Helleuw! Niets meer van Goddess gehoord? Assepoester, ik vind het dapper! Ik kan me je helemaal voorstellen, ze doen het er maar mee! Stagairs, helemaal nooit zo over nagedacht. de laatste keer bij de vk had ik ook een stagaire, mijn eigen vk zat erbij.. vreselijk.. wat een nare was dat *bloos* Simone, fijn dat je nu met verlof kan! Goed van je! Hier is mevrouw opeens weer helemaal aanwezig, voel haar veel schuiven.. Volgens mij lag ze net even overdwars.. Ik ben heel benieuwd morgen bij de vk of ze kan bepalen hoe ze ligt. Simon, lief dat je het kaartje verstuurd hebt! Ik moet nog 6 dagen werken! Donderdag en vrijdag nog en volgende week nog 4 dagen! Ben er nu ook wel klaar mee.. Ik slaap nu gemiddeld 6 uurtjes in een nacht. Ik wordt gewoon veel wakker en dan om 5 uur slaap ik amper meer in... Blugh. Dat begint me nu wel op te breken.. Moet er om kwart voor 7 uit en dan ben ik om half 4 weer thuis. Pff, is me nu wel genoeg... Mama1986, fijn dat alles oke leek! LZ, fijn dat je niet meer zo'n last van je heup hebt! rach, en benieuwd naar het wiegje! Nu weet ik het echt niet meer..
Liefzonnetje; We hebben de X adventure. Helaas toch niet op gehaald vandaag. Werd niet lekker en was zo moe echt niet normaal. Heb de hele dag op bed gelegen en geslapen. Rachel Super hoor het Wiegje. Simalex; Ik had het al eerder gezegd dat ik het kanp vond dat je zolang nog doorwerkte. Fijn dat je gesprek goed is verlopen vanmiddag en dat je bazin er mee in stemde. Assepeoster; lekker dat het nu ook tegen hun is gezegd hoef je je er ook niet meer druk over te maken. Tigger lekker hoor nog 6 daagjes kun je daarna lekker genieten en uit rusten. Wat betreft stagiare's ik zou er zelf niet zo heel veel problemen mee hebben ze moeten het toch leren. Bij mijn vk is er ook 1 en hartsikke leuke meid. Kan me wel voorstellen hoor dat je het niet wilt begrijp me niet verkeerd. Liefs Nathasja
Ik heb er ook geen moeite mee trouwens.. Maar deze miste echt het knuffel gehalte, wat de andere vk's bij ons wel hebben,
Bibiche, wij moeten de prenataldoos nog krijgen, dus ik wil je de bon wel opsturen? Weet alleen niet wanneer de doos komt. Tassie, hier staat de xadventure ook al klaar. Weet jij trouwens of die ook nog in hoogte verstelbaar is? Dacht namelijk in de winkel dat hij lager was. Vanmorgen bij de gyn geweest. Blijk geen bacterie in mijn urine te hebben! Raar verhaal, vrijdagavond nog wel, zaterdagmiddag is ie weg Heb sinds vandaag wel verhoging, iets wat volgens de gyn op de verlosafdeling absoluut niet mocht gebeuren, en volgens de gyn vanmorgen geen kwaad kan MITS HIJ NIET HOGER WORDT Ja hallo, wat is hoog? Mijn bloeddruk is normaal 95-50 en was vandaag 130-70, naar mijn idee erg hoog dus. Ben erg misselijk en heb het gevoel of mijn hoofd uit elkaar klapt. Toch was dit ook geen reden tot ongerustheid volgens deze gyn. Snap er echt niks van, de één zegt dit de ander dat Heb uiteindelijk nog weer geslapen van 1300 tot 1800, voel me nu ietsje fitter, maar ook wel onzeker. Ze hebben nog wel bloed afgenomen om dit te controleren, dus nu wachten we hier weer op de uitslag. Heb er ondertussen wel echt de balen van! Leef op zetpillen en slaap. Dit kan toch geen 10 weken blijven doorgaan?
