Hihihi, evil-pregnant-women-power! . *Ik zit me al helemaal te verkneukelen hier* Oh...Ik wordt net gebeld... Ik mag op het feest geen woord over de baby zeggen, omdat mn ex dan saggo wordt... Hmmmzz...ok, ik zeg niks...Maar ik mag dan toch wel reageren als iemand er naar vraagt , en ik mag toch wel een jurkje aantrekken die mn buik accentueert , en per ongeluk wat echo foto's uit mn tas laten vallen . En overdreven vaak naar de wc gaan... Ennuhh... Of ik kan heel overdreven reageren als iemand er naar vraagt: " Nee, sorry, ik mag NIKS over de baby zeggen/vertellen, nee, je kunt vragen wat je wilt maar ik mag niets zeggen, misschien kun je aan Tom vragen of ik mag antwoorden op deze vraag? Want ik wil hem natuurlijk niet kwetsen door per ongeluk iets over ons, uh ik bedoel, MIJN kind te zeggen, dat begrijp je wel !" "Leuk jurkje? Dankjewel! Tsja, ik probeerde eerst nog een korset aan te trekken, want ja, straks vestig ik de aandacht op mijn buik, en dat is natuurlijk vreselijk voor tom, maarja met zo'n dikke buik pas je natuurlijk niet in een korset. " "Of ik wel goed zit? Nou nee eigenlijk niet, maarja, als ik anders ga zitten dan valt het misschien meer op dat ik zwanger ben, en ja dat kan ik Tom natuurlijk niet aan doen... nee, dan blijf ik liever zo zitten, en als ik dan een hernia krijg is dat gewoon balen, maar dan is Tom in iedergeval tevreden". enzovoorts... Sjesus... Wat een gedoe zeg! Hmmm...iemand nog leuke ideen? Ik ga denk ik maar een boek uit brengen: "De 10 gouden ideeen waarmee je op een schijnheilige manier wraak kunt nemen op je ex". kuchkuch-mijnexiseenkleuter-kuch.
Aahah Goddess kom niet meer bij. Echt vaag dat je geen woord mag zeggen over de baby? Echt weird wel de lusten maar niet de lasten die Tom :x Zo ik ben me een partij moe niet normaal.
Goddess -> Je hoeft toch helemaal nix meer te zeggen om wraak te nemen op je ex. Alleen daar al zichtbaar zwanger rondlopen lijkt me duidelijk genoeg toch? En het is tenslotte onbeleefd om geen antwoord te geven als ze vragen hoe het met jou en je kleine krokodil gaat.... Veel plezier! Hopenlijk is de avond wat jij je er van voorsteld. Groetjes Simone
Joehoe! GO GODDESS! Showen die buik. En denk eraan dat je moeilijk kan zitten/staan/lopen. ALLES is errruug zwaar. VEEL sapjes voor de pitamientjes voor de krokodil en HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEL schopjes voelen auauaauauauauau! hihihihi Veel plezier!
Hihihihi! . Jullie zijn top! Aan jullie heb ik wat! . Nou maar hopen dat hij niet meteen wegvlucht als hij weet dat ik ook kom. Ik hoop op een errug gezellige avond . Fijne avond iedereen *evil smile* !
@Goddess ben nu wel heel benieuwd hoe het is gegaan hoor @Liefzonnetje beterschap meid! @Alida fijn dat de box mooi is! Veel plezier ermee Vanacht super super slecht geslapen...ben dood moe...en nou is de klok ook nog es een uur vooruit gegaan hihi....
hoi goddess, hoe is het gegaan? hoi rachel, vervelend als je niet lekker slaapt. moet zeggen dat ik heerlijk slaap heb heel wat in te halen denk ik. gr chantal.
