Ik reageer na het eten even op iedereen, maar ben blj te lezen dat alles oke lijkt bibiche.. Gelukkig maar! Tot straks!
Nee hoor je hoeft echt niet altijd op iedereen te reageren....doe ik ook niet Maar snap wel wat Simone bedoelt....sommige reageren helemaal nooit op iemand anders en schrijven alleen hun verhaal steeds. En dat maakt mij verder ook niet zoveel uit, maar ik probeer zelf altijd wel beetje te reageren op iedereen
Hallo Meiden Hoe is het? @rebtam -> Wat leuk en spannend zeg een nieuw huisje. @liefzonnetje -> Wij hebben 40 uur gekregen omdat ik flesvoeding ga geven, hoe het ingevuld gaat worden bekijken we per dag (is afgesproken) ik heb ook veel hulp van mn moeder en zusje en natuurlijk mn mannetje en het is hier al niet altegroot we hebben alles gelijkvloers. @Alida wat fijn dat je jullie kleintje weer voelt, bij mij voel ik hem nu ook minder dan voorheen komt denk ik door de ruimte. @Rachel -> Onze intaker was ook heel leuk. Ze kon alleen niet zeggen of ze zelf kwam is ook begrijpelijk maar wel jammer. @Momtobe -> Heb jij ook iets van zwangerschaps vergiftiging dan? doe het maar rustig aan en je moet echt veel rusten. @Natasja -> Hoe is shet gegaan vandaag ? @Simone -> Gelukkig is bij jullie alles goed alleen beetje groot misschien maar dat maakt helemaal niets uit, ook fijn voor je dat je gewoon thuis kunt gaan proberen te bevallen. Voor alle andere meiden hoop natuurlijk dat het met jullie ook allemaal goed gaat he. Ik had straks zin om een stukje te gaan lopen dus ik dacht ik ga even fijn met spike (hond) naar de winkel lopen nou dat heb ik geweten meiden het is hier ongeveer 15 min vandaan, de heenweg ging goed maar de terug weg totaal niet kon wel huilen van de pijn was echt niet leuk meer loop je daar met hondje en tasje boodschappen half te huilen over straat. Vriendlief was niet thuis dus kon ik niet bellen om me optepikken dus maar blijven doorlopen en steeds om de paar stappen stilstaan.....ik ben uiteindelijk thuis aangekomen heb mn vriend gebeld en ben op bed gaan liggen dat was tegen half 4 en tegen half 6 werd ik pas weer wakker, nu gaat het gelukkig wel weer wat beter maar de buik is nog behoorlijk hard enzo dus ik ga zo ff lekker relaxen op de bank. Nou ik ga maar weer is. Liefs van Jessie
Hihi Rachel, dit is echt toevallig dat ik dit schreef...had nog niet gelezen wat Simone had geschreven. Oek, Oek, nee dat is absoluut niet erg.. Maar ik snap wel wat Simone bedoeld.. Je kunt toch ook niet altijd op iedereen reageren? Maar jij en nog meer anderen die maar af en toe komen, nemen dan wel de moeite om dan in ieder geval het meest actuele even mee te nemen, of deel te nemen aan vragen die gesteld worden. Dat is wel een verschil dan alleen maar je verhaal vertellen en verder nooit te reageren. Maar goed, ik lig daar verder ook niet wakker van.. Ik reageer gewoon zoveel mogelijk op iedereen.. Maar als ik even niet ben geweest zoals nu, dan beperk ik het ook hoor. Ik weet ook zeker dat Simone dit verder niet negatief bedoeld. En je hoeft je zeker niet aangesproken te voelen. Maar mama1986 komt elke dag wel even langs en het zou dus leuk zijn als ze ook op anderen regaeert Als je zegt dat je dat gaat doen, dan moet je het ook doen. Anders moet je dat niet zeggen. Ik denk dat dat een beetje het punt is. Gewoon doen wat je nu ook doet, ik vind het reuze gezellig dat jullie nu af en toe weer langs komen...
