Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    In onze VK-praktijk wordt dat standaard rond 30 wkn gecontroleerd dmv een vingerprik en als die dan te laag is, dan moet je algemeen bloedbeeld laten prikken (en uit ervaring weet ik dat daar mega grote verschillen tussen kunnen zijn... )

RACHEL: GEFELICITEERD! Ja en in juni je diploma ophalen met jullie kleine meid erbij is natuurlijk veel leuker dan nu ff tussendoor.. :)

Heb net ff heerlijk in de zon gezeten en wat kleertjes die ik van een vriendinnetje mag lenen, gemerkt. Zo maar eens boodschapjes gaan doen.....
    Heerlijk trouwens he dat het de hele week dit weer blijft :) :) :) :) :)

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Tigger: helaas geen idee...... beginnende weeen? of idd indalingsweeen?
    en volgens mij kan een baby in stuit ook indalen... dat heeft assepoester toch ook?

Hmm nou ik trouwens weer al die nicknames intype... ben ik wel benieuwd waarom jullie jullie "nickname" gekozen hebben......
    om maar de eerste te zijn.... mijn lief en ik hebben elkaar destijds via internet leren kennen en 3 keer raden wat toen mijn nickname was... ;) idd liefzonnetje :)

3. simalex

simalex Bekend lid

Zo, daar was ik weer. Ben halverwege uit mijn krantje gehaald, dus ik hoop dat ik niemand vergeet...

Oja, mijn MSN is simalex@wanadoo.nl -> Voor degenen die mij willen toevoegen. Rachel, ik had jou al toegevoegd. Ik heb wel heel vaak de computer (en dus ook MSN) aanstaan, maar zit er niet altijd achter, dus als je geen berichtje terugkrijgt ben ik waarschijnlijk iets nuttigs aan het doen (zoals poetsen of slapen).

Tigger -> Geen idee waar jij last van hebt. Misschien toch indalingsklachten? Lijkt mij dat een kindje in stuit ook gewoon indaald (niet te hopen natuurlijk, voor jullie). Misschien even lekker douchen of in bad?

Wanneer ik ook beval, blijf lekker bij de meimammies kletsen. Wij kennen elkaar van haver tot gort, dus zou niet graag ergens anders willen kletsen. Wie had dat nu ook al weer gezegd over de datum op je wekker, Assepoester of Liefzonnetje toch? Ik werd dus om 5:12 wakker... dus dat zal het wel worden.

Alida -> Balen dat je zo'n :x gyn hebt. Maar het belangrijkste blijft het kindje toch? Dat denk ik tenminste altijd.

Jingels -> AHA! Dus je mannetje moet nog stevig aan de klus. En die volgorde komt vast wel goed! Sommige mensen verbouwen bewust heel laat, dus vandaar dat ik de vraag stelde. En idd... rustig blijven is het beste toch?

Rachel -> Gefeliciteerd! Nu kan ik uit ervaring zeggen dat (hoog)zwanger je diploma in ontvangst nemen ook wel iets heeft hoor! Maar kunnen showen met je grote trots is natuurlijk ook erg leuk!

Goddess -> Een geruststellende gedachte idd. Maar de kleine zal nu nog wel de couveuse inmoeten denk ik, of niet? Voor het rijpen van de longetjes en het vasthouden van de warmte?

Amilah -> Fijn dat je weer even langs komt wippen. Hier is alles goed, ik ben bijna met verlof, heerlijk, ben er echt aan toe!

Momtobe -> Wat een kletskoppen heh? Mooi dat alles goed is bij de gyn en dat je weer terug kunt naar de vk. Mijn baarmoeder groeit weer volgens schema, maar mijn kindje blijft wel voorliggen. Ik krijg waarschijnlijk een 9-ponder :rolleyes: .

Alida -> Gefeliciteerd met je moeder en een fijne middag!

Babymei -> Gezellig dat je even langs komt. En vervelend dat je midden in een conflict staat (als ik je berichtje goed begrepen heb). Denk je wel goed om jezelf? Sterkte er maar mee.

Goddess -> Een dikke *knuf* voor het feit dat je zo verstandig kunt zijn! En wat een heerlijke zwijmeldroom over je krokodil... Heerlijk!

Jesie -> Het gaat helemaal niet lekker met jou heh. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Als ik jouw berichtje zo lees, is dat kans groot dat je kindje eerder gehaald wordt? Sterkte... en we duimen voor je dat het zo lang mogelijk goed blijft gaan!

