iedereen mag hier zeggen wat hij/zij wilt iedereen heeft zijn eigen mening en dat is maar goed ook anders is het zon saaie boel
Simone, niet druk over maken.. We vinden elkaar allemaal lief en bedoelen het allemaal niet naar.. Je mag gewoon zeggen wat je vind en het stond er naar mijn mening ook helemaal niet naar. Ik bedoel het net zo min naar... Maar het blijft soms wat rot om te typen, het blijft internet.. So no worry's.. Alida, zwemse.. En klinkt gaaf, de cosi. Wij hebben de cabrio, zwart met legergroen. Mooi ding.. Lekker Bbiche, een nieuwe coupe.. Heb ik twee weken geleden ook gedaan.. Het lastige is alleen bij mij at ik vaker een bad/hairday heb dan een goeie.. Het is net iets te kort voor mijn haarstructuur, zo lijtk het.. Nou ja, groeit wel weer aan.. Bibiche, ik begrijp helemaal hoe je je voelt... Ik heb het een paar weken geleden ook gehad, maar nadat ik gecontroleerd was, heb ik me inderdaad erbij neergelegd (net zoals jij net al zei) dat ons meisje toch wat rustiger is geworden. Trouwnes op d eecho bewoog ze genoeg, maar ik voelde het gewoon niet.. Net als jij. Gek he? Nog steeds is ze niet heel druk, alhoewel ze de laatste dagen heel veel schuift.. Hopelijk gaat jouw meisje snel ook weer wat meer bewegen, want het is echt iets waar je enorm zorgen over kan maken.. *knuf* En als je het weer niet vertrouwd, gewoon bellen.
Nou dat mis ik weleens, gewoon een paar pagina's slap kletsen ipv de hele tijd samenvatten. haha. Maar dat komt omdat we nog niet zo vaak met meerdere tegelijk online zijn. Straks als we allemaal verlof hebben, moet je dan eens zien, haha.
Pff wordt zo moe van die harde buiken, ze worden steeds heftiger vind ik... vergeleken met de eerste en die ik nu heb... Maar ik kan aftellen, nog 5 dagen werken..
Simalex: kan best zijn ja dat we dezelfde hebben ik zal even een keer een foto maken. Tigger: Wij hebben ook de cabrio, maar dan in zwart met blauw Simalex: Hebben jullie ook de cabrio? Groetjes.
Tigger vervelend he die harde buiken! Ik heb ze vaak als ik loop...moet dan echt stil gaan staan... Maar goed nog ffies
Ja, ik heb ze juist als ik gewon zit, of in bed... meestal toch aan het einde van de dag... Of laatst zondag de hele dag door, maar toen was ik zaterdag met Hubby lekke reven de stad in geweest, maar dat betaal je gelijk zondag terug.. Maar goed het is nog te doen, maar het is wel vervelend.. Btw, nog bedankt voor je berichtje.. Leuk is dat he? Af en toe even buurten bijelkaar..
Zeg dames, ik heb jullie nog nooit zoveel berichtjes aaneen zien plaatsen Zijn nu alle excuses aanvaardt? Of wil er nog iemand reageren hihi Je kan trouwens de knuffels ook in een plastic zak 12 uur in de vriezer leggen, dan zijn ze ook weer ontsmet/schoon en blijven ze goed in vorm . Dan hoeven ze ook niet zo te drogen, is altijd zo'n ellende vind ik. Blijft overal water uitdruppen. Vannacht geslapen van 01.00 tot 05.45 en toen weer verder tot 10.00 en toen nog weer tot 12.00! Maar 2 keer plassen op 11 uur slaap! Nieuw record Meestal welk elke 2 uur eruit, hopenlijk vanavond weer mmmmm
Als ik het goed heb gedaan, is dit ons kinderstoelje Alida. Alleen is het blauwe aan de buitenkant zwart volgens mij. Wij hebben idd de cabrio. Maar ik ga nu lekker GTST kijken! Groetjes Simone
Zow Bianca, heerlijk! Ik kan niet wachten tot ik vrij ben en inderdaad weer in slaap kan vallen.. Ik word nu vaakeen paar keer wakker per nacht, maar rond 5 uur word ik weer wakker en kan dan niet meer slapen, val dan meestal pas om 6 uur weer in slaap en dan zou ik dus door kunnen slapen, maar dan gaat die rot wekker.. Dat van die vriezer wist ik niet, goeie tip zeg! Zal je zien, dat ik z evergeet en over een paar weken denk: Gut kijk nou in de vriezer, haha.
@tigger: ja inderdaad ik zag haar continu bewegen op de echo maar ik voelde niks maar ja nu voel ik haar wel schuiven maar niet meer kickboksen zoals maandag. @simalex: nee we trouwen over 2 weken puur voor de baby en ons huis. Pas in aug. gaan we het vieren en dan ook groot met alles erop en eraan. 4 april zijn onze ouders broers/zussen wel met ons en gaan we wat drinken maar voor de rest niks. Ik kan al sinds dec. uitslapen maar ja volgens mij zou ik echt kapot zijn als ik nog zou moeten gaan werken. Ik ben nu al doodop. Harde buiken heb ik ook steeds vaker en lopen gaat ineens moeilijker inderdaad.