Whaha, ML, hadden jullie dubbel lol om d edubbele pech van je mannetje.. Hmm over dat eten weet ik niet, maar 1 ding doe ik absoluut niet, ook al zou het mogen omdat het kndje af is.. en dat is alcohol drinken, gezien dat ook door het bloed van beebje gaat. Alcohol is puur vergif en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Momtobe sterkte bij de Gyn... Rebtam, gefelicteerd met huis, je jongste en mannetje.. Simalex, dus wel positief op zich.. Pff, wordt een flinke.. LZ, de dekentjes heb ik wel gewassen, knuffels niet.. Oh brrr, Jesie.. dat zijn geen leuke momenten... Gelukkig voel je je weer wat beter... Maar dan merk je echt dat het allemala niet meer zomaar wil.. Ik heb het 's ochtends weleens als ik bij mijn werk kan parkeren een parkeergarage verderop moet.. oh dan kan ik wel janken...
maar ik zal wel eens gezellig op iedereen reargeren moet dan wel ff de namen en zo opschrjven ect want anders haal ik jullie door elkaar fijne avond iedereen
haha Tigger idd bijna hetzelfde Ik heb verder niet zoveel te melden nu. Jesie meid rustig aan doen hoor! Volgende keer maar niet maar gaan lopen kan je beter op de fiets gaan ofzo, kan je tenminste de tassen aan het stuur hangen. rebtam gefeliciteerd! simalex word een groot kindje zeg maar fijn dat je lekker thuis mag bevallen hoor!
Oh ooh... Nou ja, het was dus absoluut niet de bedoeling om dit vervelend over te laten komen dat iedereen persee moet reageren. Ik bedoelde het ook niet raar hoor, mama 1986. Ik krijg alleen steeds het idee als ik jouw berichtje lees dat er nog een berichtje achteraankomt, waarop je op iedereen reageert, en dat komt er niet. Ik wil je helemaal niet verplichten om persee te reageren op wat ik/wij schrijf/schrijven hoor. (Ook de andere dames niet hoor Oek oek) Excuses aan degenen die het wel zo opgevat hebben... Zullen we mijn opmerking maar negeren? Ik zal wel last van mijn hormoontjes hebben.... Het is te laat om een weg te halen... * mijn nederige excuses * Groetjes Simone
Hallo dames Rebtam: Nog gefeliciteerd met je jongste en alvast voor hubie. Neem niet te veel hooi op je vork he en doe het rustig aan. Veel succes met jullie huis verkopen en daarna een huisje kopen, leuk hoor. Simalex: Dat is een goede baby, maar beter wat groter dan veel te klein toch? Ben blij dat het goed gaat met jullie kleine. LZ: ik heb de dekentjes wel gewassen maar de knuffels niet. Jesie: Ja misschien is het dat ook wel dat de kleine gewoon weinig ruimte heeft nu. Heb de kleine vanmiddag wel weer wat meer gevoeld. Balen zeg dat een eindje lopen zo moet aflopen. Ben benieuwd hoeveel uren kraamzorg wij gaan krijgen volgende week. Ik vind het ook niet erg dat niet iedereen op iedereen reageert maar het zou wel leuk zijn als je af en toe reageert op anderen. Ik doe het zelf ook niet altijd maar af en toe ga ik er echt even voor zitten zoals nu. Het kan best zijn dat je iemand vergeet maar dat geeft niks. En de meesten vertellen er wel even bij waarom ze niet kunnen reageren en dan weet je wel wat er in iemand omgaat. Ik ga straks even weer naar zwangerschapszwemmen, hoop dat het leuker is als de vorige keer. Vorige keer was ik namelijk helemaal alleen, dus hoop dat er vandaag wel wat meer dames zijn, anders ga ik vanaf nu gewoon heen om baantjes te trekken. Heb vanmiddag even met mijn moeder geshopt, want wij zouden een maxicosi van mijn ouders krijgen en we hebben een hele mooie gekregen. Hij is blauw, echt dat felle blauw, we weten wel niet wat het wordt maar ik vond die blauwe echt heel mooi. Hoe denken jullie daarover. Iedereen nog een fijne avond. Groetjes
