Hoi iedereen! Ik ben bij de vk geweest: Hoera hij is gedraaid! Hij ligt nu steeds met zn kontje tegen mn borst te duwen. Ik heb het met de vk over de slijmprop gehad, en zodra ik weer een deel verlies (met wat bloedverlies) moet ik gelijk bellen, en ik moet ook gelijk bellen als ik ween heb of mn vliezen breken (duuuhhh...dat was onnodige informtaie, dan bel ik natuurlijk gelijk!). Maar alles was prima in orde,de beeb deed het goed! Ik moet alleen rustiger aan doen. Doe ik ook wel, die stomme ween zijn echt niet leuk, en dan ga ik ook echt wel even liggen (tenzij ik boodschappen aan het doen ben, dan is het tanden op elkaar en doorgaan). Oh dat was trouwens echt niet leuk, schrok me echt rot (en het deed echt heel erg veel pijn ). Ik stond gewoon een bord af te wassen en ineens kreeg ik me toch een steek (in mn vagina), het voelde alsof de baby er met een mes doorheen ging, ik zakte gewoon van de pijn door mn knieen, en heb toen doodsbang op de grond gelegen terwijl ik nog drie steken doormaakte. Heb toen al mn moed verzameld en ben snikkend naar de stoel gekropen, durfe echt een half uur niet meer te bewegen. Ik heb sindsdien wel meer steken mee gemaakt, maar ze waren gelukkig niet zo erg als de eerste keer (ik krimp dan nog steeds wel in elkaar). Het was echt een nachtmerrie, ik kan niet eens beschrijven hoeveel pijn dat deed, ik was even behoorlijk "lost" van de pijn en de paniek die daardoor werd veroorzaakt. Ik kan me nog herinneren dat er even heel snel door mn gedachte flitste: "Ik hoop maar dat ik snel doodga zodat ik van die pijn af ben". Vreemd he? Nouja, geeft wel een beetje aan hoeveel pijn het deed. Nou maar hopen dat een bevalling minder pijnlijk is. Bianca: Hihihi, sprinkplank ook echt Bibiche: Die kleine van mij is de laatse tijd ook zo verdacht rustig, ik denk dat het een beetje door het ruimte tekort komt... Rachel: Gefeliciteerd met je wieg ! Erica: Ik vind ook dat blauw voor beiden kan (laat blauw ook nog eens toevallig mn lievelingskleur zijn ). Tigger: Hahaha echt he? Zie dat al helemaal voor me, knuffels die helemaal in de diepvries vast gevroren zitten . LZ: Heb jij nou last van nesteldrang ?!? Het zal toch niet he? Nemo: knuffelreddingsbrigade ? Hihi! ...huh? Sinds wanneer weten mannen iets van wassen af? ...Ze bestaan dus toch!
Hey goddess tear leuk dat je er ook weer bent, ben je al een beetje meer gewend in je huisje. Gefeliciteerd dat de kleine is gedraaid. Ja als je weeen of als je vliezen breken moet je zeker bellen dat weet toch iedereen. Wat vervelend van die steken hoop dat ze nu niet meer zo erg komen. LZ: Als je niet zover weg woonde kwam ik bij jullie zwemmen, want dit is ook echt niet leuk. maar ja even baantjes zwemmen is ook wel lekker. Groetjes
He Goddess! Mooi om je nog even te zien/spreken. Gelukkig is alles goed met jou en de kleine. Kun je weer lekker slapen, hihi. Wel vervelend van die steken. Kan me een beetje inleven in hoe ze voelden, zoiets had ik van de week ook. Alleen dan wel met het idee dat het erbij hoort. Volgens mij zijn het indalingsweeen, maar zal het dinsdag nog even navragen. Bibiche: ook mooi dat bij jou alles goed was. Geeft toch een goed gevoel dat je gebeld hebt. Beter een keer teveel dan te weinig. Simone: mooi dat de groei-echo geen rare dingen liet zien en dat alles nog steeds lekker loopt. Hopelijk voor jou kun je nog steeds bevallen zoals jij dat wilt. MomtoBe: hopelijk gaat alles goed morgen met bloedprikken en ctg enzo. Wel goed dat ze het nu in de gaten houden en ze je deze week nog eens willen zien. Gelukkig wordt er goed op ons en onze kleintjes gepast. Ik heb wel enkele knuffels meegewassen en gewoon in de droger gegooid, ze kwamen er prima uit. Waren trouwens gewoon 2 kleine knuffeltjes, van die lekkere kwijldingen. Deed het ook