Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb die van de kruidvat ook nog niet binnen :cry:

Ik zou gewoon mailen naar beide!

2. HIHIHIHI ! :)

Bibiche: Bij kruidvat moest ik ook zeuren hoor. Gewoon doen, zij bieden jou een pakket aan, dan moeten ze dat gevn ook!

;) Gewoon zeiken tegen de dozen over de dozen :) . Hihi... ok, niet grappig...

3. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo meiden

Ik heb de kruitvatdoor ook nog steeds niet, maar volgens mij kan dat bij mij ook nog wel

Groetjes

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hoi hoi,

Even een "schokkend" berichtje; Ben net weer thuis uit het ziekenhuis.
    Vrijdagmiddag had ik zo'n immense pijn aan mijn blaas dat ik de uroloog maar heb gebeld. Deze zei dat ik de VK moest bellen, dus toen dat maar gedaan. :( Zag er niet veel nut in aangezien het om mijn blaas gaat, niet mijn buik.
    Komt ze binnen 10 minuten langs en stuurt me meteen door naar het ziekenhuis.! :confused:
    Daar aangekomen lag ik 5 minuten later aan de CTG. Ze waren bang dat ik weeen had en geen pijn aan de blaas! Na een half uur aan de CTG en nog steeds vreselijke pijn bleken het gelukkig geen weeen te zijn.
    Wel werd ik meteen opgenomen ter observatie.
    Zo zit je thuis, zo lig je in het ziekenhuis! :confused:
    Na overleg mocht ik aan de pijnstillers. Eerst een zetpil paracetamol 1000mg om de ergste pijn weg te nemen en dan mocht ik 4 uur later een injectie tegen de pijn. Nu vertelden ze 's avonds pas dat dit morfine zou zijn! Die heb ik dus geweigerd, dan maar pijn lijden! [-X
    Na vele tranen toen mijn mannetje weg moest, tja hormonen :oops: , bleven ze aandringen op de injectie. Maar goed, nee is nee bij bianca dus....uiteindelijk heb ik nog een zetpil gekregen om daar op te slapen. Nou niet dus. :( Twee uurtjes geslapen, dus de dag erna doodop.
    De gyn kwam voor controle, weer een CTG. Alles bleek rustig in de baarmoeder. Ze hebben besloten dat ik zonder antibiotica doorga aangezien die toch niet werkt Wel hebben ze via een catheter een kweek uit mijn blaas gehaald :confused: :pale: Goed, dit was dus echt eenmalig, want je gaat door een hel als je urinebuis ontstoken is! Omdat ik nog altijd weigerde morfine te nemen, mocht ik uiteindelijk vanmiddag weer naar huis. Nu krijg ik elke 6 uur een zetpil tegen de ergste pijn en moet wachten tot dinsdag voor een nieuwe kweek. Hopenlijk kunnen ze dan EINDELIJK iets vinden wat werkt, want dit is echt een drama :pale:

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zit je echt tegen meid! Wat moet je geschrokken zijn :confused: :cry: maar weten ze nou ook meer?
    Waarom weigerde je morfine eigenlijk?

Beterschap meid.

6. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Jeetje Bianca beterschap meid, hoop dat de uitslag dinsdag goed is. Doe het maar lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen.

Ook ik heb nog geen kruidvat doos.

Nou meiden ik ga ff een beetje afwas weg werken (we waren laat met eten). we krijgen zo bezoek mn neefje en zn vriendin komen langs.
    Ik heb trouwens vandaag de kinderwagen opgemaakt hihi (lakentje en dekentje erin).

Laatste weekje werken en dan verlof...krijg ik gisteren een brief van het uwv of ik zo snel mogelijk contact met ze opwil nemen omdat ik me ziek heb gemeld.......en waarom dat dan wel is, morgen gelijk maar ff bellen ik wist trouwens niet dat ik nu iets met het uwv te maken krijg?

