MarieLize -> Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Rachel -> Hier ook meer afscheiding yak. Maar het zal wel voor een goed doel zijn! Veel plezier bij je stage en doe je voorzichtig met die hagelbuien? Veel plezier met puffen en wiegje ophalen! Jesie -> Ik kan me voorstellen dat je je niet heel zeker voelt. Duurt dan lang nog tot maandag of niet? Kun je niet even bellen of zo. Dat je dan weer wat beter voelt? Alida -> Vervelend dat je zo moe bent. Werkze nog even en dan lekker van je weekend genieten (bijkomen!). Erica -> Ik voel mijn kleintje nu ook bijna de hele dag door... Voorheen had ik het idee dat het steeds sliep. Nu is het ook druk aan het hikken/springen in mijn buik. * zwijmel* Mom2be & Nemo & Tigger -> Veel plezier bij de vk vandaag! Emmetje -> Mooi dat alles goed was bij de vk. Hopenlijk draait jullie kleintje nog. Ik heb het idee ons kleintje zijn favohouding al ontdekt heeft (koppie beneden). Ik voel het echt al een aantal weken op dezelfde manier bewegen. Maar morgen kan ik weer ff spieken, heb morgen groeiecho! Mijn verlof gaat officieel de 31ste in, maar werk de laatste week therapeutisch, echt een hele last van mijn schouders! Die 6 weekjes kom jij ook nog wel door! Kom op meid! Tassie -> Voel je je alweer wat beter? Nemo -> Klinkt spannend al die 'standjes' Moeten we dat vanavond ook? Jippie! Was het al een beetje gezellig of nog steeds zo stilletjes... Tot vanavond! Wat een eigenwijs kindje heb jij, weer gedraaid dus. Maar het ligt nog niet vast in stuit dus. Misschien golftie vandaag wel weer terug (ik hoop het)! Rachel -> Mooi klasiek wiegje hoor! Veel zwijmelplezier! Erica -> Thanx! Het voelt nu ook wel heel goed, maar die drempel om toe te geven dat je het niet meer kunt... die ligt best hoog. Maar daar ben ik nu overheen en dat voelt echt veel beter! Jouw verlof is ook bijna. Veel plezier alvast! Heerlijk bijkomen! Bianca -> Vreemd verhaal van de urine, had je een 'vervuild monster' misschien? En die verhoging? Duidt toch wel op een ontsteking ergens... Hopenlijk is je bloed goed. Hoe voel je je vandaag? Tigger -> Heb jij knuffelvk's? Ik heb hele leuke... maar echt knuffelvk's? Ach ja, zal wel weer Fries zijn dat wij dat niet hebben. Hopenlijk heb je die stagiairehork niet weer!. Jij kunt ook lekker aftellen naar je verlof! Lekker idee of niet? Bibiche -> Sterkte met je hormonen! Liefzonnetje -> Dus jij zit ook vollop hormonen en nesteldrang. Toch ook best wel gezond. Ik moet vandaag van mezelf ook schoonmaken, maar mag eerst even uitrusten van het werken vanmorgen. Ennuh thanx! Voel me nu al weer een stuk beter hoor! Assepoester -> Vreemde verklaring van die vrienden! Zoiets vergeet je toch niet? En dan ineens eisen dat jullie belangstelling moeten tonen. Kom op zeg! Lekker laten barsten die lui! Zo nou... de krant is wel weer af dacht ik zo. Vandaag doe ik lekker rustig aan. Lekker genieten van al die schopjes/plopjes/hikjes van mijn kleintje! Ik kreeg vanmorgen allemaal adviezen van de zorgvragers thuiszorg. "Goed zuchten en hijgen met het bevallen" "Doe maar lekker rustig aan!" "Je wordt een hele lieve moeder, je zorgt ook zo goed voor ons!" *glim* Zorg is toch wel heel dankbaar werk! Groetjes Simone
Wow simone wat knap dat je op iedereen hebt gereageerd! Ik kan dat echt niet hoor Als het weer echt slechter word ga ik met de bus maar dan moet ik 2x 15 min lopen en heb ik geen zin in..... hihi afwachten maar.