@O bianca wat vervelend allemaal zeg, kan mij voorstellen dat je bang bent dat het nog 10 weken zo zal zijn. Hopelijk zakt het allemaal toch snel weer. Sterkte meid! @Simone ben trots op je! Je bent toch goed voor jezelf opgekomen en hebt je grenzen aangegeven, absoluut geen falen! @Assepoester goed dat je vriend het toch gezegt heeft, eeuuhh vergeten tja.... lijkt mij ook sterk, net wat je zegt dan hebben ze slecht geluistert. @Tigger mooi dat je meisje zoveel actiever is nu dan twee weken geleden. @Rachel mooi wiegje, mag je trots op zijn! @Liefzonnetje nesteldrang? voorzichtig mee zijn he @Bibiche heeft je kleintje al weer getrappelt? Hier alles prima, voel mij eigenlijk heel goed op wat maagzuur na. Deze week werk ik wat extra i.v.m. omstandigheden op mijn werk. Vind ik ook prima omdat ik nu nog heel fit ben (als dat ineens veranderd bel ik toch wel af). Werk dus nog morgen, vrijdag en zondag. Volgende week dinsdag heb ik dan nog een dagdienst voor de gezelligheid met afsluiting met hele team (hebben dan toch vergadering). Verlof is dus nu ineens heel dichtbij Mijn baby beweegt echt veel minder en zachter de laatste dagen. Ik voel haar wel goed en ga er dus vanuit dat het door de groei en gebrek aan ruimte komt. Zolang je ze voelt is het goed toch?
Wat raar zeg Bianca! Zou er even contact over opnemen met je vk! Thnx allemaal voor de leuke reactie's! gaan het wiegje morgen ophalen ben benieuwd
@Bianca: vreemd verhaal hoor over je urine. Is er niemand die je het echt duidelijk kan uitleggen ? En een "normale" bloeddruk is 120/80, dus die van jou is ook echt prima hoor. @Goddes: en hoe was het bij de vk ? Maak me stiekem toch wel een beetje zorgen om je. @Simone: mooi dat je een goed gesprek hebt gehad op je werk. Als het niet meer gaat dan gaat het niet. Denk maar even aan jezelf en de baby natuurlijk. De zorg lijkt mij ook erg zwaar om (nog) in te werken. En je vroeg me tig bladzijden terug of je wat gemist had met gym. Nou eerlijk gezegd niet. We hebben de pershouding aangenomen (op rug liggen met benen omhoog) en verder zou ik het eigenlijk niet meer weten. @Erica: ja nog even en dan verlof ! En dat minder voelen: volgens mij is er geen plek meer om echt te schoppen, zijn nu meer wat duwtjes enzo. @Tassie1723: doe het maar even rustig aan als je je zo moe voelt. Dan een andere dag de wandelwagen maar op halen hoor ! @Rachel: mooi wiegje idd @Tigger: jij kan echt aftellen naar je verlof. Nog wilde plannen voor je verlof ? @liefzonnetje: dus de poetsdrift had ook bij jou toegeslagen . Is stiekem toch wel lekker he, zo alles klaar en schoon. @Assepoester: ik zei het al eerder maar idd "leuke vrienden". @Bibiche: heeft de baby zich alweer gemeld ? Wat wij voor onze kaartjes kwijt zijn weet ik niet meer precies. Maar ik dacht voor 75 kaartje iets van 180 euro. Verleden week lag onze baby goed. Ik had n.m. op mijn werk even laten voelen. Gisteren voelde ik bobbels en bulten en de baby door mijn buik "golven" . Ik zei nog "je bent toch niet aan het draaien ?" En nog geen minuut later. KICK in mijn lies Dus ligt weer met zijn/haar poepert naar beneden. De baby kan dus nog wel draaien en hopelijk doet hij/zij het ook weer om dan gewoon in te dalen. Morgen weer naar de vk, maar even horen wat zij ervan zegt.