Doei meiden fijne avond nog
    Liefs van Jessie

7. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hoi

Jesie: als je in de ziektewet gaat ten gevolge van zwangerschap dan krijgt jou werkgever door het uwv betaald, zodat ze voor jou volledig iemand anders kunnen inzetten.
    Dat gaat bij mij zo dus denk dat bij jou ook zo is.
    Ze hebben mij toen ook gebeld en als je verteld dat het ten gevolge van de zwangerschap is en wat je klachten zijn dan is het verder geen probleem.

Bianca: Wat een schrik meid, hoop voor je dat ze nog een oplossing vinden.
    Laat je maar lekker verwennen, en rustig aan doen hoor.

Groetjes

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja had ik ook Jesie.... je werkgever geeft dat door aan het uwv en die nemen dan kontakt met je op.
    Het gaat erom dat je werkgever geld krijgt, als jij ziek bent, en ze willen jou daarom controleren wat je ziekte precies inhoud.

Het is een hoop gezeur maarja.... het is niet anders.

9. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Oke nou dan is het nu wel duidelijk krijg je wel je normale loon uitgekeerd?

Liefs van Jessie

10. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    ff mn gewicht aangepast :( heb er nu 14 bij

Amilah geniet er morgen maar weer lekker van.

Liefs van Jessie

11. Niet meer actief

Bianca; Jeetje dat is schrikken! weten ze nu wel wat meer of moet je wachten op de uitslag van je kweek?

Jessie; Je krijgt je loon gewoon via de werkgever net als normaal!

Goddes; vervelend dat je het afgelopen week zo zwaar hebt gehad. Ik kan het me wel voorstellen. hoor, maar ik weet dat je het kan en straksheb je je pleke daar helemaal gevonden he t is helaas even
    wennen.

Ik heb ook nog geen kruidvatdoos gehad, ga ook maar eens mailen hoe dat zit? hihi Verder heb ik echt een but weekend alles doet zeer en ik weet gewoon niet meer hoe ikmoet liggen zof zitte, maar ja we gaan gewoon door.
    Morgen hebben we een bruilloft dus ga maar even bedenken wat ik daarvoor aan ga trekken. :(

FLiefs Nathasja

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Jesie: Ja hoor je krijgt gewoon je loon uitgekeerd.
    Ik krijg gewoon van mijn werkgever, en mijn werkgever krijgt van het uwv.

Manlief heeft mij net even weer op de foto gezet ga ze er nu even weer bijzetten.

Groetjes

13. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Hoi allemaal,

Da's inderdaad een hoop bijlezen zeg :( ... twee dagen niet achter de computer gezeten...!
    Reageren op iedereen lukt me helaas niet. De kleine 'kruipt' de hele tijd tussen m'n ribben als ik zit. Dus lang zitten gaat ff niet.
    Ik denk dat het haar kontje is, want als 't goed is, ligt d'r koppie beneden... maar 't is wel een dikke bult zeg! Die heeft in ieder geval NIET papa's achterste! hahahaha
    Hoop dat ze over 8 weken wel in de gaten heeft dat dat niet de uitgang is!

Verder ben ik altijd heel blij als ze de hik heeft (van slokjes vruchtwater), dan voel ik haar tenminste.
    's Ochtends krijg ik vaak wel even een draaitje en 's avonds gaat ze lekker, onder begeleiding van een paar schopjes, in positie liggen voor de nacht.
    Maar verder is 't een rustig kind... maak me dan ook regelmatig zorgen en heb ook de vk al eens over de vloer gehad hiervoor. Voorlopig heeft die me wel redelijk gerust gesteld. Maar ik mocht altijd bellen als ik 't niet vertrouw.
    Meisje luistert wel beter naar papa dan naar mama (nu al), want als hij komt met het verzoek mama even te schoppen ("Kick your mom!") dan is 't vaak gelijk... OKE... schop!
    Ik ben dan gelukkig weer gerustgesteld en vind het eigenlijk wel leuk, zo bouwt hij ook al een speciale band op met die kleine! En trots dat ie dan is!