Hoi Allemaal, Ik moet pas vanavond naar de verloskundige.. hopelijk ziet alles er dan goed uit! :-D Verder gaat het hier wel okay... wel moe hoor.. kan nu zo weer ff slapen denk ik.. terwijl ik nog maar 2 uur wakker ben... maar ja... vanmiddag eerst maar ff wat in huis doen... ik vind het niets aan als ik een dag helemaal niks heb gedaan.... en dat terwijl ik de hele dag thuis zit.... Als ik 't zo bereken ben ik waarschijnlijk binnen 4.5 week en max 10 weken mama.... :-D wat een fijn idee he.... al lijkt het opeens wel heel dichtbij... Ik ben eind april jarig.. ben benieuwd of ik dat met zijn 2en of 3en ga vieren.. Nou ik ga toch maar ff een uurtje liggen zo... en dan maar ff aan de slag thuis... Groetjes!
haha mijne leest vaak mee als ik s avonds nog ff bij wil lezen.... hij vindt het super onze verhalen... (maar denk niet dat ie in zijn uppie het gaat lezen hoor.. ooit heeft hij zelfs een berichtje hier achter gelaten onder mijn naam... lang geleden alweer...
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is MARIELIZE... Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag...... ga je nog wat leuks doen?
grom grom grom... continu hagel en regenbuien.... en ik wilde nog wel ff naar buiten..... grrrr pestweer....
Ooeh, hier straalt het zonnetje! We gaan zo lekker even de stad in, de laatste spulletjes halen en dan zijn we er klaar voor (afgezien van die rotwoonkamer dan). Rekeningetjes zijn weer betaald, inclusief geboortekaartjes, dus ook weer een heerlijk gevoel, check van de lijst MarieLize: van harte gefeliciteerd met je verjaardag :hiephoi: Laat je maar lekker verwennen en geniet van alle aandacht. Voor de meiden die vandaag weer naar de vk gaan: veel succes en plezier natuurlijk.
Nou, de gyn belde net. Heb een schimmelinfectie, maar voor de rest niets Snap er echt helemaal niets van. Bloed en urine zijn schoon. De witte bloedlichaampjes in de urine kwamen van de schimmel, zegt ze. Dit zorgt toch voor jeuk en geen krampen? Vaag allemaal hoor. Nou moet ik dus blij zijn dat ik niks heb Kijk het nog een paar dagen aan en bel anders de VK wel hoor. Ben wel continu doodmoe. Heb gister tot 1800 geslapen en vannacht weervan 2400 tot 0900. Ga zo maar weer liggen, blijf uitgeput.
Hai Mama's in Spe! Bij de vk was alles goed. Beebje ligt nog wel in stuit. Over 3 weken weer terug en dan hopen we dat ze gedraaid is... Maar ik weinig hoop. Gezien ze sowieso niet gedraaid heeft de afgelopen weken... Oh bloedruk was 115/55 Dus prima. Bloed laten prikken en ik was maar 900 gram aangekomen! Simone, ja heb echt knuffel vk's. Zulke schatten.. Hork was er gelukki gniet, haha. Moest erg lachen om je opmerking.. Geweldig.. Verde sluit ik me vandaag een keer aan.. Simone, thanks voor de krant...