Simalex: Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, ik denk dat iedereen wel weet wat er bedoelt wordt. Groetjes
Alida -> Volgens mij hebben we dan dezelfde maxicosi. Die van ons is bijna fluoriserend blauw. Echt heel mooi! Ik geloof dat het tussen turquase (? schrijf je dat zo ?) en kobaltblauw inzit. Oek Oek -> Trek je asjeblieft niets van mij aan. Ik vind het heel gezellig dat je zo nu en dan vertelt hoe het met je is. Tigger -> Ja, dat 'pfffff' zal ik wel nodig hebben En ik bedoelde inderdaad ongeveer wat jij zei.... Misschien moet ik maar eens nadenken voordat ik zomaar weer wat typ... Jesie -> Wat vervelend van die harde buiken zeg. En dan ook nog eens je handen vol met hond en boodschappen. Gelukkig ben je thuis gekomen. Kon je onderweg ook niet bijkomen op een bankje? Rachel -> Ja... dat bedoelde ik ook ongeveer... Ik met mijn grote mond ook Liefzonnetje -> Ik krijg het inderdaad wel een beetje benauwd... Het moet er wel weer allemaal uit... daar beneden zeg maar. Maar ik geloof maar niet dat ik me zorgen moet maken. Vrouwen zijn gebouwd om kinderen te krijgen, dus dan zal dat wel lukken toch? Groetjes Simone
Och! je hoeft je niet schuldig te voelen hoor! was gewoon even een vraagje tussendoor.... zodat ik me ook niet schuldig hoef te voelen Dus ik vond je berichtje niet vervelend overkomen hoor, was gewoon even een vraagje
@jesie: he wat vervelend zeg maar wat had je pijn dan? Ik doe mijn boodschappen ook altijd op de fiets en doe ze dan in de fietstassen of aan het stuur. Ik merk dat ik als ik loop/fiets ook harde buiken krijg nou @rebtam: spannend je huis verkopen en een andere kopen. Ik ben blij dat ik die rompsloop heb gehad wat een stress met alle zaken die je moet regelen. Succes @LZ: ik heb alles gewassen inc. knuffels omdat ze die ook in hun mond zullen stoppen. Gewoon korte was op 30-40 graden of handwas programma als het echt heel fijn is. Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest, ik dacht ik mag mezelf wel verwennen een keertje. Ik heb mijn dooie punten gewoon laten bijknippen en wat stijlvoller coupe Mijn meisje is nog steeds heel erg rustig vergeleken met andere dagen, heel af en toe voel ik haar maar na vanochtend moet ik me geen zorgen maken eigenlijk want ik zag wel dat ze bewoog aan de scan.
Nogmaals: je berichtje kwam echt niet zo over als jij nu denkt hoor Ik voel me wel eens schuldig omdat ik dan zie dat anderen steeds op iedereen kunnen reageren, daarom was dit voor mij een mooi inkoppertje om eens te vragen of dat vreemd is.... maar was zeker niet omdat ik vond dat jij vreemd reageerde niks aan het handje dus hoor meid!
Bibiche -> Kan me wel voorstellen dat je nog steeds niet helemaal gerust bent hoor. Je krijgt liever een stevige schop, dan weet je zeker dat alles goed gaat... Lekker dat je naar de kapper bent geweest! Beetje pielen aan je uiterlijk heerlijk! En misschien ook leuk op de trouwfoto's? Of maken jullie het niet zo'n groot festijn van? Groetjes Simone
geeft niks hoor het is inderdaad wel eens gezellig om op iedereen te reargeren ik zal het nou wel eens proberen groetjes van ons
Tja... ik ook... ik heb wel eens vaker dat ik dingen iets 'groffer' zeg dan dat ik heb bedoel... Maar ja... Als mama1986 het mij niet kwalijk neemt, moet ik er maar over ophouden toch? Groetjes Simone