wij krijgen een meisje! hopelijk dat ze nog draaien want ik zie indd die draaipoging ook echt niet zitten
Goedemogren! Goed Zo goddess! Rachel, haha, zelfs jij krijgt schoonmaakkriebels! Wat leuk dat jullie meisje zo wakker deed.. Tassie, is het gelukt met kaartje? Bibiche, heopelijk is het niet zo erg en is het indalen? Jeanet, ook al een meisje! Whoehoe.. Ik duim dat ze draait!
AGENDA Maart 26e Simone - voorlichtingsavond bij vk - Jessie en Mariska75 - gyn 27e Rebtam & Assepoester - vk - Alida & Bianca - gyn 28e Simone, Erica, Rachel, Jingles en ML en Chantal - vk - Bibiche - voorlichtingsavond zk "Borstvoeding" - Alida intake gesprek kraamzorg 29e Liefzonnetje - vk 30e Janice - vk April 2eEmmetje intake kraamzorg, Nathasja VK 3e Bibiche - vk & mama1986 vk, Emmetje vk, Goddess tear vk 4e Bibiche - Trouwdag - Amilah - Verpleegkundige en anesthesist - Jingles - gyn 5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling 10e Tigger - vk 11e Janice - intake kraamzorg 17e Amilah - voorlichtingsavond zh BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ stuit en dalende ~ gevoelsdatum: 17 april Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ stuit Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+17 (32.4) ~ verlof: 1 april Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en in bekken Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (32) ~ verlof: 11 april ~ stuit en dalende Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 (per 22-03 in de ZW) ~ hoofdlig ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdlig Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 9 (30,2 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ stuit Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: ?? Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit Geboren: mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram SMS-Buddy's: Assepoester --> Choco Marie-Lize --> Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Rebtam
Jeannet, je bent hekkensluiter geworden! Je kan eventueel je afspraken erbij zetten in de agenda,... Zeg dames, we zijn de volgende die een mama topic gaan aanmaken... *bibber* Jessie en Mariska75 veel plezier bij de vk.
hallo allemaal @liefzonnetje hoppelijk gaat het nou wat beter met je @Alida127 leuk dat je je box hebt staat ie al klaar : @Rachel1984 mooie fotos gaat het slapen al wat beter : @goddess tear schiet zeker op vandaag al weer 33w en 4d zwanger we zijn zo benieuwd goddess vind het knap van je dat je vraak wil nemen go girl @jeannet welkom hier gezellig dat je lekker mee kletst met ons zwangerschap verloopt nog prima mag nog niet klasgen heel soms dan 8) ik ben niet bang voor de bevalling maar dat komt ook omdat ik een prachtige bevalling bij onze dochter had zonder complicaties ect heb veel last van maagzuur heb een drankje antagel en van me beken @Chantal87 ben benieuwd of je meissie is gedriaad is ik zal zon draai poging ook niet willen hoor @Tigger hoop ook natuurlijk voor jou dat je kindje gedraaid is lijkt me ook niks hoor zon draai poging @Emmetje75 lekker dat je meestal maar 1 k wakker word ik word soms om de 2u wakker 8) en het is inderdaad gezellig als je kindje dan ook wakker is en even beweegt heerlijk gevoel is dat @tassie1723 batavistad leuke winkels daar ja je blijft kopen @Bibiche lekker hoor even uitwaaien @simalex zo 4 km nou ik laat onze hond niet meer uit hij is veelste lomp en druk wel een lief beesje hoor @Simone veel plezier bij de voorlichtingsavond bij vk @Jessie veel plezier bij de gyn @Mariska75 veel plezier bij de gyn @nemo doe lekker rustig aan nog ff en dan lekker verlof heb geprobeert om op iedereen gezellig te reargeren gisteren naar westdorpe en zelzate geweest was erg gezellig maar wel vermoeiend 8) was blij dat we lekker thuis waren me vriend is nu naar de belasting kantoor pff had er echt geen zin in met onze dochter gaat alles prima het is een heerlijk klein lekker pittig meissie nog ff en dan is ze al weer 2j jong en dan ook nog ff en dan word haar broertje geboren ik heb veel last van harde buiken en oefenweeen maar ik heb alles gelukkig nog goed onder controle en die druk heb ik soms ook pff en veel plassen drink ook echt ontzettend veel zon 2/3 liter per dag ben verslaafd aan sapjes heerlijk met ons 2e wondertje gaat ook alles goed nog heerlijk actief en ik vind het zo lief als eva huilt en ze komt tegen me buik aanliggen dan reargeert hij daar op zo lief he maar nog eventjes en we kunnen onze zoon en broertje bewonderen we hebben er zon zin in en ik denk wel iedereen he die nog maar een paar weekjes moet maar ik vind wel dat deze 2e zwangerschap echt voorbij vliegt pff gaat allemaal zo snel zo dit was de krant van vandaag van mama1986 groetjes
