wiegje! :cry: :D

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Mag ook wel meer hoor ik vind het niet erg vind het altijd leuk om jou verhalen te lezen.

Groetjes

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goddes welkom terug meid!

Verder ff geen tijd om te reageren, schoonouders komen onverwachts langs en blijven meteen slapen :confused:

Ben ik blij dat we morgen met vrienden hebben afgesproken zodat we dan wel weg MOETEN.....

14. Rachel: Hahahaha! Arme jij ! Soms zijn vrienden inderdaad heeeeel handig ;) :p .
    Heel veel suc6!

15. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Dank jullie wel voor de felicitaties! :-D
    Ik denk dat ik vanavond nog wel ff stukje ga rijden met mijn man.. ;)

Hhmm lekker patat eten vandaag.......

Morgen ben ik hele dag druk.. met verjaardagen.. dus lees maandag wel weer bij...

Groetjes!

16. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @Goddess: leuk dat je ff hier weer komt :D maar geef het de tijd het wennen. Verhuizen is al stress op zich en een huis moet echt eigen worden eerst.
    @momtobe: gefeliciteerd en dat in 1 keer echt stoer. Ik heb er 3 keer overgedaan
    @rachel: pff gelukkig komt er nooit iemand onverwachts bij ons slapen en we hebben niet eens een logeerbed :D

Vraagje:wordt er in de laatste 2 maanden weer bloedgeprikt of niet?

En heeft 1 van jullie nog misschien kortingsbon van geboortepost? Die kreeg je in de prenatal blije doos. Ik wil daar een proefdruk aanvragen en met die bon krijg je 50%korting op de proefdruk. Is misschien maar 2 euro of zo maar is toch mooi meegenomen :D

17. Bibiche: Ik weet het, ik weet het, maar ik wil NU gewend zijn :) (ben zelf soms ook nog een beetje een kind hoor ;) ). Ik moet het inderdaad de tijd geven, maar elke minuut duurt voor mij al te lang (misschien ook omdat elke minuut een uur lijkt...).

Ik zal even voor je kijken of ik die kaart van geboortepost nog heb. Ik heb m wel gehad, maar weet nou niet meer of ik m nou had weggegooid of niet :oops: .
    Als ik het vind laat ik het je gelijk weten!

O Momtobe, gefeliciteerd (had het nog helemaal niet gelezen :oops: )!

18. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

goddess leuk dat je er bent

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Annemarie super dat het goed gaat met Benthe, wat zal je leven even op zijn kop staan nu.
    @MomToBe gefeliciteerd! Leuk hoor kun je straks met de kleine overal naar toe.
    @Goddes goed om weer wat van je te horen. Tja een vrouw en zwanger dus tuurlijk wil je alles NU :) (gewend zijn). Hopelijk komt het snel meid. Klinkt leuk dat wiegje! Gelukkig dat je je begeleidster wel ziet zitten, hopelijk heb je er veel aan.
    @Rachel veel plezier met je schoonouders.
    @Alida mooi dat ook jullioe van het trapellen genieten. Leuk als je man het ook goed kan voelen he. Voelt danm toch meer als 'samen'.
    @Bibiche bij mij werd alleen pas nog bloed geprikt voor suiker en hb. Verder niet meer als er geen reden voor is.
    @Simone ik was dat hele omgesteldheidsgedoe alweer vergeten, bedankt voor de herinnerering ;) Lijkt mij ook niets. Net als die dikke kraamverbanden me niks lijken.

Hier alles goed. Ik heb vandaag een nieuwe fiets gekregen van mijn mannteje, zooooo lief. Een hele mooie batavus. Mijn fietsje was wat ouder en wij fietsen heel veel. Nu vond hij dat een leuk cadeau waar ik straks met de kleine ook veel aan zal hebben en hopelijk de aankomende weken nog flink wat door bewegen kan. Voor het "broeden" :) de schat. Normaal slaapt hij veel langer dan mij en nu was hij uit zichzelf vroeg wakker om naar de fietsenwinkel te gaan. Hij heeft het dan echt in zijn hoofd en is dan zo enthausiast, ik vind het gewoon super lief.

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    O nog een vraagje hebben jullie baby's ook zo vaak de hik?

Deel Deze Pagina