Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Oh hihi 33 snapte het ook al even niet :) Gelukkig zijn er toch nog wat meiden meer wakker hihi.

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi marielize,
    gefeliciteerd met je verjaardag.

hoi dames,

ik ben weer lekker eerder naar huis gegaan.
    echt lekker.
    en nog maar 1 dag werken en dan verlof heerlijk
    ben er aan toe.
    morgen naar de vk ben benieuwd of ze gedraaid is
    dacht gisteren van wel maar volgens mij is ze
    weer terug gedraaid.
    weer afwachten.

groetjes van chantal.

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijn dat alles goed was meiden!

Ben net terug van mijn (oude) stage, was super gezellig.
    Ga nu koken en vanavond naar gym en daarna de wieg halen.
    Ben er morgen weer :)

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    zeg.... het wordt hier een heuze safari.... olifantjes, zeekoe, zebra en nu ook al kokosnoten.....
    tja en na jullie kokosnoot verhaal gelezen te hebben, kon ik het niet laten om mijn buik nog eens goed te bestuderen..... :rolleyes: en ja.... ook hier hele blonde donshaartjes.... :confused: had het nog niet zo bewust gezien... achteraf wel onbewust...
    Gaat het echt weg? let's hope so....

Haha lag ik gisterenavond in bad (was in bad gestuurd door mijn lief aangezien hij mij er slecht uit vond zien... had ook echt een slechte dag) kwam hij weer ff kijken hoever mijn buik nu uitstak ;) :p
    bleef hij naar mijn (.)(.) kijken... dusseh ikke vragen waarom hij dat deed... hij met zijn vinger ff checken... dacht ie dat er wit spul uit kwam :) maar niet dus. Soms lijkt het echt wittig te zijn, maar dan is het meer wat drogige korreltjes ofzo, hebben jullie dat ook?

Nemo, dus jullie krijgen een acrobaatje ;) wel super fijn dat hoofdje nog steeds naar beneden ligt!

Tigger, fijn dat alles oke was enneh dat de hork er niet was ;)! Nu inderdaad nog draaien.... dat van het weinige hoop ken ik.....

Bianca: ha dus ik was niet de laatste met de meubeltjes :p Nu wel errug gaaf dat ze er zijn he? Staat alles al in elkaar? Hebben die mannen dat gedaan, heerlijk joh! Hadden julllie de rest al af (muren enzo?) Wij nog niet. Slaap lekker! en soppen kan morgen ook... of overmorgen... of de dag erna... :)

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He oek oek, hoe is het met jou? je dacht toch niet dat je ongezien alleen de agenda kon komen bijwerken he ;) ;) :) :)

Alles goed?

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Dames zouden jullie de VK bellen als jullie de baby gisteren en vandaag maar 1-2 keer hebben gevoeld?

Ik twijfel heel erg, ik heb haar echt heel even gevoeld en maar 1 keer vandaag :cry:

8. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Bij twijfel bellen hoor! Luister naar je eigen gevoel, als je je zorgen maakt, een telefoontje is zo gepleegd. Daar zijn ze voor hoor, dus laat het daar niet vanaf hangen. Ik had me voorgenomen om te bellen als ik klamme handjes om me hartje voelde en daar heb ik me aan gehouden. Kun je in ieder geval vanavond weer met een gerust hart slapen!

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik ga zo langs hopelijk is alles goed :(

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Succes, zal voor je duimen!

11. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ik duim ook..... zou ook gebeld hebben hoor! Verstandig....
    ben benieuwd hoe het was...

12. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    zijn jullie trouwens al allemaal uit de namen?

jongens naam hebben we... meisjes naam nog enige twijfel, alhoewel die twijfel ook steeds minder wordt :)

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Bibiche, goed zo! altijd doen! Ik heb toen ook getwijfeld, maar ben zo blij dat ik het gedaan heb..
    Ik duim dat alles oke is...