Tigger; Ik neem aan dat je het geboortekaartje bedoelt? Het is gelukt moet vandaag nog even de aantallen doorgeven en dan kunnen we 12 april de proefdruk halen. Hij is erg leuk! Eng he? Wij die volgende zijn. hihi Mama1986; Leuk hoor dat eva ook al zo betrokken erbij is. Ik moet ook veel plassen het zijn alleen van die muisepiesjes. Hoop straks weer echt te kunnen plassen. Voor degene die vandaag afspraken hebben met Vk, Gyn, etc. Veel plezier. Liefs Nathasja
Goeiemorgen allemaal! Ik heb gewoon heerlijk geslapen voor het eerst sinds tijden Ben vanacht 3x eruit gegaan voor de wc maar sliep meteen weer daarna. Toen om 6.30 opgestaan om met Jasper te ontbijten en toen geslapen tot 10 uur Heerlijk Om 14.15 heb ik mijn eindgesprek op school, dan hoor ik officieel of ik geslaagd ben voor mijn opleiding. Ik weet dat ik in princiepe wel geslaagd ben maar het is toch wel spannend Ga zo lekker aankleden en dan ff opruimen hier. @Bibiche de stofzuiger hebben we gekocht voor 260 euro alles bij elkaar (jaaa veel geld I know) Trouwens ik zit te bedenken, de meeste gaan nu ondertussen wel met verlof en zullen ook wel extra tijd hebben... Voor wie het leuk vind mag mij wel toevoegen op msn! rachel_jasper@hotmail.com Nou ik ga ff aan de slag hier en laat vanmiddag nog wel weten of ik geslaagd ben. Nog minder dan een week en dan is het april...en in april mogen de eerst beebjes komen....AAAH SPANNEND!
ha lieve meiden, Heb net alles ff terug gelezen.... Goh Goddess wat een verhaal weer.... enneh ik sluit me aan bij de anderen... als hij uberhaupt echt zijn zoontje eens zou willen zien of jou ooit nog zou willen bijstaan.... dan kan hij jou best vinden! (offeh is het zo'n su**** dat ie niet met een telefoon ofzo overweg kan ) Verder heb ik alles van de smsbuddies zo ongveer gemist... maareh dat komt wel goed. Mijn lief zal hier een berichtje plaatsen als het zover is. Gelukkig voel ik me vandaag weer een stukje beter..... wat het nou geweest is, weet ik niet. toch geen voedselvergiftiging denk is, want mijn broer en zijn vriendin waren hier vrijdag avond ook te eten en alleen ik ben vrijdag op zaterdag nacht ziek geworden... en meestal als je een voedselvergiftiging hebt dan sta je binnen 1 uur te kotsen... tenminste dat zijn mijn ervaringen.... dit duurde een paar uurtjes langer.... :x Anyway, gelukkig houd ik weer wat binnen.... Verder nog erg moe, hoop dat ik vanmiddag lekker in het zonnetje buiten in de tuin kan zitten en wat babykleertjes kan gaan sorteren.... Jeannet welkom hier!
Goede Morgen Dames, Ik ben nu helemaal door de gyn overgenomen, heb nog steeds eiwit in urine vruchtwater zag er iets beter uit dan 3 weken terug maar de placenta ging wel steeds verder achteruit....ik moet nu om de week terug komen en afwachten totdat de bloeddruk verder omhoog gaat was nu 140/95(70% kans op dat dat binnen 2 weken gebeurd zei hij) en dan word ik opgenomen........ Ik ga zo ff langs de vk afscheid nemen we hadden nu een hele leuke band opgebouwd. Hoe is het met de andere dames gegaan? Verder heb ik nu ff geen zin om terug te lezen en te reageren sorry meiden maar komt wel weer hoor. Fijne dag allemaal
@Tassie ik zag het ja! Heb je geaccepteerd @Liefzonnetje fijn dat je je weer wat beter voelt. Veel plezier vandaag met het uitzoeken van de babykleertjes en geniet van het mooie weer. @Jesie jeetje meid dat is niet leuk, overgenomen worden door de gyn. Maar gelukkig ben je wel in hele goede handen nu! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met jou en je kereltje en dat je niet hoeft te worden opgenomen. Wel fijn iedere week controle dan houden ze je heel goed in de gaten. Sterkte hoor!
hoi goddess, ik sluit mij ook aan bij de rest. laat je niet gek maken door hem meid. hoi mama1986, dat is een mooie krant hoe onthoud je het allemaal. hoi rachel, lekker zeg een nachtje lekker slapen . hoi jesie, spannend zeg allemaal. gelukkig word je goed in de gaten gehouden bij de gyn. gr Chantal.