Bianca; Hij is volgens mij niet hoogte verstelbaar alleen het handvat kan je zowel naar boven als naar beneden stellen. Jeetje wat een verhaal zeg met je urine. Ik zou ook de VK nog even bellen voor de zekerjeid. Nemo; tnx voor het begrip. Gelukkig let mijn mannetje ook erg goed op me. Het was ook wel heel raar had totaal geen kleur meer in mijn gezicht en voelde me gewoon ontzetten beroerd en heel erg moe. Nu ook weer dus ga zo lekker mijn mandje weer in. Veel plezier en succes bij de VK morgen! Tuurlijk kan de baby nog draaien. Ik voel nog steeds een achtbaan in mijn buik Tigger; Nee dan is het ook erg vervelend. Voor degene die morgen naar de vk of gyn moeten veel plezier en succes! Liefs Nathasja
Zo, ik heb mezelf maar weer 'ns geupdate in de lijst. Ik was er vergeten in te zetten dat ik vandaag en vk afspraak had. IJzer, bloeddruk, gewicht grootte baarmoeder, hartslag kindje allemaal in orde. De kleine lag erg diep dus de vk moest vrij hard duwen om de ligging te kunnen bepalen. De kleine ligt dus met het hoofdje linksboven. Gelukkig is het nog erg beweeglijk dus we hebben er nog alle vertrouwen in dat het nog kan draaien. Ik moet nu elke 2 weken op controle... gaat wel snel nu. Goh, ik lees allemaal verhalen over jullie naderend verlof...... ik moet nog zo'n 6 weken. Ik moet ook nog heel veel voorbereiden dus die tijd is geen overbodige luxe. Toch merk ik dat ik op vrije momenten steeds vaker met de baby bezig ben dan met m'n werk. Ik moet me er echt toe zetten om extra tijd te investeren in de voorbereiding van m'n verlof terwijl ik weet dat zodra ik dat allemaal goed op papier heb, ik veel meer rust zal hebben...... Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, ik lees en leef wel dagelijks mee, maar heb niet altijd de puf om te reageren. Ik hoop dat het met Goddess goed gaat, in een nieuwe omgeving en haar verhaal over die slijmprop... slaap lekker straks (of zo lekker mogelijk...) Emmetje
@MomToBe, Nemo & Tigger veel plezier bij de vk. @Nemo hopelijk draait de beeb snel weer terug. Dat getrap in de lies is vast niet fijn. @Marie Lize alvast gefeliciteerd! @Tassie wat vervelend dat je je zo moe voelt, hoplijk ben je morgen een stuk fitter! Hier ineens een heel druk beebje. Goed voor mij want nu kan ik weer helemaal gerust gaan slapen. Hoewel ik mij niet echt druk maakte omdat ik haar wel voelde ben ik toch geruster nu ze effe lekker druk is geweest! (zou ik dat over drie jaar nog zeggen als ze een avond druk is geweest )
Goedemorgen Ben al een paar dagen erg moe, kan er ook niet echt doorheen komen en daar baal ik best wel van. De baby is erg druk dat is wel weer mooi, alleen soms voel ik bovenaan een schop en dan drukt er iets tegen mijn heup/lies aan. Ik denk dat het zich dan afzet en dat het hoofdje dan beneden drukt, het voelt niet fijn, maar ja ben al lang blij dat ik de kleine voel. Moet vandaag en morgen nog even aan het werk en dan hebben we alweer weekend dan hoop ik dat ik dan een beetje uit kan rusten. Iedereen die vandaag naar de vk moeten veel plezier. Groetjes Alida
@Marie Lize gefeliciteerd! Meiden die naar de vk moeten veel plezier en succes! @Jesie ik kan me voorstellen dat je blij bent als je maandag naar de gyn mag hoor! Nog paar daagjes, zal voor je duimen dat alles goed is meid! @Alida ik hoop dat je in het weekend een beetje kan uitrusten. @Erica ons meisje is ook al zo lekker druk! Soms wel heeel druk hihi maar inderdaad hele geruststelling. @Emmetje ik hoop dat je de laatste weekjes nog kunt volmaken op je werk, doe maar rustig aan. Hier gaat verder alles wel goed. Veel slijmverlies (denk afscheiding) vind best smerig haha. Vanmiddag naar mijn (oude)stage op visite Zou met de snor brommer gaan maar ziet er ineens heel slecht uit buiten hoop dat het weer wat beter word. Vanavond één na laatste les pufcursus en daarna het wiegje ophalen