om dus de chemische rotzooi eruit te wassen. En dan ruiken ze ook nog eens lekker fris. Dekens en lakens ook gewoon gewassen, daar liggen ze natuurlijk wel vaak onder. Bij ons lagen de namen al een behoorlijk tijdje vast, zoals iedereen wel weet Hier nog even een kleine update: vandaag was de kleine zo druk dat het er een beetje pijn van deed. Misschien heeft ze toch besloten om head first te gaan liggen? Het voelde iig niet altijd even prettig, dat gedraai. Maar ja, zoals vriendlief al zei, als je ze niet voelt is het ook niet goed, haha. Morgen komen de schilders en dan hopen dan we eindelijk van die vlekken af zijn. Ik ben nu ook wel weer toe aan mijn gewone huiskamer hoor. Maandag moet het af, want maandag komt de kraamzorg en krijgen we te horen hoeveel uur. Ben er al helemaal klaar voor! Lijstje voor vriend, tas ingepakt en op de maxicosi, daaronder het kraampakket en helemaal bovenop de vlaggetjes Voor de rest is de agenda al gevuld met de puntjes op de i. De muisjes staan op het boodschappenlijstje en binnenkort komen de klossen eraan Nesteldrang begint ernstiger vormen aan te nemen, hihi. Rachel: nog bedankt voor je berichtje Heb alleen 'meisjes ' vervangen door 'kleintjes', aangezien beide opa's niet willen weten wat het gaat worden. Dit was weer een heel verhaal, ga heerlijk uitgebreid douchen (mijn rug begint het te begeven) en dan lekker slapen. Alvast prettig weekend! (mocht ik te druk met me huisje zijn)
@Goddes gelukkig gaat alles goed, steken klinken niet fijn! @Assepoester jij bent echt goed bezig met die voorbereiding. W.s. wel logisch aangezien je ook al het verst bent. Moet bekennen dat ook mijn vluchttas klaar staat, klossen zitten al onder het bed en de meeste kleertjes zijn gewassen. @Lz wij hebben ook twee namen voor ons meisje. Ben benieuwd naar de reactie van de kraamverpleegkundige. Hier alles goed. De baby is duidelijk rustiger dan de voorgaande weken en daar moet ik nog even aan wennen. Maak mij dus ook meerdere keren per dag druk terwijl ze dan 's avonds wel weer lekker bewegerig is. Lichamelijk voel ik mij gewoon nog wel fit. Hoop nu op mooi weer zodat ik volgende week als mijn verlof begint mijn nieuwe fiets kan inrijden. Verder vandaag telefonische intake gehad van de kraamzorg. Bleek een nichtje van mijn mannetje te zijn, erg grappig. Ook wij krijgen de standaard 44 uur verdeeld over de 8 dagen. Morgen ga ik de proefdruk van het geboortekaartje halen, spannend..
Hallo Allemaal, Ik weet niet meer precies wie schreef over die steken in vagina, maar ik heb afgelopen zaterdag vermoedelijk iets soort gelijks gehad, maar dan ook meer in liezen en linkerzij. Ik kan niet goed uitleggen wat voor pijn het was, maar ik heb het nog nooit gevoeld. En het was zeker geen soort menstruatiepijn. Ik vond het heel heftig en moest mij ook aan een stoel vastklampen ( soort reddingsboei), ik merkte ook dat ik automatisch op mijn ademhaling ging letten en probeerde de pijn uit mijn gedachten te bannen. Alles bij elkaar duurt het een seconde of 10 a 15. Daarna minuutje rust en toen gebeurde het weer maar wel iets minder heftig. Vreemd he? Wat ik zo fijn vind aan dit forum, is dat je zoveel herkent bij elkaar en ieder zijn verhaal met soortgelijke lotgenoten kan delen ( klinkt toch niet te AA- achtig he). Ik las ook dat verschillende meiden hier, de baby minder voelen als voorheen. Nou....dat heb ik ook... komt natuurlijk nu ook minder ruimte dus de bewegingsvrijheid wordt iets beperkter. Zoals jullie weten ligt mijn kindje in stuit maar heb niet het idee dat hij nu haast maakt met draaien... Maar ik blijf hopen op een draai... Voor de rest gaat het eigenlijk prima, ook ik heb morgen mijn laatste werkdag, en ik moet eerlijk zeggen nu het zover is... HEERLIJK! Ben benieuwd hoe het met jullie is?
