Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Rach, ik pak ook altijd de fiets hoor.. Vind ik veel prettiger...

Chantal, pfff balen dat ze gedraaid is. Wat is dat toch met die kleintjes hier...
    En ja, minder snoepen, maar die paaseitjes zijn zooo verleidelijk, hihi...

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Chantal balen meid dat ze verkeerd is gedraait! Hoop dat ze nog goed draait! Enne gefeliciteerd met je verlof! :D

@Tigger ja vind fietsen veel fijner en makkelijker :)

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA
    Maart

23e Babymei - vk
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    - Jessie en Mariska75 - gyn
    27e Rebtam & Assepoester - vk
    - Alida - gyn
    28e Simone, Erica, Rachel, Jingles en ML en Chantal - vk
    - Bibiche - voorlichtingsavond zk "Borstvoeding"
    - Alida intake gesprek kraamzorg
    29e Liefzonnetje - vk

April

2eEmmetje intake kraamzorg
    3e Bibiche - vk & mama1986 vk, Emmetje vk
    4e Bibiche - Trouwdag
    - Amilah - Verpleegkundige en anesthesist
    - Jingles - gyn
    5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling
    10e Tigger - vk
    17e Amilah - voorlichtingsavond zh

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ stuit en dalende
    Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ stuit
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+17 (32.4) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en in bekken
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (32) ~ verlof: 11 april ~ stuit en dalende
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 (per 22-03 in de ZW) ~ hoofdlig
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ stuit
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+3 (26,3) ~ verlof: 5 april
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdlig
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 9 (30,2 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ stuit
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

4. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

@tigger :idea: harde buiken komt me bekent voor das geen pretje nee8)en ik word ook een paar keer wakker om te plassen en van de maagzuur 8)
    maar nog ff :D
    @biancanr1 :idea: goeie tip van de vriezer alleen heb ik die niet ff naar me ma toe :) en dat lijkt me niet fijn nee van je ribben :oops:
    @simalex :idea: leuke maxicose hoor :D
    @Bibiche :idea: lopen is niet fijn nee heb jij dat ook dat je dan als je een wat langeren afstand loopt als een pingguin gaat lopen :(:
    @Alida127 :idea: lekker hoor zwemmen dan voel je je heerlijk licht in het water lekker ontspanen :D
    @liefzonnetje :idea: leuk dat je mannetje mee leest :)
    @goddess tear :idea: lreuk dat je er bent :D gelukkig dat alles goed was bij de vk :D
    @Assepoester :idea: lekker dat alles klaar staat ik heb ook een lijstje gemaakt voor me vriend :D en hoop dat alles lekker maandag af is :D
    @Erica :idea: lekker dat je bijna zw verrlof hebt en dat je dann lekker je nieuwe fiets kan inrijden :D fietsen gaat bij mijn niet zo makkelijk meer me buik staat vast in het stuur :oops:
    @jingels :idea: die steken komen mijn ook bekent voor en ik kan dan soms geen houding vinfdewn maar hou me nog goed onder controle gelukkig:D
    @tassie1723 :idea: gelukkig dat alles goed was bij de vk :D lekker dat alles bijna compleet is :D
    @Rachel1984 :idea:van dat slapen is hier herkenbaar ja en voor me maagzuur neem ik antagel in :D en ik laat het sjouwen aan me vriend over :)
    @MarieLize :idea: als ik ben bevallen dan mag georgie voor mijn naar bakkerij bart om een bartje filet amirican te halen met boter peper zout en een uitje :) daar verlang ik zo naar :D een een safaritje :oops:
    @Babymei :idea: veel plezier bij de vk vandaag :D

zo heb geprobeert om op iedereen te reargeren :)
    voor de gene die ik vergeten ben sorry :oops:
    vanacht slecht geslapen gisteren veel last van harde buiken en pijn denk van het indalen :D
    ik ken dit niet echt omdat eva niet volledig was ingedaalt 8)
    ga vandaag lekker alles op het gemakje aan doen :p
    beebje is best druk en dat doet soms aan de zijkant van me buik pijn :D
    pff wat verlangen wij er naar om onze zoon en broertje in onze armen te kunnen sluiten :idea:
    maar nog evetjes geduld :p
    hier staat ook de vlucht koffer klaar en heb een briefje voor me vriend gemaakt wat hij dan moet rewgelen ect :D
    nou iedereen alvast een heel fijn weekend :D

groetjes

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,
    moet nog iets kwijt.
    gebruik sinds 2 dagen Gaviscon tegen maagzuur
    en helpt echt heel goed bij mij.
    slaap er heerlijk mee.
    mischien een tip voor degene die ook last heeft van maagzuur.
    gr chantal.

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Grom, ik probeer die lijst weer op de pagina te krijgen, zonder al die spaties, maar lukt niet.. Hihi...

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ah gosh.. Mama1986... wat een super krant!

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Chantal rennie's gebruik ik momenteel en helpen wel beetje gelukkig.

@Tigger wat ben je lekker veel aan het schrijven :D

@Mama1986 wow je hebt echt op iedereen gereageerd, goed hoor! :D

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Rach,. verveel me op het werk.. Heb last van werkontwijkendgedrag.. :oops:

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hubby heeft zich gisdteren laten laseren tegen het roken... Spannend nu of het lukt...