Liefzonnetje -> Gelukkig voel je je weer wat beter. Heb je niet gewoon een klein griepje gehad? Dat heerst tenslotte nog steeds toch?

Zo... nu heb ik iedereen wel aardig gehad volgens mij. :p Vanavond hebben we voorlichting van de vk. Lijkt me hartstikke leuk. Hopenlijk zijn er nog goede tips over borstvoeding, want daar ben ik nog niet echt mee bezig geweest... :oops: Terwijl ik het wel graag wil geven.

Groetjes Simone

4. simalex

simalex Bekend lid

Liefzonnetje -> Tja, ik heet SIMone en mijn man ALEXander, dus als je dan een gezamelijk mailadres aanmaakt... wordt het SIMALEX.

Maaruh, waarom heette je toen liefzonnetje dan?

Groetjes Simone

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo allemaal,

Op iedereen reageren heb ik echt effe geen zin in :rolleyes: :oops:

Las iets over mobiels in het ziekenhuis. In het diaconesse in Leiden mogen de mobiels aan op de verloskamers.
    Over het ijzer, bij ons wordt met 30 weken standaard geprikt om ijzergehalte en suiker na te kijken.
    Als ik in April beval klets ik ook mee met de mei mama's. Jullie ken ik en ik vind de april mama's veel te snel gaan (gaat me hier al te snel de laatste dagen).
    @Rachel gefeliciteerd met je diploma, dat is lekker afgerond toch!
    @Jesie sterkte hopelijk blijft de beeb nog wat weekjes zitten. Gelukkig ben je al heel ver.
    @Liefzonnetje ik heb geen nickname. Achteraf wel eens spijt van gehad maar toen gewoon heel enthausiast mijn eigen naam gebruikt. Leuk dat je aan de jouwe zo een herinnering hebt.

Hier verder alles goed, wat een weertje he. Ik geniet helemaal, lekker een stuk gefietst en twee uurtjes in de zon gezeten. Voel mij dan ook prima.
    Allemaal weer groetjessss

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Oke ik zal ook maar weer eens reageren. Weinig energie heb ik. Beetje mengeling van moe en luiheid. Als ik wat doe dan wordt er in mijn buik gelijk geprotesteerd. Lees: babydelen die uit mijn buik steken. Mischien moet ik maar niet meer vooroverbuigen want de kleine zal het dan wel te krap krijgen, met als gevolg dus protest ;)

@Liefzonnetje: wij hebben een Nemo gehad, vandaar mijn naam.
    @Simalex: ik heb een cursus gedaan over bv en heb samen met mijn vriend ook nog een cursus gedaan. Moet wel zeggen dat ik daar veel aan heb gehad. Anders zoek je alvast een telnr. van een lactatatiekundige uit de beurt. Mocht je dan problemen/vragen hebben dan kun je die gelijk bellen.
    @Bibiche: vk willen altijd met 30 weken je Hb weten. Is het te laag ( ik meende beneden de 6.3 mmol/l dan mag je niet thuis bevallen) Mijn vk heeft me gewoon in de vinger geprikt.
    @Rachel: gefeliciteerd met je diploma :) Wat voor studie had je gedaan ? Heb je vast verteld maar :oops: weet het niet meer.
    @Tigger: zeker kan je baby ook in stuit indalen. Hoop het alleen niet want dan wordt draaien een stuk moeilijker. Ga maar even lekker ontspannen en als je je zorgen maakt gewoon je vk bellen meid.
    @Alida: sommige gyn's zijn idd zo :evil: . Maar wel gewoon vragen wat je wilt weten hoor. Gaat tenslotte om jou en je baby !
    @Jingels: veel succes met de verbouwing nog. Komt vast goed ! En anders de baby eerst even bij jullie op de kamer slapen ? Maar goed zover zal het vast wel niet komen.
    @Goddes: ik ga toch echt voor na de 37 weken bevallen. Dan mag het n.m. lekker thuis.
    @Rebtam: ik heb geen idee of een mobiel mag in het ziekenhuis. Een vriendin van me lag op plastische chirurgie en die mocht wel haar mobiel mee. Maar geen idee hoe dat zit op de kraamafdeling.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Maart
    26e Simone - voorlichtingsavond bij vk
    - Jessie en Mariska75 - gyn
    27e Rebtam & Assepoester - vk
    - Alida & Bianca - gyn
    28e Simone, Erica, Rachel, Jingles en ML en Chantal - vk
    - Bibiche - voorlichtingsavond zk "Borstvoeding"
    - Alida intake gesprek kraamzorg
    29e Liefzonnetje - vk
    30e Janice - vk

