Ja de hik voel ik wel vaak maar niet iedere dag. Gaaf man een nieuwe fiets, ik ga ook een mama fietsen kopen wanneer ze zelfstandig kan zitten.
ja onze beeb wel ja grappig gevoel is dat he zo ga lekker naar me bed toe ben flink verkouden lekker slapen en hoop dat het morgen beter gaat 8)
De Hik? Nou, de laatste dagen valt het gelukkig heel erg mee, maar een tijd terug deed hij bijna niets anders. Continu had hij de hik, dat kon dan echt 45 minuten doorgaan. Auw ik heb zo'n pijn in mn ribben. Hij is net druk aan het bewegen geslagen, en hij duwde en botste de hele tijd met zn hoofd tegen mn ribben aan, jeetje wat doet dat pijn!
hoi allemaal, hier zit ik weer op de bank om 4:54 kan niet slapen. last van maagzuur en overdag te veel geslapen denk ik. het ging zo lekker even maar goed dat ik nog 2 dagen vrij ben en nog maar 3 dagen werken dan kan ik genoeg rusten hoi goddess, goed om weer wat van je te horen. hoop dat je snel went in je nieuwe woning. gr Chantal.
Momtobe, gefeliciteerd! Super joh! Bibiche, ik heb dat kaartej niet meer, helaas. En ja volgens mij owrdt er nog wel bloedgeprikt, ik moet woensdag weer bloedprikken. Erica, gaaf een nieuwe fiets! Hier ook de hik, althans, ik denk dat dat het is. Een regelmatig getik van een kwartier lijkt mij de hik.. Wat ik alleen niet snap, voor de hik heb je toch lucht nodig? Mama1986, sterke hopelijk waait het over... Goddess, AUW! Klinkt niet fijn. Ik had het van de week, nu gaat het weer beter. Niet van het schoppen, maar dat ze de hele tijd tegen dezelfde plek aanligt. Gisteren trouwens echt adem te kort. Foei, ze ligt nu echt tophoog... nu maar snel gaan indalen... Chantal, balen is dat. Inderdaad,blij toe dat je nog even vrij ben... Ik heb sinds maandan 5 uur achter elkaar geslapen! Wat een genot... Toen was ik ook wel klaar wakker, maar ben stug blijven liggen en ben weer in slaap gevallen. Gelukkig.. Fijne dag allemaal!
Hallo iedereen 30 30 Joepie eindelijk ook de 30 gehaald rachel: wat vervelend dat je onverwacht loges krijgt. Erica: Wat lief van je man, heerlijk een nieuwe fiets vooral als jullie veel fietsen. Ja dat is ook zo dat je het dan een beetje "samen" voelt, maar toch kan mijn manlief niet wachten dat hij het ook echt kan vastpakken. Ik trouwens ook niet Onze kleine heeft volgens mij nooit de hik ik voel het niet in elk geval. Chantal: vervelend die maagzuur doe maar lekker rustig aan, en ik kan mij voorstellen dat je blij bent als je straks thuis bent. Ik moet nog 4 weekjes werken dus dat duurd nog even. Groetjes
Hoi Hoi dames, Nou was me gisteren weer een dagje blij dat het voorbij is bah.... Ik had gisteren trouwens de hele dag een pijnlijk gevoel in mn buik vanacht ook nog trouwens, echt zon hele zeurende pijn net of je ongi moet worden zeg maar gelukkig morgen weer naar de vk. Goddess leuk dat je er weer even bent. Nog ff volhouden dames dan hebben we verlof Vandaag ben ik al weer 3 weken. Fijne zondag nog allemaal meiden. Liefs van Jessie
Ik heb gelukkig nog geen last van maagzuur gehad maar ik merk wel dat ik niet veel kan eten want dan word ik misselijk of zit het eten heel hoog (drukkend gevoel in mijn buik). Benauwd had ik het vannacht even maar ik heb daarna maar het raam open gedaan ook al waaide het zo hard, wat een verschil is dat zeg. Maar jullie hebben het ook zo benauwd in bed? Nog 4 weken toch en zakt de baby volgens mij al naar beneden. Goddes: pijn aan mijn rib is bij mij dagelijks, alleen al daarom zou ik graag een echo willen om te kijken wat daar nou de hele tijd ligt
He Goddess, gezellig jij ook weer hier... maareh, je moet nog flink wat posten om die 7 pagina's vol te krijgen Balen dat je week niet echt goed was..... maar nu kun je in ieder geval straks elke dag zwijmelend boven je wiegje staan en dromen van je krokodil die er straks in ligt! Verder heb ik alles wel gelezen, maar niet onthouden..... mijn hersenen functioneren echt niet meer... ohja de hik... onze uk heeft dat af en toe ook, vind het wel grappig.... maar misschien ook een beetje zielig? Voor de hik heb je overigens geen lucht nodig, is een overprikkeling van je middenrif... Straks gaan we op kraamvisite bij een vriendin die vorige week zaterdag bevallen is.... keizersnede gehad, ze kwamen tijdens de bevalling erachter dat het kindje in stuit lag.... raar he? Ga toch haar eens vragen of ze het dan niet steeds beneden heeft voelen schoppen, want dat voel ik zo duidelijk.. (mijn rechterlies is weer na een paar dagen gevonden door ons dreuteltje....) Ons wiegje staat nu ook in de babykamer zooooooo mooi! loop nu ook elke dag even daar naar binnen.... of een paar keer meer... Nu nog behang halen volgende week en de boom gaan plakken, 1 muurtje nog verven en dan gaan schoonmaken en beginnen met de babywas... haha had nooit gedacht dat het bij mij nog zo zou gaan kriebelen Nou ik ga ff stoppen, fijne dag allemaal!