Lz, ja al een tijdje. Jongens naam al vrij snel, meisjesnaam duurde iets langer. Maar ook die is al een tijdje bekend..

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Duim voor je Bibiche!

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Bibiche: ik zou wel bellen hoor ! Heb jij ook al gedaan lees ik. Ik hoop dat alles oke is. Laat je wel even iets van je horen ?
    @Liefzonnetje: ja namen zijn we al uit, maar houden we nog even geheim.
    Enne mocht die kokosnoot niet weggaan, dan maar even harsen ;) :) Nee hoor vertrouw erop dat het wel weer weggaat. En hier idd soms ook witte "stukjes" op de tepels.

16. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Meiden,

Bibiche hoe is het gegaan?

De naam staat bij ons ook alvast... het is een beetje een aparte naam wij vinden hem allebij heel erg mooi.
    We hebben trouwens gisteren de drukproef gehad best gek eigenlijk hihi om het kaartje van je zoontje zo te zien.....

Mijn bh-s en pyama's zijn regelmatig nat of ik sta smorgen op en jah hoor zit er weer een plek hihi dus iedere morgen goed kijken voordat een ander het ziet die langs komt.....

Vinden jullie het nu ook niet allemaal heel erg spannend worden, ik wel ik zit zelfs onder de uitslag van het loskrabben van vlekjes, ik vind het allemaal echt super leuk hoor zo is het niet maar ben soms best een beetje bang voor wat er komen gaat. Nou dames ik ga gtst kijken doei doei

Liefs van Jessie

17. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Haha, stiekum he?
    Ik plaats heel af en toe even een update (paar dagen geleden nog gedaan) en verder lees ik vaak met jullie mee.. heb er geen energie voor (of geen geheugen :rolleyes: ) om alle verhalen van iedereen te kunnen onthouden en te reageren.
    Maar ik volg jullie wel hoor! Hier gaat het trouwens prima! Maf he, de vorige keer dat ik met jou "praatte" ging het geloof ik nog over het wel of niet zwanger zijn :)

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nog geen nieuws van Bibiche? Duim dat alles goed is meid!

Wij hebben ons wiegje...ga nu slapen weltrusten!

19. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Nou ik ben vanmiddag gelijk naar de verloskundige geweest en hartslag deed het goed van de baby maar zij kon ook geen leven voelen en dat na koude handen en porren in mijn buik. Dus ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis. We zijn er van 18.15-20.15 uur geweest. Ik heb aan de scan gezeten en daar werd hartslag van baby gemeten en mijn contracties (harde buiken/weeen).

Bloeddruk en hartslag van mij waren goed. Baby's hartslag ook alleen had ik om de 5 minuten harde buiken/contracties die geheel pijnloos waren hoor. Maar ik voelde het wel opkomen. Daarna getoucheerd ik had geen ontsluiting en ook nog eens een katheter :cry: auw dat is echt een vervelende gevoel. Ik had dus geen blaasontsteking.

Ik ging nadat ik klaar was met de scan naar de wc en daar verloor ik bloed en tevens een bloedprop. Ik gelijk laten zien aan de verlos (ik had het bewaard op papier) maar dat kon door het toucheren komen.

Nog een echo gehad en baby deed het goed, genoeg vruchtwater. Ik zag haar ook bewegen alleen voelde ik totaal niks omdat ik eigenlijk continu harde buiken hebt.

Dus met baby alles ok maar waarom ik continu harde buiken heb, weten ze niet en moet ik morgen weer terugkomen naar het ziekenhuis. Dus wel opgelucht dat met onze meisje alles goed alleen met mijn toestand vind ik wel een beetje eng. En ik voel haar niet omdat ik continu contracties heb.

Meiden ik laat jullie morgen wel weten hoe en wat, hopelijk kan ik een beetje slapen vanavond.

20. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Bibichie, vervelend zeg! Gelukkig gaat het met jullie meisje goed. Veel sterkte voor morgen. Probeer ondanks alles toch wat te ontspannen.

Deel Deze Pagina