wist niet dat alle mei mama,s hier op dit tropic zitten ik ben uitgerekend 29 mei 2007 waarschijnelijk wordt het wel eerder met 38 weken wordt ik misschien in geleid dat ligt wel weer aan of de baarmoedenmond dan al rijp is : afwachten hoe gaat het allemaal met jullie valt het mee de zwangerschap ? of juist weer niet? zien jullie op tegen de bevalling? waar hebben jullie het meest last van ? groetjes jeannet
hoi jeannet , welkom hier. ik ben 3 mei uitgerekend en ben gelukkig al met zwangerschapsverlof. ik heb erg last van maagzuur niet leuk gewoon. soms krampen en aambeien ook niet leuk. ik zie niet op tegen de bevalling denk er gewoon niet over na ik zie wel. eerst moet mijn meisje maar eens goed gaan liggen. gr chantal.
hai chantal ik kan je de hand schudden, oke jij bent al een aantal weken veder maar onze meid ligt ook nog steeds eigenswijs met haar koppie omhoog en de voestjes naar beneden in een stuit ik geloof dat ze met 36 weken wel gedraait moeten zijn klopt dat ik hoop het in iedergeval en ook voor jou veder heb ik eigelijk last van me schaambeen -tintelende handen -maagzuur af en toe- pijn aan me stuitje in me rug - na 50 meter lopen harden buiken- veel moe en snachts veel wakker liggen - 2 dagen terug nog in het ziekenhuis geweest, ik had ontzettend pijn in me buik links onderin, blijkt dat mevrouwtje elke keer op 1 plek blijft schoppen duwen en stoten maar goed toch voor alles ben ik heel blij om weer mama te worden groetjes jeannet
mijn meisje gaat van dwars naar stuit en volgens mij ligt ze nu weer lekker dwars. woensdag moet ik naar de vk kijken hoe ze ligt. weet jij het geslacht van je kindje? o ja harde buiken heb ik ook ook niet leuk . maar ja het zal er allemaal bij horen maar vervelend is het wel.
LZ, sterkte meis... Rach, mooie buik! Oei, Goddess, ik ben heel benieuwd hoe dit gegaan is! Whahahahaha Ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is. Jeannet, welkom hier! Leuk dat je je nog meldt... Ik ben 16 mei uitgerekend, ook hier een stuit. Dus duimen dat ze alsnog bedenkt te draaien... Ik wil eigenlijk niet dat er een draaipoging gedaan word.. Ik hoop dat ik dat er ook door krijg.
hoi Tigger, dat draaien lijkt mij ook niks. heb ook gelezen dat als je placenta voor ligt dat ze het niet doen en dat is bij mij. maar keizersnee wil ik liever ook niet. dus spreek haar elke dag toe dat ze moet draaien maar ben er bang voor. gr chantal.
welkom jeannet, ik ben 28 mei uitgerekend, dus loop practisch gelijk op met jou. Gelukkig heb ik weinig klachten (even afkloppen natuurlijk). Slapen gaat redelijk goed, ik word meestal 1 x per nacht wakker en daardoor de kleine ook. Is wel gezellig, zo samen midden in de nacht wakker zijn . Met name na inspanning en vlak na het opstaan heb ik wel last van m'n gewrichten en bekken. De vk heeft bij mij 1 keer gevoeld hoe het ligt en toen lag het met 't hoofdje omhoog, dus ook in een stuit. 't is erg beweeglijk dus ik heb nog wel hoop dat het goed komt. Voor alle andere dwars- en stuitliggers: kijk eens op www.stuitlig.nl, naar de moxa-therapie. Dit is een soort eenvoudige acupunctuur (alleen ipv met naalden met een soort wierook) waar wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is en blijkt dat met deze therapie 75% van de baby's in stuit voor week 36 draaien tegenover 50% zonder deze therapie. De behandeling kan door de partner uitgevoerd worden en is te bestellen via die website (je kan ook op consult gaan daar). Bij ons op de zwanger en fit cursus was er een fysiotherapeut die ons er over vertelde en er goede ervaringen over gehoord heeft.