Nou meiden, ik probeer iedere dag even te komen (meelezen) en af en toe wat te schrijven... maar jullie gaan wel snel zeg! hahaha

O ja... mijn jas kan ik allang niet meer aan. Was blij met het mooie weer, kon ik eindelijk een fleecevest (XL) aan! Deze week zal ik me wel weer in m'n winterjas moeten persen, met risico op koude buik (die komt er onderuit)! :(

14. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Mvjanelle, ik ben heeeeeeeel blij te horen dat het goed gaat met Benthe!
    Heb alles op de voet gevolgd. Volgens mij waren we op dezelfde dag uitgerekend.
    Je kan trots zijn op zo'n vechtertje!

15. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @moppies kan mij voorstellen dat je je wel eens zorgen maakt als ze zo rustig is. Vandaag is mijn kindje ook rustiger dan anders en dan pieker ik meer. Aan de andere kant kleine bewegingen zijn ook goed toch. Ja en als ze na de geboorte zo lekker rustig is is dat ook mooi meegenomen. ;)
    @Goddes succes weer deze week, hopelijk kom je volgende week een stuk posiotiever terug hier!
    @Bianca dat was zeker schrikken, succes meid!
    @Chantal vervelend zeg die slechte nachtrust, bijna verlof hou vol hoor!
    @Jesie leuk he zo een opgemaakte kinderwagen, al die dingen maken het zo dichtbij ineens.

Ale andere weer de groetjes.

Hier alles prima. Lekker weekend gehad. Vandaag alleen k... weer en dan kun je meteen zo weinig buiten. Ik word rusteloos van de hele dag binnen hangen...pfff.
    Vannacht wel super geslapen trouwens. Even halve paracetamol (tegen die menstruatiepijnen) en iets tegen maagzuur genomen voor ik ging slapen.
    Nog twee weken werken voor mijn verlof. De ene dag kan ik mij er niets bij voorstellen en de andere dag (vandaag bv) wou ik dat het al zover was. Tja je bent vrouw en je wilt wat,.... maar wat?

16. josam

josam Lid

17 sep 2006
    20
    0
    0
    Wat een verhalen allemaal!Ik reageer niet zo vaak, maar lees wel regelmatig alle verhalen.

Bianca, wat schrikken zeg. Ik hoop dat je je al weer wat beter voelt en de uitslag dinsdag goed is.

Ik heb van kruidvat ook nog niks gehoord.

Ik moet nog 4,5 week werken. Lijkt me heerlijk om vrij te zijn, maar ook wel gek. Ik voel me verder goed, en ga dan vast te veel doen thuis. Ik kan beter werken, omdat ik het meest zittend werk heb.

Hebben jullie alle kleertjes al gewassen? Het lijkt me nog zo vroeg om het gewassen te hebben, dan kan ik straks alles nog een keer. Of hoeft dat niet?

Geniet allemaal nog van je zwangerschap!

Groet Josam

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb alles 1 maand geleden volgens mij al gewassen daarna mooi gestreken en in de kast gelegd. Kast blijft dicht dus komt geen stof of zo.

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Daar zeg je wat, ik moet alles nog wassen maarja het is zo'n troep in huis door die verbouwing( boven moest er ook van alles gesloopt worden) dat het verstandiger is ,als ik alles maar in de kast laat hangen.... Ik trek gewoon de deur van kinderkamer dicht, dan zie ik het ook niet ... :oops:

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ben toevallig uurtje geleden begonnen met wassen. Denk dat het wel mee valt met de stof, inderdaad kast wat dicht houden. Vindt het wel moeilijk om de was te sorteren, ziiten een paar felle kleurtjes bij (bang dat ze afgeven). Zullen dus wel heeeel veeeel kleine wasjes worden :rolleyes: . Als ze nu allemaal een a twee keer gewassen zijn en niet meer afgeven kan er straks weer meer bij elkaar.
    Beddengoed doe ik nog wel een keertje als ik mij rond 39 weken nog goed genoeg voel. Als de bevalling begint heb ik nog ongeveer 10 uur, dan is het wel weer droog toch :D

Zo dat was het wasvrouwtje, weltrusten allemaal

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen...

Ga even bijlezen geloof ik..

Deel Deze Pagina