Goedenavond meiden; Wat is er weer veel geschreven leuk hoor. Ik heb nu niet de puf om op iedereen te reagreen, maar zag dat het met iedereen wel goed gaat. tenminste ik zag geen schokkenden dingen. Vandaag weer bij de vk geweest alles was goed bloedruk 140/70 de hb waarde's en glucose waren beide prima. De kleine ligt met het hoofdje naar beneden en met zijn ruggetje tegen mijn ruggegraat waardoor ik dus meer last heb van mijn rug en met 1 voetje ligt het in mijn ribben te porren heb daar ook een hele beurse plek. Morgen gaan we de wagen dan eindelijk ophalen. De spullen die niet klopte en stuk waren hebben we gister op gehaald dus bijna alles is compleet. Stomme muts begon weer over dat de knopjes er niet bij hoorde. Dus ik zeg zo staat het wel op het plaatje en wij hebben hem ook van het plaatje besteld aangezien ze in de showroom een andere kleur hadden staan. Werd er eigenlijk een beetje boos om, maar goed we hoeven daar niet meer naar toe dus dat scheelt. Voel me ieder geval wer beter als van de week, ik moet gewoon echt mijn rust houden dus ik ga echt smidddag's een dutje doen. Alsik dat niet doe dan gaat het niet lekker. Ik ga nu lekker mijn mandje in. Weltrusten en tot morgen. Liefs Nathasja
Goeiemorgen kletskousen! @Assepoester sorry! Helemaal niet aan gedacht, normaal let ik er wel op maar denk dat ik het automatisch schreef (vergeef je me? ) @Tigger jij ook bedankt voor je berichtje! @Goddess fijn om weer van je te horen meid en fijn dat alles goed was bij de vk! Zo,n steek heb ik 1x gehad en doet inderdaad veel pijn! Misschien indalen? @Tassie wat heerlijk dat je bloeddruk weer lekker laag is zeg! En heel veel plezier met het ophalen van de laatste spulletjes! @Jingels ik hoop dat de kleine alsnog gaat draaien hoor! @Erica veel plezier met het ophalen van de proefdruk, leuk is dat he! @Nemo ik heb de knuffels helemaal niet gewassen...zal eens ff kijken wat ik ermee ga doen. @Baby van Bianca: Laat je moeders ribben is het met rust... Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben hoor zo op de vroege ochtend
Aaaah nog ff frustratie hoor! Zullen jullie vast ook wel hebben! Ik wil zo graag nog gewoon even slapen...ben zo ontzettend moe maar word of wakker dat ik moet plassen of wakker van het maagzuur.... Ben iedere ochtend tussen 6.00 en 7.00 eruit en dan duurd de dag zolang....en slapen lukt dus niet....pffff Zo heb weer ff geklaagd Eens kijken wat ik vandaag allemaal ga doen....
Goedemorgen, Ik lees dat Goddess weer in tha house is! Jeuh! Super dat je DKK gedraaid is! Das alvast 1! Bibiche, hier ook geen boxwedstrijden meer, maar alleen maar schuiven.. en de hik dan.. Beebje van Bianca: Laat je mama's rib los! Nemo;s manentje is van de knuffelbrigade, whoehahaha Groetjes terug aan mennetje van LZ! *zwaaizwaai* Alida, balen dat je weer alleen was.. Erica, wij gaan ook vernoemen... Tenminste als het inderdaad een meisje is.. Bij een jongen niet (moet ik toch nog eens even overleggen). Maar de 2e naam is van mijn moeder, en mijn moeders moeder en de derde naam van de oma van mijn man... Oh Assepoester, zou wel super zijn als ze alsnog gedraaid is! Oh en jij bent echt al lekker aan het voorbereiden, tja je bent ook net iets verder.. Mooi kunnen we jou als handboek gebruiken, hihi. Ik heb nog niets van het kraampakket gehoord trouwens.. Wanneer krijg je die? Eriva, spannend de proefdruk! Hopelijk is ie geslaagd! Vanaf volgende week mag van mij het mooie weer ook blijven, dan ben ik ook vrij.. Joehoe! Jingels, het is ook heerlijk om met elkaar ervaringen te delen, dat i sdenk ik d ekracht van zo'n forum.. Je herkent heel veel dingen, of er is altijd wel iemand die je kan helpen als je onzeker bent... Tassie, fijn dat je hem nu eindelijk kan ophalen! En super dat alles oke was bij de vk.. Rachel, hier hetzelfde... met slapen..