April
    2eEmmetje intake kraamzorg, Nathasja VK
    3e Bibiche - vk & mama1986 vk, Emmetje vk, Goddess tear vk, Babymei vk
    4e Bibiche - Trouwdag
    - Amilah - Verpleegkundige en anesthesist
    - Jingles - gyn
    5e Bibiche - Verjaardag & voorlichtingsavond Bevalling
    10e Tigger - vk
    11e Janice - intake kraamzorg
    13 e Nemo - vk
    17e Amilah - voorlichtingsavond zh

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e ~ gew: 50+7 (34.2) ~ fulltime thuis ~ stuit en dalende ~ gevoelsdatum: 17 april
    Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis ~ hoofdlig, ingedaald nog niet vast ~ gevoelsdatum: 22 april
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e ~ gew: 88+10~ verlof: 23 maart~ stuit
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e ~ gew: 65+17 (32.4) ~ verlof: 1 april
    Loesje82 (24) ~ jongen ~ 5 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu ziektewet
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e ~ gew: 66+14 ~ verlof: 28 maart ~ hoofdlig en dalende
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e ~ gew: 80+12 (32 ) ~ verlof: fulltime thuis ~ hoofdlig en in bekken
    Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e ~ gew: 75+10 (33) ~ verlof: 11 april ~ hoofdje naar beneden en dalende
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart~ stuit
    mama1986 (20) jongen ~ 10 mei ~ 2e ~ gew ?? ~ fulltime thuis
    Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei~ 2e ~ gew: 56 + 13 ~ verlof 13 april, maar vrij vanaf 30 maart
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 45+8 ~ verlof: Officieel geen leven ~ Hoofdligging en dalende ~ Gevoelsdatum: 16 april
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e ~ gew: 130-8 (31.4) ~ verlof: per 31-03 (per 22-03 in de ZW) ~ hoofdlig ~ gevoelsdatum 22 apr of 12 mei
    Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e ~ gew: 89.6+11 ~ verlof: 29 maart, nu geheel in ziektewet ~ hoofdje ligt naar beneden ~ gevoels datum: 23 april
    tatlim23 (23) --> meisje ~ 12 mei ~ 1e ~ gew: 56+10,5 ~ verlof: 13 april
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e ~ gew: 57+4,5 ~ verlof: 5 april ~ hoofdje beneden
    MomToBe (..) --> meisje ~ 14 mei ~ 1e ~ gew: 85+9 (29) ~ verlof: 16 maart
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+11 (32) ~ verlof: 1 april ~ stuit ~ gevoels datum: 12 mei
    Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 68+18 (31) ~ verlof: 4 april, nu di-o en do-o ~ hoofdlig en dalende
    Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e ~ gew: 60+12 (32) ~ verlof: nu ziektewet ~ hoofdlig en dalende
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e ~ gew: 74+7 ~ verlof: 6 april vanaf 2 maart helemaal thuis ~ hoofdlig
    Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: 9 april ~ hoofdlig en dalende
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e ~ gew: 79+ 9 (30,2 ) ~ verlof: nu in ziektewet ~ stuit
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e ~ gew: 73+13 ~ verlof: nu in ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 58+10 (31,2) ~ verlof: 15 april ~ hoofdje beneden ~ gevoelsdatum 28 mei
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e ~ gew: 69+6 ~ verlof: 27 april
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: 67+16 ~ verlof: 15 april ~ hoofdlig
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e ~ gew: 60+3 ~ verlof: 1 mei ~ stuit
    N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: ?? ~ verlof: ??
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april
    wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e ~ gew: + 11 ~ verlof 27 april ~ stuit
    Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e ~ gew: .. ~ verlof: .. ~ stuit

Geboren:

mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ lengte: 30 cm ~ gew: 520 gram

SMS-Buddy's:

Assepoester --> Choco
    Marie-Lize -->
    Rachel --> Tassie ~ Reserve: Tigger
    Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger
    Tigger --> Johana79
    Goddess tear --> Tigger ~ Reserve: Rachel
    Simalex --> Bibiche ~ Reserve: Goddess
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida[/b]

8. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Wat een goede berichten allemaal! Gelukkig maar..
    Ook ik heb mijn vluchtkoffer nog niet gepakt. Moet ik idd ook maar eens allemaal bij elkaar gaan zoeken. Is toch wel prettig om klaar te hebben. Zeker als iedereen tegen je zegt dat ze denken dat de baby vroeg komt hihi..