Goedemorgen, Liefzonnetje; Ik hoop dat je je watbeter voelt vandaag! Veel beterschap. Goddes; Meid hoe was het gister? Ben heel erg nieuwsgierig Hoi Jeannet; Welkom bij de mei mama's. Hier gaat het redelijk, heb last van bekkeninstabiliteit. De kleine lag van de week goed dus ik hoop dat het zo blijft liggen. Verder heeft het 1 plekje gevonden waar het zich blijft afzetten en dat plekje is zo gevoelig nu zelfs aan de buitenkant! Sinds een paar dagen als ik maar een stap zet heb ik ook last van harde buiken. Ik ben 11 mei uitgerekend. Rachel; Ik ken het slechte slapen is echt een drama. Ik ga smiddags een uurtje ligggen om toch een beetje aan mijn rust te komen. Alida; goed zeg, Dat de box mooi is.veel plezier ermee! Gister naar batavistad geweest veels te veel gelopen natuurlijk, maar ja we zijn geslaagd. Mannetje nieuwe gympen en een mooie luiertas van Kipling. Ik zag ook dat Kipling zo een draagzak heeft dus misschien dat ik die nog ga halen. Straks hebben we een verjaardag endan ga ik lekker op de bank hangen en niets doen. Liefs Nathasja
Welkom Jeanet. Ik ben 17 mei uitgerekend van onze meid (1e kind). Ze ligt al een paar weken met haar hoofd omlaag. Mijn klachten zijn al sinds week 12 rugpijn, moet zeggen dat het nu wel draaglijk is. Verder schopt ze of ligt ze continu tegen mijn rib al 2 maanden en dat doet zo'n zeer. Ik word er elke nacht wakker van want ik kan nu nog alleen op mijn zij liggen maar dat doet ook pijn. Rugligging kan ik niet meer want dan krijg ik het benauwd. En heel erg droge neus. Ik ga zo lekker ff uitwaaien in Hoek van Holland met mijn vriend Fijne dag dames
Bibiche -> Lekker uitwaaien. Tis heerlijk weer, alleen wel koud in de wind! Tassie -> Fijn dat je geslaagd bent. Ben benieuwd naar de luiertas... heb je plaatje? Emmetje -> Lijkt je dat wat, die moxa-therapie? Ik hoop voor jullie dat het nog 'natuurlijk' draait. Chantal -> En nu maar hopen dat je meisje luistert! Tigger -> Zo'n draaipoging lijkt mij ook niet alles, gelukkig ligt ons kleintje goed... Jeannet -> Welkom hier! Ik ben 11 mei uitgerekend. Mijn zwangerschap verloopt zonder al te veel lichamelijke klachten gelukkig. Wel maagzuur en harde buiken, maar nog wel dragelijk. Ons kindje ligt goed, niet in stuit. Ik vind het wel steeds lastiger om 'snachts een lekkere slaaphouding te vinden en moet er vaak uit te plassen... Ons kindje loopt wat voor op de groei, het geboortegewicht wordt nu op de 9 pond geschat... Maar we mogen nog steeds thuis bevallen (en dat willen we graag). Rachel -> Straks maar ff lekker dutten op de bank of niet? Goddess -> En en en? Heb je je een beetje misdragen? Wij hebben vanochtend lekker samen de hond uitgelaten (4 km gewandeld). Heerlijk rustig, maar moet nu echt bijkomen... Misschien gaan we vanmiddag nog ff uitwaaien bij Harlingen... Vandaag maar eens bezig met een beetje voorbereidingen voor de bevalling (lijstjes, kaartjes, wat nog aan te schaffen, enz.) Iedereen nog een fijne zondag! Groetjes Simone
Wie had er nu eigenlijk nog meer een groeiecho? Was dat nu Jingels of Tassie? Hebben jullie die al gehad en wat is er bij jullie uitgekomen, qua gewicht? Groetjes Simone
Nee dat was Assepoester toch? Tassie, fijn dat je mooi geslaagd bent! Simone, Je hebt echt een eind gelopen! Pfff, knap hoor. Ik heb net de kaartjes betaald. Zo even het nummer waar we heen moeten bellen als ze geboren is opschrijven voor Hubby. Bibiche, ook al lekek ruitwaaien! Lekker hoor... Emmetje, thanks voor de tip.. Zal een kijken, maar weet niet of ik het zo wat vind lijken.. Pff Chantal, ik hoop dat ze nog draait voor je..