@Tigger ik heb mijn kraampakket toch al een tijdje in huis. Krijg je meestal rond de 7 maanden...anders ff bellen naar je verzekering. Ik ga nu ff lekker douchen (en dat met een stuiterbal buik )
Oh, ik wacht nog wel even af, hij wordt thuis bezorgd heb ik begrepen.. Kijk je uit dat je douche niet uitstuiterd..
@Nemo: Chardonnay is een witte wijn soort, maar dat schreef ik dus alleen als fantasie, zo van: "stel je toch voor, wat zou ik als eerste willen eten en drinken". ...mocht de vk bevestigen dat je in de laatste paar weken alles weer mocht eten en drinken. Ik drink sinds ik zwanger ben absoluut geen alcohol hoor, dat voelt helemaal niet goed zelfs al heb ik af en toe trek. Ik hou me altijd keurig aan de voorschriften. O Anyhow: de vk gaf wel toe dat het wel eens gezegd word, en dat het per praktijk kan verschillen welk advies ze geven, maar hun advies blijft om het dieet te handhaven. Wat ik dus ook gewoon ga doen want die paar weekjes kosten me echt geen extra moeite. Wat zouden jullie willen eten zodra je weer mag? Ik snak dus het meest naar oesters en dat specifieke glas witte wijn. =P~ En nemo, ga je de knuffels echt met de hand wassen? Pfff...respect. Ik denk dat ikzelf liever eerst aan de vk ga vragen of het echt nodig is. Maja, ik heb dan ook een pesthekel aan handwasjes. lol @ Bianca: ik zie het helemaal voor me, die kleine die op je rib staat te springen. Kleintje van Bianca: foei! @Tigger: Nee zeg, wat ben ik een spuit 11! Je schrijft dat jij en je hubby "lekker even" in de stad zijn geweest... en ik lees: "lekker rave in de stad". Weet je wel, die turbo muziek waar je heel wild en snel op danst? Dus ik dacht: waaaah hoe doet ze dat! Bij de weg: da's best laat, dat je je kraampakker nog niet hebt. Of was mijn verzekeraar er gewoon vroeg bij? Ik kreeg mijn pakket in de 27e week thuisbezorgd. @Simone en Alida: mooi zeg, die blauwe MC! Echt een mooie tint...tis bijna kobalt blauw, geloof ik? Ik vind het iig een unisex kleur, kan prima voor beiden geslachten. Ik vind hooguit roze voor een jongen wat minder, maar verder vind ik alle kleuren eigenlijk prima passen voor zowel jongens als meisjes. En fijn Simone, dat je thuis kunt gaan bevallen. @JeSie: jeetje wat balen zeg, van die wandeling... vind het sowieso al stoer van je dat je het geprobeerd hebt. @Goddess: gefeli met de babydraai! De steken die je beschrijft komen me bekend voor: die zijn echt nasty he? Misschien heb ik er overheen gelezen maar: Ben je al met een cursus oid bezig? Of ga je dat nog doen? Als ze mij overvallen helpt het me te weten dat ik weet hoe ik het beste kan ademhalen enzo, dat geeft me zelfvertrouwen. Dus wie weet helpt het jou ook wel? @Erica: enne? Hoe is het kaartje geworden? En voor de meiden die vandaag hun laatste werkdag hebben: super! @Jingels: hihi, ik schreef gisteren ook al zoiets en had ook al zo'n hallelujah/kumbaya gevoel erbij...maar ik ben het met je eens hoor. @Rachel: I hear ya girl! Ik slaap ook zo vreselijk slecht en kort, met veel plasonderbrekingen ed. Vannacht ook weer, nacht nummer zoveel in een rij dat ik steeds wakker word door rug en bekken pijn: draaien doet pijn en liggen doet pijn... ale: Hopelijk komt dit weekend m'n nieuwe matras.