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja en wat kan je dan beter doen dan hier komen kletsen :D

Hoelang moet je nog werken meid?

Zit me momenteel te bedenken dat het me super lijkt over een paar maanden een meeting te doen ofzo...ben zo benieuwd naar jullie en de kleintjes! Delen toch al een aantal maanden alles met elkaar....

12. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Pff Chantal, balen meid, dat ze verkeerd is gedraaid...hopelijk gaat je kleine het licht nog zien (als in: je baarmoedermond als ze in een hoofdligging gaat draaien) ;)

Tot nu toe kan ik nog net met rennies uit de voeten maar ik ga hem opschrijven, dat Gaviscon drankje.

Hm, hebben jullie met fietsen geen last van jullie bekken? Ik heb het gevoel dat m'n bekken als het ware over het zadel zakt als ik fiets, heb dan ook binnen een paar minuten teveel pijn om te zitten. Dus ik loop toch liever, maar dan alleen korte stukjes. Ik heb sinds kort een bekkenband die ik alleen draag als ik op pad ga, dat helpt wel wat met lopen. Ik hou het dan iets langer vol. Misschien een aanrader?

Tigger, het beeld wat ik voor ogen kreeg was dat jij met je zwangere buik, met je hand op je hoofd je voeten vooruit schopt... Herinner je je toevallig dat liedje nog: "I wanna be a hippy and I wanna get stoned", van die kereltjes met die kale koppies? Dat dansje. =D> Ik heb een nogal levendige fantasie geloof ik. :D

Ooh ja, broodje filet is idd ook heerlijk! Maar sowieso weer te kunnen eten zonder dat je steeds alert hoeft te zijn, dat lijkt me ook wel weer zo relaxed en fijn...Nog even!
    Hee maar..laseren tegen het roken? Oh wacht, is dat laser accupunctuur misschien?

Wauw mama86, petje af voor die post! Goed idee trouwens, om ff een lijstje te maken voor vriendjelief voor bij de bevalling. Die lijst schrijf ik ook op m'n lijst (jawel, die ML heeft een lijst voor lijsten)

@Jesie: hihi, dat geborrel is maf he? Af en toe ben ik echt verbaasd te merken hoever m'n darmen zijn opgeschoven. Bij mij is het gewoon lucht in de darmen, wat er uiteindelijk in een gaswolk weer uitgaat... :)

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goede morgen dames

Had ik net een heel verhaal getypt, en op iedereen gereageerd is hij opeens weg.
    Probeer later nog eens heb nu even geen zin meer.

Groetjes

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Alida, er staan nu zoveel samnevattingen, kies er 1 uit zou ik zeggen.. ;)

ML, ja, haha ik had hetzelfde beeld voor me.. Kan echt niet! Ravet**f, was het toch? :oops: :D

Ja, inderdaad laseraccupnunctuur..

Ik heb geen last met fietsen, wel mijn conditie, maar juist niet van mijn bekken of rug, dat heb ik met lopen..

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh Rach, ik moet volgende week nog 4 dagen 6 uur werken... Pffffffffffffffff Bijna!

Ja, dat lijtk me ook leuk! Moeten we echt doen tegen die tijd!

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bijna verlof dus Tigger :D

Ik heb geen zin om boodschappen te doen :oops: Ga nu vanavond met Jasper...kunnen we met de auto en ook veel meer meenemen :)

17. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ja he de mei mamas krant :)

marielize :idea: ja dat lijstje lijkt me wel verstandig anders vergeet me vriend de helft :oops:

rachel1984 :idea: ik doe ook 9/10 keer boodschapjes met me vriend lekker met de auto en maar inlaaien die kar :)

chantal87 :idea: daar heb ik nog nooit van gehoord als antagel niet meer helpt ga ik dat eens proberen :D

ff een vraagje voor mensen met huisdieren hoe bereiden jullie je hond of zo voor :(:

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    We hebben de box staan en de maxicosi in de auto...de honden reageren er eingelijk niet op. De kat wel die slaapt in de box :rolleyes:

Wel merk ik dat de honden wat aanhankelijker zijn...maar als de kleine geboren is betrekken we ze er gewoon meteen bij. Ze moeten niet jaloers worden omdat ons meisje alle aandacht krijgt en hun niet.

Als er visite komt, moeten ze de honden ook eerst gewoon even aandcht geven, die gaan dan vanzelf weer in de mand liggen daarna.

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik nam eerst ook rennie maar naar een
    paar uur was het bij mij uitgewerkt.
    en dit werkt gewoon de nacht door heerlijk.

ik heb de box ook staan en 1 kat van ons gaat er
    elke keer in liggen.
    ik stuur hem er gewoon elke keer uit.
    ik weet ook niet hoe we de hond moeten
    voorbereiden .

20. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

bij ons staat alles ook al klaar :-D
    onze hond een beagle is echt een sul hij vind alles best hij ligt ook graag tegen me buik aan en houd me in de gaten.
    dat vind ik ook belangijk hoor dat ze ff de hond aanhalen :-D
    en ik vind het ook heel belangrijk dat onze dochter overal bij word betrokken dat had ik ook tegen de kraamverzorgster gezegt maar dat spreekt voor zich :-D

Deel Deze Pagina