Rachel: Als ik de uitknop heb gevonden ben jij de eerste die het te weten komt hoor! Oh spannend! Zal ik je alvast feliciteren, of wil je leiver dat ik wacht totdat je officeel geslaagd bent? Bibiche: Je hebt gelijk, eerst ik en DKK en dan de rest. *bibbert met Tigger mee* : Meen je dat nou? Zijn wij de volgende? Wat een rare gedachte, wat gaat het allemaal ineens snel! mama: wow wat een krant! Als je nou nog iemand vergeten bent weet ik het ook nietmeer . tassie: Hahaha muizepiesjes hihi! Lz: hihi, nou-eh een su**** is hij wel, maar hij kan wel met een telefoon overweg . Babykleertjes sorteren? GRRR WAAROM ZEG JE DAT NOU?!? Ben ik eindelijk weer een beetje van mn nesteldrang af, en dan moet jij weer zo nodig gaan verkondigen dat je ze gaat sorteren , mn handen jeuken nu, ik wil nu alles op maat gaan sorteren, en dit, en dat.... *zucht* Volgens mij heb ik last van dwangneurotische nesteldrang . Jesie: Jeetje meis wat balen zeg! Ik duim voor je dat alles (voor zover mogelijk) naar wens gaat verlopen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je ff geen zin hebt om te reageren, no problemo! Heel veel sterkte toegewenst!
ff een vraagje: Hoe gaan jullie dat doen als je bijvoorbeeld in april bevalt? Ga je dan kletsen bij de april mama's, of toch bij de mei-mama's, of bij allebei? Ik ga denk ik bij allebei, dan klets je met mama's met beebs van "dezelfde leeftijd" zegmaar, en toch met de dames die je kent (JULLIE DUS! ). Wat vinden jullie?
@Tigger: ja echt waar zijn wij alweer de volgende Ik moet zeggen dat ik nou wel steeds enger vind worden hoor. Dat je leven ineens alleen maar om je kleine gaat draaien enz. @jesie: he balen dat je toch naar de gyn moet maar wel een fijn gedachte dat je wekelijks in de gaten wordt gehouden. Hopelijk blijf je kleine nog ff zitten. @LZ: balen joh dat je zo ziek was, brrr overgeven @rachel: zo dure stofzuiger , hoef je niks te doen of zo dat ie zo duur is haha @mama: wat lief dat je zoon zo reageert op eva @goddess: ik denk niet dat ik bij de april mama's ga praten omdat ik geen kontakt met ze ooit heb gehad. Kijk als er al veel van hier naar april gaan dan misschien wel. Nou meiden ik ben pas rond 4.30 uur echt in slaap gevallen. Ik had net zoals woensdagavond om de 5 minuten een harde buik zwaar irritant want ik kon er echt niet van slapen. Telkens als ik me ff bewoog, werd mijn buik echt keihard. Hopelijk zal het vannacht wat relaxter zijn.
@Goddess ik blijf kletsen bij de mei mamma's dan @Bibiche jammer dat je zo slecht hebt geslapen meid! Ja idd durde stofzuiger maar wel een hele goede. Ook hypo allergeen etc dus wel heel goed met ons kleintje straks ook omdat we honden en een kat hebben.
als ik in april beval wat wij denken dat dan praat ik gezellig met de apil en mei mamas hoe ik alles onthoud ik heb gewoon 1 pagina waar ik op kijk wie wat schrijft en dan doe ik ctrl n dan krijg ik de zelfde internet pagina en zo ga ik de namen af en reargeer op iedereen wel leuker zo zo hou je met iedereen contact veel gezelliger
Dat heb ik ook hoor, krijg er helemaal de kriebels van, maar wel leuke kriebels . Naar dat je zo slecht hebt geslapen. Ik heb ook niet goed geslapen vannacht, ik werd steeds wakker van mijn eigen geschreeuw, ik heb de hele avond in mn slaap au liggen roepen omdat ik steeds mijn lies enorm verrekte, en dan niet genoeg energie had om mn been anders neer te leggen. Echt naar... Hmm de meningen zijn dus nog verdeelt over het meekletsen bij april/mei . Nouja, ik zie het tegen die tijd allemaal wel. Heerlijk die hormonen, ik zag net voor me hoe DKK op mn arm lag te slapen, met een vet schattig turqoise mutsje op (die heb ik niet eens, maar als ik m tegen kom ga ik m zeker halen!) en een wit met turqoise truitje en een turqoise broekje. En dan van die kleine handjes die nog net uit zn mouwtjes komen, en die heel ritmisch en langzaam open en dichtgaan, en af en toe maakte hij zo'n zacht kreunend geluidje waarbij die lipjes heel voorzichtig bewogen. Dat was dus janken .
Hee Goddes wanneer maak je es een buikfoto? Ben zooo benieuwd naar je buik @Mama1986 knap hoor dat je toch alles wel onthoud hihi