AGENDA Maart 23e Babymei - vk 26e Simone - voorlichtingsavond bij vk Jessie en Mariska75 - Gyn 27e Rebtam & Assepoester - vk Alida - gyn 28e Simone, Erica, Rachel, Jingles en ML - vk Bibiche - voorlichtingsavond zk "Borstvoeding" Alida intake gesprek kraamzorg 29e Liefzonnetje - vk April 2eEmmetje intake kraamzorg 3e Bibiche - vk & mama1986 vk, Emmetje vk 4e Bibiche - Trouwdag Amilah - Verpleegkundige en anesthesist Jingles - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling 10e Tigger - vk 17e Amilah - voorlichtingsavond zh BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ stuit en dalende Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdje in bekken, ingedaald maar ligt nog niet vast Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ dwars Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+17 (32.4) ~ verlof: 1 april Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofje naar beneden en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdje beneden en in bekken Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+10 (32) ~ verlof: 11 april ~ stuit en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e kindje gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e kindje ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 (per 22-03 in de ZW) ~ hoofdje beneden Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ stuit tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e kindje ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e kindje ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis ~ stuit Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu nog di-ocht en do-ocht werken~ hoofdje beneden en iets ingedaald Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdje beneden en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdje naar beneden Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdje beneden en dalende Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+ 9 (30,2 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ stuit Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e kindje ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdje naar beneden Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ hoofdje boven N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1 ste kindje ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ hoofdje boven Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram
Goede Morgen Meiden, Hebben jullie trouwens soms ook een borrel geluid in je maag hihi het is net zoiets als dat je trek hebt maar dit is net weer iets anders je hoort het ook heel erg goed. En nee boodschapjes ga ik niet meer lopend halen, ik had echt flinke steken in mn zij en het leek ook ofdat ik soms bijna geen adem meer kreeg kortom ik was gewoon helemaal kapot. Wel fijn dat sommige van jullie dit ook herkenen. Ik heb trouwens 2 keer de doos van Prenatal gehad? Nou meiden ik moet vandaag tot 12:30 dan dinsdag tot 12:30 en dan begint voor mij het verlof heerlijk...... @Rachel kijk je uit dat je de douche niet uitstuiterd hihi, ik heb dat ook hoor met slapen....en uitslapen lukt ook al helemaal niet meer dus tegenwoordig ga ik smiddags ff een uurtje liggen. @Tassie gelukkig was alles weer goed bij de vk, goed gevoel he dat je de wagen nu op kan halen. @Erica ik begin echt nerveus te worden denk ik ja en heb zo geen controle meer over het ademhalen denk ik? @Tigger vervelend zijn die steken en krampen dan he je kunt gewoon bijna geen stap meer verzetten. @Alida ik denk idd dat ze nu gewoon veel minder ruimte hebben en daardoor minder bewegen. @Simone nee jammer genoeg kon ik niet rusten op een bankje ben gewoon steeds ff op straat blijven staan....ik doe het echt nooit meer. @Bibiche goed idee van jou naar de kapper kan ik morgen ook wel weer is langs gaan. Maak je niet te veel zorgen ze hebben nu gewoon minder ruimte maar bel anders gewoon de vk meid. @ML Heel herkenbaar rug/bekken pijn jeetje...... Wij hebben trouwens ook een cabrio zwart met oranje. Nou meiden fijn weekend allemaal alvast Liefs van Jessie
Heb de douche overleefd Meisje slaapt ook weer dus kan me rustig aankleden en dan ff op de fiets boodschapjes halen (is maar 500 meter lopen maar ga niet met tassen sjouwen) Jesie ik heb ook 2x de doos van prenatal opgehaald, kreeg 2x het afhaalbewijs
hoi meiden, zo even bij gelezen. jeetje simalex een 9 ponder gelukkig zegt het niks over de bevalling kan nog makkelijk gaan. hoi Goddess, vervelend die steken . ze kunnen ook flink pijn doen. wij hadden al heel snel een meisjesnaam en niet voor een jongen. heb met 17 weken een echo gehad en gewoon afgewacht of we een meisje of jongen kregen. dus de jongensnaam hebben we niet voor de rest ben ik naar de vk geweest. en mijn meisje is gedraaid alleen de verkeerde kant op. nu moet ik volgende week woensdag terug komen dan gaan ze kijken of ze gedraaid is en anders krijg ik een echo. en mijn suiker was toch iets te hoog dus ik moet iets minder snoepen ik hoef lekker niet meer te werken echt heerlijk eindelijk. groetjes Chantal.
ML: hier een broodje Filet, carpaccio en een glas zoete witte wijn.. Mjummie! Jaaaa, raven in de stad, whaha... Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen... Balen dat alles zo zeer doet.. Hopelijk wordt het beter met je nieuwe matras... *knuf* Ja, ook hie raf en toe borrels, maar dan heel hoog (darmen zullen wel opdrukt zijn, haha. Vraag me altijd af wat die kleine denkt als ze dat hoort.. Mazzelaar, twee keer de doos... Goed geregeld.. Oh, cosi in zwart met oranje klinkt ook erg mooi!