Hey maar wat houden die sms buddys precies in? Klinkt leuk!

9. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Zo daar waren we weer.....

Ook ik heb nog geen vlucht koffer, heb nog niet eens alle spulletjes.. :rolleyes: is dat erg? Wanneer moet je eigenlijk alles een beetje klaar hebben? Ik denk telkens zo van nee, dat duurt nog wel effe, moet zelfs nog gebootekaartjes regelen, heb ze wel al uitgezocht maar nog niks besproken of besteld. :oops:

Sms buddies klinkt inderdaad ook wel leuk...moet alleen dan nog een buddy hebben als ik het goed begrijp en weten wat het precies inhoud.

Had ook gelezen over april / juni mama's, me bedoeling is gewoon hier te blijven... dat is toch wel goed neem ik aan ongeacht wanneer je bevalt?

* Liefzonnetje: mijn naam babymei lijkt me wel duidelijk trouwens ;)

weet niet of het de bedoeling was om je msn door te geven maar de mijne is peetenmies@hotmail.com mocht het wel de bedoling zijn.

* Rachel : Gefeliciteerd meid! Echt super!
    * Erica : lekker zo een geniet dag!
    * Simalex : Een 9 ponder :confused: wow , ze hebben mij nu geschat tussen de 5.5 of 6.5 pond. Maar ja dat kan natuurlijk nog veranderen ;)
    * Tigger : sorry kan je niet helpen, heb geen idee war die pijn van kan komen.
    * Mom2be : blij dat je weer naar de vk mag.... maar misschien een stomme vraag, maar wat is eigenlijk de grote verschil tussen de 2? Is de gyn zo vervelend?

Sorry, maar kon even niet mer onthouden..... zal voortaan niet meer zo lang wegblijven :)

Ga even de keuken op ruimen.... moet ook gebeuren. Misschien tot later en anders tot morgen.

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Thanks, ik kijk het even aan. Helemaal weg is het nog niet, maar nu wel minder.

Sms buddy is degene die je kunt smsén als het zover is, zodat wij heeeeeeel snel op de hoogte, hihi.
    Dus opzich maakt het niet uit wie wie smst, als je maar een nummer hebt van 1 van ons.
    Zet je naam in het ljstje en er is vanzelf iemand die nog niemand heeft. En anders mag je mij altijd sms'en. Geen probleem... :D

Oh Teigetje is iets van Hubby en mij.. het verbind ons.. Zodoende...

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    O ja, voor msn even pb'en. Gezien ik mijn privé mail gebruik..

En ik ga simone's tip opvolgen, ga even lekker in bad...

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @nemo: ik zal het maar eens navragen bij mijn vk want ik ben alleen in het allerbegin geprikt en sindsdien niet meer. En volgende week ben ik bijna 34 weken zwanger en ga ik weer langs.

Zo net weer gym gehad en we hebben leren persen :D :rolleyes: mmm weet niet of ik het zo leuk vind :) Ppf ik had gelijk een rood hoofd.

Ik ga denk ik volgende week maar eens beginnen met vluchtkoffer klaar maken.

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Even kijken of ik op jullie kan reageren.

Hier nog geen vluchttas, denk dat ik dat met 36 weken ofzo een keertje doe...is ook zo gepakt lijkt me als ik echt te vroeg weeen zou krijgen.

@Tigger ik denk ook indalingsweeen, heb het zelf ook best vaak dat ik wakker word van de buikpijn (soms rugpijn) voelt echt alsof ik heel hevig ongesteld moet worden :( Maar is meestal na paar uur wel weer over.

@Simalex jij staat nu ook in m,n msn :D

@Erica fijn dat je zo lekker hebt gefietst! Was ook super weer vandaag!