Jesie: Dat ongi-gevoel ken ik wel, kan er echt helemaal gek van worden. Het komt steeds in vlagen opzetten. Blergh! Bibiche: Ik heb het al sinds het begin van de zwangerschap steeds heel erg benauwd, heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden. Ja Ik ben ook zo benieuwd, de laatste dagen is hij erg aan het draaien, dus ik weet nou niet of "dat ronde ding" zn hoofd of zn billen zijn . Ik vind het ook steeds moeilijker te bepalen of het nou handen of voeten zijn die uitsteken. Een echo zou idd wel leuk zijn . Tigger: Ja dat getik is de hik hoor! Ik dacht eerst ook altijd dat je lucht nodig had om te kunnen hikken, maar vruchtwater werkt blijkbaar ook . Alida: Gefeliciteerd met de 30! LZ: Ik ga die 7 pagina's niet meer redden denk ik . Ik kan helaas nog niet fulltime genieten van het wiegje. Het staat nog bij mn moeder, en ik moet maar afwachten wanneer mn opa het wiegje (en alle dozen vol babykleertjes etc.) kan komen brengen... Maargoed, dat is dus nog even wachten (heb ik er wel voor over *zwijmel* ).
Goedemiddag allemaal! Nou, de voorstrijk zit erop en de muren zien er al een heel stuk beter uit. Morgen het glasvezel erop, nog even sausen, laminaat erin en klaar! Ben er ook wel aan toe om het af te hebben. Kan ik eindelijk alle spullen weer op zijn plek zetten. Volgende week klaar en meteen de kraamzorg op bezoek! Vandaag verder maar even wat huishoudelijke klusjes afmaken, ben een beetje lusteloos de laatste tijd. En dan komt nu het indalen er ook nog bij. Tigger: dat indalen zou ik me niet te veel op verheugen hoor Gister steeds pijnscheuten in mijn rug en als ik sta dan trekt het door naar beneden. Als ze dan draait (de bewegingen zijn veel minder aanwezig) dan schiet het door je hele lichaam heen. Hoort er allemaal bij, zucht.
hallo allemaal heb al een week gewoon steeds een natte plek in me onderbroek ik plasc heel veel en het ruikt niet naar urine heb ook steeds vage pijn in me onderbuik en steeds afscheiding heb ook best vaak een harde buik 8) ben best wel een beetje bang
mama: You're welcome Een tijd terug dacht ik dat ik vruchtwater had verloren, was gelukkig niet zo (was gewoon veel waterige afscheiding). Pas als je meerdere keren op een dag een hele plas verliest dan zou het vruchtwater kunnen zijn. Ook heb ik ergens gelezen dat wanneer je wilt testen of je vruchtwater verliest, je heel hard op je hand moet blazen, en als je dan weer een hele plas verliest dat het dan waarschijnlijk vruchtwater is. Ik had een keer dat ik (na een nacht met veel pijnlijke harde buiken, en een soort wee-ig gevoel in mn rug) opstond en toen heel veel vocht verloor, schrok me echt dood. Ik had toen de vk gebeld, maar er bleek uiteindelijk niks aan de hand. Maar Mama, als jij denkt dat er iets aan de hand is, of je maakt je zorgen, gewoon bellen hoor, daar worden vk's voor betaald .
Goedemiddag allemaal, Ik heb alles gelezen van iedereen, maar ik kan het gewoon niet meer onthouden, erg he? We zijn bezig met een aanbouw achter ons huis ,en jullie raden het al, het is echt een verschrikkelijke troep. De aankomende 2 weken wordt echt even afzien, want opruimen heeft geen enkele zin, daar zit je dan met je nesteldrang . Mijn kindje ligt nog steeds in stuit, zijn bolle kontje ligt gewoon naar boven, dan aai ik even over zijn billetjes, en dan krijg is als dank een heerlijk schop tegen mijn blaas. Ik kijk ontzettend uit naar mijn zwangerschapsverlof, nog een weekje, en dan hoop ik lekker te gaan genieten. Ohja, ik heb mijn kraampakket van unive gehad. Het is een speelkleed van plastic die je op kan vouwen als doos. In die doos zit alles voor een thuisbevalling. Ik vond het echt heel leuk en handig voor in de toekomst. Hebben jullie al wat van Prenatal en kruidvatdozen gehoord? Ik heb ze 2 weken terug opnieuw gemailt maar heb nog steeds niets gehoord. Voor de rest eigenlijk geen nieuws.
jingels: Lekker dan, zit je in de troep met die vervelende nesteldrang... Wat leuk zeg dat speelkleed, lijkt me heel erg handig! Ik heb alle dozen al gehad. Wat raar dat jij er nog niks van gehoord hebt, misschien even bellen en zeuren? Ik vind het associaal dat je na twee weken nog niks hoort hoor. Laat ze de hormonen maar voelen .