Ben je er zeker van dat het je slijmprop was dan? Verlies je niet wat meer slijm dan voorheen, schijnt normaal te zijn bij 32 weken
Goddess, heb ff rond gegoogled. is niet goed hoor! Schijnt toch echt dat je dan binnen 2 weken gaat bevallen. Als ik jou was zou ik de vk bellen om te vertellen, laat je wat van je horen?
Wat ik van de vk hier heb begrepen is dat de slijmprop zich ook gewoon kan vernieuwen hoor. Het te vroeg verliezen zegt volgens mij niets over een aanstaande bevalling. Zal het zo wel even opzoeken. Ben hier trouwens even chagerijnig. Wij hadden allemaal nare vlekken in de muur vandaar dat er opnieuw gestuct ging worden. Daarna nog hele dure alabastine voorstrijk overheen en tenslotte dikke kwaliteit glasvezel. En wat denk je? Juist: weer die rotvlekken! Dus naar Alabastine gebeld, krijgen we de centjes van terug (mag ook wel, die troep kostte 50 euro) en weer de woningstichting. Nu komt er vrijdag een schildersbedrijf om de muren weer voor te behandelen en te sausen. Scheelt ons weer saus kopen En we waren naar de Praxis om laminaat, maar konden eigenlijk niet iets moois vinden. De enige die we redelijk vonden kwam uit op 370 euro. Toch maar even Formido kijken. Zien we daar laminaat die we beide erg mooi vinden en in totaal maar 220 euro kost! Waren we dus bijna weer in de aap gelogeerd! Chaggie bui is over: realiseer me nu net dat we 50 terug krijgen, 150 hebben bespaard op laminaat en de saus niet hoeven te kopen! Sorry, moest het even kwijt. Al met al moet het nog steeds zondag af, want maandag komt de kraamzorg.
Het was echt een slijmprop, veel slijm met een beetje bloed. Ik ga me geen zorgen maken, ik moet morgen naar de vk, en dan bespreek ik het wel met haar. Ik probeer me nu ergens anders op te focussen, want mn lichaam houd me weer voor de gek, verlies weer redelijk veel vocht, zat wat witte vlokjes in, maar dit heb ik al een paar dagen. Ik weet zeker dat dit mijn vliezen nog niet zijn. Ik ga me er geen druk om maken, ik kan er nu toch niks aan doen als het wel zo is, alle gegevens van de vk liggen in alkmaar (ja, heel handig bedenk ik mij nu) ik weet dus niet bij welke vk ik zit etc, dus ik kan toch niet bellen. En mocht ik ineens gaan bevallen voordat ik bij de vk ben geweest kan ik altijd nog 112 bellen. Ik ga ook even nietmeer info opzoeken op het internet want dat maakt mij alleen nog onzekerder. Ik kom alleen maar dingen tegen die erop wijzen dat ik binnenkort ga bevallen, en hoe graag ik ook wil dat de kleine komt, wil ik dat allemaal even niet weten.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =slijmprop http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =slijmprop En nog veel meer. Gewoon zoeken op slijmprop in het verloskundige deel.
Goddess -> Ik heb begrepen dat als je de slijmprop voor de 37ste week verliest wel contact moet opnemen met de vk. En vocht met witte vlokken... Klinkt als vruchtwater. Ruikt het ook zoetig? Tuurlijk, blijf maar kalm tot morgen.... En asjeblieft voor het kaartje (iedereen die nieuwschierig is http://www.hallmark.nl/card.aspx?t=b&k=TMW9aoVxHSU%3d ) Reageer vanavond even verder op iedereen. Groetjes Simone
Simalex: Nee, het ruikt niet zoetig, eerder zurig, ik bespreek het morgen allemaal wel. Ik heb nu heel veel pijn van onder, alsof ik uitgescheurd ben ofzo, heel vreemd, en heel naar... Nogmaals bedankt voor het kaartje, ik vond m echt heel erg leuk (en schattig)! Ik weet niet of ik nog online mkom vanavond, zo niet: Ik vond het weer erg leuk jullie lastig te vallen, ik zal jullie (weer) missen, en tot de volgende keer!