@Nemo ben geslaagd voor SPW 3 gehandicaptenzorg

@Babymei idd vaker komen hoor meis, is gezellig :D

@Bibiche dan pers je verkeerd :) Wij moesten dat laatst ook en mijn hoofd leek ook een tomaat....zegt ze keihard dat ik verkeerd pers haha...ja eh heb geen persdrang? :)

14. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

gefeliciteerd :idea:

ok was ook blij hoor toen ik me dilploma gehaald had :)

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @rachel: gefeliciteerd

Ja ik perste verkeerd maar ja logisch ik had geen perswee :D

16. Rrrrrrrr! Heb ik net een hele krant geschreven, is het allemaal weer weg!

Iedereen: Ik zie hier nu een aantal keer email adressen staan, ik zou dat even veranderen. ALs hier zo'n spam-bot langs de site komt kan die letterlijk jullie email-adressen lezen en lopen jullie het risico helemaal doodgespam-ed te worden. Ik zou er voortaan even een spatie oid (bijvoorbeeld tussen "naam" en "@" ) tussen doen.
    Ik zal jullie mijn email adres (inclusief spatie ;) ) ook geven:
    goddess_tear @hotmail.com

Tigger: Ik denk dat het oefenween/indalingsween waren. Een beeb kan idd in stuit indalen.

Simalex: Vanaf 34 weken zijn de longen in principe al rijp. vanaf 33/34 weken worden dan eigenlijk ook geen prikken meer gegevn om de longen extra te laten rijpen (Ja, ik heb me er even in verdiept ;) ). Het zou nog wel kunnen dat de beeb in een couveuse terecht komt, maar dat ik denk dat dat sterk afhankelijk is van de beeb en eventuele comlicaties (bv: dysmatuur).

Ja fijne zwijmel gedachte he? :D Zat hier helemaal verliefd te snikken :D .

Veel plezier bij de voorlichting, hopelijk steek je er wat van op (en dan laat je het mij natuurlijk even weten ;) toch? )

LZ: Als ik het me goed herinner komt Goddess tear uit een spelletje (volgens mij Dragon Warrior), en ik vond dat zo mooi. Ik heb dat toen als msn naam genomen, en sindsdien als nickname gebruikt.

babymei: goede vraag, ik weet ook niet wanneer ik alles klaar moet hebben.

nemo: Ja, ik ga ook voor 37 weken, wil namelijk ook gewoon thuis bevallen.

Dames, een hele fijne week toegewenst, en tot volgend weekend (of iets eerder :) ).
    Nou maar hopen dat er nog niemand gaat puffen deze week... wel een rare gedachte dat het zomaar zou kunnen gebeuren...
    Heel veel liefs van mij, en een kontje in je rib van DKK ;) .

17. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Goede tip goddess van dat veranderen van e-mail maar dat lukt me niet meer, weet iemand dan hoe dat moet?

18. rechts bovenaan het berichtje moet er tussen "quote" en een oranje blaadje "wijzig" staan, als dat er niet staat kun je het niet meer veranderen geloof ik. :S

19. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    thanx goddess, staat er inderdaad niet meer (moet binnen 60 min gewijzigd worden blijkbaar :rolleyes: ) nou ja lesje voor de volgende keer ;)

20. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben gisteren erg druk bezig geweest met shoppen en schoonmaken, heb dus wel alle berichten gelezen maar had niet de fut te reageren. Nu heb ik eigenlijk te weinig tijd om te schrijven (moet naar m'n werk), maar ik wou jullie even iets vragen: hoe hebben jullie het geregeld met het informeren van jullie partners op het moment dat de bevalling begint of lijkt te beginnen? Mijn man is gemiddeld 1,5 - 2 uur onderweg om van en naar z'n werk te komen. Ze willen hem overplaatsen naar een vestiging meer hier in de buurt, maar het ziet er naar uit dat dat niet voor juni gebeurt. Ik baal daar een beetje van omdat je net zult zien dat op het moment dat het zover is hij ofwel vast komt te zitten in de spits ofwel (als hij met de trein gaat) met een treinstoring te maken zal hebben. Ik weet dat het wel een paar uur kan duren na de eerste weeën, maar het kan ook heel snel gaan... en wij gaan naar het ziekenhuis voor de bevalling dus om op tijd daar heen te kunnen gaan moet hij toch ook op tijd thuis zijn (ga toch echt niet zelf rijden ;)) Ook mijn en zijn moeder wonen hier niet in de buurt (de vaders nog verder weg). Misschien maak ik me druk om niets, vandaar dat ik dit even bij jullie spui.

Ik heb vanavond een teamuitje, dus spreek jullie morgen weer.

Deel Deze Pagina