ML gefeliciteerd met je verjaardag Maak er een leuke dag van meid. @Tigger: hoop wel dat jullie baby nog draait, gelukkig dat verder alles goed was. @Biancanr1: nou ik snap er echt niets meer van dat schimmel/blaasontstekingsverhaal. Het kan wel zo zijn dat als je een schimmel hebt je vaker moet plassen, maar die krampen dan ? Oefenweeen ? Enne duik maar even lekker je bedje weer in. @Assepoester: idd heeeeerlijk weer hier @MomToBe: mischien wordt je wel op je verjaardag moeder ! Das nog eens een leuk kado. @Simone: o ja bijna vergeten. We kregen afgelopen les wel een heeeeeeele goed tip van de juf: "wel de goede kant op persen he " Nou ik wou het je toch niet onthouden, zo'n supertip We beginnen allemaal wel wat meer te kletsen maar die juf blijft toch appart. Atjar en haar man krijgen een zoon en de rest weet het (nog) niet. Enne tot vanavond. @liefzonnetje: yek wat een nare droom (lees nachtmerrie) Ik was vandaag bij vk geweest. En baby was wel gedraaid maar van links naar rechts en niet van onder naar boven. Ons kindje ligt dus met hoofd naar beneden (gelukkig) en met de beentjes naar links. We hebben een heel acrobatisch kindje wat de beentjes naast het hoofdje brengt en me dan in de lies kan schoppen. Of het is een echte kickbokser en ramt met zijn handjes in mijn lies. Ja echt rammen want het (been of arm) kwam helemaal uit mijn lies steken ale: Jullie hebben het maar over zebra's en olifanten en soms zelf neushoorn. Maar ik ben net een kokosnoot. Dikke ronde buik met veeeeeeeeeel haar Nou meer nieuws heb ik niet, hoop toch snel te horen van Goddes.[/list]
AGENDA[/b] Maart 21e MomToBe, Nemo - vk ML jarig 22e Simone - groeiecho Chantal & Nathasja-vk 23e Babymei - vk 26e Simone - voorlichtingsavond bij vk Jessie en Mariska75 - Gyn 27e Rebtam & Assepoester - vk Alida - gyn 28e Simone, Erica, Rachel, Jingles en ML - vk Bibiche - voorlichtingsavond zk "Borstvoeding" Alida intake gesprek kraamzorg 29e Liefzonnetje - vk April 2eEmmetje intake kraamzorg 3e Bibiche - vk & mama1986 vk, Emmetje vk 4e Bibiche - Trouwdag Amilah - Verpleegkundige en anesthesist Jingles - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling 10e Tigger - vk 13e Nemo - vk 17e Amilah - voorlichtingsavond zh BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ stuit en dalende Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdje in bekken en dalende Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ dwars Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+17 (32.4) ~ verlof: 1 april Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofje naar beneden en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdje beneden en in bekken Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e kindje ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 (per 22-03 in de ZW) ~ hoofdje beneden Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ stuit tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis ~ stuit Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu nog di-ocht en do-ocht werken~ hoofdje beneden en iets ingedaald Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdje beneden en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+ 9 (30,2 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ stuit Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdje naar beneden Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje boven N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1 ste kindje ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ hoofdje boven Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
Haha, Nemo.. Ik ben ook kokosnoot, mijn buik heeft ook een vachtje gekregen, haha. Fijn dat beebje toch nog goed ligt... Jeuh, heb net een opdracht geplaats voor schilderwerk buiten! Heerlijk voor de zomer weer helemaal in orde!
Joehoe! De babykamer staat dan toch eindelijk! Wilde ik naar bed, komen ze van Bebejou om het kamertje in elkaar te zetten! Gelukkig dat ik nog op de bank hing. En nu maar rustig naar bed gaan, ipv soppen Nee van die schimmelinfectie snap ik ook niks Staat los van de krampen, maar waar die vandaan komen blijft een raadsel. Hé zo'n kokosnoot zie ik ook elke dag in de spiegel! Schijnt na de bevalling weer uit te vallen fiew gelukkkig maar.
wachten tot maandag duurt idd lang......heb net ff adapters gekocht voor de maxicosi op de kinderwagen te bevestigen is best handig als je niet lang weg gaat hoef je ook de hele bak niet mee te nemen in de auto. Gelukkig was alles weer goed met jullie bij de vk"s Leuk Bianca dat je nu ook de kamer heb staan, ik kan er iedere keer nog zo van genieten om naar te kijken hihi niet normaal haha Rachel mooi wiegje hoor. Liefs van Jessie
Oh Bianca super! Lekker hoor dat het staat.. Foto's.. Tja, die infectie.. raar verhaal.. Inderdaad, anders gewoon weer aan de bel trekken... liever teveel dan te weinig.. Ideaal die adapters, jesie. Heb ze hier ook. Herinnerd me eraan dat ik die cosi en wipstoel nog naar Goddess wil hebben... Grmbl.. Als ik verlof heb ga ik naar het post kantoor, gelijk regelen.
sluit me hier bij aan vandaag heb ik echt veel jeuk overal armen benen kuiten en het lijken net kleine plekjes eczeem maar ja nog maar eventjes ben vandaag al weer 33 weekjes en 6 daagjes zwanger van onze zoon en broertje ben wel de laatste tijd mien poets is echt niet meer normaal 8) zo me ventje komt zo lekker thuis en dan gaan we ff eten halen en dan lekker genieten ga vanavond heerlijk met me dochtertje douchen en relaxen weet iemand toevallig hoe het met goddess is? ze moest toch ook gisteren naar de vk?