@Assepoester mooi hoor zo een mailtje van chagerijnig naar optimistisch. Klonk als een tegenvaller wat toch een beetje een meevaller is geweorden. @Amilah en Jesie hoe ging het vandaag? @Goddes ben benieuwd wat de vk morgen zegt, succes! @ML hopelijk heb je morgen een nuttige voorlichtingsavond @Mama 1986 veel plezier bij de vk @Bibiche succes met de intake van de kraamzorg, ik hoop dat ze mij ook snel bellen. Wil het eigenlijk gewoon rond hebben. Ben trouwens zo benieuwd of ik nu wat minderaankom. Let extra op mijn eten, probeer al een week niet te veel nuttloze calorieen te eten. Eet wel gewoon genoeg maar minder chocola, dropjes etc
@goddess: nou ik ben echt benieuwd maar slijmprop betekend inderdaad niet gelijk bevallen, ik had gelezen dat het nog weken kon duren of dat je het opnieuw aanmaakt @erica: ik snoep deze laatste weken ook minder maar ik moet zeggen dat ik in 5 weken tijd maar 2 kg ben aangekomen Ik had zojuist gym en moesten we door ons buik ademhalen en baby reageerde gelijk hierop. Ze ging als een gek tekeer en had tegelijk de hik . Schijnt dat als je door je buik ademhaalt dat je ontspant en daar reageert de baby op. Vraagje: hoeveel zijn jullie kwijt aan de kaartjes?
Bibiche ik heb vandaag de kaartjes besteld. Wij waren 160 euro kwijt voor 60 kaartjes. Deze zijn dan in kleur gedrukt. Best veel geld vond ik zelf maar we wilden ze graag hebben en echt handig ben ik zelf niet met de pc. Netjes die kilo's Bibiche! Leuk dat je baby reageert op de buikademing. Soms oefen ik thuis wel eens met de adem oefeningen. Heb oefeningen gehad toen ik erg last had van hyperventilatie, hopelijk kan ik er met de bevalling een beetje mee oefenen. Ik heb trouwens allemaal kleine bultjes op mijn buik, en die jeuken aaaahhhh.
wij zijn voor onze kaartjes ruim 191 euro kwijt en dan hebben we sierletters en een kleur dat is voor 65 kaartjes
Erica: Dankjewel. En suc6 met jouw "dieet". Bibiche: Ik zie wel hoe dat nou zit met die slijmprop, ik kan er toch niets aan veranderen, misschien maak ik m wel weer opnieuw aan, dat kan idd ook nog. Wat leuk dat de beeb daarop reageert! De kleine krokodil is de laatste tijd wel verdacht rustig, het was altijd een druktemaker van jewelste, maar ik voel m nu nauwelijks meer... Zal ik ook even navragen, misschien hoort dat gewoon nu hij wat minder bewegingsruimte heeft? Fijne avond en week iedereen!
Wij hebben rond 65 kaarten voor 120 euro met verzendkosten erin. We willen het via geboortepost laten doen. Dus 55 binnenland en 10 naar het buitenland en dat inclusief portokosten valt reuze mee dus. Nogmaals heeft iemand misschien nog de kortingsbon van Geboortepost? Die zat in de blije doos van de prenatal, je krijgt dan 50% korting op de proefdruk.
Sorry, heb zelf de bon al gebruikt. Wij hebben 50 zelfontworpen full color kaarten inclusief porto voor 80 euro (geboortepost.nl). Heb een grafische opleiding gedaan dus ben wel handig met photoshop etc. Heb ook ruim 1000 lettertypes op mijn macje
Maar wat ik me afvraag hoe weet ik zeker dat alle kaarten goed zijn en of iedereen ze wel goed ontvangen heeft? Verschil met zelf versturen is wel 20 euro meer dus daarom zit te dubben of ik zelf verstuur en dan zeker weet dat alle kaarten goed zijn of door hun laat versturen.