@bianca: ik vind het maar vaag hoor, ik zou gewoon bellen en zeggen dat je het niet meer trekt en dat je duidelijkheid wilt. Desnoods keihard janken maar niet ophangen voordat iemand je serieus neemt. Of je gaat gewoon naar ehbo als het echt niet gaat. Ik heb mijn meisje pas gisteravond voelen schoppen en ook heel zachtjes dus was wel opgelucht maar het voelt wel heel anders dan haar harde schoppen. Vanochtend ook maar heel ff een paar lieve plopjes. Ik voel me deze dagen wel emotioneel hoor, ik heb ineens de angst dat er wat gaat gebeuren met mijn vriend. Een soort verlatingsangst maar ook onzekerheid van mezelf. Ik voel mezelf echt een zeekoe en dat terwijl hij mij echt super mooi vindt. Pff hormonen
@Bibiche bekend! Voel me ook een zeekoe (en zebra ) en word er ook niet veel zekerder van...en dat terwijl mijn man me juist super mooi vind haha....is helemaal gek op m,n buik Fijn he...hormonen
Hallloooooo ook ik ben er weer Heb net alles ff bij gelezen, maar was tegelijk met de ex van mijn broertje in de chat... dus heb het niet allemaal goed onthouden. Waardeloos he, dat we niet meer 2 of 3 of 4 dingen tegelijk kunnen doen en dan ook nog kunnen onthouden.... Bianca, rot joh dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Wat Nemo ook al zei, een bloeddruk van 120/80 is op zich normaal dus niet schadelijk voor je kindje.... alleen kan je door een plotselinge stijging je inderdaad wel beroerd voelen... (herkenbaar...had ik ook toen ik van 100/60 naar 140/95 ging) zit nu ook op onderdruk 80 en de vk zei dat dat goed was ondanks dus de stijging van 20 mmHG. Je zult merken dat als je het rustig aan gaat doen en deze bloeddruk een beetje stabiel blijft, je je ook beter gaat voelen..... Raar verhaal verder van je urine..... nou meis, knuffel en hoop dat je je echt sneller beter gaat voelen, doe het rustig aan! Goddess is toch weer in haar eigen huisje.... dus meoten we wachten tot het weekend voordat ze uberhaupt kan internetten.... pfffffff hopelijk is alles goed........... Natasja: veel slaapsterkte.... jij hebt dus ook een mannetje die goed op je let fijn he? (nou ja, soms vind ik dat ook wel eens irri)wel heel lief van ze! hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt... en je de kinderwagen op kunt halen! Nemo: aha dus de beebs kunnen echt nog draaien... dat biedt perspectief! hier alleen nog steeds gekick tegen mijn lies aan.... of helemaal downunder.... probeer elke dag heel lief tegen hem of haar te praten dat hij of zij moet gaan draaien... maar helaas hij of zij luistert niet.... hoop voor jou dat er weer terug wordt gedraaid binnenkort! Erica: fijn dt het met jou zo goed gaat! Tja dat maagzuur is irritant... moet zeggen dat sinds ik geen sinaasappelsap meer drink en regelmatig iets kleins eet, ik er ook echt veel minder last van heb. Zelfs s avonds als ik in bed lig (heb wel extra kussen) en voor het geval dat het toch heel erg is, heb ik regla PH, werkt super! Misschien dat je er iets aan hebt.... ohja enneh ik doe rustig aan hoor met mijn nesteldrang vriendlief vindt het geweldig om mij zo te zien... (oeps zegt dat iets overe hoe ik normaal ben.... ben namelijk echt een rommelkont...) ik vind het wel raar hoor, dat ik soms echt iets schoon moet maken.... gisteren de zwarte vegen van de deuren gehaald..... en ging ik het afvalbakje in de keuken legen, zag ik dat die vies was, moest ik die gewoon eerst schoonmaken voordat ik een nieuwe zak erin deed.... nou dat hoefde ik noooit van mezelf, behalve als het echt te erg was.... (shame on me...) Jij nog sterkte je laatste werk daagjes... straks lekker verlof! (ga je wellicht ook schoonmaken enzo ) Vannacht weer niet zo lekker geslapen, weet niet wat het is.... maar goed mag niet klagen als ik jullie slaapuren zo hoor.... hoe houden jullie dat vol? Nou ik ga nog wat nakijkwerk doen voor mijn werk... heb nog steeds 7 afstudeerstageverslagen liggen..... dus als ik er vandaag 2 heb nagekeken dan ben ik tevreden.... Voor iedereen die naar de VK moet: veel plezier en hoop dat alles goed is... Ik kom straks nog wel weer langs om bij te lezen
He Rachel en Bibiche, hier meldt zich een kamerolifant..... ik heb precies hetzelfde als jullie.... en vriendlief vindt me ook zooo mooi..... had laatst gedroomd dat hij er vandoor ging en mij met mijn bolle buik achter liet, zonder kindje... en dat hij niet meer met me wilde praten enzo... vreselijk! tranen met tuiten natuurlijk.... heerlijk dei hormonen...
Ben blij dat ik niet de enige ben die zich zo voelt Laat die mannen van ons dit trouwens maar niet lezen