Simalex: De maxicosi op het plaatje die hebben wij, ook de zijkanten blauw zoals op het plaatje. Dan hebben we dus bijna dezelfde. Ben er heel blij mee. Veel plezier met gtst, ik ben nu de pfaffs aan het kijken, maar ga zo weg om te zwemmen. Kom na het zwemmen nog wel even hier . Groetjes
@Chantal hoe was het bij de vk? Was ze gedraaid? Genietse van je verlof, eindelijk is het zover! @Liefzonnetje we zijn uit de naam alleen ik twijfel nog steeds een beetje, maar dat hoort ook bij mijn karakter. Twijfel wordt net als bij jou wel minder. heb je een of meerdere namen? Mooi dat je beebje lekker veel beweegt. Knuffels heb ik niet gewassen, dekens wel. @Nemo kokosnoot is herkenbaar @Jesie dus je begint een beetje nerveus te worden, ik heb dat met golfjes. Meestal ben ik nog vrij kalm. De ene keer kan ik trouwens stukken lopen en fietsen en de andere keer krijg ik snel harde buiken, lastig he. @Bibiche fijn dat alles goed was, dat waren spannende dagen zo. @ML zo vergeet je je verjaardag niet zo snel. Volgens mij mag je ook op het einde niet alles eten hoor. Die bacterieen in rauw vlees en rauwe groente kunnen gevaarlijk blijven. @MomToBe succes bij de gyn, hopelijk valt het allemaal mee. Volgens mij kun je een andere kraamverzorgster krijgen dan diegene die de intake doet. @Rebtam gefeliciteerd met de oudste en hub! @Simone het groeit i.i.g. goed, fijn dat je gewoon thuis mag bevallen (wil je toch graag) @Alida blauw kan voor beide, ik ben ooki gek op blauw. Verder allemaal groetjesssss ik ga effe boodschappen doen met mannetje.
Hihi Tigger, is wel lachen als de kraamhulp of je moeder dan in de vriezer moet zijn of zo! Wil er trouwens even iemand tegen die kleine van mij zeggen dat mijn rib geen springplank is!? Heb het idee dat die rib zo 10cm hoger staat pffff. LAAT LOS!
Even geen zin om op iedereen te reageren hoor. Ben net thuis. Over dat alles eten. Dat lijkt mij toch niet goed hoor. Dat drankje wat je noemde Bibiche daar zit toch alcohol in ? Alcohol en bv wordt al niet geadviseerd. Nee hoor dan nog maar een paar weken "droog" staan. En die knuffels wassen: ik was wel van plan om ze te wassen. Gewoon in kussensloop op 30 graden kort programma. MAAR mijn vriend heeft daar een stokje voor gestoken. Knuffels mocht je niet wassen werd mij de les door hem gelezen Ik moest maar even op het kontje van de knuffel lezen Daar stond op dat hij met de hand moet. Je zou bijna denken dat bij van de knuffelreddingsbrigade was. Dus ik denk dat ik ze maar even met de hand doe. Want in de diepvriezer is toch tegen luizen/huisstofmijt ?
Hallo dames Hier was ik weer na een avondje zwemmen, maar ik was weer alleen dus heb gewoon baantjes gezwommen. Degene die zwangerschapszwemmen geeft heeft mij wel een aantal tips gegeven, dus dat is wel fijn. Bianca: Dit is even voor die kleine van jou, laat de ribben van je mama met rust. Dus bij deze LAAT LOS Erica: Ja dacht ik ook dat blauw wel voor beide kan, en trouwens mijn manlief en ik vinden hem mooi en dat is toch eigenlijk het voornaamste. Ik ga nu nog even lekker op de bank hangen en dan straks lekker op bed. groetjes en tot morgen
Zooo ben ff wezen zwemmen en zijn hier opeens 4 pagina's vol getypt.. gezellig! Arme Alida, in je uppie zwangerschapszwemmen is ECHT NIET LEUK! Kom gezellig bij ons zwemmen...... we waren met z'n 12-en..... maar ja, is wel een beetje verweg vanuit Groningen..... Voor alle jumpende baby's: Ribben en liezen zijn geen springplanken of trampolines... of te wel.... beentjes een beetje thuis houden he.... straks als jullie buiten de buiken zijn, mogen jullie springen wat jullie willen..... (en helpt het Bianca? mijne luistert er niet naar ) Erica: wij gaan wel vernoemen, die namen staan vast, de roepnaam voor een jongen staat ook vast en voor een meisje zijn we er voor 95% uit... Ik denk dat je altijd wel wawt blijft twijfelen.... totdat de kleine er is... denk ik.... Wie gaf de tip van de vriezer nou ook al weer.... weet het echt niet meer en ben te lui om nog een schermpje te openen en het terug te zoeken... (eerlijk opgebiecht he ) De vriezer is alleen om bacterieen etc te doden.... maar nu gaat het toch om chemische stoffen en andere verontreinigingen etc en die kunnen er toch alleen uit gewassen worden? Ik heb het ook ff hier gevraagd bij de kraamverpleegkundige... als ik een reactie heb, zal ik die hier wel ff plaatsen oke? Nou ik ga lekker naar bed. Ben helemaal gesloopt... OHJA: vriendlief heeft zitten meelezen en hij doet jullie allemaal de groetjes