Goeiemorge allemaal! @Bibiche ik heb de bon helaas weggegooit omdat wij al kaartjes besteld hadden....Sorry! Wij waren geloof ik rond de 150 euro kwijt voor 60 kaartjes. @Goddess succes bij de vk meid! Zal van de week ff leuke kaart voor je halen voor in je nieuwe huisje @Erica succes met je dieet meis! Ik let er nu ook echt op hoor wat ik eet. Nou vandaag alweer 33 weken....op naar de 34 Morgen één na laatste les van de gym dan is dat ook weer voorbij. Gisteren intake gehad van de kraamzorg. We krijgen 44 uur (kan eventueel na de bevalling uitgebreid worden) dat is momenteel verdeelt in 8 dagen van 5,5 uur per dag. Lekker Ze vroegen wel of er een stagiere bij de bevalling mocht zijn en mocht meelopen met de kraamzorg. Voor de bevalling was het antwoord meteen NEE en voor het meelopen ook Nee maar dat komt omdat ik het anders gewoon te druk vind (huis is niet zo groot) en vond zij een goed besluit. Verder gaat alles goed baal alleen dat ik zoveel pijn overal heb maar hoort erbij he...zou zo graag eens uit willen slapen. Vind de dagen nu zolang duren vanaf 6.45. Dit was het weer, tot later!
Goedemorgen, Hier weer een berichtje van mij. Rachel; verevelend dat je zo een pijn hebt. Ik weet er helaas ook alles van als ik 3 uurtjes op een nacht slaap dan is dat veel. Gister een bruiloft gehad. Ze zagen erg mooi uit! Was een vermoeiende dag. Verder gata het hier wel ga zo onze kinderwagenop halen en de spullen die stuk waren. En dan weer rustig aan doen! liefs Nathasja
@rachel: vervelend hè zo veel pijn hebben, ik weet er alles van. Zo ik heb zo'n vreselijk nachtmerrie gehad. Ik had mijn dochter net in de box gedaan en ik ging op de bank liggen om ff bij te komen. Zag ik ineens dat ze begon te stikken in iets, hadden kinderen van bezoek lego spulletjes in laten vallen en had mijn dochter het in haar mond gedaan. Zoveel angst en verdriet op dat moment. Mijn vader die kwam mij helpen omdat hij ehbo-diploma heeft. Zo wat een afschuwelijk droom ik schrok er echt wakker van en was echt verdrietig. Eerst wat ik ga doen als ik me goed voel, is een ehbo-diploma halen.
goedemorgen, Pff jullie slapen echt weinig.... vannacht is mijn eerste minder goede nacht geweest van 23 tot 9:30 u geslapen.... (ben nu nog doodop, vanmiddag misschien iets langer blijven liggen) paar keer wakker geweest en erg last van mijn buik vannacht, wat het was weet ik niet... misschien reactie op de pufclub van gisteren avond? Vanochtend duurde het (naar mijn idee) erg lang voordat de baby zich liet voelen... maar ik ben weer gerust gesteld. Hebben jullie trouwens ook zo'n last van jullie liezen? En Natasja, hoe is je kinderwagen? Welke heb je trouwens? Rachel, kan me wel voorstellen dat je minder zin in een stagiair hebt! Gelukkig pikte ze het goed op! Bibiche, ik denk dat je er maar gewoon op moet vertrouwen dat alle kaartjes verstuurd worden.... maar dat zal toch ook wel gebeuren, anders bestonden ze waarschijnlijk al wel niet meer, want ook slechte ervaringen worden op het internet neergeschreven.... en trouwens, als je het zelf doet heb je ook niet de garantie dat iedereen het ontvangt... de post laat ook wel eens een kaartje liggen..